- Μηνύματα
- 16.004
- Reaction score
- 14
Κύριοι ήρθε η ώρα να φύγει το αγαπητό μου αμάξι που εχω 5 χρόνια. το audi allroad 2.7T το οποίο αν εξαιρέσεις την κατανάλωση που ειναι υψηλή αλλά αναμενώμενη για τα 250 άλογα του, και φυσικά το ακριβότερο του μέσου όρου κόστους συντήρισης λόγω AUDI και τιμολογιακής τους πολιτικής που σκίζει τον πελάτη, η οδηγικη του συμπεριφορά και το κρατημα και οι ανέσεις του θα μου μείνουν χαραγμένες στην οδηγική ζωή μου!!!
Τώρα μιας και η απόφαση ελλήφθει και το αμάξι πωλείται, εκλεισα στο FORD KUGA 2.5T για να το αντικαταστήσει.
Το εχω στα χέρια μου εδώ και 8 μέρες και θα το έχω αλλες 5 μέχρι την πέμπτη του βράδυ αφού αδελφικός φίλος μου εχει κάνει το μεγάλο χατήρι και μου το εχει παραχωρήσει απο την αντιπροσωπεία για ενα Extensive test drive/ride/living with it!!!
Εχω κάνει 500 χιλιόμετρα ίσως και λίγα περισσότερα και οι εντυπώσεις μου είναι αριστες.
Θετικά
=======
1) Απίστευτη ροπή
2) Πολύ καλή επιτάχυνση τόσο 0-100 όσο και 80-140 όπου κυριλοεκτικά σε κολλάει πίσω.
3) Τελική ανω των 220 με ανεση, με πέμπτη λίγο πρίν τις 6500 στροφές και εχεις πιάσει 210 ανετα και μετά βάζεις 6η και συνεχίζει να ανεβάζει ταχύτητα.
4) Κράτημα και ελάχιστη στρέψη αμαξώματος σε στροφές. Συμπεριφορά που σε κάνει να ξεχνάς οτι εισαι 19 εκατοστά σηκωμένος απο το εδαφος.
5) Αισθάνεσαι οτι οδηγείς ενα GTI που όμως δεν φοβάται να περάσει απο τα Ελληνικά "οδοστρώματα".
6) Ποιότητα κατασκευης 4κίνησης 4ης γενιάς Haldex που εχει προέλθει απο την εμπειρία και το development της VOLVO και είναι το ίδιο ακριβώς που φοράνε τα ακριβά XC60 XC70 και εχουν συμβολή στην μη αυξηση της κατανάλωσης λόγω μόνιμης και βαρειάς τετρακίνησης.
7) Γενικά οι χώροι του είναι ανετοι, το πορτμπαγκάζ είναι μέν μικρό σχετικά για τζίπ ή δεν είναι αυτοί που προσφέροιυν τα μεγάλα SUV αλλά το KUGA πρέπει να ομολογοήσουμε οτι είναι μόλις 4.4μ μήκος και δεν μπορεί να θεωρείται μεγάλο αρα το πορτμπαγκάζ των 440 λίτρων (χωρίς ρεζέρβα αλλα με κίτ επισκευης) είναι ΟΚ για μια μέση χρήση.
8) Θέση οδηγού είναι ψηλή βλέπεις οταν οδηγείς ευκολα πάνω απο πολλά άλλα αυτοκίνητα και εχεις μια επιβλητική θέση οδήγησης αλλά εχεις κάποιες ατέλειες το κάθισμα του που θα τις αναφέρω παρακάτω στα αρνητικά.
9) Το ταμπλω έίναι όμορφο και λειτουργικό και οι ανέσεις που σου προσφέρει ειναι αυτές που θές απο ενα αμάξι με τεχνολογία 2009. Ειδικά η εκδοση που οδηγάω που είναι χωρίς κλειδί (μίζα) αλλά με το FORD POWER SWITCH ξεκινάει με το πάτημα ενός κουμπιού αρκεί να έχεις μαζί σου το ηλεκτρονικό κλειδί. Ομορφο και πρακτικό αλλά δύσκολο να το συνηθίσεις στην αρχή.
10) Σασμάν χειροκίνητο 6αρι που είναι απίθανα γρήγορο με απόκριση ενός GTI
11) Γκάζια Γκάζια και ξανά γκάζια σε ενα αμάξι που νοιώθεις ασφαλης και νοιώθεις την διάθεση να κινηθείς γρήγορα και γκαζιάρικα. Επίσης οι προσπεράσεις είναι τοσο ευκολες που νομίζεις και θεωρείς οτι πολλά αμάξια που περνάς απλά πάνε σαν σταματημένα....!!!
12) Πανέμορφο (στα μάτια μου) design, εξωτερικό ειδικά και ανάλογα το χρώμα του ομορφαίνει και άλλο. Το test ride ειναι μαυρο και ειναι ομορφο και κακό, αλλά το αυτό που εχω παραγγέιλει είναι σε λευκό με γαλαζια tinted windows που το κάνουν κούκλα.
13) το design του πιστευω οτι ή το ερωτευεσαι με την πρώτη ή καθόλου. Εμένα με κέρδισε απο την πρώτη μέρα!
