Hi end και monitor χαρακτήρας

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Μερικές απόψεις σχετικά με το τι είναι monitor και τι όχι.

Monitor μπορεί να ονομασθεί κάθε ηχείο το οποίο έχει υποστεί διαδικασία ισοστάθμισης.
Μόνιτορ ηχεία κατά κανόνα ονομάζουμε τα ηχεία που έχουν ευθεία απόκριση συχνότητας με ανοχές τα +/- 3 db πράγμα εξαιρετικά δύσκολο για μεγάλα ηχεία όπως είναι τα B&W Nautilus 801 με απόκριση σε όλο το φάσμα.
Δύο διαφορετικά μικρά ηχεία monitor δεν σημαίνει ότι ακούγονται το ίδιο ακόμη και μετά την διαδικασία ισοστάθμισης. Για αυτό οι ηχολήπτες έχουν στην διάθεση τους πέραν του ενός ζεύγους μόνιτορ ηχεία.
Το μεγάλο Nautilus 801 μετά την διαδικασία ισοστάθμισης δεν σημαίνει ότι θα φιμωθεί και θα ακούγεται σαν το μικρό η και το αντίστροφο.

Και η άποψη μου στο θέμα είναι ότι, η διαδικασία ισοστάθμισης δεν έχει καμία σχέση με το πως θα ήθελε ο παραγωγός η ο ηχολήπτης να ακούγεται το μουσικό έργο αλλά, με την διαδικασία monitoring να κρατήσει ίσες αποστάσεις από όλα τα συστήματα αναπαραγωγής είτε αυτό λέγεται hi end με Grande Utopia και Mark Levinson Magnepan, Martin Logan, είτε αναπαραγωγή στο portable στερεοφωνικό η στο αυτοκίνητο.
Με βάση το monitoring ο κάθε κατασκευαστής καταθέτη την προσωπική του άποψη για το πως πρέπει να αναπαράγεται η μουσική.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Αντώνη πολύ χρήσιμα όσα λες, μπας και κατανοήσουμε ποτέ τι είναι ο monitor ήχος.

ak1s said:
Πολύ χρήσιμα φυσικά είναι τα room correction systems (έχω δοκιμάσει και εγώ κάποιο πριν χρόνια), αλλά είναι πραγματικά αυτό το τόσο post-processing, hiend?
Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω εδώ και τόσα μυνήματα στον Άκη και από ότι βλέπεις παραπάνω δεν λέει να το καταλάβει. :lol:
Processing (όχι post) κάνεις στον χώρο σου και στο ηχείο σου για να μπορέσει να βγάλει ακριβώς ότι είναι γραμμένο στο CD. Δεν επεμβαίνεις στην ηχογράφηση ούτε αλλάζεις κατά το δοκούν τον ήχο που θέλει να βγάλει ο ηχολήπτης. Πιο κοντά πας σε αυτόν παρά πιο μακριά. Εγώ στο σπίτι μου έχω ηλεκτροστατικά και ο ήχος είναι μονιτοράτος δεν είναι ευφωνικός...

Επίσης να μην μπερδεύουμε τα πράγματα σε ότι αφορά στην ισοστάθμιση. Μιλάμε για ψηφιακίλα εδώ, ουσιαστικά για διόρθωση χώρου και όχι για τους γνωστούς ισοσταθμιστές ήτοι δώσε λίγα πρίμα παραπάνω να έρθει το πράμα στα ίσα του. Αν ένα ηχείο είναι μάπα από την μάνα του ότι ψηφιακούς επεξεργαστές και να του βάλεις, μάπα θα παίξει.

ak1s said:
Αν διαβάσει κανείς τα topics εδώ θα νομίζει ότι μόνο οι λαμπάτοι ενισχυτές, τα πάνελς, τα 'τεράστια' άχαρα κουτιά και τα διάφορα μαντζούνια είναι hiend!
Που το διάβασες αυτό δηλαδή βρε?
Αυτό που είναι αληθές, είναι ότι συνήθως, τα μηχανήματα που λες και τα τεράστια άχαρα ηχεία, είναι αυτά που μπορούν να αποδώσουν σωστά μουσική σε επίπεδα προσομοίωσης live, αφού μόνον αυτά μπορούν να βγάλουν τόσο το συχνοτικό φάσμα και τις εντάσεις, όσο και τις πραγματικές χροιές των οργάνων. Αυτά γίνονται όμως... συνήθως γιατί μέσω ακριβώς μιας κατηγορίας όπως και τούτη, προσπαθούμε όλοι μας να προσεγγίσουμε το ιδανικό με (ας μην κρυβόμαστε), τα λιγότερα χρήματα.
 

