i30 N, Polo GTI, Fiesta ST ή κάτι άλλο;

tyler durden

Μη ριβγιούερ
Μηνύματα
5.680
Reaction score
2.727
Δυστυχως με τη VW ακομα και τα νεοτερα μοντελα κουβαλανε τις ιδιες ασθενειες. Εχω τρια ατομα στο ευρυτερο φιλικο περιβαλλον που εχουν TSI μοτερ (οχι το πουσαρισμενο 1.4 με τα 170 αλογα) που εχουν παρει στο χερι τουρμπινα και οι τρεις και μαλιστα στον εναν ειχαν παρει και δυο πιστονια.

Ο λογος που δεν θα αγοραζα ποτε VW ειναι οτι δεν μπορω να διανοηθω οτι μια εταιρεια αδυνατει ή τελος παντων διαθετει στην αγορα κινητηρες οι οποιοι καινε ικανες ποσοτητες λαδιου απο το πρωτο χιλιομετρο, πραγμα το οποιο το δικαιολογει κιολας ως φυσιολογικο μεσα στο μανιουαλ των αυτοκινητων. Δυστυχως υπαρχει και το ακομα πιο φυσιολογικο ενδεχομενο, το μην καιει λαδι ενα καινουριο αυτοκινητο...

Οι Κορεατες ειναι τιμιοι, τα αυτοκινητα τους δεν σπανε δε χαλανε, πλεον εχουν εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης, κυληση, οδικη συμπεριφορα, και απο την τιμη που θα μπορουσαν να κοστιζουν αφαιρουν το pride of ownership με αποτελεσμα τα χρηματα που δινεις να αγοραζουν 100% αυτοκινητο.
 
Last edited:

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.388
Reaction score
74.653
1800 κυβικά 210 αλογάκια και τιμή ......δεν γνωρίζω....κανα 25αρι την υπολογίζω :whistling:
Τόσο υπολόγιζες και το Fiata. :p
 
  • Like
Reactions: PPG

gid

Μηνύματα
7.389
Reaction score
8.623
Η δικαιολογημένη απέχθεια για τα VW λόγω αξιοπιστίας είναι πλέον υπερβολική. Τα τελευταία μοντέλα του γκρουπ δεν είναι ζημιάρικα (συγκριτικά).

Υπάρχει στην (ευρύτερη) οικογένεια ένα Golf 1.5 TSI EVO 150HP. Αγοράστηκε πριν 1,5 έτος και μέχρι τώρα είναι υποδειγματικό σε όλα του.
Φίλε συμπάθα με που πετάγομαι άγνωστος μέσα στην παρέα σας, αλλά αν είναι να βγάλουμε συμπεράσματα στη βάση δείγματος ΕΝΟΣ αυτοκινήτου, άστα βράστα...
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.712
Reaction score
83.414
Φίλε συμπάθα με που πετάγομαι άγνωστος μέσα στην παρέα σας, αλλά αν είναι να βγάλουμε συμπεράσματα στη βάση δείγματος ΕΝΟΣ αυτοκινήτου, άστα βράστα...
Δεν το έγραψα για να αποδείξω την βελτίωση της αξιοπιστίας βάσει ενός μεμονωμένου δείγματος, αλλά για να δείξω ότι κι εμείς, παρόλο που ήμασταν αρνητικοί λόγω της προυπάρχουσας κατάστασης, πειστήκαμε να το αγοράσουμε μετά από έρευνα για τα νέα μοντέλα. Έχω φίλο στον Γρατσία και μπορώ να μαθαίνω το feedback από το. service.
 
Last edited by a moderator:

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.491
Τόσο υπολόγιζες και το Fiata. :p
Ειναι σχεδον απιθανο να εμφανιστει νεα Delta. Εκτος αν ο gonis εχει inside info.

Εγω μπορω να περιμενω λιγα χρονια.. :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.345
Reaction score
125.285
Γενικά μιλώντας, βρισκόμαστε σε μια ανακατάταξη του σκηνικού στην αυτοκίνηση. Τα ντίζελ σιγά σιγά παίρνουν πόδι και τα ηλεκτρικά ή υβριδικά βρίσκονται σε μια αλματώδη ανάπτυξη και εξέλιξη.

