- Μηνύματα
- 460
- Reaction score
- 0
Θα ήθελα την γνώμη σας γύρω απο το tuning αυτοκινήτου με αναπρογραμματισμό(remaping) του "εγκεφάλου".
Έχω ένα Volvo S60 2.0T και τελείως ακαδημαικά για την ώρα ρίχνω ματιές στο internet για αυξηση ιπποδύναμης χωρίς επεμβάσεις στο μοτερ.
Η μόνη λύση φυσικά είναι το remaping.
Όμως έχω κάποιες απορίες γύρω απο την όλη ιστορία η οποία ουτε λιγο ούτε πολύ είναι μια ολόκληρη βιομηχανία γύρω απο τον χώρο του αυτοκινήτου.
Κατ'αρχήν γιατί οι ίδιες οι κατασκευάστριες εταιρείες δεν προγραμματίζουν τα οχήματα να αποδίδουν την μέγιστη δύναμη?
Δεν έχουν την τεχνογνωσία? δεν νομίζω....
Αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου? Μα οι εταιρείες tuning λένε οτι αυξάνουν την ιπποδύναμη και μειώνουν την κατανάλωση.....Ποιός λέει ψέματα?
Μήπως με το "πρεσσάρισμα" του κινητήρα να αποδόσει τα μέγιστα μέσω remaming μειώνεται η διάρκεια ζωής του και η αξιοπιστία του?
Για το κάθε αυτοκίνητο υπάρχουν τουλάχιστον 4-5 βελτιωτές που όλοι υπόσχονται αύξηση της ιπποδύναμης ακριβώς το ίδιο ποσό δηλαδή για να γίνω πιο σαφής επι του προκειμένου αυτοκινήτου (του S60) τρείς βελτιωτές λένε οτι με ένα πρόγραμμα θα του αυξήσου την δύναμη ακριβώς 40 ίππους(όλοι δίνουν ακριβώς 40!!)./Γιατί?
Μήπως όλοι κάνουν τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις στον κινητήρα και απλώς πληρώνεις το "ονομα".
Αν είναι έτσι στο internet "κυκλοφορούν" διάφορα software του τύπου ECU managment και με ένα laptop και μια OBDII to USB "μπαίνεις" στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου κάνεις τις συγκεκριμένες τροποποιήσεις που πρέπει και τέλος.Γιατί να δώσεις 1000+ ευρώ για ένα remaping??
Το ποιές είναι αυτές οι αλλαγές εύκολα το βρίσκεις αν "δεις" και αντιγράψεις τον "εγκέφαλο" ενός όμοιου βελτιωμένου αυτοκινήτου.
Με την λογική αυτή(χωρίς να ξέρω αν είναι σωστή....υπόθεση κάνω) μαζεύονται 20 άτομα που έχουν ας πούμε το Audi 2.0 TFSI πληρώνουν να αγοράσουν απο την BSR μια χαρτογράφηση εγκεφάλου για έναν και τον αντιγράφουν όλοι....
Εν πάση περιπτώση πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βελτιώσεις με το κατάληλο soft μόνος σου το αυτοκίνητο...? Λίγη αύξηση στην πίεση του Turbo και αμέσως έχεις 10 άλογα παραπάνω που λέει ο λόγος....
Είμαι λίγο μπερδεμένος με όλα αυτά.....
Δεν ξέρω αν πράγματι δίνουν παραπάνω ισχύ safely έστω και με αύξηση κατανάλωσης και άν τελικά αξίζουν τα 1000 ευρώπουλα που ζητάνε.
Όλες οι απόψεις και οι εμπειρείες δεκτές (και ακόμα παραπάνω αν κάποιος διαθέτει το ίδιο αυτοκίνητο....)
Έχω ένα Volvo S60 2.0T και τελείως ακαδημαικά για την ώρα ρίχνω ματιές στο internet για αυξηση ιπποδύναμης χωρίς επεμβάσεις στο μοτερ.
Η μόνη λύση φυσικά είναι το remaping.
Όμως έχω κάποιες απορίες γύρω απο την όλη ιστορία η οποία ουτε λιγο ούτε πολύ είναι μια ολόκληρη βιομηχανία γύρω απο τον χώρο του αυτοκινήτου.
Κατ'αρχήν γιατί οι ίδιες οι κατασκευάστριες εταιρείες δεν προγραμματίζουν τα οχήματα να αποδίδουν την μέγιστη δύναμη?
Δεν έχουν την τεχνογνωσία? δεν νομίζω....
Αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου? Μα οι εταιρείες tuning λένε οτι αυξάνουν την ιπποδύναμη και μειώνουν την κατανάλωση.....Ποιός λέει ψέματα?
Μήπως με το "πρεσσάρισμα" του κινητήρα να αποδόσει τα μέγιστα μέσω remaming μειώνεται η διάρκεια ζωής του και η αξιοπιστία του?
Για το κάθε αυτοκίνητο υπάρχουν τουλάχιστον 4-5 βελτιωτές που όλοι υπόσχονται αύξηση της ιπποδύναμης ακριβώς το ίδιο ποσό δηλαδή για να γίνω πιο σαφής επι του προκειμένου αυτοκινήτου (του S60) τρείς βελτιωτές λένε οτι με ένα πρόγραμμα θα του αυξήσου την δύναμη ακριβώς 40 ίππους(όλοι δίνουν ακριβώς 40!!)./Γιατί?
Μήπως όλοι κάνουν τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις στον κινητήρα και απλώς πληρώνεις το "ονομα".
Αν είναι έτσι στο internet "κυκλοφορούν" διάφορα software του τύπου ECU managment και με ένα laptop και μια OBDII to USB "μπαίνεις" στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου κάνεις τις συγκεκριμένες τροποποιήσεις που πρέπει και τέλος.Γιατί να δώσεις 1000+ ευρώ για ένα remaping??
Το ποιές είναι αυτές οι αλλαγές εύκολα το βρίσκεις αν "δεις" και αντιγράψεις τον "εγκέφαλο" ενός όμοιου βελτιωμένου αυτοκινήτου.
Με την λογική αυτή(χωρίς να ξέρω αν είναι σωστή....υπόθεση κάνω) μαζεύονται 20 άτομα που έχουν ας πούμε το Audi 2.0 TFSI πληρώνουν να αγοράσουν απο την BSR μια χαρτογράφηση εγκεφάλου για έναν και τον αντιγράφουν όλοι....
Εν πάση περιπτώση πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βελτιώσεις με το κατάληλο soft μόνος σου το αυτοκίνητο...? Λίγη αύξηση στην πίεση του Turbo και αμέσως έχεις 10 άλογα παραπάνω που λέει ο λόγος....
Είμαι λίγο μπερδεμένος με όλα αυτά.....
Δεν ξέρω αν πράγματι δίνουν παραπάνω ισχύ safely έστω και με αύξηση κατανάλωσης και άν τελικά αξίζουν τα 1000 ευρώπουλα που ζητάνε.
Όλες οι απόψεις και οι εμπειρείες δεκτές (και ακόμα παραπάνω αν κάποιος διαθέτει το ίδιο αυτοκίνητο....)