FORD KUGA 2.5T

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Κύριοι ήρθε η ώρα να φύγει το αγαπητό μου αμάξι που εχω 5 χρόνια. το audi allroad 2.7T το οποίο αν εξαιρέσεις την κατανάλωση που ειναι υψηλή αλλά αναμενώμενη για τα 250 άλογα του, και φυσικά το ακριβότερο του μέσου όρου κόστους συντήρισης λόγω AUDI και τιμολογιακής τους πολιτικής που σκίζει τον πελάτη, η οδηγικη του συμπεριφορά και το κρατημα και οι ανέσεις του θα μου μείνουν χαραγμένες στην οδηγική ζωή μου!!!

Τώρα μιας και η απόφαση ελλήφθει και το αμάξι πωλείται, εκλεισα στο FORD KUGA 2.5T για να το αντικαταστήσει.

Το εχω στα χέρια μου εδώ και 8 μέρες και θα το έχω αλλες 5 μέχρι την πέμπτη του βράδυ αφού αδελφικός φίλος μου εχει κάνει το μεγάλο χατήρι και μου το εχει παραχωρήσει απο την αντιπροσωπεία για ενα Extensive test drive/ride/living with it!!!

Εχω κάνει 500 χιλιόμετρα ίσως και λίγα περισσότερα και οι εντυπώσεις μου είναι αριστες.

Θετικά
=======
1) Απίστευτη ροπή
2) Πολύ καλή επιτάχυνση τόσο 0-100 όσο και 80-140 όπου κυριλοεκτικά σε κολλάει πίσω.
3) Τελική ανω των 220 με ανεση, με πέμπτη λίγο πρίν τις 6500 στροφές και εχεις πιάσει 210 ανετα και μετά βάζεις 6η και συνεχίζει να ανεβάζει ταχύτητα.
4) Κράτημα και ελάχιστη στρέψη αμαξώματος σε στροφές. Συμπεριφορά που σε κάνει να ξεχνάς οτι εισαι 19 εκατοστά σηκωμένος απο το εδαφος.
5) Αισθάνεσαι οτι οδηγείς ενα GTI που όμως δεν φοβάται να περάσει απο τα Ελληνικά "οδοστρώματα".
6) Ποιότητα κατασκευης 4κίνησης 4ης γενιάς Haldex που εχει προέλθει απο την εμπειρία και το development της VOLVO και είναι το ίδιο ακριβώς που φοράνε τα ακριβά XC60 XC70 και εχουν συμβολή στην μη αυξηση της κατανάλωσης λόγω μόνιμης και βαρειάς τετρακίνησης.
7) Γενικά οι χώροι του είναι ανετοι, το πορτμπαγκάζ είναι μέν μικρό σχετικά για τζίπ ή δεν είναι αυτοί που προσφέροιυν τα μεγάλα SUV αλλά το KUGA πρέπει να ομολογοήσουμε οτι είναι μόλις 4.4μ μήκος και δεν μπορεί να θεωρείται μεγάλο αρα το πορτμπαγκάζ των 440 λίτρων (χωρίς ρεζέρβα αλλα με κίτ επισκευης) είναι ΟΚ για μια μέση χρήση.
8) Θέση οδηγού είναι ψηλή βλέπεις οταν οδηγείς ευκολα πάνω απο πολλά άλλα αυτοκίνητα και εχεις μια επιβλητική θέση οδήγησης αλλά εχεις κάποιες ατέλειες το κάθισμα του που θα τις αναφέρω παρακάτω στα αρνητικά.
9) Το ταμπλω έίναι όμορφο και λειτουργικό και οι ανέσεις που σου προσφέρει ειναι αυτές που θές απο ενα αμάξι με τεχνολογία 2009. Ειδικά η εκδοση που οδηγάω που είναι χωρίς κλειδί (μίζα) αλλά με το FORD POWER SWITCH ξεκινάει με το πάτημα ενός κουμπιού αρκεί να έχεις μαζί σου το ηλεκτρονικό κλειδί. Ομορφο και πρακτικό αλλά δύσκολο να το συνηθίσεις στην αρχή.
10) Σασμάν χειροκίνητο 6αρι που είναι απίθανα γρήγορο με απόκριση ενός GTI
11) Γκάζια Γκάζια και ξανά γκάζια σε ενα αμάξι που νοιώθεις ασφαλης και νοιώθεις την διάθεση να κινηθείς γρήγορα και γκαζιάρικα. Επίσης οι προσπεράσεις είναι τοσο ευκολες που νομίζεις και θεωρείς οτι πολλά αμάξια που περνάς απλά πάνε σαν σταματημένα....!!!
12) Πανέμορφο (στα μάτια μου) design, εξωτερικό ειδικά και ανάλογα το χρώμα του ομορφαίνει και άλλο. Το test ride ειναι μαυρο και ειναι ομορφο και κακό, αλλά το αυτό που εχω παραγγέιλει είναι σε λευκό με γαλαζια tinted windows που το κάνουν κούκλα.
13) το design του πιστευω οτι ή το ερωτευεσαι με την πρώτη ή καθόλου. Εμένα με κέρδισε απο την πρώτη μέρα!
14) Τιμή με τα αρκετά εξτρα που σίγουρα θέλω και εχω βρει στο ετοιμοπαράδοτο που μου κρατάνε, λίγο κάτω απο 27 χιλιάρικα!!!!!!!!!!!!
15) το radiocd του αφαιρείται και στην θέση του ο Καλογερόπουλος θα μου βάλει το Kenwood που εχω στο AUDI που είναι τα κλασσικά 2din και χωράνε στο ταμπλώ με την μία. Αυτός ήταν ενας βασικός λόγος που απέκλεισα πολλά μοντέλα γιατί απλά το ταμπλώ τους ήταν αναπόσπαστο με το RADIOCD.