Το άμεσο μέλλον της αυτοκίνησης προδιαγράφεται (φυσικά) ηλεκτρικό.

Ακόμα βεβαίως το ντίζελ έχει σημαντική αξία, έχει ωριμάσει πλήρως η τεχνολογία του και προσφέρονται εξαιρετικές επιλογές.

Σε αυτή την μεταβατική περίοδο, προσωπική εκτίμηση είναι ότι δεν κρίνεται σοφή επιλογή η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου ...παλαιάς κοπής, ιδίως με στόχο το να παραμείνει στην κατοχή του για πολλά χρόνια, διότι αυτός είναι ο κύριος στόχος της αγοράς ενός νέου αυτοκινήτου.

Εκτιμώ ως πιο σοφή επιλογή την αγορά ενός μεταχειρισμένου 3-ετιας ή 4-ετίας, που κατά βάση είναι ...σα καινούργιο, κι έχει απωλέσει την υπεραξία του καινούργιου, καθώς πουλιέται στο ~60% της τιμής αγοράς νέου.

Ακόμα πιο σοφή επιλογή εκτιμώ την χρονομίσθωση (leasing) 4-ετίας, όπου μπορείς να χαρείς για 4 χρόνια ότι κωλάμαξο θες, χωρίς να σε ενδιαφέρουν βλάβες, σέρβις και λοιπές έγνοιες, ενώ ταυτόχρονα δε χρειάζεται εκταμίευση του ποσού αγοράς προκαταβολικώς, και παραμένει άθικτο το κεφάλαιο στο στρώμα..

Που το παω: χρονομίσθωση προσφέρει ακόμα κι η wv. Έτσι, φεύγει από τη μέση ο παράγοντας αξιοπιστία, που αυτή τη στιγμή αποτελεί το κύριο πρόβλημα του πολο. Υπάρχουν βέβαια κι άλλες λύσεις χρονομίσθωσης, πολλές εταιρείες, που δίνουν από πόρσε μέχρι ότι φανταστείς, με πολύ δελεαστικές προτάσεις. Ίσως αξίζει τον κόπο να διερευνηθεί κι αυτή η τακτική. ;)
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.220
Reaction score
11.498
Πέρα από την πλάκα αν κάποιος μπορεί να ξεπεράσει το brand, το Hyundai μοιάζει εξαιρετικό value for money.
Η Hyundai πρωταγωνιστεί στο WRC και προφανώς στοιχεία από εκεί μεταφέρονται στα αυτοκίνητα παραγωγής της.
Η ένσταση μου είναι κατά πόσο είναι χρηστικό την σημερινή εποχή ένα τέτοιο αυτοκίνητο με τα ραντάρ να σε συμμαδευουν εκεί που δεν το περιμένεις και το εθνικό δίκτυο να έχει γίνει μια ευθεία.
Εκτός βέβαια αν το πηγαίνεις σε πίστα αραιά και που όποτε άκυρη η ένσταση;)
 

D

Deleted member 23222

Guest
Φίλε συμπάθα με που πετάγομαι άγνωστος μέσα στην παρέα σας.
Καλέ ελεύθερα!!
Αλλού τσακωνόμαστε.
Τι ψηφίζεις;;:D:D
[DOUBLEPOST=1526544426][/DOUBLEPOST]
Πέρα από την πλάκα αν κάποιος μπορεί να ξεπεράσει το brand, το Hyundai μοιάζει εξαιρετικό value for money.
Η Hyundai πρωταγωνιστεί στο WRC και προφανώς στοιχεία από εκεί μεταφέρονται στα αυτοκίνητα παραγωγής της.
Η ένσταση μου είναι κατά πόσο είναι χρηστικό την σημερινή εποχή ένα τέτοιο αυτοκίνητο με τα ραντάρ να σε συμμαδευουν εκεί που δεν το περιμένεις και το εθνικό δίκτυο να έχει γίνει μια ευθεία.
Εκτός βέβαια αν το πηγαίνεις σε πίστα αραιά και που όποτε άκυρη η ένσταση;)
Κάνει και θόρυβο, λένε, εκτός αν το έχεις στο ...ψόφιο πρόγραμμμα...
 

