ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Μηνύματα
460
Reaction score
0
Θα ήθελα την γνώμη σας γύρω απο το tuning αυτοκινήτου με αναπρογραμματισμό(remaping) του "εγκεφάλου".
Έχω ένα Volvo S60 2.0T και τελείως ακαδημαικά για την ώρα ρίχνω ματιές στο internet για αυξηση ιπποδύναμης χωρίς επεμβάσεις στο μοτερ.
Η μόνη λύση φυσικά είναι το remaping.
Όμως έχω κάποιες απορίες γύρω απο την όλη ιστορία η οποία ουτε λιγο ούτε πολύ είναι μια ολόκληρη βιομηχανία γύρω απο τον χώρο του αυτοκινήτου.
Κατ'αρχήν γιατί οι ίδιες οι κατασκευάστριες εταιρείες δεν προγραμματίζουν τα οχήματα να αποδίδουν την μέγιστη δύναμη?
Δεν έχουν την τεχνογνωσία? δεν νομίζω....
Αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου? Μα οι εταιρείες tuning λένε οτι αυξάνουν την ιπποδύναμη και μειώνουν την κατανάλωση.....Ποιός λέει ψέματα?
Μήπως με το "πρεσσάρισμα" του κινητήρα να αποδόσει τα μέγιστα μέσω remaming μειώνεται η διάρκεια ζωής του και η αξιοπιστία του?
Για το κάθε αυτοκίνητο υπάρχουν τουλάχιστον 4-5 βελτιωτές που όλοι υπόσχονται αύξηση της ιπποδύναμης ακριβώς το ίδιο ποσό δηλαδή για να γίνω πιο σαφής επι του προκειμένου αυτοκινήτου (του S60) τρείς βελτιωτές λένε οτι με ένα πρόγραμμα θα του αυξήσου την δύναμη ακριβώς 40 ίππους(όλοι δίνουν ακριβώς 40!!)./Γιατί?
Μήπως όλοι κάνουν τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις στον κινητήρα και απλώς πληρώνεις το "ονομα".
Αν είναι έτσι στο internet "κυκλοφορούν" διάφορα software του τύπου ECU managment και με ένα laptop και μια OBDII to USB "μπαίνεις" στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου κάνεις τις συγκεκριμένες τροποποιήσεις που πρέπει και τέλος.Γιατί να δώσεις 1000+ ευρώ για ένα remaping??
Το ποιές είναι αυτές οι αλλαγές εύκολα το βρίσκεις αν "δεις" και αντιγράψεις τον "εγκέφαλο" ενός όμοιου βελτιωμένου αυτοκινήτου.
Με την λογική αυτή(χωρίς να ξέρω αν είναι σωστή....υπόθεση κάνω) μαζεύονται 20 άτομα που έχουν ας πούμε το Audi 2.0 TFSI πληρώνουν να αγοράσουν απο την BSR μια χαρτογράφηση εγκεφάλου για έναν και τον αντιγράφουν όλοι....
Εν πάση περιπτώση πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βελτιώσεις με το κατάληλο soft μόνος σου το αυτοκίνητο...? Λίγη αύξηση στην πίεση του Turbo και αμέσως έχεις 10 άλογα παραπάνω που λέει ο λόγος....
Είμαι λίγο μπερδεμένος με όλα αυτά.....
Δεν ξέρω αν πράγματι δίνουν παραπάνω ισχύ safely έστω και με αύξηση κατανάλωσης και άν τελικά αξίζουν τα 1000 ευρώπουλα που ζητάνε.

Όλες οι απόψεις και οι εμπειρείες δεκτές (και ακόμα παραπάνω αν κάποιος διαθέτει το ίδιο αυτοκίνητο....)
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
1000 euro είναι παρα πολλά... με 50 ευρώ ο δικός μου ο μηχανικός μου εφτιαξε (επαναπρογραμμάτισε το λογισμικό) στο Audi Allroad 2.7T και απο 250 αλογα εχει πάει άνετα στα 330.... και η καταναλωση πήγε λίγο κάτω.