Μηνύματα
1.346
Reaction score
2
g.kar said:
Αντώνης K. said:
Γιώργος(MAC)Αναμουρλίδης said:
Το ηχείο για να είναι αποδεκτό,πρέπει να πληρεί κάποιες προϊποθέσεις,όπου μία απο αυτές είναι,η απόκριση συχνότητας να είναι μέσα στο αποδεκτό σφάλμα του + η - 3db.
Kάποτε υπήρχαν αυτές οι μετρήσεις στα συνοδευτικά φυλάδια αλλά και στα περιοδικά.


Για ποια + - 3 db μιλάμε όταν η απόκριση ακόμα και τον B&W Nautilus 801 μοιάζει με καρδιογράφημα και μάλιστα στο ανηχοικό θάλαμο! :lol:
Με σημείο αναφοράς τον οριζόντιο άξονα στα -5 dB, το συγκεκριμένο ηχείο είναι +/- 3dB σε όλο το ακουστικό φάσμα.
σωστος......
 

Μηνύματα
1.346
Reaction score
2
ak1s said:
Αν διαβάσει κανείς τα topics εδώ θα νομίζει ότι μόνο οι λαμπάτοι ενισχυτές, τα πάνελς, τα 'τεράστια' άχαρα κουτιά και τα διάφορα μαντζούνια είναι hiend!

μαλλον πιο κοντα ειναι το ακριβως αντιθετο απο τα παραπανω.......
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Η μέτρηση της απόκρισης συχνότητας δεν αρκεί . Πολύ σημαντικότερη μέτρηση είναι η μέτρηση του χρωματισμού και των συντονισμών της καμπίνας ή του διαφράγματος ενός ηχείου.  Τα αποσβενόμενα φάσματα,  οι γνωστοί μας καταράκτες.
Τα monitor ηχεία πρέπει να είναι και αχρωμάτιστα. Βλέπε το πολύ καλό monitor της δεκαετίας του 80, το θρυλικό  BBC Monitor Rogers LS3/5A.   Ακούγονται καλά μόνο από το 1 μέτρο (near field monitor) και ακόμα καλύτερα μέσα σε van. Σχεδιάστηκαν για αυτή τη χρήση αρχικά μόνο για τις ανάγκες του BBC..

Κάθε φορά πρέπει να αναφέρουμε αυτό το θρυλικό ηχειάκι όταν μιλάμε για τα monitors.
Σήμερα η τεχνολογία το έχει ξεπεράσει.  Αρκετοί χρήστες όμως το  θεωρούν ακόμα και σήμερα μοναδικό στο είδος του.

Αν κάποιος ενδιαφέρετε πραγματικά για monitor ηχεία για οικιακή χρήση μπορεί να ακούσει τα μοντέλα της ΑΤC και της Dynaudio.
Εγώ είμαι λάτρης του monitor-oικιακού ηχείου.  Αγόρασα Dynaudio και είναι ότι πιο αχρωμάτιστο και ουδέτερο έχω ακούσει στον χώρο μου.
Εμένα με ενδιαφέρει πολύ και το τεχνικό μέρος του ήχου γιατί ασχολούμαι και με ηλεκτρονικές κατασκευές για την αναπαραγή μουσικής .
Επρεπε να έχω ένα ηχείο τύπου monitor για να μπορώ με ευκολία να ακούω τις διαφορές και τις βελτιώσεις των κατασκευών μου. Διαφορετικά θα ήταν δύσκολο για μένα να σχεδιάσω και να βελτιώσω ας πούμε έναν προενισχυτή.
Για παράδειγμα, δεν είναι εύκολο να καταλάβεις τις διαφορές μεταξύ δύο διαφορετικών τελεστικών ενισχυτών 4ης γενιάς. Το Dynaudio με βοηθάει σαν εργαλείο δουλειάς για το χόμπυ μου γιατί με σχετική ευκολία αντιλαμβάνομαι τις όποιες ακουστικές διαφορές υπάρχουν με τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
g.kar said:
Η μέτρηση της απόκρισης συχνότητας δεν αρκεί . Πολύ σημαντικότερη μέτρηση είναι η μέτρηση του χρωματισμού και των συντονισμών της καμπίνας ή του διαφράγματος ενός ηχείου. Τα αποσβενόμενα φάσματα, οι γνωστοί μας καταράκτες.
Κάτσε ρε φίλε να χωνέψουμε τα βασικά και μετά βάζουμε και μουστάρδα... :lol: :lol:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.970
Reaction score
23.073
Monitor σημαίνει παρακολουθώ τι παίρνει το μικρόφωνο σε πραγματικό χρόνο, από τεχνικοοικονομικής άποψης κατά το δυνατόν ακριβέστερα, είτε παρακολουθώ τον Laurin Maazel να διευθύνει τους Cincinnati Pops, είτε τον Χρήστο Παπαδόπουλο να συνοδεύει με του μπουζούκι του τη Γιώτα Λύδια. Και όταν τελειώνει η δουλειά, τα κλείνω τα ρημάδια και πάω σπίτι μου.

