Hi end και monitor χαρακτήρας

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Τι εννοούμε, πόσο απαραίτητος είναι αυτός ο χαρακτηρισμός για την σωστή αναπαραγωγή, και σε ποιες συσκευές μπορούμε αν το επιδιώξουμε να ξεφύγουμε από τον χαρακτηρισμό ώστε να πετύχουμε το κάτι άλλο το διαφορετικό που σύμφωνα με τα γούστα μας η την προσωπική μας άποψη πρέπει να ακούγεται η μουσική. Και ποια είναι τα χαρακτηριστικά του monitor χαρακτήρα?

Πέρα όμως από αυτά που επιβάλλεται αυτός ο χαρακτήρας και που πρέπει να βρίσκει θρησκευτική ευλάβεια και γιατί?

Η άποψη σας ποια είναι?
 

Μηνύματα
8.290
Reaction score
3.573
Η άποψή μου είναι ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με ότι αγοράζουμε.
Επίσης να είμαστε σε θέση να καταλάβουμε ότι αν το σύστημα που έχουμε στο σπίτι μας τονίζει μια ή περισσότερες περιοχές του ακουστικού φάσματος, αυτό θα το κάνει με όλα τα μουσικά μας δισκάκια.
Επομένως όσο πιο ουδέτερο και flat είναι το σύστημά μας τόσο πιο καλά και πιστά αυτό θα παίζει τα μουσικά μας δισκάκια.
Στην αλυσίδα του συστήματος θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και το χώρο ακρόασης.

Τώρα, υπάρχουν και οι προσωπικές προτιμήσεις του καθενός μας.  Κανείς δεν πρέπει να επιβάλει στον άλλο τον τρόπο που πρέπει αυτός  να ακούειι μουσική στο σπίτι του.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Eάν προσπαθήσουμε μόνο με ηχογραφημένα δισκάκια να καταλάβουμε εάν το σύστημά μας είναι flat,είμαστε χαμένοι απο χέρι,γιατί δεν γνωρίζουμε τι έχει κάνει ο μηχανικός ή ο παραγωγός.
Χρησιμοποιόντας ντεσιμπελόμετρο και δισκάκι demo με συχνότητες απο 20-20.000 κύκλους,όπως αυτό που μας έστειλε ο Νίκος,μπορούμε να καταλάβουμε πολλά πράγματα.Οχι όμως για γλυκά πικρά,βάθος,πλάτος ύψος και γενικότερα χροιές.Αυτά μπορούμε να τα καταλάβουμε με δισκάκια που έχουν γραμμένα κάποια φυσικά όργανα,κιθάρα,πιάνο κλπ και εαν είναι δυνατό ένα όργανο κάθε φορά.

Καλό είναι να μην εντυπωσιαζόμαστε ακούγοντας ένα ή δύο κομμάτια και μάλιστα demo εταιρειών.
Πρέπει να ακούμε και δισκάκια που δεν έχουν καλή ηχογράφηση ή είναι σκληρά στο άκουσμα,γιατί και αυτά πρέπει να ακούγονται όσο το δυνατόν καλύτερα.

Πιστεύω ότι αυτό ψάχνουμε όλοι μας και αυτός είναι ο monitor χαρακτήρας,ο οποίος είναι διαφορετικός απο τον επαγγελματικό ήχο. :)
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Εγώ όμως έχω διαφορετική άποψη, monitor ήχο θα ακούσουμε από τα μικρά ισοσταθμισμένα ηχεία του ηχολήπτη η τα μεγάλα B&W 802 που είναι επίσης ισοσταθμισμένα, αλλά τι γίνεται αυτό είναι το καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα που πρέπει να περιμένουμε η μήπως το monitoring έχει σκοπό να θέση στα standard τα οποία θα είναι σημείο αναφοράς πάνω στα οποία θα βασιστούν οι κατασκευαστές για να φτιάξουν τα ηχεία τους συγκεκριμένα, αφού στους ενισχυτές και πηγές μιλούμε πάντα για ευθεία η σχεδόν ευθεία απόκριση συχνότητας με εξαίρεση τον χρωματισμό που αυτός μπορεί να είναι είτε παραμόρφωση η θόρυβος σε κάποια σημεία του φάσματος.