ΚΑΤΑ
=======
1) Ποιότητα καθισμάτων, λίγο αβολα αλλά ίσως στην εκδοση που εχω παραγγείλει την Titanium με τα ημιδερμάτινα καθίσματα να είναι αναπαυτικότερα. Εδώ ίσως πάιζει ρολο τα ηλεκτρικά recaro δερματινα που εχω στο allroad με εχουν "χαλάσει". Για να είμαι δίκαιος αυτό δεν με χαλάει τόσο γιατί
2) το μπράτσο σου που ακουμπάει στην πόρτα ερχεται λίγο ψηλά και αν δεν το συνηθίσεις μπορεί να σε κουράζει.
3) Κατανάλωση (μέση κατανάλωση) στα 12.5 λίτρα/100χλμ που δεν είναι ουτε ψηλή ουτε χαμηλή, αλλά ΟΚ. Εδώ όμως τα 200 άλογα και η τελική και η επιτάχυνησ του είναι αυτά που λές χαλάλι και ας μου κοστίζει λίγα χρήματα παραπάνω κάθε μήνα.
4) για αυτόματο θές παραγγελία 3 μηνών (που τελικά κάνει 4-5 μήνες μινιμουμ) οπότε πάω για χειροκίνητο που με χαλάει λίγο. Ομως το σασμάν του φυσάει!!! Ομως με χαλάει να περιμένω 5 μήνες και να χάσω και την ευκαιρία να γλιτώσω 4-5 χιλιάρικα απο την αξία του τώρα αφού εχει η FORD και εχω δευσμέυσει μοντέλο με το μισό τέλος ταξινόμισης
5) Δεν εχω βρεί άλλο αρνητικό εκτός ίσως οτι η πολυτέλεια του η εσωτερική δεν είναι ενός AUDI ή ενός άλλου Γερμανικού αλλά με 26 χιλιάρικα και φορτωμένο με εξτρα αμάξι δεν θα έπρεπε να εχεις παράπονο ειδικά όταν σου εχουν δώσει την μηχανή απο το Ford Focus ST και αρκετή απο την οδηγική συμπεριφορά του FOCUS!!!

Αντε καλορίζικο μου!!!!
 


Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Καλορίζικο Γιάννη!
Καταπληκτικό εργαλείο και πανέμορφο (από κοντά - οι φώτο το αδικούν)!
 


Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Απάντηση: FORD KUGA 2.5T



το πορτ μπαγκάζ του ανοιγει σε δύο στάδια αν θές, ενα μόνο το τζάμι και ενα κανονικά ολη η μπουκαπόρτα οπως σε όλα τα hatchback (5πορτα!)