Δηλαδή ανεβάσαμε την απόδοση και τα μπάμ αισθητα χωρίς να αλλάξουμε προς το χειρότερο την κατανάλωση. Είχε αλλο λογισμικό να μου βάλει που βελτιωνε την κατανάλωση χωρίς μεγάλη αλλαγή στα μπάμ και στα ξεσπάσματα.

Ρώτα τον spresvr να σου πεί απογείωση εχθές στο Ανατολικό Αεροδρόμιο...!!!!!!!!
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Σάββα, αυτό που θα ήθελα να σε ρωτήσω εγώ είναι άλλο......
Ποια η πραγματική ανάγκη που σε οδηγεί στην σκέψη της αύξησης της ιπποδύναμης του οχήματός σου?

Στις παραμέτρους πάντως βάλε και τα εξής:
-αύξηση εκπομπών καυσαερίων
-πιθανότατα υποχρεωτική χρήση αμόλυβδης 100+ (άρα αύξηση του κόστους μετακίνησης)
-αύξηση ιπποδύναμης σε ποσοστό άνω του 20-25% πιθανότατα να οδηγήσει σε κάποια (μικρή έστω) αναβάθμιση σε φρένα (τακάκια πχ) ή και αναρτήσεις
-πιθανότητα του να χάσεις την εγγύηση μηχανικών μερών
-ανάγκη extra οργάνων για έλεγχο (πχ πιεσόμετρο για έλεγχο της πίεσης στην εισαγωγή, μέτρηση φτωχού-πλούσιου μείγματος)


Αυτά και αρκετά ακόμα!! :126:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Re: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Ρώτα τον spresvr να σου πεί απογείωση εχθές στο Ανατολικό Αεροδρόμιο...!!!!!!!!
Απογείωση ένιωσε σε άλλον......αεροδιάδρομο ο Junior :116: :137: :136:
 

Μηνύματα
460
Reaction score
0
1000 euro είναι παρα πολλά... με 50 ευρώ ο δικός μου ο μηχανικός μου εφτιαξε (επαναπρογραμμάτισε το λογισμικό) στο Audi Allroad 2.7T και απο 250 αλογα εχει πάει άνετα στα 330.... και η καταναλωση πήγε λίγο κάτω.
Επειδή πραγματικά πιστεύω τα λόγια σου (μιας και δεν μου έχεις δείξει απο άλλα threads στα γραφόμενά σου δείγματα υπερβολής) και επειδή θεωρώ οτι το κόστος των 50 ευρώ είναι ένα τίμιο ποσό για τέτοια δουλειά .....(αν δεν κρύβει κινδύνους) στείλε μου με ένα pm τα στοιχεία και ένα τηλ του μηχανικού σου να κάνω μια δοκιμη να δω τι θα μου πει...
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Σάββα, sorry αν θα σε απογοητεύσω, αλλά ο μηχανικός του Γιάννη δουλεύει (πιθανότατα) σε αντιπροσωπεία Audi και δεν θα μπορέσει να βρει πρόγραμμα για το δικό σου......
 

Μηνύματα
460
Reaction score
0
Re: Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Σάββα, αυτό που θα ήθελα να σε ρωτήσω εγώ είναι άλλο......
Ποια η πραγματική ανάγκη που σε οδηγεί στην σκέψη της αύξησης της ιπποδύναμης του οχήματός σου?

Στις παραμέτρους πάντως βάλε και τα εξής:
-αύξηση εκπομπών καυσαερίων
-πιθανότατα υποχρεωτική χρήση αμόλυβδης 100+ (άρα αύξηση του κόστους μετακίνησης)
-αύξηση ιπποδύναμης σε ποσοστό άνω του 20-25% πιθανότατα να οδηγήσει σε κάποια (μικρή έστω) αναβάθμιση σε φρένα (τακάκια πχ) ή και αναρτήσεις
-πιθανότητα του να χάσεις την εγγύηση μηχανικών μερών
-ανάγκη extra οργάνων για έλεγχο (πχ πιεσόμετρο για έλεγχο της πίεσης στην εισαγωγή, μέτρηση φτωχού-πλούσιου μείγματος)
Γιάννη δεν υπάρχει πραγματική ανάγκη για την αύξηση της ιπποδύναμης έτσι όπως το θέτεις...
δεν έχω να σου απαντήσω κάτι αλλά αν μπορει το ίδιο όχημα να βγάζει 40 άλογα παραπάνω και να καίει εστω το ίδιο αν όχι και λιγότερο με ένα συνολικό κόστος όπως λεει ο dream της τάξης των 50 ευρώ και όχι των 1000 γιατί να μήν το κάνεις???