Τελικά αυτός είναι ο στόχος του hi end η κάτι άλλο το οποίο θα δίνει την αίσθηση της αληθοφάνειας? Γιατί εγώ ελάχιστο ίχνος αληθοφάνειας έχω παρατηρήσει όπου υπήρξε monitoring!
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Γιώργο η συχνότητες τόνων που αναφέρεσαι ελάχιστα έως καθόλου λένε την αλήθεια για την απόκριση συχνότητας σε ένα σύστημα αφού τα ηχεία συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά με έναν τόνο στα 1KHz σε θέματα στάθμης και διαφορετικά δύο τόνους πχ 1KHz και 2KHz. ο κοινά αποδεκτά σωστός τρόπος για μέτρηση απόκρισης συχνότητας είναι ο ροζ θόρυβος όπου μετρούνται όλες οι συχνότητες ταυτόχρονα. Αλλά και αυτό δεν λέει τίποτα για την ποιότητα στην μουσική παρά μόνο κατευθυντήριες γραμμές!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Τελικά, αφού όμως οι παραγωγοί της μουσικής που ακούμε, χρησιμοποιούν π.χ. Mackie, γιατί δεν παίρνουμε όλοι Mackie για να ακούμε ότι ακριβώς ο παραγωγός; Δηλαδή, μήπως απλά κοιτάμε να φέρουμε τον ήχο όπως ΕΜΕΙΣ θέλουμε, και όχι όπως έχει γραφτεί;;
Δηλαδή γιατί να δώσεις τα τριπλά για ένα ζευγάρι hi-end -και καλά- ηχείων, όταν ένα ζευγάρι Mackie σου αποδίδει ακριβώς ότι έγραψε ο παραγωγός;
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Αντώνης K. said:
Γιώργο η συχνότητες τόνων που αναφέρεσαι ελάχιστα έως καθόλου λένε την αλήθεια για την απόκριση συχνότητας σε ένα σύστημα αφού τα ηχεία συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά με έναν  τόνο στα 1KHz σε θέματα στάθμης και διαφορετικά δύο τόνους πχ 1KHz και 2KHz. ο κοινά αποδεκτά σωστός τρόπος για μέτρηση απόκρισης συχνότητας είναι ο ροζ θόρυβος όπου μετρούνται όλες οι συχνότητες ταυτόχρονα. Αλλά και αυτό δεν λέει τίποτα για την ποιότητα στην μουσική παρά μόνο κατευθυντήριες γραμμές!
Αντώνη,τα ηχεία έχουμε καταλάβει όλοι ότι είναι ο πλέον αδύναμος κρίκος στην ηχητική αλυσίδα.
Το ηχείο για να είναι αποδεκτό,πρέπει να πληρεί κάποιες προϊποθέσεις,όπου μία απο αυτές είναι,η απόκριση συχνότητας να είναι μέσα στο αποδεκτό σφάλμα του + η - 3db.
Kάποτε υπήρχαν αυτές οι μετρήσεις στα συνοδευτικά φυλάδια αλλά και στα περιοδικά.

Πρίν απο μια εικοσαετία και βάλε,τα ηχεία που είχα αγοράσει τότε,τα KEF Reference 105ΙΙ,συνοδευόντουσαν απο ένα φυλλάδιο 15 σελίδων,το οποίο είχε όλα τα στοιχεία και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηχείου,μέχρι και πως πρέπει να τοποθετηθεί στον χώρο για το καλύτερο ηχητικό αποτελέσμα,και όλα αυτά με ανοχή στα + - 2db.
Oλα τα ηχεία JBL της σειράς Studio Monitor,συνοδευόντουσαν με αντίστοιχα φυλλάδια.
Ηταν όπως τα λέγαμε τότε,"αχρωμάτιστα" δηλαδή flat σε απόκριση συχνότητας.
Καμμία σχέση με τα επαγγελματικά ή τα οικιακά της ίδιας εταιρείας.