το ανοιγμα πλατος κλπ του πορτ μπαγκάζ είναι καλό μιάς και το αμάξι ειναι 2.04 μέτρα πλάτος οπότε δεν εχεις ενα στενό αμαξωμα που να σε περιορίζει να βάζεις στενά αντικείμενα στον χώρο αποσκευών.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Απάντηση: FORD KUGA 2.5T

θεώρησα σύμφωνα με το γούστο μου οτι το αμαξι γίνεται ομορφότερο σε ανοιχτόχρωμη εκδοση για αυτό και διάλεξα το λευκό, που κάνει τος ομορφότερες αντιθέσεις και τονίζονται οι αεροδυναμικές γραμμές του που το κάνουν να μοιάζει σαν να κινείται ακόμα και οταν το εχεις παρκάρει!!!



 


Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Απάντηση: FORD KUGA 2.5T

Το crossover, όπως το θέλει η Ford, είναι εντυπωσιακό στη σχεδίαση, εξαιρετικό στην άσφαλτο, αποτελεσματικό στο χωματόδρομο, άνετο για μια οικογένεια, με καλές επιδόσεις και λογική τιμή, ότι δηλαδή ψάχνει από ένα SUV κάθε νέος πελάτης της κατηγορίας.

Σε ό,τι αφορά τις εξωτερικές του διαστάσεις, το Kuga έχει παρόμοιο μέγεθος με τους άμεσους ανταγωνιστές του, ωστόσο το αρκετά μεγάλο μεταξόνιο 2.690 mm διασφαλίζει αρκετό χώρο για τους επιβάτες της πίσω σειράς καθισμάτων που στην έκδοση Titanium έχουν στη διάθεσή τους αναδιπλούμενα τραπεζάκια.

Το Kuga είναι ευρύχωρο όμως υψηλόσωμοι οδηγοί ίσως παραπονεθούν ότι η κονσόλα τους κλέβει χώρο για τα πόδια.

Στο ταμπλό οι επενδύσεις απομίμησης αλουμινίου και οι πινελιές χρωμίου δίνουν την απαραίτητη σπορ διάθεση, με τα υλικά κατασκευής να είναι ποιοτικά και με καλή συναρμογή.

Οι χώροι αποθήκευσης στην καμπίνα είναι εξαιρετικοί, με πολύ ευρύχωρο ντουλαπάκι συνοδηγού και μεγάλη θήκη στο κέντρο. Οι ποτηροθήκες είναι λίγες για αυτοκίνητο τέτοιου χαρακτήρα ωστόσο προαιρετικά προσφέρεται εξοδος USB και παροχή ρεύματος 230V πίσω, ενώ η πρίζα μπροστά είναι στάνταρ.



Παρά το μεγάλο μεταξόνιο ο χώρος αποσκευών κρίνεται μικρός αφού παρέχονται μόλις 360 lt για τις εκδόσεις με εφεδρικό τροχό και 410 lt για τις εκδόσεις με κιτ επισκευής.

Σημειωτέον δε ότι και στις δύο εκδοχές τα 68 lt βρίσκονται σε μικρές θήκες κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ.

Για στριμωγμένα πάρκινγκ ιδανική λύση είναι η πρόσβαση στο πορτ-μπαγκάζ μέσω του ανοιγόμενου πίσω παρμπρίζ που διαθέτουν όλες οι εκδόσεις του Kuga.

Ο χώρος επιπλέον διαθέτει άγκιστρα κι ελαστικούς ιμάντες για τη συγκράτηση των αποσκευών στις απότομες στροφές.

(απο το http://www.off-road.gr/article1475.html)
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Απάντηση: FORD KUGA 2.5T

Ο βενζινοκινητήρας είναι ο γνωστός και μη εξαιρετέος 2.5Τ από το Focus ST.

Ο πεντακύλινδρος turbo αποδίδει 200 PS και 32,6 kgm ροπής που είναι στη διάθεση του οδηγού από τις 1.600 rpm σταθερά έως τις 4.000 rpm.

Παρά τα 1.600 κιλά του απόβαρου, η επιτάχυνση είναι καταιγιστική ανεξαρτήτου της σχέσης που έχει επιλεγεί στο κιβώτιο. Δεν είναι τόσο συγκλονιστική η επιτάχυνση στα 0-100 km/h, όσο οι ρεπρίζ που δίνουν σημαντική βοήθεια στις προσπεράσεις σε σφιχτό κι ανηφορικό οδικό δίκτυο.

