Genelec Studio Monitors on Stereophile

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.852
Reaction score
4.597
Γι'αυτό, όπως έχω ξαναπεί, διαλέγουμε να πάρουμε εκείνους τους δορυφόρους που μετράνε σωστά στο σπινοραμα, των οποίων τα σαμπ είναι εντός μπάτζετ.

Δηλαδή, τα σαμπ καθορίζουν τη μάρκα των δορυφόρων.

Εξαιρούνται όσοι έχουν τη γνώση και το χαρντγουερ και σοφτγουερ ενσωμάτωσης διαφορετικής φίρμας σαμπ.
Εσένα άκουσα δε το έχω κρύψει! Τα δύο ws12 μου κόστισαν σχεδόν όσο ένα 7050
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.110
Reaction score
124.679
Εσένα άκουσα δε το έχω κρύψει! Τα δύο ws12 μου κόστισαν σχεδόν όσο ένα 7050
Δεν τα λέω γω, αυτά είναι βασικές αρχές στησίματος σεταπ.

Ο μπουτχιας με τους οικονομικότατους δορυφόρους της γιαμαχα, έβαλε τα ακριβούτσικα σαμπ της νταιναοντιο, δηλαδή (για να το πούμε απλά) για όλα τα λεφτά σαμπ, και με τα ρέστα δορυφόρους.

Έτσι παίζεται το παιχνίδι.

Γι'αυτό ξεκινάς από τη φίρμα της οποίας τα σαμπ αντέχει η τσέπη σου, και προχωράς, αναλόγως μπάτζετ, σοφτγουερ, χαρτνγουερ και γνώσεων.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Από που το μάθαμε αυτό;

Από τύπους που δημοσιεύουν χωρίς ντροπή στο "associated equipment" αυτή τη λίστα σκατών;

View attachment 258363

(προφανώς δεν διάβασα τίποτα μέχρι την επόμενη σελίδα των μετρήσεων, όπου είδα μόνο τις 2-3 εικόνες στα γρήγορα)

Στην εικόνα των αποκρίσεων

View attachment 258364

Βλέπουμε το γουφερ να κάνει μια βουτιά στα 55 Hz, αναμενόμενη στο σημείο συντονισμού της πίσω τρύπας. Ε, άμα το κόψεις καλά στα 80 ή 90 Hz με κρος 24-αρι, η πίσω τρύπα πρακτικά θα βγάζει μόνο αυτές τις γνωστές αηδίες στα 600-800 Hz, που τις συμμαζεύεις εύκολα με 2 φύλλα απορρόφησης πίσω από την καμπίνα, άρα δε βλέπω κάνα τρομερό θέμα ενσωμάτωσης σαμπ.

Βεβαίως η τρύπα κλείνει με μια κάλτσα, κατά προτίμηση ιδρωμένη, να κολλάει.

Και βεβαίως δεν αντιλέγω πως είναι προτιμότερο να έχεις κλειστή καμπίνα στο δορυφόρο, αυτό δε το συζητάμε, αλλά από την άλλη τόσες κάλτσες έχεις στο συρτάρι, σιγά τώρα, βγάλε τις βρώμικες ιδρωμένες που φοράς να τις χώσεις στις τρύπες, και πάρε φρέσκιες καθαρές κάλτσες από το συρτάρι, προμπλεμ σολβντ, νεξτ;
Λοιπόν, στο παραπάνω διάγραμμα του στερεοφιλ (και όχι του Αμιρ που μετράει τα ηχεία ως μπλακ μποξ) βλέπουμε την αχρειαστη και κακά σχεδιασμένη τρύπα που έχει ένα κατά τα αλλά άψογο ηχείο. Ο συντονισμός είναι στενός και δυνατός, σαν ένα κακό mode δωματιου. Επίσης έχει σκουπίδια στη μεσαία περιοχή. Αν βλέπαμε το csd / waterfall / group delay του ηχείου θα ήταν για κλάμματα.

Και ρωτώ, γιατί κυρία τζενελεκ βάζετε τρύπα σε αυτά τα έξοχα μικρά δορυφοριδια; Φτιάξτε τα χωρίς τρύπα και σπρώξτε τα μαζί με ένα μικρό σάμπ ως μπάντλ. Και σώστε τις κάλτσες μας.

Φυσικα, σε όλα τα αλλά σοβαρά θέματα, το μικρό και φθηνό ηχείακι αυτό δίνει ρεσιταλ.
 


Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Οι πετσέτες και οι κάλτσες είναι πολύ παλιά λύση στο AUDIO , χρονολογείται δε , όσο γνωρίζω εγώ από το 1984 , επί εποχής Μαζαράκη , στην DYNASONIC που έπαιρνε μέχρι και τα καλσόν της γυναίκας του , on th fly , για να κλείσει ταπώσει ένα reflex . Αφού όλες οι πετσέτες που είχε το εργοστάσιο , τότε είχαν ήδη χωθεί σε κάποια reflex της αίθουσας ακροάσεων.
Ναι ο κιαρατάς γέμιζε το καλσόν της Ρέας με χαρτί κουζίνας και έφραζε κατά το δοκούν το ρεφλέξ .
Δεν το συζητάμε για ζακέτες , μικρά πουλοβεράκια , αυτά τα είχε επιστρατεύσει προ ετών , και δεν τα έδινε πίσω γιατί είχαν συγκεκριμένο ποσοστό απορρόφησης και δεν γνώριζε πως να το μετρήσει. :tongue:
 

Μηνύματα
1.296
Reaction score
2.568
Μεγάλη εταιρεία , τρομερή υποστήριξη.
Σε λίγο θα θες μέσο για να αγοράσεις.
Παρακολουθείστε το οι γνώστες για να πάρουμε έτοιμο φαγητό εμείς οι rookies :lolsign:


CF6218C9-1878-4604-B154-25931AF98B9D.png
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Και εδώ επιβεβαιώνεται ο κακός συντονισμός (στενός και δυνατός) των μικρών genelec:


Αυξημένο group delay ή αλλιώς underdamped μπάσο. Λογικός συμβιβασμός για τόσο μικρά ηχεία.