Αλλο το τέστ με τον κάθε τόνο ξεχωριστά και άλλο με τον ρόζ θόρυβο.Είναι για διαφορετικές δουλειές,όχι οτι ο συνδιασμός και των δύο,εαν υπάρχουν και τα ανάλογα προγράμματα,δεν θα αποφέρει το μέγιστο. :)
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
ak1s said:
Τελικά, αφού όμως οι παραγωγοί της μουσικής που ακούμε, χρησιμοποιούν π.χ. Mackie, γιατί δεν παίρνουμε όλοι Mackie για να ακούμε ότι ακριβώς ο παραγωγός; Δηλαδή, μήπως απλά κοιτάμε να φέρουμε τον ήχο όπως ΕΜΕΙΣ θέλουμε, και όχι όπως έχει γραφτεί;;
Δηλαδή γιατί να δώσεις τα τριπλά για ένα ζευγάρι hi-end -και καλά- ηχείων, όταν ένα ζευγάρι Mackie σου αποδίδει ακριβώς ότι έγραψε ο παραγωγός;
Κατ' αρχάς πρέπει να κάνουμε πιο συγκεκριμένα μερικά πράγματα Άκη για να καταλάβεις το γιατί.
Τα mackie είναι ένα καλό ζευγάρι ηχείων monitor. Τα 801Ν είναι επίσης ένα καλό ζεύγος monitor. Δεν υπάρχει αυτό που νομίζεις ήτοι ένας διαχωρισμός του τύπου hi end και monitor ηχεία. Tα monitor δεν είναι μόνον ένα συγκεκριμένο είδος ηχείων. Είναι ένας συγκεκριμένος τύπος ακούσματος. Αυτό το είδος ήχου, μπορεί να βγει είτε από ηχεία επαγγελματικών καταβολών (βλέπε mackie), είτε από ένα καλό ζεύγος άλλων ηχείων προορισμένων για χρήση σε σπίτι. Απλά λανθασμένα συνηθίζεται να ονομάζουμε monitor, τα σχετικά μικρά ηχεία που σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, δεν έχουν δυνατότητα full range αναπαραγωγής.

Ο ηχολήπτης χρησιμοποιεί σε κάθε περίπτωση monitor ήχο, όχι τυχαία. Αυτού του είδους το άκουσμα είναι το άκρως ρεαλιστικό που συνάμα όμως θα βγάλει στην επιφάνεια κάθε μικρή λεπτομέρεια της ηχογράφησης, τόσο τα καλά της όσο και τα κακά της. Ένα monitor άκουσμα δηλαδή άλλες φορές θα σου αρέσει όσο τίποτε άλλο και άλλες φορές μπορεί να σε κάνει να φύγεις τρέχοντας από τον χώρο ακρόασης. Οι επαγγελματίες θέλοντας να ξέρουν στο έπακρο τι έχει μέσα το master, κάνουν χρήση σχεδόν αποκλειστικά ηχείων που έχουν monitor άκουσμα (όπως και κάνουν εκτεταμένη χρήση ακουστικών).

Το hi end, μπορεί κάλιστα να περικλύει αυτού του είδους την διαδικασία, εφόσον όμως ο ήχος είναι στα γούστα του ακροατή. Σε πολλές περιπτώσεις δηλαδή το πράμα συμπίπτει. Σε άλλες όμως, το γενικότερο set up φιάχνεται έτσι ώστε να ωραιοποιεί ενδεχομένως κάποια ήδη μουσικής, ούτως ώστε αυτά να είναι στα γούστα του κατόχου, ποτέ όμως σε σημείο που να φεύγει μακράν του απαιτούμενου σε κάθε περίπτωση ρεαλισμού, φλερτάροντας επικίνδυνα με την λογική της ευφωνίας. Σε κάθε περίπτωση ένα καλά στημένο σύστημα, θα σου αρέσει διότι δύσκολα δεν θα σου αρέσει μια ορχήστρα live. :wink:

Όπως ήδη ανέφερα, monitor με monitor έχει πολύ μεγάλη διαφορά. Έτσι ανάλογα με τον χώρο και το είδος του studio ηχογράφησης θα δεις από σχετικά φθηνά monitor ηχεία όπως τα mackie βάσεως, μέχρι και τεραστίων διαστάσεων ηχεία δαπέδου, από αυτά που αποκαλείς εσύ... hi end. Συνεπώς αυτό που προτείνεις δεν έχει νόημα.

