Headphone corner. Ακουστικά και παρελκόμενα.


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
13.270
Reaction score
12.160
Αφού έφτασε η Sennheizer να πουλήσει την consumer σειρά στους κινέζους...
 


Μηνύματα
1.399
Reaction score
2.402
καλα αυτός ειναι πραγματικά εξαιρετικός και έχει τα ποιό περίεργα ακουστικά. ιδρυτής του DistroKid, το πούλησε, πλούσιος ποιά, φτιάχνει περίεργα ακουστικά στον ελεύθερο του χρόνο ως χόμπι 😄
 



Μηνύματα
71
Reaction score
101
Για την υποστήριξη βαρύκοων θέλω ακουστικά, κατά προτίμιση κλειστού τύπου, αλλά με πολλά db/mW. Η ποιότητα ήχου είναι προφανές ότι δεν μας πολυαπασχολεί στην προκειμένη περίπτωση.

Τι θα προτείνατε;

Ο ενιχυτής θα γίνει από μένα οπότε μπορούμε στο μέτρο του δυνατού να προσαρμοστούμε.
 




hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
3.620
Reaction score
3.771
Καλησπερα. Δεν άνοιξα νέο thread και είπα να ρωτήσω εδω. Εκτός απο το διθυραμβικό mojo chord 2 ποιο αλλο portable dac θα προτείνατε για portable χρήση. Κάποια γνώμη για τα προϊόντα της Fiio οπως το btr17; Με ενδιαφέρει να έχει καλη οδήγηση ακουστικων και για μελλοντικά headsets πιο ανώτερα απο το Phillips Fidelio X2HR που εχω τωρα.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
13.270
Reaction score
12.160
Να σας πω -αν δεν το έχετε πάρει είδηση - ότι η Audience ξεστοκαρει Grado.
 

Μηνύματα
8.992
Reaction score
4.363
Είδα ότι διαθέτει και πολλά μηχανήματα ex- demo.
Και αρκετά Grado, αλλά με ανησυχεί το γεγονός ότι αναφέρει στην αρχική σελίδα του site της εταιρείας ότι πρόκειται για προϊόντα ex- demo.
Δεν ξέρω όμως αν ισχύει για όλα.
 

Μηνύματα
42
Reaction score
8
Καλησπερα. Δεν άνοιξα νέο thread και είπα να ρωτήσω εδω. Εκτός απο το διθυραμβικό mojo chord 2 ποιο αλλο portable dac θα προτείνατε για portable χρήση. Κάποια γνώμη για τα προϊόντα της Fiio οπως το btr17; Με ενδιαφέρει να έχει καλη οδήγηση ακουστικων και για μελλοντικά headsets πιο ανώτερα απο το Phillips Fidelio X2HR που εχω τωρα.
Ibasso DC04U και το FIIO KA15 ,εχω και τα δυο και ειναι εξαιρετικα!
 

head-stef

Headphones
Μηνύματα
733
Reaction score
2.454
Καλησπερα. Δεν άνοιξα νέο thread και είπα να ρωτήσω εδω. Εκτός απο το διθυραμβικό mojo chord 2 ποιο αλλο portable dac θα προτείνατε για portable χρήση. Κάποια γνώμη για τα προϊόντα της Fiio οπως το btr17; Με ενδιαφέρει να έχει καλη οδήγηση ακουστικων και για μελλοντικά headsets πιο ανώτερα απο το Phillips Fidelio X2HR που εχω τωρα.
Υπάρχουν δύο βασικές κατηγορίες φορητών dac/ενισχυτών ακουστικών: α) τύπου dongle dac που τροφοδοτούνται με ρεύμα απευθείας από το κινητό/tablet με το ίδιο καλωδιάκι που μεταφέρει και το ψηφιακό σήμα και είναι απόλυτα φορητές και β) λίγο μεγαλύτερες συσκευές (όπως περίπου ένα κλασσικό πακέτο τσιγάρων) που λειτουργούν με δική τους μπαταρία ή άλλη εξωτερική τροφοδοσία.
’Έχεις αποφασίσει ποια κατηγορία σε βολεύει;
 

hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
3.620
Reaction score
3.771
Με ενδιαφερει οσο πιο compact. Προχώρησα εχτές σε αγορα του Onix Xi1 που διαφημίζει η south sounds το οποίο ειναι στο budget μου και εχει και πολυ καλές κριτικές. Το αναμένω και θα σας πω εντυπώσεις.
 

Μηνύματα
256
Reaction score
188
Υπάρχουν δύο βασικές κατηγορίες φορητών dac/ενισχυτών ακουστικών: α) τύπου dongle dac που τροφοδοτούνται με ρεύμα απευθείας από το κινητό/tablet με το ίδιο καλωδιάκι που μεταφέρει και το ψηφιακό σήμα και είναι απόλυτα φορητές και β) λίγο μεγαλύτερες συσκευές (όπως περίπου ένα κλασσικό πακέτο τσιγάρων) που λειτουργούν με δική τους μπαταρία ή άλλη εξωτερική τροφοδοσία.
’Έχεις αποφασίσει ποια κατηγορία σε βολεύει;
Επειδή με ενδιαφέρει κι εμένα το θέμα, στην κατηγορία dongle dac υπάρχει κάποια πρόταση στο εύρος 100-150€; Προϋπόθεση, εκτός από αξιόλογο dac και ενισχυτή, να μην καταναλώνει πολύ από την μπαταρία του κινητού.
 

Μηνύματα
2.880
Reaction score
1.322
Έπεσε στα χέρια μου ένα ζευγάρι Yamaha HP-1 (1979) . Θέλουν καινούργια pads και δέρμα απο πάνω.
Μήπως έχει κανένας πληροφορίες για το που μπορώ να βρω ή αν ταιργιάζει με κάποια άλλα ακουστικά ?
Ευχαριστώ
 

hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
3.620
Reaction score
3.771
Επειδή με ενδιαφέρει κι εμένα το θέμα, στην κατηγορία dongle dac υπάρχει κάποια πρόταση στο εύρος 100-150€; Προϋπόθεση, εκτός από αξιόλογο dac και ενισχυτή, να μην καταναλώνει πολύ από την μπαταρία του κινητού.
Σήμερα παρέλαβα νωρίς το ONIX ALPHA Xi1. Απλά ηχητική αποκάλυψη. Αυτοί οι κύριοι εχουν κανει τρελή δουλειά. Αν το συνδυάσεις με τον usb audio player στα 7,99 και αλλα 109 ευρω το ONIX έχεις ενα reference συστημα τσέπης. Επισης με αλλα 7,99 παίρνεις δυο addon του usb player, το parametric equalizer και το morphit που σου μετατρέπει τα ακουστικα σου να ακούγονται κοντα με εναν σεβαστό αριθμό ακουστικων της αγοράς. Εγω ακουω τα Philips Fidelio X2HR να ακούγονται ως Dan Clark Aeon 2 Open Back και εχουν απογειωθεί. Respect αγορα!!!
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
178.662
Μηνύματα
3.109.344
Members
38.857
Νεότερο μέλος
kostισ mennis
Top