Αντιστοίχως, high end σημαίνει παρακολουθώ τι έχει γραφτεί στο μέσο, κατά το δυνατόν ακριβέστερα και άνευ ορίων κόστους, είτε το μέσο περιέχει τους Cincinati Pops, είτε τη Γιώτα Λύδια, αλλά υπό τη βασική προϋπόθεση, ότι το σύστημα αναπαραγωγής δεν το θεωρώ ως προέκταση του εγωισμού μου και του πουλιού μου και πιστοποιητικό της κοινωνικής μου θέσης, (μη χέσω).
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Κώστας Κόγιας said:
...αλλά υπό τη βασική προϋπόθεση, ότι το σύστημα αναπαραγωγής δεν το θεωρώ ως προέκταση του εγωισμού μου και του πουλιού μου και πιστοποιητικό της κοινωνικής μου θέσης, (μη χέσω).
Δίκιο έχεις, μη χέσεις... :lol:

Νίκος Τσαρουχάς said:
Αυτά γίνονται όμως... συνήθως γιατί μέσω ακριβώς μιας κατηγορίας όπως και τούτη, προσπαθούμε όλοι μας να προσεγγίσουμε το ιδανικό με (ας μην κρυβόμαστε), τα λιγότερα χρήματα.
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Η διόρθωση της απόκρισης ενός ηχείου σε σχέση με την συχνότητα μπορεί να διορθωθεί με ένα ισοσταθμιστή και ακόμα καλύτερα με έναν ψηφιακό ισοσταθμιστή.

Δεν μπορούμε με τον ισοσταθμιστή  να διορθώσουμε τον χρωματισμό του  ηχείου που μπορεί να προέρχεται από τους συντονισμούς της ίδιας της καμπίνας και των μεγαφώνων.  Απλά με τον ισοσταθμιστή μπορούμε να μειώσουμε αυτό το φαινόμενο επεμβαίνοντας στις περιοχές εκείνες που παρατηρούνται οι έντονοι χρωματισμοί.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Είπα στην αρχή, να δώσω τόπο στην οργή. Δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε έτσι κι αλλιώς. Αλλά πρέπει κάποιος κάποτε να τα πει. Όπως τα λες και εσύ...

Quotes δεν ήθελες; Θα σε πεθάνω στα quotes :lol: Παρακαλώ πάρε τα παρακάτω ως μια προσπάθεια να βρούμε ένα κοινό τρόπο επικοινωνίας στο forum. Δεν τα λέω σε προσωπικό επίπεδο, δεν σε έχω γνωρίσει από κοντά άλλωστε. Μόνο από τις γραμμένες αράδες κρίνω.

Σου έχει πει κανείς ότι είσαι πολύ patronising όταν γράφεις; Δεν σε έχω δει ποτέ να λες "γνώμη μου" το ένα ή "γνώμη μου" το άλλο, αλλά θεωρείς την γνώμη σου την πιο ενημερωμένη και ψαγμένη που υπάρχει. Επίσης θεωρώ τον τρόπο που γράφεις πολύ απότομο, και σίγουρα δεν ταιριάζει σε ένα forum όπου είμαστε όλοι ίσοι. Αν θέλεις να 'διδάξεις' να πας σε σχολείο. Εδώ υπάρχει και κόσμος που μπορεί να ξέρει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από σένα. Ναι είναι αλήθεια, και ας είναι πικρή!

Νίκος Τσαρουχάς said:
Κατ' αρχάς πρέπει να κάνουμε πιο συγκεκριμένα μερικά πράγματα Άκη για να καταλάβεις το γιατί.
Δεν ρώτησα για να με διδάξεις, ρώτησα για να προβληματιστούμε όλοι. Με τον τρόπο που γράφεις δείχνεις ότι ξέρεις όλες τις απαντήσεις, και απλά τις 'εξηγείς' στον κόσμο. Newsflash: κάποιοι έχουν διαφορετική γνώμη και μπορεί να είσαι λάθος τελικά!

