Getz 1,6

Μηνύματα
949
Reaction score
384
Eγω δεν κατεχω πολλα απο αυτοκινητα
η γυναικα μου αγορασε ενα Getz 1,6 11μηνων με πολλα εχτρα ( ηλιοροφη,ζαντες ,λαστιχα,κλπ ) 14000χιλ 9000 ευρω

ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας ειναι καλη αγορα ?
τι σας λεει αυτο το αμαξι ..?

εγω δεν το εχω δει ακομα..!
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Getz 1,6

Ρώτα τον Δημ/λο. Του έχει κάνει τεστ διαρκείας σε κάθε είδος οδήγησης.
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Εξαρταται τι εννοεις με τον ορο καλο...
Το ειχα για 1 μηνα και ηταν σχετικα καλο...Ελαφρυ με καλη επιταχυνση αλλα λογικο και επομενο η ποιοτητα ηταν κατω του μετριου.
Για γυναικα απο την αλλη ειναι μια τελεια αγορα :)
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Αντιπροτεινω το Picanto με κλειστα μάτια,οτι καλυτερο εχει να δειξει η κατηγορια με την εξαιρεση του πορτ-παγκαζ,που αν δεν ριξεις τα πισω καθισματα δεν προκειται να βαλεις πολλα μεσα.
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Ο ανθρωπος ειπε πως το αγορασε δεν ζητησε προτασεις ,μηπως δεν καταλαβα καλα ?
 

Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Απάντηση: Getz 1,6

Πολύ καλή αγορά.Δεν καίει,δεν σπάει δεν χαλάει,και έχει ακόμα εγγύηση.
Μάλλον η γυναίκα ξέρει ν΄αγοράζει αυτοκίνητα!
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
γενικά είναι σκυλιά τα Hyundai. Value-for-money θα τα έλεγα. To εχεις με το free-service για κάποια χρόνια?
 


Μηνύματα
949
Reaction score
384
απ οτι καταλαβα δεν σας ενθουσιαζει..

αλλα για γυναικα ειναι βρε παιδια...

ουτε και εγω θα το παιρνα..

ο Δημ / λος ..που ειναι να μας πει κατι παραπανω.

free service δεν εχει

τα νεα της ΗYUNDAI εχουν εφ ορου ζωης service
 

Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Getz 1,6

τα νεα της ΗYUNDAI εχουν εφ ορου ζωης service
Η προσφορά ισχύει ΜΟΝΟ για τον πρώτο ιδιοκτήτη.

Στέλιο,γιατί λες ότι δεν μας ενθουσιάζει;
Είναι μία πολύ καλή επιλογή-όπως το έγραψες κι εσύ-για τη γυναίκα.
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
ο Δημ / λος ..που ειναι να μας πει κατι παραπανω.
O dad μπαινει αργα.
Mου εχει πει παντως για το Getz καλα λογια .
Οπως ανεφερε και ο Gitamike θα σου πει τα παντα για το αυτοκινητο.
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Re: Getz 1,6

O dad μπαινει αργα.
Mου εχει πει παντως για το Getz καλα λογια .
Οπως ανεφερε και ο Gitamike θα σου πει τα παντα για το αυτοκινητο.
Ποιός;:prof:
 


Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Φωτια να πεσει να με καψει !!! :crazy_1:
giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,
giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,
giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,
giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,giotamike,
..πρεπει 100 φορες??? :happy_4:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Στέλιο, επειδή δεν πρόλαβα θα σου απαντήσω με λεπτομέρειες το βράδυ!! Αργά μεν. σίγουρα δε.......

Για να ξεκαθαρίσω λίγο το τοπίο (τουλάχιστον ως αναφορά τα δικά μου κριτήρια) η γυναίκα σου έκανε πολύ καλή κίνηση. Πιθανότατα ΆΡΙΣΤΗ!
Το GETZ είναι κορυφαία επιλογή, είτε ως καινούριο είτε ως μεταχειρισμένο.
Και στα 9 χιλιάρικα για το full εξοπλισμένο 1600άρι είναι πολύ καλή περίπτωση.
Να της μεταφέρεις τα συγχαρητήρια μου σε παρακαλώ!:crazy_3: :crazy_3:
 


HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Βεβαια το Swift ειναι και πιο ομορφο και γενικα λιγακι περισσοτερο ποιοτικο...Το νεο λεμε παντα...Χωρις βεβαια να λεω πως το Getz δεν ειναι καλο.
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Έχουμε και λέμε…..
Η συνολική εικόνα του Getz είναι πάρα πολύ καλή σε όλους τους τομείς. Είναι με την ψυχρή λογική των αριθμών είτε με την ανάλυση των επιμέρους τομέων του αυτοκινήτου.