14) Τιμή με τα αρκετά εξτρα που σίγουρα θέλω και εχω βρει στο ετοιμοπαράδοτο που μου κρατάνε, λίγο κάτω απο 27 χιλιάρικα!!!!!!!!!!!!
15) το radiocd του αφαιρείται και στην θέση του ο Καλογερόπουλος θα μου βάλει το Kenwood που εχω στο AUDI που είναι τα κλασσικά 2din και χωράνε στο ταμπλώ με την μία. Αυτός ήταν ενας βασικός λόγος που απέκλεισα πολλά μοντέλα γιατί απλά το ταμπλώ τους ήταν αναπόσπαστο με το RADIOCD.
ΚΑΤΑ
=======
1) Ποιότητα καθισμάτων, λίγο αβολα αλλά ίσως στην εκδοση που εχω παραγγείλει την Titanium με τα ημιδερμάτινα καθίσματα να είναι αναπαυτικότερα. Εδώ ίσως πάιζει ρολο τα ηλεκτρικά recaro δερματινα που εχω στο allroad με εχουν "χαλάσει". Για να είμαι δίκαιος αυτό δεν με χαλάει τόσο γιατί
2) το μπράτσο σου που ακουμπάει στην πόρτα ερχεται λίγο ψηλά και αν δεν το συνηθίσεις μπορεί να σε κουράζει.
3) Κατανάλωση (μέση κατανάλωση) στα 12.5 λίτρα/100χλμ που δεν είναι ουτε ψηλή ουτε χαμηλή, αλλά ΟΚ. Εδώ όμως τα 200 άλογα και η τελική και η επιτάχυνησ του είναι αυτά που λές χαλάλι και ας μου κοστίζει λίγα χρήματα παραπάνω κάθε μήνα.
4) για αυτόματο θές παραγγελία 3 μηνών (που τελικά κάνει 4-5 μήνες μινιμουμ) οπότε πάω για χειροκίνητο που με χαλάει λίγο. Ομως το σασμάν του φυσάει!!! Ομως με χαλάει να περιμένω 5 μήνες και να χάσω και την ευκαιρία να γλιτώσω 4-5 χιλιάρικα απο την αξία του τώρα αφού εχει η FORD και εχω δευσμέυσει μοντέλο με το μισό τέλος ταξινόμισης
5) Δεν εχω βρεί άλλο αρνητικό εκτός ίσως οτι η πολυτέλεια του η εσωτερική δεν είναι ενός AUDI ή ενός άλλου Γερμανικού αλλά με 26 χιλιάρικα και φορτωμένο με εξτρα αμάξι δεν θα έπρεπε να εχεις παράπονο ειδικά όταν σου εχουν δώσει την μηχανή απο το Ford Focus ST και αρκετή απο την οδηγική συμπεριφορά του FOCUS!!!
Αντε καλορίζικο μου!!!!
Τώρα μιας και η απόφαση ελλήφθει και το αμάξι πωλείται, εκλεισα στο FORD KUGA 2.5T για να το αντικαταστήσει.
Το εχω στα χέρια μου εδώ και 8 μέρες και θα το έχω αλλες 5 μέχρι την πέμπτη του βράδυ αφού αδελφικός φίλος μου εχει κάνει το μεγάλο χατήρι και μου το εχει παραχωρήσει απο την αντιπροσωπεία για ενα Extensive test drive/ride/living with it!!!
Εχω κάνει 500 χιλιόμετρα ίσως και λίγα περισσότερα και οι εντυπώσεις μου είναι αριστες.
Θετικά
=======
1) Απίστευτη ροπή
2) Πολύ καλή επιτάχυνση τόσο 0-100 όσο και 80-140 όπου κυριλοεκτικά σε κολλάει πίσω.
3) Τελική ανω των 220 με ανεση, με πέμπτη λίγο πρίν τις 6500 στροφές και εχεις πιάσει 210 ανετα και μετά βάζεις 6η και συνεχίζει να ανεβάζει ταχύτητα.
4) Κράτημα και ελάχιστη στρέψη αμαξώματος σε στροφές. Συμπεριφορά που σε κάνει να ξεχνάς οτι εισαι 19 εκατοστά σηκωμένος απο το εδαφος.
5) Αισθάνεσαι οτι οδηγείς ενα GTI που όμως δεν φοβάται να περάσει απο τα Ελληνικά "οδοστρώματα".
6) Ποιότητα κατασκευης 4κίνησης 4ης γενιάς Haldex που εχει προέλθει απο την εμπειρία και το development της VOLVO και είναι το ίδιο ακριβώς που φοράνε τα ακριβά XC60 XC70 και εχουν συμβολή στην μη αυξηση της κατανάλωσης λόγω μόνιμης και βαρειάς τετρακίνησης.
7) Γενικά οι χώροι του είναι ανετοι, το πορτμπαγκάζ είναι μέν μικρό σχετικά για τζίπ ή δεν είναι αυτοί που προσφέροιυν τα μεγάλα SUV αλλά το KUGA πρέπει να ομολογοήσουμε οτι είναι μόλις 4.4μ μήκος και δεν μπορεί να θεωρείται μεγάλο αρα το πορτμπαγκάζ των 440 λίτρων (χωρίς ρεζέρβα αλλα με κίτ επισκευης) είναι ΟΚ για μια μέση χρήση.