Δεν υπάρχει αυτό που νομίζεις ήτοι ένας διαχωρισμός του τύπου hi end και monitor ηχεία.
Πού το είπα εγώ αυτό; Πάλι νομίζεις ότι ο κόσμος ξέρει λιγότερα από εσένα; Πλανάσαι πλάνην οικτράν!

Το hi end, μπορεί κάλιστα να περικλύει αυτού του είδους την διαδικασία, εφόσον όμως ο ήχος είναι στα γούστα του ακροατή.
ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ!!! Εξήγησε μου σε παρακαλώ τι σε δικαιοδοτεί να μιλάς για όλο το hiend. Το ότι έχεις 2 πανελάκια και κανα DIY ενισχυτή;;; Για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους δηλαδή.

Σε πολλές περιπτώσεις δηλαδή το πράμα συμπίπτει. Σε άλλες όμως, το γενικότερο set up φιάχνεται έτσι ώστε να ωραιοποιεί ενδεχομένως κάποια ήδη μουσικής, ούτως ώστε αυτά να είναι στα γούστα του κατόχου...
Δηλαδή ΦΕΡΝΕΙΣ τον ήχο στα μέτρα σου. Αυτό δεν είπα;

...ποτέ όμως σε σημείο που να φεύγει μακράν του απαιτούμενου σε κάθε περίπτωση ρεαλισμού, φλερτάροντας επικίνδυνα με την λογική της ευφωνίας.
Καλή προσπάθεια να το σώσεις, αλλά προηγουμένως έχεις αποδεχθεί αυτό που είπα. Ότι ΔΕΝ θέλεις να ακούσεις ότι ακριβώς έχει γραφτεί, αλλά να το βελτιώσεις. Τεχνητά δηλαδή...αυτό είναι hiend?

...από αυτά που αποκαλείς εσύ... hi end. Συνεπώς αυτό που προτείνεις δεν έχει νόημα.
Δύο εκφράσεις που τις θεωρώ απότομες, σχεδόν προσβλητικές. Εγώ όταν συζητώ με κάποιον ΔΕΝ του λέω "αυτά που λες δεν έχουν νόημα", είναι μπούρδες κλπ, και περιμένω την ίδια αντιμετώπιση από τον συνομιλητή.

SIR YES SIR!!! Βρε μήπως ήσουν αξιωματικός στον στρατό και το πήρες επάνω σου;

Δεν το κατάλαβες καλά Άκη, μπορεί να μην στο εξήγησα σωστά εγώ.
Δεν θέλω να μου 'εξηγήσεις' το σωστό. Το σωστό είναι υποκειμενικό και μπορεί να ΜΗΝ το ξέρεις εσύ. Θέλω να ακούσω τη ΓΝΩΜΗ σου, και τις γνώμες των άλλων. Γι'αυτό λέω την δική μου. Ποιό είναι το πρόβλημά σου με αυτό;

Το ότι παίζει κάτι flat δεν σημαίνει ότι είναι πλήρες σε συχνοτικό περιεχόμενο ή παίζει σε οποιεσδήποτε εντάσεις ή ότι παίζει καλύτερα από οτιδήποτε άλλο μουσική.
Αυτό πότε το είπα; Το 'καλύτερο' ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ!!

...σε ανηχοϊκούς θαλάμους που γίνονται οι μετρήσεις ,οι αποκρίσεις σχετικά εύκολα γίνονται flat. Σε οποιονδήποτε άλλο χώρο μπορεί κάλιστα το ίδιο ηχείο να παίζει αρλούμπες και μάλιστα αυτό είναι το συνηθέστερο. Με ψηφιακά βοηθήματα...
Τι σχέση έχει ο χώρος με το τι είναι ηχεία με flat απόκριση και τι όχι; Φυσικά το περιβάλλον επηρρεάζει τις μετρήσεις. Αλλά πολλά ακριβά ηχεία ΔΕΝ είναι flat σε ανηχοϊκό θάλαμο και κάποια φθηνότερα ΕΙΝΑΙ! Αυτό είπα!! Ωραία τα ψηφιακά βοηθήματα για τον πραγματικό κόσμο, δεν λέω.