Θυμίζω ότι οι μετρήσεις του resolutionmag είναι ίσως οι μοναδικές που γίνονται σε ανηχοικό και επομένως τα διαγράμματα waterfall πλήρους φάσματος έχουν ιδιαίτερη αξία.

Γενικότερα, ένα τέλειο ηχείο. Τι να λέμε τώρα; Ιδιαίτερα στην έκδοση με digital in.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Πάααααρα πολλοί τα χρησιμοποιούν σε home studios χωρίς σαμπ.

Και αυτό είναι το πρόβλημα: Κρίνοντας μίξεις μέσω underdamped ηχείων (όπως είναι η μεγάαααααλη πλειοψηφία των μικρών μόνιτορς), βγάζουν παραγωγές που ακούγονται χωρίς kick σε καλά ηχεία. Δηλαδή στα δικά μας ;-)

Και άντε μετά να βρεις ηχογραφήσεις με καλό kick, μην αρχίσω πάλι την γκρίνια...

Τα μεγάλα - καλύτερα ηχεία στο τελικό mastering στάδιο δε σώζουν την κατάσταση όταν η μίξη είναι προβληματική. Δε φτιάχνει με τίποτα, ούτε με dsp.
 




dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Να Λόλα ένα κομμάτι με σωστό kick, ωραία δυναμικά, με τη μπασοκιθαρα μιξαρισμενη σε σωστή ισορροπία με τη ντραμς. Ωραία ηχογραφημένα όλα, χωρίς π.χ. να ακούς τα modes του στούντιο ηχογράφησης και χωρίς να ξυρίζουν τα πιατίνια και η τρομπέτα. Και ας μην είναι ατμος ηχογράφηση.

Μάλλον, σίγουρα δηλαδή, δεν έγινε η μίξη σε τυπικά underdamped μονιτορς από τον Thomann.

Μόνο για κάτι τέτοιες ηχογραφήσεις αξίζει να δίνεις πάνω από ας πούμε 2κ για στερεα. Αξίζει να το ακούσει κάποιος δυνατά.

Για τα υπόλοιπα, σονος.

Πουλάτε.



Να ας πούμε και ένα άλλο, που ενώ καλλιτεχνικά είναι αναμφισβήτητης αξίας, ηχητικά έχει (σχεδόν) όλα τα κακά. Κακή μίξη, χωρίς kick, χαμένα πιατίνια στο μιξ. Γενικά ένα χάλι. Και είναι και ανιβέρσαρι εντίσιον. Αίσχος. Δεν έχει νόημα να το ακούσεις δυνατά. Τέλος. Σόνος.


Πολλές φορές τέτοια κομμάτια τα λέμε απλώς άμπασα. Λάθος. Είναι απλά κακές ρίξεις, κακές ηχογραφήσεις που όσο και να παίξεις με το EQ και το dsp δεν ακούγονται. (Εκτός αν είσαι η Σόνος :) ) Έτσι είναι η τραγική πλειοψηφία ηχογραφήσεων ολόκληρων genres μουσικής όπως η ροκ.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Κομμάτια σαν το τελευταίο, που είναι το 99.99% των εμπορικών παραγωγών έχουν συχνά μιξαριστει σε μικρά ηχεία και έχουν φτιαχτεί για να ακούγονται από μικρά ηχεια. Έχει κοπεί το κικ για να μην τερματίζουν τα μικρά γουφερς και ξαλιδιστει τα πρίμα για να μην καίγονται τα τουιτερς.

Και εμείς εδω βαυκαλιζομαστε με ακριβά / μεγάλα ηχεία και ακριβά στερεά. Μα πόσο άκυρο;

Τα ακριβά στερεά δικαιολογούν τα λ7 τους σε ελάχιστες περιπτωσεις. Συνήθως δικαιολογούν μόνο το εγώ των ιδιοκτητών τους.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Και εμείς εδω βαυκαλιζομαστε με ακριβά / μεγάλα ηχεία και ακριβά στερεά. Μα πόσο άκυρο;
μη μπερδεύουμε το ακριβό με το μεγάλο, καθώς υπάρχουν επίσης πάμπολλα πανάκριβα μικρά ηχεία.
το μεγάλο είναι πάντα μεγάλο …:geek: ( και αρέσει)
ακόμα και κλαρίνα αν άκουγα, θα προτιμούσα από μεγάλα ηχεία.

(τα μικρά ηχεια παίζουν σε μικρούς χώρους, τα μεγάλα παντού):cool:
 
Last edited by a moderator:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Δεν μπερδευουμε τίποτα. Ουτε μεγάλα, ούτε ακριβά χρειάζονται.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Νταξ, εξαρτάται τι λέμε μεγάλο και μικρό.
ηχεια με midwoofer/ woofer , κάτω από 8’’, είναι για μουσική στο μπάνιο ή στις σκάλες μεζονέτας.:geek:
αν εννοείς αυτό , τότε ok.
αλλιώς δεν ..

(το «ακριβά», άστο …τα είπαμε)
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Ενα σωστά μελετημένο και υλοποιημένο μεγάλο ηχείο , ακούγεται διαφορετικά και πιο σωστά από πολλά μικρά.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.363
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top