hxos+soundvision Σεπτέμβριος 2018 #12

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Μιλάς με γρίφους yogaman.


Γιατί έφυγε ? Για να μην ξαναγυρίσει? Και τι κάνει πάλι στο περιοδικό?
δεν γνωριζω γιατι εφυγε ..εννοηται να ξαναγυρισει.....οποιος θελει παει οπου θελει........................αρθρογραφει (και παλι)


Ποιός είναι, δεν έχει όνομα?
κωτσης (το ονομα το ξερεις)



Σπάστα και ξαναρίχτα.
δικα σου Νικ
 

Μηνύματα
2.097
Reaction score
4.986
κι επιπλέον δεν νιώθεις ανασφάλεια για όσα ακούς και για όσα δεν ακούς ο ίδιος.

Το καλύτερο ολων. Πραγματικα.
Και ως γνωστον..... απο πιτα που δεν τρως....
 
Last edited:

A

AKARL

Guest
Ετοσας ο φουκος ειναι με το κρεμασταρι γι ο αλλος ο φαλακρος ?
Ο φαλακρός ντε.


[DOUBLEPOST=1539072067][/DOUBLEPOST]
Ξύσ'το μόριο'ς με γκαζμά.
Του τίμπρου του πυκνού το ανάγνωσμα πρόσχωμεν.
Ή, άλλως, του μορίου το άσμα και η πυκνότητα του τίμπρου. :gotcha:
 

A

AKARL

Guest
Και αδίκως τους ξεσυνερίζεσαι αντί να διασκεδάζεις,εφόσον δεν σε υποχρεώνει κανένας να τους λάβεις στα σοβαρά ως αναγνώστης κι επιπλέον δεν νιώθεις ανασφάλεια για όσα ακούς και για όσα δεν ακούς ο ίδιος.
Πλέον, και με τη δημιουργική συνδρομή της Cosa Nostra dei Razionalisti του αβουσάϊτ, ουδόλως σοβαρά τους λαμβάνω - τους έχω αποδομήσει ολοκληρωτικά. ΟΜΩΣ υπάρχουν "μπαγκάζια" 2-3 δεκαετιών που εξακολουθούν να μου προκαλούν οργή κάθε φορά που αντιλαμβάνομαι τέτοια κατάχρηση του λόγου. Το δουλεύω όμως.

Επίσης, ευτυχώς, ουδεμία ανασφάλεια με διακατέχει σε σχέση με το πως ακούω ο ίδιος. Αρκούμαι στην απόλαυση της μουσικής ασχέτως της υποδομής και συνθηκών αναπαραγωγής. Ιδού άλλο ένα παράδειγμα λυτρωτικής επίδρασης του αβουσάϊτ.

Εκείνοι αντιθέτως που θα όφειλαν να τους λογαριάζουν στα σοβαρά είναι οι ιθύνοντες της έκδοσης όπου φιλοξενούνται οι πρώτοι.
Αυτό προϋποθέτει την ύπαρξη διαφορετικής προσέγγισης σχετικά με την αποστολή και τον ρόλο της εκάστοτε εκδοτικής προσπάθειας από τη μεριά των ιθυνόντων. Είναι, όμως, έτσι στη συγκεκριμένη περίπτωση;

Υπό διαφορετικές δε εκδοτικές συνθήκες,έστω και αν ο Paris δεν δημοσίευε καθόλου τέτοιες εκτιμήσεις,θα άξιζε έως και ιδιαίτερης ενθάρρυνσης ώστε να τις...διατυπώνει.:sneaky:
Ναι, γιατί όχι... :drinks:
 


A

AKARL

Guest
Έχεις στοιχεία?
Αν έχεις , θα χαρώ πολύ να τα καταθέσεις.
Αν ΔΕΝ έχεις , δεν νομίζεις πως είναι βαρύ να κατηγορείς κάποιους για ''χρηματισμό''?
Διακρίνω μια έλλειψη συντονισμού μεταξύ του τι είπα και του τι εσύ ερμηνεύεις ότι είπα. Ας το δούμε εν συντομία:

Είπα επί λέξει:

" Διότι, ακόμα και όταν δεν υπάρχουν τέτχοιες ακραίες περιπτώσεις γραφιάδων, πολλά έντυπα του χώρου λειτουργούν ως υπεργολάβοι των τμημάτων μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του χώρου."

Οι δικές σου επισημάνσεις, απορίες και ερμηνείες εκφράστηκαν επί λέξει:

"Πολλά?
Ναι , τα περιοδικά πληρώνονται για να γράφουν καλές κριτικές εν έτει 2018.
Πάτε καλά?
Αυτοί που δεν στέλνουν μηχανήματα για τεστ, μήπως φοβούνται κάτι?
Επίσης , πάτε καλά?"

"Όλα?
Μα ένα έχει μείνει."

και, τέλος,

"Έχεις στοιχεία?
Αν έχεις , θα χαρώ πολύ να τα καταθέσεις.
Αν ΔΕΝ έχεις , δεν νομίζεις πως είναι βαρύ να κατηγορείς κάποιους για ''χρηματισμό''?"