Βλέπεις ότι καμιά φορά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται.
Επίσης patronising. Γιατί προσπαθείς να ΔΙΔΑΞΕΙΣ κάποιον που δεν ξέρεις; Πού ξέρεις αν ξέρει παραπάνω από εσένα; Δεν λέω για μένα, απλά ο τόνος σου είναι λάθος. ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ!!!

Η μουσική δεν είναι απλές συχνότητες
Καλά, δεν ξέρω τι σπουδές έχεις κάνει, αλλά η μουσική είναι ήχοι, και οι ήχοι αποτελούνται από κύματα με συχνότητες. Όταν λες για 'αληθοφάνειες' και τέτοια, μιλάς για μαγικά και voodoo, που μόνο ένας πλανεμένος hiendάς μπορεί να πιστεύει...πρόσεχε! :lol:

Το αν σου αρέσουν ή όχι δεν είναι υποκειμενικό όπως πιστεύουν πολλοί.
Παρ'όλο που εν μέρει συμφωνώ (το live είναι πάντα ο αντικειμενικός στόχος), διαφωνώ κιόλας. Αφού ο κάθε άνθρωπος ακούει διαφορετικά, λόγω γονιδίων, λόγω ηλικίας, λόγω περιβάλλοντος κλπ, ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ;;; Μάλλον για το πώς ακούς εσύ λες, και το θεωρείς σωστό!! Λέω εγώ τώρα...

Άκη stick to the point pls γιατί βλέπω ότι δεν κατάλαβες τίποτα. Εντελώς όμως.
Δεν κατάλαβα φαίνεται ότι μου εξήγησε ο μέγας δάσκαλος, ώ δάσκαλε, συγγνώμη που είμαι σκράπας...πάω στην γωνία να κλάψω :lol: :lol: Βρε διαβάζεις αυτά που γράφεις, ή τα γράφεις με τυφλό; :lol:

Μα σε όλα διαφωνούσα...
Διαφωνείς σε όλα, χωρίς επιχειρήματα, και χωρίς να λες ότι ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ! Προσπαθείς να απαντήσεις εκ μέρους όλου του hiend, λες και είσαι ο εντεταλμένος εκπρόσωπός τους στη ΓΗ!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΘΕΣΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, είναι αν τα επαγγελματικά monitors, που χρησιμοποιούνται για να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ η μουσική που ΑΚΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, φτάνουν για την αναπαραγωγή της. Δεκτό το σχόλιό σου περί ανηχοϊκών θαλάμων και ψηφιακής διόρθωσης, αλλά ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ για το ΓΙΑΤΙ ηχεία που κοστίζουν τα τριπλά από τα επαγγελματικά monitors, ΔΕΝ είναι φύκια και μεταξωτές κορδέλες. Το μόνο που μπορώ να συμπεράνω είναι ότι τα monitors τύπου Mackie ΔΕΝ σου κάνουν, γιατί ΔΕΝ 'ωραιοποιούν' τον ήχο, όπως τον θες εσύ!!

Τώρα ποιός δεν κατάλαβε τι λέω;;; :twisted::twisted::twisted:
:lol::lol::lol::lol::lol:

Μόνο μην με κάνεις να ξανακάνω τέτοια δουλειά, γιατί έχω και έχεις σημαντικότερα πράγματα να κάνουμε!!!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
g.kar said:
Βλέπε το πολύ καλό monitor της δεκαετίας του 80, το θρυλικό BBC Monitor Rogers LS3/5A. Ακούγονται καλά μόνο από το 1 μέτρο (near field monitor) και ακόμα καλύτερα μέσα σε van. Σχεδιάστηκαν για αυτή τη χρήση αρχικά μόνο για τις ανάγκες του BBC..
Κάθε φορά πρέπει να αναφέρουμε αυτό το θρυλικό ηχειάκι όταν μιλάμε για τα monitors.
Σήμερα η τεχνολογία το έχει ξεπεράσει. Αρκετοί χρήστες όμως το θεωρούν ακόμα και σήμερα μοναδικό στο είδος του.
Ομολογώ ότι έμαθα και κάτι σήμερα! Ευχαριστώ.