Οικονομοτεχνικά η τιμή των 9 χιλιάδων € για ένα ελαφρά μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πόλης (τόσο ηλικιακά όσο και χιλιομετρικά), υπερεξοπλισμένο και με κινητήρα ικανότατο (1600 κ.εκ) είναι πολύ καλή. Βέβαια πιστεύω ότι είναι περισσότερο από 1.5 χρόνο η ηλικία του (μάλλον 2+) αφού το μοντέλο που αναφέρεις είναι η πρώτη γενιά του Getz και η οποία σταμάτησε να πωλείται από το επίσημο δίκτυο της Hyundai αρχές φθινοπώρου του 2005.
Είμαι δε σίγουρος για αυτό (ότι δηλ. μιλάμε για το Getz MKI) γιατί η δεύτερη γενιά του ΔΕΝ εισάγεται σαν 1600 κ.εκ αφού η αντιπροσωπεία έκρινε (μάλλον σωστά) ότι η διαφορά ιπποδύναμης ανάμεσα στο νέο μοτέρ των 1400 κ.εκ (97 ίπποι) και του 1600 (105 ίπποι) ήταν πολύ μικρή.
Βέβαια, για να είμαι ειλικρινής, το 1600 που έχετε ήδη στα χέρια σας δεν έχει κάποια extra αφού στο 1600 (που εισαγόταν ΜΟΝΟ 3 θυρο) είχε όλα όσα αναφέρεις standard (ζάντες αλουμινίου 14” με ελαστικά -συνήθως Hankook ή Kumho- διάστασης 185/60 R14, ηλιοροφή, επένδυση στην κεντρική κονσόλα στο χρώμα του αλουμινίου, RadioCD χωρίς δυνατότητα αναπαραγωγής ΜΡ3, απλό air-condition –ζεστό/κρύο-, ABS, 4ΑΒ, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, υπολογιστή ταξιδίου, φώτα ομίχλης και μεταλλικό χρώμα). Ουσιαστικά τα μόνα που θα μπορούσε κανείς να βάλει στα extra ήταν (με μικρό κόστος) Rcd MP3p (με κόστος κάπου στα 150€) και τον συναγερμό (εκτός αν έδινε ο 1ος αγοραστής 440€ και «αγόραζε» την επέκταση της εγγύησης στα 5 έτη και λάμβανε ως δώρο τον συναγερμό)
Πρακτικά, το 1600άρι Getz ήταν υπερεξοπλισμένο.

Πάμε στην ουσία τώρα……
Το αυτοκίνητο κατʼ αρχήν είναι πολύ αξιόπιστο και πολύ καλά κατασκευασμένο.
Το 1600άρι μοτέρ είναι πολλά χρόνια στην αγορά (δοκιμασμένο στα Elantra, Matrix & Coupe) με μικρές ανάγκες συντήρησης και ελάχιστα ως μηδενικά προβλήματα. Η ανυπαρξία μεταβλητού χρονισμού στους εκκεντροφόρους τους σημαίνει αξιοπιστία και σε βάθος χρόνου γιατί εκεί συνήθως πάσχουν τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα. Το μοναδικό σημείο στο οποίο θα μπορούσα να αναφερθώ (ως σημείο προσοχής) είναι ο συμπλέκτης (που είναι κάπως αδύναμος) και πρόσεξε μήπως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν «ινδιάνος» και έχει φθείρει το συγχρονιζέ της 2ας. Είναι τα μόνα σημεία που αξίζει να ελέγξεις.

Ηλεκτρολογικά δεν έχεις λόγο να ανησυχείς για κάτι. Πολύ υψηλός βαθμός αξιοπιστίας και εδώ.
Συνολικά η καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου δεν πρόκειται να σε προβληματίσει επʼ ουδενί σε θέμα αξιοπιστίας.
Απροβλημάτιστη συμβίωση επʼ αόριστον.

Εξίσου ποιοτικό και στα υλικά και συναρμογή είναι όλο το αυτοκίνητο. Η εξωτερική βαφή είναι πολύ καλή (ιδιαίτερα αν μιλάμε για μεταλλικό χρώμα) και οι αρμοί σωστοί. Οι μηχανισμοί στις πόρτες δουλεύουν πολύ καλά (ιδιαίτερα ο ήχος στο κλείσιμο της πόρτας είναι πολύ ποιοτικός) και τα ηλεκτρικά παράθυρα είναι πολύ δυνατά (γρήγορα και όχι ιδιαίτερα θορυβώδη). Ένσταση έχω ως προς την ένταση και την χροιά της κόρνας που μάλλον είναι και αδύναμη και απαλής χροιάς. Άλλαξέ την (με κόστος κάπου στα 15€).
Στο εσωτερικό μπορώ να πω σίγουρα ότι τα υλικά της καμπίνας είναι πολύ καλά, αρκετά πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, με μαλακά πλαστικά στις πάνω επιφάνειες και σκληρά στις χαμηλές.
Θα ήταν καλό να έχει λίιιγο ποιο ποιοτικό πλαστικό στο ράφι της πόρτας και ίσως και λίγη επένδυση με αφρώδες υλικό εσωτερικά για να μην τρίζουν θήκες των CD κ.ο.κ
Τριγμούς δεν θα αντιμετωπίσεις.
Θα ήθελα λίγο περισσότερη μόνωση στο εσωτερικό για να ακούγεται λιγότερο τόσο το μοτέρ όσο και ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας που ακούγεται αρκετά ξερός στο εσωτερικό (μειονέκτημα βέβαια που έχουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα στην κατηγορία).
Αα….ακούγονται κάπως και οι υαλοκαθαριστήρες (μάλλον έχουν σκληρά μάκτρα. Άλλαξέ τους. Παίζουν πολύ καλά κάποιοι της Champion)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Πάμε στον δρόμο……
Από κατανάλωση δεν μπορώ να πω ότι θα ενθουσιαστείς. Υπολόγισε σε συνθήκες πόλης, με ΒΑΡΥ πόδι, μέση κατανάλωση στα 10 lt / 100km. Με νορμάλ αλλά σβέλτη οδήγηση μπορείς να πέσεις αρκετά κάτω από τα 9 lt / 100km. Βέβαια δεν συζητώ ότι μιλάμε για απλή αμόλυβδη!