Όσο δε για την αύξηση των εκπομπών καυσαερίων δεν ιδρώνει τ'αυτί μου παρόλο που έχω οικολογική συναίσθηση....ας φτιάξουν πρώτα όλα τα κωλολεωφορεία που "ντουμανιάζουν" την Αθηνά και μετά ας μου πει το κράτος για την μόλυνση που προκαλώ με το ΙΧ μου.
Βενζίνη έτσι κι αλλιώς βάζω unleaded100....
Οσο δε για τα φρένα δεν νομίζω με 40 άλογα παραπάνω να χρειαστώ brembo...
Τωρα για το πιεσόμετρο αν χρειαστει να το βάλω θα δω που θα το στριμώξω...
Το μόνο απο αυτα που γράφεις που με "καιει" είναι η εγγύηση του αυτοκινήτου γιατί είναι καινούργιο...γι'αυτό γράφω κιόλας οτι για την ώρα το ψάχνω ακαδημαικά δεν το έχω αποφασίσει ακόμα και ίσως να περιμένω να καλοστρώσει το αυτοκίνητο να βγει απο την εγγύηση και μετά να προχωρήσω.
 

Μηνύματα
460
Reaction score
0
Re: Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Σάββα, sorry αν θα σε απογοητεύσω, αλλά ο μηχανικός του Γιάννη δουλεύει (πιθανότατα) σε αντιπροσωπεία Audi και δεν θα μπορέσει να βρει πρόγραμμα για το δικό σου......

SHHHHHIIIIITTTT...!!!!!
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Re: Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Σάββα, sorry αν θα σε απογοητεύσω, αλλά ο μηχανικός του Γιάννη δουλεύει (πιθανότατα) σε αντιπροσωπεία Audi και δεν θα μπορέσει να βρει πρόγραμμα για το δικό σου......
Ακριβώς... εχει δικό του Συνεργείο AUDI/VW/SEAT και δουλευει αποκλειστικά τους κινητήρες των ομόσταβλων Γερμανικών/Ισπανικών/Τσεχικων... TSI/FSI και όλα τα Turbo 1.8Τ 2.0Τ κλπ κλπ.

Λέγεται Γιώργος Μανδήλας και είναι στην Βουλιαγμένης στην Γλυφάδα μετά την ΚΑΡΕΝΤΑ και λίγο μετά την στροφή για το γκόλφ της Γλυφάδας.

Για να μην νομίζετε οτι είμαι ο μόνος που τον εχει εμπιστευθεί

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=14628#

Μάλιστα μου πρότεινε να το περάσει τσάμπα γιατί έκανα κάτι άλλες μικροδουλειές και δεν με έπεισε για να τον αφήσω να το πειράξει. Πάντως μου είπε πως είναι το ίδιο με αυτό που διαφημίζει ο Παζαρόπουλος. Γενικά οι επίσημες ειδικά η διπλανή Karenta τον πολεμάνε γι αυτό έχει χαμηλές τιμές κάνει καλή δουλειά και αν του κ@υλώσει το περνά και τσάμπα αν σε συμπαθήσει. Το έβαλε γνωστός σε 1.6 FSI αλλά εγώ δεν το χω οδηγήσει και αυτός είναι ψιλοάσχετος για να καταλάβει διαφορά (του το έβαλε τσάμπα όταν το πήγε για τακάκια εκεί). Το θετικό είναι ότι δεν του έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα και έχει περάσει αρκετός καιρός. Αν δηλαδή του έχει αλλάξει κάτι. Δεν ξέρω ξαναλέω. Γι αυτό ρωτάω. Θυμάμαι και αρκετά ΤΤ στο μαγαζί του τις λίγες φορές που έχω πάει.
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=14628#