Αν κάποιος ενδιαφέρετε πραγματικά για monitor ηχεία για οικιακή χρήση μπορεί να ακούσει τα μοντέλα της ΑΤC και της Dynaudio.
Θα τα κοιτάξω πιο ενδελεχώς. Ευχαριστώ.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Κώστας Κόγιας said:
Monitor σημαίνει παρακολουθώ τι παίρνει το μικρόφωνο σε πραγματικό χρόνο, από τεχνικοοικονομικής άποψης κατά το δυνατόν ακριβέστερα...
Αντιστοίχως, high end σημαίνει παρακολουθώ τι έχει γραφτεί στο μέσο, κατά το δυνατόν ακριβέστερα και άνευ ορίων κόστους,
Couldn't agree more. But...στο στούντιο, τα monitors χρησιμοποιούνται ΚΑΙ για να ακούσεις το αποτέλεσμα της εγγραφής. Όχι ΜΟΝΟ για real-time monitoring των μικροφώνων. Εκεί γίνεται η σύγκριση, και το optimisation, για να βγει το σωστό αποτέλεσμα που θέλει ο κάθε παραγωγός. Ο καλλιτέχνης (που λέω εγώ)...Άρα, γιατί ένα επαγγελματικό monitor ΔΕΝ μας κάνει για το σπίτι;
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Νίκος Τσαρουχάς said:
g.kar said:
Η μέτρηση της απόκρισης συχνότητας δεν αρκεί . Πολύ σημαντικότερη μέτρηση είναι η μέτρηση του χρωματισμού και των συντονισμών της καμπίνας ή του διαφράγματος ενός ηχείου. Τα αποσβενόμενα φάσματα, οι γνωστοί μας καταράκτες.
Κάτσε ρε φίλε να χωνέψουμε τα βασικά και μετά βάζουμε και μουστάρδα... :lol: :lol:
Νίκο, και αυτό που αναφέρω περί χρωματισμών/συντονισμών είναι πολύ σημαντικά στοιχεία .
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Άκη δεν αρπάζομαι πες ότι θες.
Βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρουσα την συζήτηση. Αν ασχοληθείς λίγο παραπάνω με την κατηγορία, θα δεις ότι συνήθως, πριν πω οτιδήποτε το έχω ήδη επιβεβαιώσει. Απλά προκειμένου να σε παραπέμψω σε βιβλιογραφία ή σε κανέναν ηχολήπτη, τα παρουσιάζω εγώ αφού αποτελούν πλέον και δική μου άποψη των πραγμάτων. Σε καμία περίπτωση δεν κάνω τον δάσκαλο και βεβαίως δεν διεκδικώ κανένα αλάθητο. Αλλά από την άλλη επειδή όπως φαίνεται δεν μπορείς να απαντήσεις επί της ουσίας, δείχνει να σε ενοχλεί περισσότερο ο τύπος από αυτήν, θεωρώντας σημαντικότερο το ότι κάνω τον δάσκαλο, από το αν αυτά που λέω είναι σωστά ή μπαρούφες. Αυτό που τόνισα ιδιαίτερα είναι ότι βλέπω μια σοβαρή ανακολουθία στην σκέψη σου, τόση ώστε να πηδάμε από το ένα θέμα στο άλλο χωρίς κανέναν λόγο. Τελειώνοντας με τα εισαγωγικά πρέπει να προσθέσω ότι αυτά για τα οποία συζητάμε είναι εξαιρετικά απλά πράγματα.

Συνεχίζοντας λοιπόν την προσπάθεια να συννενοηθούμε, στο επόμενο μύνημα θα παραθέσω ακριβώς τον επί της ουσίας διάλογο ασχολούμενος με το κυρίως θέμα όμως, το τι εστί monitor.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
g.kar said:
Νίκο, και αυτό που αναφέρω περί χρωματισμών/συντονισμών είναι πολύ σημαντικά στοιχεία.
Φυσικά και είναι, δεν διαφωνώ. Αλλά εδώ δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί δεν πρέπει όλοι να αγοράσουμε mackie αφού τα έχει ένα studio ή αν έχουν λόγο ύπαρξης τα ακριβά monitor αφού όπως και τα φθηνά, παίζουν flat...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
ak1s said:
- Τελικά, αφού όμως οι παραγωγοί της μουσικής που ακούμε, χρησιμοποιούν π.χ. Mackie, γιατί δεν παίρνουμε όλοι Mackie για να ακούμε ότι ακριβώς ο παραγωγός;
- Δηλαδή, μήπως απλά κοιτάμε να φέρουμε τον ήχο όπως ΕΜΕΙΣ θέλουμε, και όχι όπως έχει γραφτεί;;
- Δηλαδή γιατί να δώσεις τα τριπλά για ένα ζευγάρι hi-end -και καλά- ηχείων, όταν ένα ζευγάρι Mackie σου αποδίδει ακριβώς ότι έγραψε ο παραγωγός;
Νίκος Τσαρουχάς said:
Τα mackie είναι ένα καλό ζευγάρι ηχείων monitor. Τα 801Ν είναι επίσης ένα καλό ζεύγος monitor. Δεν υπάρχει αυτό που νομίζεις ήτοι ένας διαχωρισμός του τύπου hi end και monitor ηχεία.

