Ferrari 488 GTB

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.408

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.408
ENGINE
Type V8 – 90° Turbo
Overall displacement 3902 cm3
Maximum power * 492 kW (670 CV) at 8000 rpm
Maximum torque * 760 Nm at 3000 rpm in VII gear

DIMENSIONS AND WEIGHT
Length 4568 mm
Width 1952 mm
Height 1213 mm
Dry weight** 1370 kg
Weight distribution 46.5% Front – 53.5% Rear

PERFORMANCE
0-100 km/h 3.0 s
0 -200 km/h 8.3 s
Maximum speed > 330 km/h

FUEL CONSUMPTION***
11.4 l/100 km

C02 EMISSIONS ***
260 g/km

* With 98 RON petrol
**With lightweight options
*** ECE+EUDC combined cycle with HELE system
 


Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.845
Είναι επιεικώς γελοίο να δίνουν κατανάλωση σε Ferrari κατά ECE+EUDC combined cycle with HELE system
FUEL CONSUMPTION***
11.4 l/100 km
Αμα την σπρώχνεις δεν καίει τίποτα .:rolleyes:
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.408
Αυτό κάνουν τα turbo και γι' αυτό είναι μονόδρομος στην ΕΕ. ;)
 






Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.953
ΚΑΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΕΒΛΕΠΑ ΦΕΡΑΡΙ ΣΑΝ ΤΗΝ 400i ΕΛΕΓΑ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΛΠ

ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΤΕΣΤΑΡΟΣΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙΣ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΦΤΗΝΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΥΠΟΥ ΠΛΑΙΗΜΟΜΠΙΛ ΣΥΣΤΕΜ.

ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ Η 355 ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΤΑ Η 360!!!!!

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΠΟΡ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΥΠΑΚΙΑ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΙΜΑΤΖ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

Η ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠ ΟΣΕΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΙΝΑΙ Η 612 ΣΚΑΛΕΤΙ.

ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΟΔΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ 911 ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΣΙΔΕΡΟ ΣΚΑΛΙΣΜΕΝΟ ΚΙ ΟΧΙ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΜΕΝΟ.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΤΗΝΕΣ ΜΠΟΞΤΕΡ.

ΟΔΗΓΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠ ΟΣΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΛΑΜΒΟ.
ΙΣΩΣ ΝΑΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
 


Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.408
ΟΔΗΓΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠ ΟΣΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΛΑΜΒΟ.
ΙΣΩΣ ΝΑΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
2013:
Ferrari 6922 (όριο 7000 το χρόνο)
Maserati (Ferrari owned) 15400
Lamborghini 2121
Bentley 10120
Aston Martin ~4200
Rolls-Royce 3630

http://money.cnn.com/gallery/autos/2014/02/05/exotic-car-sales-records/index.html
 

Μηνύματα
531
Reaction score
126
ΚΑΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΕΒΛΕΠΑ ΦΕΡΑΡΙ ΣΑΝ ΤΗΝ 400i ΕΛΕΓΑ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΛΠ

ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΤΕΣΤΑΡΟΣΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙΣ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΦΤΗΝΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΥΠΟΥ ΠΛΑΙΗΜΟΜΠΙΛ ΣΥΣΤΕΜ.

ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ Η 355 ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΤΑ Η 360!!!!!

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΠΟΡ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΥΠΑΚΙΑ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΙΜΑΤΖ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

Η ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠ ΟΣΕΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΙΝΑΙ Η 612 ΣΚΑΛΕΤΙ.

ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΟΔΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ 911 ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΣΙΔΕΡΟ ΣΚΑΛΙΣΜΕΝΟ ΚΙ ΟΧΙ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΜΕΝΟ.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΤΗΝΕΣ ΜΠΟΞΤΕΡ.

ΟΔΗΓΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠ ΟΣΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΛΑΜΒΟ.
ΙΣΩΣ ΝΑΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
Για ριξε μια ματια για τα σασι των ferrari εδω
http://www.italiaspeed.com/2005/cars/ferrari/05/dino/0405.html
Τι εννοεις σοβαρή κατασκευη σε ενα σπορ αυτοκίνητο πέρα απο σασι,μοτερ,σαζμαν αναρτηση??τα ωραία σαλόνια ταιριάζουν καλυτερα σε γερμανικά σεντάν,οι Ιταλοί κατασκευάζουν αυτοκίνητα για οδηγηση
 



Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.953
Για ριξε μια ματια για τα σασι των ferrari εδω
http://www.italiaspeed.com/2005/cars/ferrari/05/dino/0405.html
Τι εννοεις σοβαρή κατασκευη σε ενα σπορ αυτοκίνητο πέρα απο σασι,μοτερ,σαζμαν αναρτηση??τα ωραία σαλόνια ταιριάζουν καλυτερα σε γερμανικά σεντάν,οι Ιταλοί κατασκευάζουν αυτοκίνητα για οδηγηση
Η 246 ΗΤΑΝ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥΣ.
ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΑΛΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΠΩΣ ΜΕΝΤΕΣΕΔΕΣ, ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ, ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΛΠ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΟΡ 911 GT2/GT3 ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΥΜΝΕΣ ΜΕΣΑ ΑΛΛΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΠΧ ΜΕ ΤΗΝ 360.
ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΚΙ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ.
ΤΑ "ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ" ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΠΑΝΤΖΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΨΑΝ/ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΜΕ ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ.

ΥΓ. ΜΕ ΤΗΝ 360 ΣΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2-3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΣΚΑΣΜΕΝΟΙ....
Η ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΣΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΜΙΑ ΚΟΝΤΙΝΕΝΤΑΛ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΚΟΜΠΛΕΞ....:D
 

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.953
Να μην αναφλέγονταν κιόλας...
Και οι Ferrari και οι Lamborghini το παθαίνουν. Και άλλα μικρής παραγωγής με τον κινητήρα στο κέντρο.
http://jalopnik.com/5937499/the-jalopnik-guide-to-burning-supercars/
ΟΝΤΩΣ ΣΑΝ ΚΕΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΛΑΜΠΡΗΣ.....

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕ ΤΗΝ R8 ΑΣ ΠΟΥΜΕ.....

ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΜΠΟ.
 

Μηνύματα
531
Reaction score
126
Η 246 ΗΤΑΝ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥΣ.
ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΑΛΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΠΩΣ ΜΕΝΤΕΣΕΔΕΣ, ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ, ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΛΠ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΟΡ 911 GT2/GT3 ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΥΜΝΕΣ ΜΕΣΑ ΑΛΛΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΠΧ ΜΕ ΤΗΝ 360.
ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΚΙ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ.
ΤΑ "ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ" ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΠΑΝΤΖΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΨΑΝ/ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΜΕ ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ.

ΥΓ. ΜΕ ΤΗΝ 360 ΣΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2-3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΣΚΑΣΜΕΝΟΙ....
Η ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΣΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΜΙΑ ΚΟΝΤΙΝΕΝΤΑΛ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΚΟΜΠΛΕΞ....:D

Δηλαδή ολα τα αυτοκίνητα αφήνουν την ιδια αίσθηση οδηγώντας τα??
Ακομα και οι κουβάδες που κυκλοφορούν στην βουλιαγμενης το βραδυ μπορουν να ξεφτιλίσουν μια 360,τα κατατάσσουμε στην ιδια κατηγορία με την κοντινενταλ??
Εχει τύχει να οδηγησετε γαλλικό η ιταλικό gti προηγούμενης γενιάς??
 

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.953
Δηλαδή ολα τα αυτοκίνητα αφήνουν την ιδια αίσθηση οδηγώντας τα??
Ακομα και οι κουβάδες που κυκλοφορούν στην βουλιαγμενης το βραδυ μπορουν να ξεφτιλίσουν μια 360,τα κατατάσσουμε στην ιδια κατηγορία με την κοντινενταλ??
Εχει τύχει να οδηγησετε γαλλικό η ιταλικό gti προηγούμενης γενιάς??
ΑΣ ΠΑΡΩ ΤΟ 106 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΗΜΑ. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ.
ΟΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ 360.
ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΕΣ ΝΤΕΛΤΟΝΑ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ 60-80 ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΣΤΑ 200+ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΟΙ ΦΕΡΡΑΡΙ ΚΛΠ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ.
ΑΛΛΟΙΩΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΣΤΡΕΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΧΤΙΖΕΙΣ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ.
ΟΙ "ΧΕΡΑΔΕΣ" ΚΑΙ Η ΤΑΧΑ "ΟΔΗΓΗΣΗ" ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ 16ΑΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΤΡΑΚΙΑ ΟΤΑΝ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΤΡΙΒΕΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΒΑΔΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΟ ΜΟΤΕΡ ΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΜΙΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ ΠΟΡΣΕ,ΛΑΜΠΟ,ΦΕΡΑΡΙ ΚΛΠ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙΣ?



ΥΓ.ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΕΔΩΣΑ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ.
ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ.....
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.891
Μηνύματα
3.066.714
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top