- Μηνύματα
- 2.679
- Reaction score
- 5
Μερικές απόψεις σχετικά με το τι είναι monitor και τι όχι.
Monitor μπορεί να ονομασθεί κάθε ηχείο το οποίο έχει υποστεί διαδικασία ισοστάθμισης.
Μόνιτορ ηχεία κατά κανόνα ονομάζουμε τα ηχεία που έχουν ευθεία απόκριση συχνότητας με ανοχές τα +/- 3 db πράγμα εξαιρετικά δύσκολο για μεγάλα ηχεία όπως είναι τα B&W Nautilus 801 με απόκριση σε όλο το φάσμα.
Δύο διαφορετικά μικρά ηχεία monitor δεν σημαίνει ότι ακούγονται το ίδιο ακόμη και μετά την διαδικασία ισοστάθμισης. Για αυτό οι ηχολήπτες έχουν στην διάθεση τους πέραν του ενός ζεύγους μόνιτορ ηχεία.
Το μεγάλο Nautilus 801 μετά την διαδικασία ισοστάθμισης δεν σημαίνει ότι θα φιμωθεί και θα ακούγεται σαν το μικρό η και το αντίστροφο.
Και η άποψη μου στο θέμα είναι ότι, η διαδικασία ισοστάθμισης δεν έχει καμία σχέση με το πως θα ήθελε ο παραγωγός η ο ηχολήπτης να ακούγεται το μουσικό έργο αλλά, με την διαδικασία monitoring να κρατήσει ίσες αποστάσεις από όλα τα συστήματα αναπαραγωγής είτε αυτό λέγεται hi end με Grande Utopia και Mark Levinson Magnepan, Martin Logan, είτε αναπαραγωγή στο portable στερεοφωνικό η στο αυτοκίνητο.
Με βάση το monitoring ο κάθε κατασκευαστής καταθέτη την προσωπική του άποψη για το πως πρέπει να αναπαράγεται η μουσική.
Monitor μπορεί να ονομασθεί κάθε ηχείο το οποίο έχει υποστεί διαδικασία ισοστάθμισης.
Μόνιτορ ηχεία κατά κανόνα ονομάζουμε τα ηχεία που έχουν ευθεία απόκριση συχνότητας με ανοχές τα +/- 3 db πράγμα εξαιρετικά δύσκολο για μεγάλα ηχεία όπως είναι τα B&W Nautilus 801 με απόκριση σε όλο το φάσμα.
Δύο διαφορετικά μικρά ηχεία monitor δεν σημαίνει ότι ακούγονται το ίδιο ακόμη και μετά την διαδικασία ισοστάθμισης. Για αυτό οι ηχολήπτες έχουν στην διάθεση τους πέραν του ενός ζεύγους μόνιτορ ηχεία.
Το μεγάλο Nautilus 801 μετά την διαδικασία ισοστάθμισης δεν σημαίνει ότι θα φιμωθεί και θα ακούγεται σαν το μικρό η και το αντίστροφο.
Και η άποψη μου στο θέμα είναι ότι, η διαδικασία ισοστάθμισης δεν έχει καμία σχέση με το πως θα ήθελε ο παραγωγός η ο ηχολήπτης να ακούγεται το μουσικό έργο αλλά, με την διαδικασία monitoring να κρατήσει ίσες αποστάσεις από όλα τα συστήματα αναπαραγωγής είτε αυτό λέγεται hi end με Grande Utopia και Mark Levinson Magnepan, Martin Logan, είτε αναπαραγωγή στο portable στερεοφωνικό η στο αυτοκίνητο.
Με βάση το monitoring ο κάθε κατασκευαστής καταθέτη την προσωπική του άποψη για το πως πρέπει να αναπαράγεται η μουσική.