ΜΑΝΔΗΛΑΣ Γ. - ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Διεύθυνση:Λ. Βουλιαγμένης & Μιαούλη 82 Περιοχή:Γλυφάδα Τηλέφωνο:210 9616327
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Ο Μανδηλας ειναι καλο παληκαρι αλλα εχει χασει επαφη με την λογικη εδω και καιρο
Πριν απο audi ηταν rover,bmw και γενικα ανεβοκατεβαζει ταμπελες!
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Re: Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Γιάννη δεν υπάρχει πραγματική ανάγκη για την αύξηση της ιπποδύναμης έτσι όπως το θέτεις...
δεν έχω να σου απαντήσω κάτι αλλά αν μπορει το ίδιο όχημα να βγάζει 40 άλογα παραπάνω και να καίει εστω το ίδιο αν όχι και λιγότερο με ένα συνολικό κόστος όπως λεει ο dream της τάξης των 50 ευρώ και όχι των 1000 γιατί να μήν το κάνεις???
Γιατί ένα πιο ζορισμένο μοτέρ, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες φορτίου και συνθηκών περιβάλλοντος (υγρασία, θερμοκρασία, υψόμετρο) είναι πιο εύκολο πχ να βρεθεί με φτωχό μείγμα στον χώρο καύσης και.....άντε γεια!!
Τα 40 άλογα παραπάνω (ή τα 50 ή τα 100) απαιτούν παραπάνω βενζίνη συγκεκριμένες στιγμές. Αν το μοτέρ δεν έχει τα κατάλληλα περιφερειακά (πχ μπεκ, αντλία βενζίνης, πρόγραμμα κλπ) μπορεί στο δυναμόμετρο να δείξει +50 (αν έχουμε έμεπιστο χειριστή δυναμόμετρου.....) αλλά μπορεί λίγο αργότερα (πχ καλοκαίρι) να κλαίμε ένα μοτέρ και 3-4 χιλιάρικα από την τσέπη μας!



Όσο δε για την αύξηση των εκπομπών καυσαερίων δεν ιδρώνει τ'αυτί μου παρόλο που έχω οικολογική συναίσθηση....ας φτιάξουν πρώτα όλα τα κωλολεωφορεία που "ντουμανιάζουν" την Αθηνά και μετά ας μου πει το κράτος για την μόλυνση που προκαλώ με το ΙΧ μου.
Να θυμάσαι ότι περνάς πχ από ΚΤΕΟ αλλά σε λίγο καιρό και από τα μετακινούμενα (σαν τροχόσπιτα) ΚΤΕΟ. Που ιδιαίτερα στην Αθήνα θα κόψουν πολλές κλήσεις....
Από την άλλη, παραπάνω ρύποι μπορεί να βγάζουν δυσλειτουργείες σε αισθητήρες λ, να έχουν εντονότερη φθορά σε (πανάκριβους) καταλύτες και τακτικότατες επισκέψεις στο συνεργείο να μην μπορούν να «μηδενίσουν» τις βλάβες....


Βενζίνη έτσι κι αλλιώς βάζω unleaded100....
Σε υποχρεώνει ο κατασκευαστής σε 100+ ή απλά το επέλεξες εσύ για καλύτερες επιδόσεις (πχ)?



Οσο δε για τα φρένα δεν νομίζω με 40 άλογα παραπάνω να χρειαστώ brembo...
Μίλησα για τακάκια και όχι για 4πίστονες ή μονομπούκαλα γόνατα!!


Τωρα για το πιεσόμετρο αν χρειαστει να το βάλω θα δω που θα το στριμώξω...
Βάζεις ψηφιακό κάτω από τα όργανα, στηριγμένο στο πάνω πλαστικό του άξονα του τιμονιού!!