Επιδόσεις γενικά πολύ καλές. Τα άλογα είναι αρκετά για να επιταγχύνεις γύρω στα 10.5sec στην κλασική 0-100 km/h και γύρω στα 30 το χιλιόμετρο. Μας τα χαλάει λίγο η μακριά 5η αλλά τουλάχιστον θα σε βοηθήσει σε ήρεμα ταξίδια (και στην κατανάλωση εκεί). Η τελική του είναι σίγουρα στα 200km/h στο κοντέρ, σε ελαφρά κατηφόρα θα δεις την βελόνα να βγαίνει εκτός βαθμονόμησης. Πραγματική τελική γύρω στα 185 με 190 km/h.
Ρεπρίζ καλές παντού, εκτός ίσως της μακριάς 5ης αλλά ακόμα και εκεί δεν είναι άσχημα. Αν γενικά οδηγείς στην Εθνική με κεκτημένες, πίστεψέ με μπορείς να βγάλεις πολύ υψηλές μέσες ωριαίες (που θα εντυπωσιάσουν πολύ κάποιους «γρήγορους» με αυτοκίνητα τύπου Ζ3-Ζ4) με ελάχιστο κόπο (τόσο σε σένα όσο και στο αυτοκίνητο) με μόνο μείον την αυξημένη κατανάλωση (που σε ρυθμούς 160+ μέση ανεβαίνουν χαλαρά στα 9.5 με 10 lt / 100 km)

Εκεί που θα δεις ότι τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα από όσο τα περίμενες είναι η οδική συμπεριφορά. Το αυτοκίνητο πατάει καλά στο δρόμο και σε πληροφορεί πάντα έγκαιρα για το τι θα συμβεί. Τυπικά υποστροφικό σε κλειστές διαδρομές, ουδέτερο σε όλες τις υπόλοιπες συνθήκες. Το καλό είναι ότι ο κώλος είναι ενεργός, δίνοντας την δυνατότητα να παίξει ο οδηγός με ελαφρά υπερστροφική συμπεριφορά στο όριο. Αν βάλεις και 30psi μπροστά και 28 πίσω το Getz γίνεται καλό παιχνίδι. Το τιμόνι έχει σωστή αίσθηση (ευτυχώς υδραυλικό και όχι ηλεκτρικό) αρκετά βαρύ στην ευθεία και καλή πληροφόρηση όταν αρχίζουν τα γλιστρήματα.
Aν θες να είσαι σωστός κάνε το εξής απλό: βάλε μια 4άδα καινούρια ελαστικά (διάσταση 185/ 60 R14, όχι μεγαλύτερη) και μια καλή επιλογή είναι τα Bridgestone ER300 TURANZA (προσοχή: Ταχύτητα Η όχι μεγαλύτερη)
Mε τα συγκεκριμένα ελαστικά, θα δεις μεγάλη βελτίωση τόσο σε επιτάγχυνση (πρόσφυση) όσο κυρίως σε πλευρική επιτάγχυνση (στροφές) και πληροφόρηση. Ααα….Βεβαίως αυξάνονται τουλάχιστον ένα 30% τα όρια του αυτοκινήτου και κυρίως: γίνεται πολύ πιο προβλέψιμο. Νικάνε επίσης, κατά κράτος και στον βρεγμένο. Δεν χάνει σε άνεση αλλά κερδίζει σε όλους τους άλλους τομείς. Αν παίξεις μάλιστα με τις πιέσεις όπως σου είπα, θα το χαρείς και σε πιο κλειστό στροφιλίκι.

Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να πω για το Getz είναι οι μικρές αναπηδήσεις του πίσω άξονα αν βρεις εγκάρσιο σαμαράκι σε στροφή. Αλλά αυτό το κάνουν όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Θα σου κάνει λίγο εντύπωση στην αρχή αλλά θα συνηθίσεις μετά……

Ό,τι θες πάντως, γράψε Στέλιο…..
Θα σου πω κι άλλα…….
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.864
Μηνύματα
3.065.517
Members
38.625
Νεότερο μέλος
teamwork
Top