Θεωρώ ότι η πρότασή μου, νοηματικά, ήταν ξεκάθαρη. Προφανώς έκανα λάθος σχετικά με το πως θα μπορούσε να την προσλάβει κάποιος. Ας εξηγήσω λοιπόν:

1) Η χρήση ενεστώτα χρόνου ("λειτουργούν ως υπεργολάβοι") καθώς και πληθυντικού αριθμού ("πολλά έντυπα του χώρου") ΠΡΟΦΑΝΩΣ αναφέρεται στα έντυπα του χώρου που (εξακολουθούν να) κυκλοφορούν ανά την υφήλιο (τουλάχιστον σε όσες γλώσσες δύναμαι να τα παρακολουθώ). Άρα δεν έχει μείνει ένα, ούτε και αναφέρομαι σε ένα. Αυτό είναι αντιληπτό;

2) Η έκφρασή μου "πολλά έντυπα του χώρου λειτουργούν ως υπεργολάβοι των τμημάτων μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του χώρου" έτυχε δικής σου ερμηνείας ως εξής:

"- Ναι , τα περιοδικά πληρώνονται για να γράφουν καλές κριτικές εν έτει 2018.
- δεν νομίζεις πως είναι βαρύ να κατηγορείς κάποιους για ''χρηματισμό''?"

Αν, λοιπόν, κάποιος σκέφτηκε και χρησιμοποίησε τον όρο "χρηματισμός" αυτός ήσουν εσύ.

Εγώ αναφέρομαι στην, αναγκαστικά, "συμβιωτική" σχέση ενός περιοδικού τεχνολογίας με τις επιχειρήσεις που παράγουν τα προϊόντα που (θα έπρεπε να) αξιολογεί. Δηλαδή:

Από τη μια μεριά:

Το κάθε περιοδικό χρειάζεται τους κατασκευαστές/διανομείς προκειμένου να έχει πρόσβαση στα μηχανήματα προς αξιολόγηση.
Το κάθε περιοδικό χρειάζεται έχει ανάγκη τους κατασκευαστές/διανομείς προκειμένου να "φιλοξενεί" τις διαφημίσεις τους (τα έσοδα των οποίων, στις περισσότερες περιπτώσεις των γνωστών εκδόσεων του χώρου, είναι πολλαπλάσια από τα έσοδα από τις πωλήσεις των περιοδικών)

Από την άλλη μεριά:

Οι κατασκευαστές/διανομείς χρειάζονται τα εξειδικευμένα περιοδικά προκειμένου να κάνουν στοχευμένη διαφήμιση. Δηλαδή να δημοσιεύεται η διαφήμισή τους όπως την έχουν οι ίδιοι σχεδιάσει και να έχει αποδέκτη συγκεκριμένη ομάδα-στόχο.
Οι κατασκευαστές/διανομείς χρειάζονται τα εξειδικευμένα περιοδικά προκειμένου να κάνουν συγκεκαλυμμένη διαφήμιση μέσω των "ρηβγιούζ" στα οποία το 1/3 καταλαμβάνει η εξωτερική εμφάνιση και οι λειτουργίες του μηχανήματος, το 1/3 το εσωτερικό του μηχανήματος και το 1/3 η ακουστική εντύπωση του ρηβγιούερ. Αυτά και μόνο - χωρίς μετρήσεις ή κάτι άλλο (σχετικά) αντικειμενικό.

Αυτό, λοιπό, που είπα αναφέρεται στο ότι, ουσιαστικά, στην περίπτωση αυτή το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δγυό το πρόσωπο (κάτι που είναι η καλή εκδοχή).

Που οδηγεί αυτή η "συμβιωτική" σχέση; Μα στην ύπαρξη εξειδικευμένων περιοδικών τα οποία:

- Δεν αξιολογούν αδιάβλητα, επιστημονικά και με μετρήσεις μια συσκευή αναπαραγωγής μουσικής,

και αντ' αυτού

- Δημοσιεύουν απλώς φωτογραφίες και πληροφορίες σχετικά με το πως φαίνεται ένα μηχάνημα, τι λειτουργίες έχει, τι υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του και πως αυτό "ακούγεται".

Με αυτόν τον τρόπο και διαδικασία τα εξειδικευμένα περιοδικά ουσιαστικά ... "λειτουργούν ως υπεργολάβοι των τμημάτων μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του χώρου".
 
Last edited by a moderator:


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.005
Reaction score
23.139
"μείωση της πυκνότητας του τίμπρου" κατά την μεταφορά αρχείων μέσω δικτύου, "ή κατ' άλλους, μία αίσθηση ότι υπάρχουν κενά/αποστάσεις ανάμεσα στα μόρια της μουσικής, κάτι που αναλύει και δεν κρύβει το Network Bridge", πάντα σε "άμεση αντιπαράθεση με κορυφαία setup φυσικών μέσων".
download.jpeg
 


Μηνύματα
2.097
Reaction score
4.986
Ειδικα στον τόπο μας δυστυχως εχει καταρρευσει και το κυρος
πλειστων όσων δημοσιογραφουν εκδιδουν και εκδίδονται......
Ό,τι γραφει καποιος δημοσια θα πρέπει να τυγχάνει της δεουσας προσοχης
αν εχει απαιτηση να τον παρουμε στα σοβαρα...