Το μόνο απο αυτα που γράφεις που με "καιει" είναι η εγγύηση του αυτοκινήτου γιατί είναι καινούργιο...γι'αυτό γράφω κιόλας οτι για την ώρα το ψάχνω ακαδημαικά δεν το έχω αποφασίσει ακόμα και ίσως να περιμένω να καλοστρώσει το αυτοκίνητο να βγει απο την εγγύηση και μετά να προχωρήσω.
Όταν το στρώσεις, θα αποφασίσεις αν όντως χρειάζεσαι παραπάνω ιπποδύναμη και το βλέπουμε!
Αλήθεια, τι αυτοκίνητο είχες πριν το Volvo? (αν επιτρέπεται βεβαίως....) :121:
 

cbk

Μηνύματα
1.013
Reaction score
5
Θα ήθελα την γνώμη σας γύρω απο το tuning αυτοκινήτου με αναπρογραμματισμό(remaping) του "εγκεφάλου"............
Είμαι λίγο μπερδεμένος με όλα αυτά.....
Δεν ξέρω αν πράγματι δίνουν παραπάνω ισχύ safely έστω και με αύξηση κατανάλωσης και άν τελικά αξίζουν τα 1000 ευρώπουλα που ζητάνε.

Όλες οι απόψεις και οι εμπειρείες δεκτές (και ακόμα παραπάνω αν κάποιος διαθέτει το ίδιο αυτοκίνητο....)
Η άποψή μου είναι να μιλήσεις μόνο με ανθρώπους που έχουν το ίδιο αμάξι με εσένα και έχουν κάνει κάποιου είδους remapping. Αφού φιλτράρεις τις απαντήσεις, απομόνωσε τα τυχόν αρνητικά ίχνη (γιατί από θετικά... του καθενός είναι το καλύτερο από τον καλύτερο μάστορα κλπ, κλπ) πολλαπλασίασέ τα με ένα δικό σου συντελεστή συμβιβασμού και ... γιατί όχι; αν μπορεί να είναι αναστρέψιμο και φτηνό (για το πορτοφόλι σου!) δοκίμασέ το!
Καλό θα ήταν να οδηγήσεις ένα δείγμα δουλειάς γιατί ίσως να μη σου αρέσει ο τρόπος απόδοσης (πχ βελτίωση μόνο σε υψηλές στροφές ενώ εσύ θα ήθελες σε χαμηλές).
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Ο Μανδηλας ειναι καλο παληκαρι αλλα εχει χασει επαφη με την λογικη εδω και καιρο
Πριν απο audi ηταν rover,bmw και γενικα ανεβοκατεβαζει ταμπελες!
vg Νομίζω λές ελαφρά την καρδία... ουρανοκατέβατα πράγματα....

Το πάνω συνεργείο του ναι είναι VW/AUDI/SEAT

το κάτω (κάτω υπόγειο) είναι δικό του και είναι ROVER/LAND ROVER

παλιά πρίν 10 χρόνια ήταν απο τους κορυφαίους BMW μηχανικούς.

Μετά επαθε ενα αυτοκινητιστικό ατύχημα ο Γιώργος και για 3 χρόνια ήταν με την μέση του σχεδόν παράλυτος... και αν δεν είχε όνομα και ιδιόκτητο μαγαζί τώρα θα ήταν στην ζητιανειά...

Πέρασε πολλά αλλά είναι δυνατός και κάνει φοβερά καλή δουλειά οικονομική και τίμια.

Εχω πολύ καιρό πρσωπικη γνώμη και του εχω στείλει 5 πελάτες κολλητούς και είναι ολοι σουπερ ευχαριστημένοι.
 

cbk

Μηνύματα
1.013
Reaction score
5
1000 euro είναι παρα πολλά... με 50 ευρώ ο δικός μου ο μηχανικός μου εφτιαξε (επαναπρογραμμάτισε το λογισμικό) στο Audi Allroad 2.7T και απο 250 αλογα εχει πάει άνετα στα 330.... και η καταναλωση πήγε λίγο κάτω.

Δηλαδή ανεβάσαμε την απόδοση και τα μπάμ αισθητα χωρίς να αλλάξουμε προς το χειρότερο την κατανάλωση. Είχε αλλο λογισμικό να μου βάλει που βελτιωνε την κατανάλωση χωρίς μεγάλη αλλαγή στα μπάμ και στα ξεσπάσματα.
Αυτό είναι ευχάριστο αλλά και περίεργο!