Η κατανάλωση με τον κινητήρα των 2.5Τ είναι υψηλή σε λογικά πλαίσια και εξαρτάται από το πόσο γενναία χρησιμοποιείται το δεξί πεντάλ.

Το Kuga βασίζεται στο μικρομεσαίο Focus και οι αναρτήσεις ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία: Γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.

Για να ανταπεξέλθουν στην καταπόνηση εκτός δρόμου, οι βραχίονες της ανάρτησης, οι αντιστρεπτικές και τα σινεμπλόκ έχουν ενισχυθεί.
Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης το Kuga είναι κατά βάση προσθιοκίνητο. Για τη μετάδοση της κίνησης και στους πίσω τροχούς φροντίζει ο τέταρτης γενιάς Haldex.

Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος, πολύδισκος συμπλέκτης κατανέμει τη ροπή στους δύο άξονες, με το 5% της ροπής να πηγαίνει πάντα στους πίσω τροχούς, όμως το ποσοστό αυτό μπορεί να φτάσει στο 50% όταν υπάρχει μειωμένη πρόσφυση τόσο στην άσφαλτο ή όταν κινούμαστε στο χώμα.

Δεν προσφέρεται σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Descent Control) και τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει το Kuga αφορούν το ελέγχο της πρόσφυσης και της δυναμικής συμπεριφοράς (TCS και ESP), την προστασία από ανατροπή (AntiRollover Mitigation) και την υποβοήθηση ρυμούλκησης φορτίου, που είναι πολύ χρήσιμα στην άσφαλτο.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Απάντηση: FORD KUGA 2.5T

Οι οδηγικές υποσχέσεις του Kuga στην άσφαλτο τηρούνται στο ακέραιο. Οι περιορισμένες κλίσεις του αμαξώματος, η καλή πλευρική στήριξη του σώματος από τα καθίσματα στις στροφές και το υψηλό επίπεδο πρόσφυσης λόγω του Haldex, συνθέτουν ένα σύνολο που σου επιτρέπει να το εκμεταλλευτείς για να κινηθείς γρήγορα.

Η απόκριση στο τιμόνι που μπορεί να γίνει ακόμα πιο άμεση μέσα από το menu των ρυθμίσεων, λόγω της ηλεκτροϋδραυλικής υποβοήθησης, δίνει ακόμη ένα εφόδιο στα χέρια του μυημένου.
Επιπλέον βοήθεια στην άσφαλτο παρέχουν κι οι μεγάλοι τροχοί, με ζάντες 17 ιντσών που φορούν χαμηλοπρόφιλα ελαστικά 235/55.


H απόσταση από το έδαφος των 188 mm και οι κοντοί προβόλοι, προδιαθέτουν θετικά για τις δυνατότητες του Kuga στο χώμα, όμως ο οδηγός δεν έχει στη διάθεσή του ούτε κλείδωμα της μετάδοσης, ούτε κοντές σχέσεις.

Αυτό που εκπλήσσει ευχάριστα είναι η αποτελεσματικότητα της μετάδοσης και κυρίως της ταχύτητας εμπλοκής του πίσω άξονα μέσω του Haldex.

Αρκεί ο οδηγός να φροντίζει να διατηρεί την κινητική του κατάσταση με σίγουρες κινήσεις και χωρίς να ρισκάρει σε σημεία που δεν γνωρίζει για την πρόσφυση του εδάφους.

Σε λασπωμένα τερέν και σε εδάφη με χαμηλή πρόσφυση, το Kuga θα σας πάει πολύ πιο μακριά από εκεί που φαντάζεστε ότι είναι το όριο κίνησης του αυτοκινήτου.

Τα ελαστικά έχουν ασφάλτινο προσανατολισμό και δεν ικανοποιούν στο χώμα, όχι μόνο λόγω της χάραξης του πέλματος, αλλά κι από το χαμηλό τους προφίλ που εύκολα μπορεί να τραυματιστεί από κάποια φυτευτή πέτρα.