8) Θέση οδηγού είναι ψηλή βλέπεις οταν οδηγείς ευκολα πάνω απο πολλά άλλα αυτοκίνητα και εχεις μια επιβλητική θέση οδήγησης αλλά εχεις κάποιες ατέλειες το κάθισμα του που θα τις αναφέρω παρακάτω στα αρνητικά.
9) Το ταμπλω έίναι όμορφο και λειτουργικό και οι ανέσεις που σου προσφέρει ειναι αυτές που θές απο ενα αμάξι με τεχνολογία 2009. Ειδικά η εκδοση που οδηγάω που είναι χωρίς κλειδί (μίζα) αλλά με το FORD POWER SWITCH ξεκινάει με το πάτημα ενός κουμπιού αρκεί να έχεις μαζί σου το ηλεκτρονικό κλειδί. Ομορφο και πρακτικό αλλά δύσκολο να το συνηθίσεις στην αρχή.
10) Σασμάν χειροκίνητο 6αρι που είναι απίθανα γρήγορο με απόκριση ενός GTI
11) Γκάζια Γκάζια και ξανά γκάζια σε ενα αμάξι που νοιώθεις ασφαλης και νοιώθεις την διάθεση να κινηθείς γρήγορα και γκαζιάρικα. Επίσης οι προσπεράσεις είναι τοσο ευκολες που νομίζεις και θεωρείς οτι πολλά αμάξια που περνάς απλά πάνε σαν σταματημένα....!!!
12) Πανέμορφο (στα μάτια μου) design, εξωτερικό ειδικά και ανάλογα το χρώμα του ομορφαίνει και άλλο. Το test ride ειναι μαυρο και ειναι ομορφο και κακό, αλλά το αυτό που εχω παραγγέιλει είναι σε λευκό με γαλαζια tinted windows που το κάνουν κούκλα.
13) το design του πιστευω οτι ή το ερωτευεσαι με την πρώτη ή καθόλου. Εμένα με κέρδισε απο την πρώτη μέρα!
14) Τιμή με τα αρκετά εξτρα που σίγουρα θέλω και εχω βρει στο ετοιμοπαράδοτο που μου κρατάνε, λίγο κάτω απο 27 χιλιάρικα!!!!!!!!!!!!
15) το radiocd του αφαιρείται και στην θέση του ο Καλογερόπουλος θα μου βάλει το Kenwood που εχω στο AUDI που είναι τα κλασσικά 2din και χωράνε στο ταμπλώ με την μία. Αυτός ήταν ενας βασικός λόγος που απέκλεισα πολλά μοντέλα γιατί απλά το ταμπλώ τους ήταν αναπόσπαστο με το RADIOCD.
ΚΑΤΑ
=======
1) Ποιότητα καθισμάτων, λίγο αβολα αλλά ίσως στην εκδοση που εχω παραγγείλει την Titanium με τα ημιδερμάτινα καθίσματα να είναι αναπαυτικότερα. Εδώ ίσως πάιζει ρολο τα ηλεκτρικά recaro δερματινα που εχω στο allroad με εχουν "χαλάσει". Για να είμαι δίκαιος αυτό δεν με χαλάει τόσο γιατί
2) το μπράτσο σου που ακουμπάει στην πόρτα ερχεται λίγο ψηλά και αν δεν το συνηθίσεις μπορεί να σε κουράζει.
3) Κατανάλωση (μέση κατανάλωση) στα 12.5 λίτρα/100χλμ που δεν είναι ουτε ψηλή ουτε χαμηλή, αλλά ΟΚ. Εδώ όμως τα 200 άλογα και η τελική και η επιτάχυνησ του είναι αυτά που λές χαλάλι και ας μου κοστίζει λίγα χρήματα παραπάνω κάθε μήνα.
4) για αυτόματο θές παραγγελία 3 μηνών (που τελικά κάνει 4-5 μήνες μινιμουμ) οπότε πάω για χειροκίνητο που με χαλάει λίγο. Ομως το σασμάν του φυσάει!!! Ομως με χαλάει να περιμένω 5 μήνες και να χάσω και την ευκαιρία να γλιτώσω 4-5 χιλιάρικα απο την αξία του τώρα αφού εχει η FORD και εχω δευσμέυσει μοντέλο με το μισό τέλος ταξινόμισης
5) Δεν εχω βρεί άλλο αρνητικό εκτός ίσως οτι η πολυτέλεια του η εσωτερική δεν είναι ενός AUDI ή ενός άλλου Γερμανικού αλλά με 26 χιλιάρικα και φορτωμένο με εξτρα αμάξι δεν θα έπρεπε να εχεις παράπονο ειδικά όταν σου εχουν δώσει την μηχανή απο το Ford Focus ST και αρκετή απο την οδηγική συμπεριφορά του FOCUS!!!
Αντε καλορίζικο μου!!!!