Εδώ Άκη βάζεις 3 θέματα. Διαφωνώ και στα 3.

- Ο διαχωρισμός που λες (όπως το «και καλά»), δεν υπάρχει. Αυτό που υπάρχει είναι τα καλά monitor και τα πιο καλά monitor. Ο παραγωγός λοιπόν όταν έχει λεφτά αγοράζει τα πιο καλά monitor, τα οποία μπορεί μεταξύ άλλων να είναι άριστοι εκπρόσωποι της hi end κατηγορίας μηχανημάτων, όπως τα 801 ή τα μοντέλα που αναφέρει ο gkar.

- Σαφέστατα επίσης δεν ισχύει, ότι ένα ζευγάρι Mackie αποδίδει ακριβώς ότι έγραψε ο παραγωγός. Τα οποιαδήποτε Mackie είναι απλά ένα εργαλείο στα χέρια του παραγωγού για να κάνει την ίδια την παραγωγή, όπως είναι και τα ακουστικά (τα καλυτερότερα monitor του πλανήτη)...

- Εκ των πραγμάτων, δεν υπάρχει καμία απολύτως πρόθεση να φτιάξουμε τον ήχο όπως εμείς θέλουμε όπως επίσης λες. Υπάρχει η πρόθεση να ακούσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα αυτό που υπάρχει γραμμένο στο οποιοδήποτε μέσο, ενδεχομένως με όσο το δυνατόν καλύτερο monitor ή με άλλον τρόπο (κάτσε να τελειώσουμε με αυτόν όμως). This is hi end.

Έπ’ αυτών των τριών θεμάτων και μόνο σε παρακαλώ για να ακολουθήσουμε την κουβέντα σωστά) έχεις κάτι άλλο να προσθέσεις? Διαφωνείς? Συμφωνείς?
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Κάτσε ρε κουμπάρε. Ας προσπαθήσουμε πρώτα να συννενοηθούμε στα ελληνικά και μετά βλέπουμε που θα καταλήξουμε. :lol:

Είναι μια καλή κουβέντα, γιατί ο Άκης ευθέως αμφισβητεί τον λόγο ύπαρξης του hi end όπως κάνουν και άλλοι βέβαια. Το ενδιαφέρον για μένα είναι ότι ενώ οι περισσότεροι που μας αμφισβητούν μας θεωρούν ψυχικά άρρωστους, χωρίς κατ' αρχάς να τους περάσει από το μυαλό ότι αυτό ίσως μας ενοχλεί, αλλά επιπλέον δεν θέλουν καν να μάθουν τον λόγο για τον οποίο δεν είναι έτσι τα πράγματα και δεν αφήνουν καν ένα μικρό ενδεχόμενο να κάνουν αυτοί το λάθος. Άλλες φορές δεν μπορούν κιόλας να μάθουν. Τις περισσότερες φορές δε, η αντίδραση στις εξηγήσεις μας είναι όπως και του Άκη, ήτοι "εμένα μη μου κάνεις μάθημα ρε" (και πως να δεχτεί κάποιος μάθημα από έναν ψυχικά άρρωστο) και αμέσως μετά εξαφανίζονται και δεν ξαναασχολούνται ποτέ μαζί μας γιατί δεν έχουν και πολύ χρόνο στην πολυάσχολη σοβαρή σε σχέση με την δική μας ζωή τους. :lol:

Δεν το κατακρίνω παρόλο που έτσι ίσως φαίνεται. Είναι πάρα πολύ λογικό, όποιος δεν ασχολείται με κάτι να δυσκολεύεται να το καταλάβει.

