Σπύρος Μπλάτσιος
Διακεκριμένο μέλος
- Μηνύματα
- 15.897
- Reaction score
- 305
Αίτηση ελέγχου της FORTHnet στην α' βάθμια Eπιτροπή Eλέγχου Eπικοινωνίας για τη διαφήμιση του ΟΤΕ για το conn-x
Θεωρεί ότι πρόκειται για παραπλανητική διαφήμιση
Η Forthnet προχώρησε σύμφωνα με πληροφορίες σε αίτηση ελέγχου στην Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας για τη διαφημιστική καμπάνια του ΟΤΕ για το προϊόν γρήγορης πρόσβασης στο internet, με την επωνυμία conn-x, με το αιτιολογικό ότι πρόκειται για παραπλανητική διαφήμιση.
Σε σχετική της ενημέρωση η Forthnet υποστηρίζει τα εξής:
“Ο ΟΤΕ, ξεκίνησε από την Τρίτη 21/12/2004 διαφημιστική εκστρατεία για το Conn-X που είναι τελείως παραπλανητική για τους εν δυνάμει υποψηφίους χρήστες ADSL διότι:
1. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι η τιμή 24,8 ευρώ που ακούγεται και φαίνεται με μεγάλα γράμματα στο διαφημιστικό αυτό, δεν αποτελεί την τιμή τιμοκαταλόγου της υπηρεσίας, αλλά επιτυγχάνεται με ένα πακέτο Internet, που είναι σε προσφορά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
2. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι η τιμή 24,8 ευρώ είναι χωρίς το ΦΠΑ.
3. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι ο τύπος συνδρομής Internet που διαφημίζεται, είναι συνδρομή με ογκοχρέωση, δηλαδή, συνδρομή με περιορισμούς στη χρήση.
4. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι ο χρήστης θα πρέπει να καταβάλει και το τέλος ενεργοποίησης της πρόσβασης, ήτοι, άλλα 34,99 ευρώ ή τι θα χρειαστεί από εξοπλισμό και πόσο θα του στοιχίσει”.
Και η ανακοίνωση της Forthnet καταλήγει: “Πιστεύουμε ότι οι πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού και παραπλανητικής επικοινωνίας που χρησιμοποιεί ο ΟΤΕ, δεν αρμόζουν ούτε στο μέγεθος, αλλά ούτε και στον ρόλο που πρέπει να διαδραματίζει στην αγορά. Η έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που δημοσιεύθηκε στις 04/12/2004 και μας κατατάσσει στην τελευταία θέση της Ευρώπης των 25, αποδεικνύει την τραγική κατάσταση της χώρας μας στον τομέα της ευρυζωνικότητας, που για να ανατραπεί, απαιτούνται κανόνες υγιούς ανταγωνισμού και η πραγματική συνεργασία όλων των φορέων”.
ADSLgr
Θεωρεί ότι πρόκειται για παραπλανητική διαφήμιση
Η Forthnet προχώρησε σύμφωνα με πληροφορίες σε αίτηση ελέγχου στην Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας για τη διαφημιστική καμπάνια του ΟΤΕ για το προϊόν γρήγορης πρόσβασης στο internet, με την επωνυμία conn-x, με το αιτιολογικό ότι πρόκειται για παραπλανητική διαφήμιση.
Σε σχετική της ενημέρωση η Forthnet υποστηρίζει τα εξής:
“Ο ΟΤΕ, ξεκίνησε από την Τρίτη 21/12/2004 διαφημιστική εκστρατεία για το Conn-X που είναι τελείως παραπλανητική για τους εν δυνάμει υποψηφίους χρήστες ADSL διότι:
1. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι η τιμή 24,8 ευρώ που ακούγεται και φαίνεται με μεγάλα γράμματα στο διαφημιστικό αυτό, δεν αποτελεί την τιμή τιμοκαταλόγου της υπηρεσίας, αλλά επιτυγχάνεται με ένα πακέτο Internet, που είναι σε προσφορά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
2. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι η τιμή 24,8 ευρώ είναι χωρίς το ΦΠΑ.
3. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι ο τύπος συνδρομής Internet που διαφημίζεται, είναι συνδρομή με ογκοχρέωση, δηλαδή, συνδρομή με περιορισμούς στη χρήση.
4. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι ο χρήστης θα πρέπει να καταβάλει και το τέλος ενεργοποίησης της πρόσβασης, ήτοι, άλλα 34,99 ευρώ ή τι θα χρειαστεί από εξοπλισμό και πόσο θα του στοιχίσει”.
Και η ανακοίνωση της Forthnet καταλήγει: “Πιστεύουμε ότι οι πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού και παραπλανητικής επικοινωνίας που χρησιμοποιεί ο ΟΤΕ, δεν αρμόζουν ούτε στο μέγεθος, αλλά ούτε και στον ρόλο που πρέπει να διαδραματίζει στην αγορά. Η έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που δημοσιεύθηκε στις 04/12/2004 και μας κατατάσσει στην τελευταία θέση της Ευρώπης των 25, αποδεικνύει την τραγική κατάσταση της χώρας μας στον τομέα της ευρυζωνικότητας, που για να ανατραπεί, απαιτούνται κανόνες υγιούς ανταγωνισμού και η πραγματική συνεργασία όλων των φορέων”.
ADSLgr