Σε βατούς χωματόδρομους πάντως η ποιότητα κύλισης που παρέχουν οι μεγάλοι σε διάμετρο τροχοί είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη σε σημείο που εύκολα μπορείς να ξεχαστείς και να ξεπεράσεις τα όρια ασφαλούς κίνησης.

Οι εγκάρσιες ανωμαλίες και η υψηλή ταχύτητα θα δυσκολέψουν την απόδοση της ανάρτησης κι εύκολα μπορεί να νιώσετε τα το θόρυβο από τα bump-stops στο πάτωμα του αυτοκινήτου.

Το Kuga είναι ένα ελκυστικό, μοντέρνο, σωστά εξελιγμένο SUV που ικανοποιεί τις περισσότερες προσδοκίες των πελατών της κατηγορίας που απευθύνεται.

Ο κυβισμός του βενζινοκινητήρα ίσως αποτρέψει κάποιους που μπορεί να φοβηθούν από ενδεχόμενη επαναφορά των τεκμηρίων όμως η τιμή των 25.756  που ξεκινά η βασική έκδοση Trend είναι ιδιαίτερα ελκυστική για ένα τόσο ολοκληρωμένο πακέτο.
 


Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: FORD KUGA 2.5T

Μεγειές Γιάννη !!!! με το καλό να το πάρεις και να το χαρείς!!!!

Οντως τα αυτοκίνητα της Ford πολυμορφικά/SUV/αλλο πάντα δίνουν την αίσθηση ότι οδηγάς ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο... ξεχνάς το που βρίσκεσαι....

Ηταν μια απο τις επιλογές μου μιας και είνα απο τα ομορφότερα SUV αλλά είχα δύο μεγάλα θέματα:

α) η πληγωμένη μου εντύπωση για την αξιοπιστία της Ford. Στο C-MAX όπως και σε όλα τα C-MAX και τα Focus II το υδραυλικό σύστημα του τιμονιού "σπάει". Μου έχει τύχει μια φορά (καθοδόν για την δουλειά, ευτυχώς υπήρχε συνεργείο στο δρομο μου και κατάφερα να φτάσω, κάνοντας παράλληλα και μπράτσα) ενώ σε συνάδελφο 2 φορές (αυτός το είδε και τις δύο φορές το πρωί πριν παρει το αυτοκίνητο). Μάλιστα στην περίπτωση μου η αντιπροσωπεία αρνήθηκε την εντός εγγύησης επισκευή του γιατί είχα κάνει το ετήσιο σέρβις με καθυστέρηση ενός μήνα... παρόλο την επιβεβαίωση απο μέρους τους ότι το σερβις ΔΕΝ περιλαμβάνει συντήρηση κανενός μέρους του υδραυλικού συστήματος του τιμονιού. Πρόσεξέ το...

β) οποιο Ford και να οδηγείς είναι σαν να οδηγείς το ίδιο αυτοκίνητο. Το εσωτερικό είνια ολόιδιο σε όλα... Στην περίπτωσή μου είχα ανάγκη μια αλλαγή....

Και πάλι μεγειές και καλοτάξιδο!!!! Μην χάνεσαι!!!
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
83.313
Reaction score
110.809
Απάντηση: FORD KUGA 2.5T

Καλοτάξιδο!
 



Μηνύματα
629
Reaction score
0
Απάντηση: FORD KUGA 2.5T

Kαλοταξιδο και πολλα καλα και ασφαλες χιλιομετρα να εχετε,το αμαξι ειναι πολυ καλο...
 

Μηνύματα
738
Reaction score
8
Απάντηση: FORD KUGA 2.5T

Καλοριζικο & καλοταξιδο εχω το focus & ψηνομαι για
kuga ειναι εργαλειο.
 


Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Απάντηση: FORD KUGA 2.5T

Καλοτάξιδο φίλε... :107:
Για μένα, το καλύτερο SUV της κατηγορίας... Δεν κρύβω ότι το ζαχαρώνω, σε εντελώς θεωρητικό επίπεδο!
 

Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο Γιάννη! Καλά, το άσπρο τα "σπάει", απ' τις καλύτερες επιλογές χρώματος για το συγκεκριμένο μοντέλο... Άσε που δε θα σου λερώνει κιόλας (μην το υποτιμάς)!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
177.069
Μηνύματα
3.070.728
Members
38.643
Νεότερο μέλος
venar
Top