- Ακόμη κι αν χρειαστεί κανα 6μηνο, εγώ έχω την υπομονή να προσπαθήσω τουλάχιστον.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Νίκος Τσαρουχάς said:
Αν ασχοληθείς λίγο παραπάνω με την κατηγορία, θα δεις ότι συνήθως, πριν πω οτιδήποτε το έχω ήδη επιβεβαιώσει. Απλά προκειμένου να σε παραπέμψω σε βιβλιογραφία ή σε κανέναν ηχολήπτη, τα παρουσιάζω εγώ αφού αποτελούν πλέον και δική μου άποψη των πραγμάτων. Σε καμία περίπτωση δεν κάνω τον δάσκαλο και βεβαίως δεν διεκδικώ κανένα αλάθητο.
Δεν είναι ΤΙ ΛΕΣ, είναι ΠΩΣ το λες!!! Προτιμώ να με παραπέμψεις στην βιβλιογραφία, να διαβάσω και εγώ πού στο καλό τα διαβάζεις εσύ όλα αυτά, παρά να μου φέρεις στα μούτρα ότι εγώ είμαι λάθος, και εσύ σωστός!! Αυτό κάνεις μόνιμα!!!
Εφ'όσον είσαι απόλυτος στην κάθε γνώμη σου λοιπόν, παρέθεσε βιβλιογραφία ή επιστημονικά δεδομένα!! Και τους ηχολήπτες άστους, έχουμε πήξει από τέτοιους, που δεν ξέρουν τι είναι οι εξισώσεις Maxwell, πόσο μάλλον τι είναι σωστός ήχος. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ!!!

Ο καθένας πρέπει να εμπιστεύεται τα αυτιά του δεν λέτε; Άλλο λες τώρα;

Νίκος Τσαρουχάς said:
Αλλά εδώ δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί δεν πρέπει όλοι να αγοράσουμε mackie αφού τα έχει ένα studio ή αν έχουν λόγο ύπαρξης τα ακριβά monitor αφού όπως και τα φθηνά, παίζουν flat...
Πάλι άρχισες τα δασκαλίκια...ΔΕΝ μπορείς να καταλάβεις ότι ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ;;; Φαίνεται ότι είναι ακατόρθωτο...
Αυτό το υφάκι είναι που δεν σε τιμά.

Επί του θέματος:

1. Όταν λέτε hiend ηχεία, τι εννοείτε; Ή μήπως δεν θέλετε να πείτε αυτό, αλλά 'ακριβά monitors';;; Για δείξε μου κάποιο topic που να λέτε το δεύτερο;
Πάντως συμφωνώ, πρέπει τα ηχεία να αποδίδουν όσο πιο ουδέτερα γίνεται αυτό που τους δίνεται.

2. Αν εννοείς ότι εκτός των ηχείων μπαίνουν και χίλια δύο άλλα μηχανήματα στη μέση, τότε συμφωνώ, το ότι έχεις απλά τα ίδια ηχεία, δεν σημαίνει ότι έχεις και τον ίδιο ήχο. Αυτό εννοείς; Γιατί δεν το έλεγες νωρίτερα; :lol: Αν όχι, τι εννοείς; Θα μπορούσα να καταλάβω ότι π.χ. για εγγραφή φυσικών οργάνων, ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ηχείο δεν αποδίδει ακριβώς ότι βγάζει το όργανο. Αλλά π.χ. για ηλεκτρονική μουσική, αυτό δεν ισχύει. Ο παραγωγός δουλεύει και ηχογραφεί αυτό ακριβώς που ακούει. Αν δεν του αρέσει στο Mackie το αλλάζει για να του αρέσει. Και ας προσπαθείς εσύ να το κάνεις να παίξει καλύτερα με τα -και καλά- hiend μηχανήματά σου. ΔΕΝ είναι ότι ακριβώς ήθελε να ακούσεις ο παραγωγός.

3. Αντιφάσκεις. Εσύ είπες ότι ψάχνεις ηχεία που να "ωραιοποιούν" τον ήχο. Το είπες; Και πώς ακριβώς ορίζεις ή ξέρεις το τι υπάρχει στο οποιοδήποτε μέσο; Και πού ξέρεις ότι δεν έχεις βάλει εσύ τεχνητά κάποιες χροιές/χρωματισμούς ή τελικά πληροφορία που δεν υπάρχει;
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Βρε συ άσε το πως γράφω και υποστήριξε την άποψή σου με λογικά επιχειρήματα.
Απόλυτος στην άποψή σου είσαι όταν έχεις άποψη. Αν δεν έχεις, κατακρίνεις απλά τον απόλυτο...

Εγώ ο απόλυτος προσπαθώ να μιλήσω σε εσένα τον μη απόλυτο που επειδή δεν είσαι απόλυτος, με στέλνεις συνεχώς σε ψυχίατρο. :? :lol: :lol:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.954
Μηνύματα
3.035.470
Members
38.522
Νεότερο μέλος
Stearsa
Top