ΟΚ?
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Μα δεν βλέπω να διαφωνείς στο ότι κάποιοι θέλουν να φέρουν τον ήχο στα μέτρα τους, και όχι όπως έχει γραφτεί. Δηλαδή λες ότι ο hiendάς θέλει να βρει ηχεία που να βγάζουν ότι έγραψε ο παραγωγός στις καλές ηχογραφήσεις και να βελτιώνουν (υποκειμενικό) τις κακές; Πώς επιστημονικά θα το πετύχει αυτό;; Εμ, γι'αυτό πολλοί είναι για ψυχίατρο :lol:

Άσε που το είδος των monitors δεν έχει τόση σημασία. Εφ'όσον είναι flat, σημαίνει ότι γενικά ακούς τα πάντα. Δεν αναφέρομαι πουθενά στα 'τεράστια' ηχεία δαπέδου ως hiend. Δεν μετράω το hiend με το κιλό ή το λίτρο. Εννοώ ως hiend, τα ηχεία που κάνουν όσο ένα αυτοκίνητο για να σου δώσουν λιγότερα ή όσα ένα Mackie. Το δικαιολογώ αυτό με το εξής: Αν δεν το ακούς στο Mackie ΔΕΝ υπάρχει για τον παραγωγό, άρα...

Επίσης βλέπω το κάθε CD, το κάθε βινύλιο, την κάθε κασσέτα (είπα την καταραμένη λέξη, το ξέρω), ως ένα έργο τέχνης. ΚΑΙ ο παραγωγός είναι καλλιτέχνης, όχι μόνο οι οργανοπαίχτες, ή ο συνθέτης. Έτσι, τι είναι καλύτερο, να ακούς ότι έφτιαξαν όλοι μαζί ως ένα έργο, ή ότι θες εσύ; Αν ήταν έτσι, ας παίρναμε έναν πίνακα ζωγραφικής και ας τον βάζαμε σε χρωματιστό γυαλί στο κάδρο, για να το βλέπουμε όπως θέλουμε εμείς...

Πάντως δεν μου εξήγησες γιατί αυτό που λέω 'δεν έχει νόημα'...
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Γιώργος(MAC)Αναμουρλίδης said:
Το ηχείο για να είναι αποδεκτό,πρέπει να πληρεί κάποιες προϊποθέσεις,όπου μία απο αυτές είναι,η απόκριση συχνότητας να είναι μέσα στο αποδεκτό σφάλμα του + η - 3db.
Kάποτε υπήρχαν αυτές οι μετρήσεις στα συνοδευτικά φυλάδια αλλά και στα περιοδικά.


Για ποια + - 3 db μιλάμε όταν η απόκριση ακόμα και τον B&W Nautilus 801 μοιάζει με καρδιογράφημα και μάλιστα στο ανηχοικό θάλαμο! :lol:
 


Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Κατά την ταπεινή μου άποψη monitor χαρακτήρα έχει ...ή απλά monitor όνομάζεται το μικρό ηχείο που βρίσκεται στις κονσόλες ενός studio
και βοηθά σε μέτριες εντάσεις τον μηχανικό του ήχου να "φτιάξει" ....αυτόν.
Εξ αυτού και το..."monitor".

Το ίδιο ηχείο (πάντα μικρό και ακατάλληλο για πάρτυ) στο σπίτι είναι αυτό που θα συντροφεύσει χωρίς πολλές φανφάρες και db τον
φίλο της μουσικής στην απόλαυση του hobby του.