Ή υποκειμενική δημοσιογραφια της αστηρικτης άποψης έχει πλεον κουρασει...
 


papavmax

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.165
Reaction score
1.713
Αυτο που με ενοχλει παντως στα τελευταια τευχη ειναι οτι οι σελιδες λιγοστευουν....Αν δεν υπαρχουν μηχανηματα για τεστ η αν οι αντιπροσωποι δεν τα διαθετουν υπαρχει και μια αλλη εκδοχη.

Μπορουν να κανουν αφιερωματα σε παλια μηχανηματα vintage η οπως θελετε πειτε το τι ηταν καποτε και τι ειναι σημερα, να μαθαινουν οι νεοι να θυμουνται οι παλαιοτεροι, μην ξεχναμε οτι στην ελλαδα της κρισης το μεταχειρισμενο και οι αγγελιες στην χε πανε συννεφο!

Μπορουν να κανουν αναθεωρησεις μηχανηματων οπως κανει το stereophile το avhub.com το what hi fi.

Mπορουν να κανουν αφιερωματα σε ανθρωπους της βιομηχανιας του ηχου σχεδιαστες μηχανηματων James Bullough Lansing, ο Matti otala, ο Sid harman, Βob carver,Nelson Pass, Dr Floyd Tool

Δεν καταλαβα ποτε γιατι πρεπει να ειναι μονο gadjetαδικο περιοδικο να ξεκιναει με ενισχυτες και πηγες μεχρι κιν και ακουστικα για αυτα.

Αφου ειναι περιοδικο ηχου ας κανει και μια αναδρομη στο παρελθον απο που στο καλο ξεκινησε το Hi fi πιο πολυ θα με δελεαζε εμενα που ασχολουμε με το χομπι να αγορασω τον ηχο αν εχει αφιερωμα για τους παραπανω και να το τοποθετησω μετα στην βιβλιοθηκη μου σαν παρακαταθηκη παρα να εχει μονο τεστ μηχανηματων τα οποια σε 2 χρονια θα ειναι παλια και θα με αναγκασει να τοποθετησω το περιοδικο στον καδο σκουπιδιων.
 

Μηνύματα
1.528
Reaction score
1.380
...Αφου ειναι περιοδικο ηχου...
Όσο είναι ο Φωτιάδης υπεύθυνος θα έχει και εικόνα και gadgets. O HXOΣ δεν είναι περιοδικό ήχου εδώ και δεκαετίες.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
Το ενοχλητικοτερο ολων, σαν συμπληρωμα των οσων λεει ο AKARL:
Οι σχεσεις εργασιας των ρηβιουερς με αντιπροσωπειες/καταστηματα...
 

Μηνύματα
1.528
Reaction score
1.380
Το ενοχλητικοτερο ολων, σαν συμπληρωμα των οσων λεει ο AKARL:
Οι σχεσεις εργασιας των ρηβιουερς με αντιπροσωπειες/καταστηματα...
Υποθέτω ότι αυτό συμβαίνει με όλα τα έντυπα, οι μισές εφημερίδες γλύφουν τη κυβέρνηση, οι άλλες την αντιπολύτευση. Κολλητοί είναι οι δημοσιογράφοι με τους πολιτικούς γι αυτό και αρκετοί πολιτεύονται. Θυμάμαι παλιότερα που διάβαζα μουσικά περιοδικά αναρωτιόμασταν πως είναι δυνατόν να βγαίνουν τόσες δισκάρες, κριτικές ύμνους έγραφαν οι έγκριτοι δημοσιογράφοι... Αν αρχίζεις και θάβεις (ή είσαι τελείως αντικειμενικός) οι αντιπροσωπείες θα σταματήσουν να στέλνουν και θα ψάχνεις φίλους να σου δανείσουν μηχανήματα, δηλαδή θα έχεις ένα περιοδικό με αφιερώματα στο παρελθόν.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.064
Reaction score
53.718
- και στον χώρο το αυτοκινήτου τα ίδια , κατανοητό μεν αλλά να κρατούνται οι ισορροπίες δε
 

Μηνύματα
3.910
Reaction score
658
Πλήρης απουσία δίσκοκριτικής και στηλών μάλλον πάμε για αναδιάρθρωση, ελπίζω να μην το πήρε το ποτάμι..
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
Πλήρης απουσία δίσκοκριτικής και στηλών μάλλον πάμε για αναδιάρθρωση, ελπίζω να μην το πήρε το ποτάμι..
Μαλλον λογω βραβειων EISA
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.108
Μηνύματα
3.041.437
Members
38.531
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top