Νόμιζα πως τα προγράμματα έχουν κλειδώματα που μόνο η μαμά κατασκευάστρια εταιρεία (π.χ. ΑΒΤ) μπορεί και ελέγχει!
Είσαι σίγουρος πως όλα δουλεύουν τέλεια, σε όλες τις συνθήκες;

Είμαι παθών, γι'αυτό και ρωτάω.

Δεν αμφισβητώ τα λεγόμενά σου!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
4
Πάντως, με απλές αρχές της θερμοδυναμικής, και εφόσον η απόδοση μιας θερμικής μηχανής παραμένει ίδια, για να αυξηθεί η ιπποδύναμη πρέπει να αυξηθεί η κατανάλωση. Αφού αυξάνεται η κατανάλωση σίγουρα αυξάνεται και η εκπομπή καυσαερίων. Δεν υπάρχουν μαγικά.
Μια αύξηση της ιπποδύναμης της τάξης του 30%-35% δεν είναι δυνατόν να μην έχει μεγάλο αντίκτυπο.
Αν δεν είχε, και το μοτέρ είχε τέτοιο περιθώριο από τα νόμιμα όρια, γιατί η Audi δεν το είχε κάνει;
Γιάννη, το έχεις δυναμομετρήσει μετά την μετατροπή; Καυσαέρια έχεις μετρήσει;

P.S.: Στο VW forum διαβάζω κάτι για sprint booster και 'άνοιγμα πεταλούδας νωρίτερα' κλπ. Επειδή είχα συμμετάσχει στην ομάδα που έφτιαξε ένα αντίστοιχο 'sprint booster', μπορώ να πω ότι είναι μόνο για τους αδαείς. Νομίζει κάποιος ότι το αυτοκίνητό του 'τραβάει' καλύτερα, αλλά τελικά είναι σαν να πατάει πιο πολύ γκάζι! Και ο κόσμος δίνει 150-200 ευρώ για αυτό! Κρίμα!
 

Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
Απάντηση: Re: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

1000 euro είναι παρα πολλά... με 50 ευρώ ο δικός μου ο μηχανικός μου εφτιαξε (επαναπρογραμμάτισε το λογισμικό) στο Audi Allroad 2.7T και απο 250 αλογα εχει πάει άνετα στα 330.... και η καταναλωση πήγε λίγο κάτω.

Δηλαδή ανεβάσαμε την απόδοση και τα μπάμ αισθητα χωρίς να αλλάξουμε προς το χειρότερο την κατανάλωση. Είχε αλλο λογισμικό να μου βάλει που βελτιωνε την κατανάλωση χωρίς μεγάλη αλλαγή στα μπάμ και στα ξεσπάσματα.

Ρώτα τον spresvr να σου πεί απογείωση εχθές στο Ανατολικό Αεροδρόμιο...!!!!!!!!
50 ευρω για προγραμμα στον εγγεφαλο ΜΟΝΟ?Φιλε μου η δουλεια οχι απλα βρωμαει.........αλλα σκηλοβρωμαει θα ελεγα.Δεν πας καμια βολτα και απο κανενα αλο συνεργειο,να δεις τι εχει γινει στην πραγματικοτητα στο αυτοκινητο σου?
Δεν τον ξερω τον μηχανικο σου και δεν παιρνω και ορκο οτι δεν ειναι τα πραγματα οπως σου τα λεει,αλλα εμενα τα 50 ευρουλακια και μονο με βαζουνε σε πολες και πονηρες σκεψεις.Εκτος και αν εκανες λαθος και αντι για 500 εγραψες 50
 

Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
Απάντηση: Re: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Απογείωση ένιωσε σε άλλον......αεροδιάδρομο ο Junior :116: :137: :136:
Ασχετιδη................. ο διαδρομος αυτος λεγεται διαδρομος αποπροσγειωσεων.Ο αεροδιαδρομος ειναι η νοητη ευθεια που ακολουθουνε τα αεροπλανα στον ουρανο,κατι αντιστοιχο με τις εθνικες οδους στην ξηρα:116:
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Συνήθως έχουν κάποιο μηχανικό περιορισμό π.χ. τουρμπίνα. Οπότε όλοι οι προγ/στές τερματίζουν την τουρμπίνα (Είναι για 300 άλογα η τουρμπίνα; ε τόσα το κάνουν όλοι) γι'αυτό όλοι μπορούν να δώσουν 40 άλογα... Τώρα το πρόγραμμα του εγκεφάλου το κάνεις debugging σε κώδικα μηχανής αναλύεις πως δουλεύει κάνεις τις μετατροπές που θέλεις, παραπάνω πίεση, το σωστό καύσιμο, σωστό αβάνς κλπ. Για να το κάνεις αυτό προυποθέτει καταρχας γνώσεις υπολογιστών (κώδικα μηχανής), και γνώσεις σε αυτοκίνητα (για να ξερεις τι πρέπει να κάνεις μετά), εργαλεία. δυναμόμετρο, μετρητή καυσαερίου, Η/Υ με emulator, programmer κλπ. Συνήθως τη δουλεια αυτή σε μια εταιρία tuning την κάνουν πάνω από ενα άτομα(δεν μπορείς να τα ξέρεις όλα).
Μην φαντάζεστε ότι συνδέεςι το φορητό σε οποινδήποτε εγκάφαλο αυτοκινήτου, φορτώνεις τα windows και βρίσκεις ενα πρόγραμμα που εχει το κουμπί "πίεση" και απλώς το ανεβάζεις.
Όπως βλέπετε μία τέτοια δουλειά αξίζει τουλάχιστον 1000 ευρώ αν κρίνεις ότι η εταιρία παίζει το κεφάλι της μετά με την εγκύηση που δίνει ότι τα αυτοκίνητα θα δουλεύουν σωστά και υπήρξαν φορές που πράγματα πήγαν λαθος και "μπήκαν μέσα" για κάποια λεπτομέρεια που δεν πρόσεξαν...
Τώρα αν κάποιος "μάγκας" βρει κάποιο απο αυτά τα προγράμματα ξεκλείδωτο και το αντιγράψει, τώρα παίρνει το λόγο η ασυδοσία και μπορεί να το πουλήσει και για 50 ευρώ. Τα windows τα βρίσκεις και για λιγότερα.... Είναι πολύ κρίμα να ξεφτελίζεται έτσι η δουλεια κάποιου....
 

Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Τώρα αν κάποιος "μάγκας" βρει κάποιο απο αυτά τα προγράμματα ξεκλείδωτο και το αντιγράψει, τώρα παίρνει το λόγο η ασυδοσία και μπορεί να το πουλήσει και για 50 ευρώ. Τα windows τα βρίσκεις και για λιγότερα.... Είναι πολύ κρίμα να ξεφτελίζεται έτσι η δουλεια κάποιου....
To ξαναλεω οτι τα 50 ευρω ειναι ποσο που βρωμαει σαν ψοφιο κουναβι απο παρα πολα χλμ μακρια.Εξαλου θα πρεπει να ειναι και πολυ βλακας οποιος το πουλαει μονο 50 ευρω την στιγμη που εχει 1.000 ευρω.Λογικα θα το πουλαγε στα μισα λεφτα ωστε και να κονομαει παραδακι τσιμπωντας πελατες,αλλα το βασικοτερο για να μη κινει και υποψιες στους ψαγμενους.

Ακου εκει 50 ευρω για προγραμμα στον εγκεφαλο.Εκτος και αν μας κανει πλακα ο dream-gr:105:
 

Μηνύματα
229
Reaction score
0
Απάντηση: ECU tuning.......τι γνώμη έχετε περι του θέματος?

Φιλε μου savva... για να δουλεψει σωστα το αυτοκινητο σου με προγραμμα θελει και αλλα πολλα πραγματα οπως εξατμιση - φιλτρο και αλλα πολλα.... τωρα για την βελτιστη αποδοση το προγραμμα πρεπει να γινει στον δρομο απο εναν ανθρωπο GOUROU στις βελτιωσεις πρεπει να το δυναμομετρησης πριν αλλα και μετα σε MAHA δυναμομετρο να δεις τι εγινε τελικα... αν ξεπερασεις αυτα που λεει ο giovanni και που ειναι απολυτα σωστα τοτε καντο!!
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.620
Μηνύματα
2.868.268
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top