Και στις 2 περιπτώσεις εννοώ ηχείο προσεγμένο και "ισοσταθμισμένο"  χωρίς εξάρσεις και εντυπωσιακά ακουστικά στοιχεία.
Τώρα αν αυτό έιναι Hi-end....κατά την προσωπική μου άποψη...δεν είναι.
Διότι καλώς ή κακώς το Hi-end περιλαμβάνει πολλές άλλες ιδιότητες ....τις οποίες δεν έχει ανάγκη ένα ηχείο για να είναι "Monitor".   :wink:
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Φυσικά είναι μια καλή απόκριση στα πλαίσια του + - 3db αλλά για να βρει εφαρμογή σαν μόνιτορ θα χρειαστεί οπωσδήποτε ισοστάθμιση.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Δεν το κατάλαβες καλά Άκη, μπορεί να μην στο εξήγησα σωστά εγώ.

- Παράδειγμα (με δικά σου λόγια :lol:):
Ένα πολύ καλό monitor, είναι ένα ηχείο hi end. Ένα όχι τόσο καλό monitor δεν είναι.

Εφ'όσον είναι flat, σημαίνει ότι γενικά ακούς τα πάντα.
Εμ δεν είναι έτσι. Το ότι παίζει κάτι flat δεν σημαίνει ότι είναι πλήρες σε συχνοτικό περιεχόμενο ή παίζει σε οποιεσδήποτε εντάσεις ή ότι παίζει καλύτερα από οτιδήποτε άλλο μουσική. Αναφέρεται στο γεγονός ότι παίζει στην ίδια ένταση, κάθε συχνότητα που μπορεί αυτό να βγάλει, πάντα σε συγκεκριμένο χώρο. Ένα ηχείο 10 λίτρων δεν μπορεί να παίξει το συχνοτικό φάσμα ενός ηχείου 100 λίτρων. Αν ήταν έτσι τα πράγματα, δηλαδή αν είχε ανακαλυφθεί το ιδανικό ηχείο, όλα τα υπόλοιπα θα είχαν βγει από την παραγωγή.

Επειδή παραθέτεις απόκριση από mackie πρέπει να σημειώσω ότι σε ανηχοϊκούς θαλάμους που γίνονται οι μετρήσεις ,οι αποκρίσεις σχετικά εύκολα γίνονται flat. Σε οποιονδήποτε άλλο χώρο μπορεί κάλιστα το ίδιο ηχείο να παίζει αρλούμπες και μάλιστα αυτό είναι το συνηθέστερο. Με ψηφιακά βοηθήματα όπως αυτά της διόρθωσης χώρου που καταγίνομαι εγώ, είναι πιο εύκολο να κάνεις την απόκριση εντελώς flat σε οποιοδήποτε ηχείο έχεις στον χώρο σου. Αυτό ακριβώς κάνουν στα studio με τα ωραία τους pc και δεν αγοράζουν απλά ένα flat ηχείο. Βλέπεις ότι καμιά φορά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται.

Για να το πω ακόμη πιο διαφορετικά, στα studio που μπορούν να διαθέσουν τα χρήματα και φυσικά υπάρχει ο αντίστοιχος χώρος, αγοράζουν monitor ηχεία επιπέδου hi end, (δεν δέχομαι τον όρο αλλά τον χρησιμοποιώ για να σου δώσω να καταλάβεις τι εννοώ) και όχι mackie. Τα mackie και οποιαδήποτε mackie, βγήκαν για να καλύψουν μια συγκεκριμένη ανάγκη, που είναι οι σωστές near field ακροάσεις σε περιορισμένους χώρους όπως είναι πολλά από τα studio που υπάρχουν. Φαντάζασαι τι θα γίνει αν βάλεις δύο ή έξι 801 πάνω σε ένα τραπέζι σε 6 τετραγωνικά?...

Οι λόγοι για τους οποίους κάποιος μπορεί και πρέπει να πάει σε καλό monitor, εκτός από το συχνοτικό φάσμα, είναι φυσικά και πολλά άλλα πράγματα, όπως πχ οι χροιές και η αληθοφάνεια που μπορεί να βγάλει κάθε κατασκευή, διότι οποιοδήποτε ηχείο δεν παίζει το ίδιο. Η μουσική δεν είναι απλές συχνότητες.

- Ελπίζω να σου έδωσα να καταλάβεις τι εννοώ.

-----------------------------------------------------------------------------

Όσον αφορά στο άλλο που λες για το έργο τέχνης.
Όχι, ο κάθε παραγωγός δεν είναι καλιτέχνης. Είναι διεκπεραιωτής αυτών που ο καλιτέχνης θέλει να πει. Απλά ο κάθε παραγωγός, διεκπεραιώνει διαφορετικά το έργο του, διότι απλά δεν έχουμε όλοι τα ίδια αυτιά.

Το άθλημα με το οποίο ασχολούμαστε εμείς εδώ, δεν είναι να ακούμε ότι θέλουμε εμείς. Είναι να βρούμε τον καλύτερο δυνατό τρόπο, για να πάρουμε από το μέσο ηχογράφησης ακριβώς αυτό που έχει καταγραφεί. Επειδή μέχρις ενός σημείου αυτό με καλές μηχανές (this is hi end), το καταφέρνεις, ορισμένα πράγματα αρχίζουν να μην σου αρέσουν. Το αν σου αρέσουν ή όχι δεν είναι υποκειμενικό όπως πιστεύουν πολλοί. Είναι άκρως αντικειμενικό γι αυτό και εμείς εδώ προσπαθούμε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερα live ακούσματα γίνεται. Έτσι λοιπόν έχουν εφευρεθεί οι audiophile ηχογραφήσεις, αυτές κατά τις οποίες ο ηχολήπτης δεν τσιτώνει πχ την φωνή του καλιτέχνη σε σχέση με την κιθάρα, γιατί το μεγάλο όνομα (η Βανδή) έτσι γουστάρει. Έλα τώρα που οι audiophile ηχογραφήσεις είναι και πολύ καλή μουσική ταυτόχρονα. Το τερπνόν μετά του ωφελίμου λοιπόν και γι αυτό τελικά εμείς εδώ λέμε ότι στόχος είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη αναπαραγωγή του αυθεντικού μουσικού γεγονότος, πέραν από ηχογραφήσεις και μηχανήματα. Επειδή αυτό σηκώνει πολύ υποκειμενισμό, συζητάμε και τόσο πολύ.

Τοιουτοτρόπως καταλαβαίνεις γιατί δεν μπορώ εύκολα να ακούσω Βανδή (είναι τυχαίο το όνομα) στο σύστημά μου. Δεν είναι κόμπλεξ (μπορεί να μου αρέσει η Βανδή), είναι η μανία για την τελειότητα αλλά ταυτόχρονα και η αγάπη για την καλή μουσική. Κατά τα άλλα και Βανδή να βάλω στο σύστημα, θα παίξει καλύτερα από ότι θα παίξει αλλού. :wink:

- Ελπίζω και πάλι να σου έδωσα να καταλάβεις τι... περίπου παίζει. Δεν είμαστε για ψυχιάτρους φιλαράκ. Αυτή είναι μια πολύ εύκολη εξήγηση των πραγμάτων. Η πραγματικότητα είναι πολύ πιο σύνθετη, τόσο σύνθετη που συνειδητοποιούμε ότι μάλλον με λόγια δεν περιγράφεται και έτσι καμιά φορά λέμε, ε και τι έγινε, ας μας θεωρούν παλαβούς... μαγκιά μας. Και φωνάζεις εσύ τους ψυχιάτρους. :lol:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Χμ, επειδή Άκη χρόνος για live δεν νομίζω ότι υπάρχει, μπορείς πάντα να πηγαίνεις σε φίλους σου που έχουν καλά hi end συστήματα. :lol: :lol:
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Νίκος Τσαρουχάς said:
Χμ, επειδή Άκη χρόνος για live δεν νομίζω ότι υπάρχει, μπορείς πάντα να πηγαίνεις σε φίλους σου που έχουν καλά hi end συστήματα. :lol: :lol:
Χμ...χωρίς παρεξήγηση..... :)
Την πρώτη φορά που πήγε φίλος με καρα-Hi-end σύστημα στο Μέγαρο μουσικής και "άκουσε" ...το πρωτότυπο .... κατάλαβε όλο το ... άτοπο της υποθέσεως. :wink:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Έτσι ακριβώς είναι, ειρωνικά το λέω. :wink:

Γι αυτό ακριβώς αυτό που κάνουμε δεν έχει τελειωμό.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Καλά Νικολάκη, το ότι διαφωνώ σε πολλά σημεία, είναι γεγονός. :D Ιδιαίτερα στο ότι ο παραγωγός δεν είναι καλλιτέχνης: σχεδόν όλη η σύγχρονη pop μουσική γράφεται και 'παράγεται' από παραγωγούς π.χ. William Orbit, όχι από τους υποτιθέμενους 'καλλιτέχνες', π.χ. Madonna.
Μήπως ο σωστός hiendάς δεν ακούει τέτοια πράγματα, αλλά μόνο κλασσική και jazz; Κρίμα, αν υπάρχει τέτοιος περιορισμός.

Από την άλλη, πάλι δεν διαφωνείς με αυτά που λέω, αλλά μου λες ότι ο σωστός hiendάς ακούει μόνο audiophile recordings γιατί δεν μπορεί να ακούσει τίποτα άλλο. Εγώ το βρίσκω κρίμα και αυτό!

Πολύ χρήσιμα φυσικά είναι τα room correction systems (έχω δοκιμάσει και εγώ κάποιο πριν χρόνια), αλλά είναι πραγματικά αυτό το τόσο post-processing, hiend? Αν διαβάσει κανείς τα topics εδώ θα νομίζει ότι μόνο οι λαμπάτοι ενισχυτές, τα πάνελς, τα 'τεράστια' άχαρα κουτιά και τα διάφορα μαντζούνια είναι hiend!

Τελικά πρέπει να βρούμε χρόνο για live, γιατί ότι και να κάνεις, το live δεν το πιάνεις (κάνει και ρίμα!!) :lol:
Ο μαζοχισμός δεν είναι ένας τύπος ψυχικής ασθένειας;;; :lol::lol::lol::lol:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Άκη stick to the point pls γιατί βλέπω ότι δεν κατάλαβες τίποτα. Εντελώς όμως. :lol: :lol:
Έχεις μια τάση να ρωτάς, να σου απαντούν και μετά να μην λες ναι ή όχι ή αν κατάλαβες την απάντηση αλλά να θέτεις άλλα άσχετα ερωτήματα ή να βγάζεις άσχετα συμπεράσματα. Έτσι προφανώς δεν μπορούμε να συζητήσουμε...

Ξαναδιάβασε τα ερωτήματά σου ένα ένα, ή μάλλον τις σκέψεις που γράφεις διότι προφανώς τις θεωρείς σωστές, μετά ξαναδιάβασε τις απαντήσεις μου (σου απαντάω σε κάθε σημείο) και πες μου τι κατάλαβες γιατί από το τελευταίο σου μύνημα δεν βγάζω άκρη και πετάμε τζάμπα την μπάλα στα μνήματα...

Χρησιμοποίησε αν θέλεις quotes για να είσαι συγκεκριμένος και να μην λέμε ο καθένας ότι θέλει γιατί αλλιώς θα συνεχίσεις να λες ότι δεν διαφωνώ σε αυτά που λες. Μα σε όλα διαφωνούσα... :lol: :lol:
 

Μηνύματα
8.290
Reaction score
3.573
Αντώνης K. said:
Γιώργος(MAC)Αναμουρλίδης said:
Το ηχείο για να είναι αποδεκτό,πρέπει να πληρεί κάποιες προϊποθέσεις,όπου μία απο αυτές είναι,η απόκριση συχνότητας να είναι μέσα στο αποδεκτό σφάλμα του + η - 3db.
Kάποτε υπήρχαν αυτές οι μετρήσεις στα συνοδευτικά φυλάδια αλλά και στα περιοδικά.


Για ποια + - 3 db μιλάμε όταν η απόκριση ακόμα και τον B&W Nautilus 801 μοιάζει με καρδιογράφημα και μάλιστα στο ανηχοικό θάλαμο! :lol:
Με σημείο αναφοράς τον οριζόντιο άξονα στα -5 dB, το συγκεκριμένο ηχείο είναι +/- 3dB σε όλο το ακουστικό φάσμα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.947
Μηνύματα
3.035.346
Members
38.521
Νεότερο μέλος
mgm
Top