Μηνύματα
14.980
Reaction score
20.646
μια που πιασαμε τα μεταχειρισμενα , αν πεσεις λιγο σε μπλιμπλικια και πας 8-10 χρονια πισω , ιαπωνια μερια, υπαρχουν τσαμπε 3mps . 260 μαμα, 290-300 1ο σταδιο για ατελειωτο σκισιμο
(για μετα ,μου περισσευει ενα μοτερακι για 500+ αααγκουχουυυυ)
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.388
Reaction score
74.653
Ας γίνουμε ακόμη πιο σαφείς.

Τίποτα πάνω απο 30.000€.
Τίποτα πριν το 2015.
Τίποτα σχεδιασμένο πριν το 2014.
Τίποτα που να μην έχει νάβια, ηλιοροφές, δέρματα (εκτός απο τα καρώ του Polo που αρέσουν τόσο στον Ρόουζ) και άλλες ευκολίες.
Τίποτα κάτω απο 220hp (το Polo αποδίδει σίγουρα περισσότερα, όπως συνηθίζει αυτή η εταιρεία).
Τίποτα που να μην είναι βενζίνης.
Τίποτα δεν υπάρχει στο Car.gr με αυτές τις προδιαγραφές εκτός απο Mini. :p Δεν υπάρχουν μεταχειρισμένα βενζινοκίνητα λογικής τιμής στην Ελλάδα.
Τίποτα μεγαλύτερο απο τα 4,33 του Hyundai. Και πολλά είναι, το ιδανικό μήκος οχήματος γι' αυτόν είναι 4,10-4,20.
Τίποτα με τυπικές επιδόσεις χειρότερες των 6,5 και 230.

:p
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.443
Reaction score
50.537
Δυστυχως με τη VW ακομα και τα νεοτερα μοντελα κουβαλανε τις ιδιες ασθενειες. Εχω τρια ατομα στο ευρυτερο φιλικο περιβαλλον που εχουν TSI μοτερ (οχι το πουσαρισμενο 1.4 με τα 170 αλογα) που εχουν παρει στο χερι τουρμπινα και οι τρεις και μαλιστα στον εναν ειχαν παρει και δυο πιστονια.

.
- είναι ευαίσθητα και η μακροζωία τους εναπόκειται στον χρήστη , πχ : στην εταιρεία χρονομισθώσεων που εργάζομαι τα tsi που είναι χωρίς εξαγορά ( δηλ. τα σκίζουν χωρίς να τους ενδιαφέρει ) , παρουσιάζουν θέματα στον κινητήρα γενικότερα μετά τα 60.000 χλμ . . . απεναντίας τα με εξαγορά , μακροημερεύουν

- το δικό μου ( 12-ετίας ) είναι το παλιό με τα 140 hp , έχει τώρα 235.000 χλμ & so far so good

- προσοχή με τις τουρμπίνες σε θερμοκρασίες κάτω των 5 και άνω των 35 βαθμών Κελσίου , επίσης ζέσταμα πριν την εκκίνηση και άφημα στο ρελαντί για 2-3 λεπτά μετά από ''κυνηγητό''
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.719
Reaction score
10.529
Να τα πάρει σπίτι του να τα ακούσει πρώτα.
:roflmao::roflmao::roflmao:
Ας γίνουμε ακόμη πιο σαφείς.

Τίποτα πάνω απο 30.000€.
Τίποτα πριν το 2015.
Τίποτα σχεδιασμένο πριν το 2014.
Τίποτα που να μην έχει νάβια, ηλιοροφές, δέρματα (εκτός απο τα καρώ του Polo που αρέσουν τόσο στον Ρόουζ) και άλλες ευκολίες.
Τίποτα κάτω απο 220hp (το Polo αποδίδει σίγουρα περισσότερα, όπως συνηθίζει αυτή η εταιρεία).
Τίποτα που να μην είναι βενζίνης.
Τίποτα δεν υπάρχει στο Car.gr με αυτές τις προδιαγραφές εκτός απο Mini. :p Δεν υπάρχουν μεταχειρισμένα βενζινοκίνητα λογικής τιμής στην Ελλάδα.
Τίποτα μεγαλύτερο απο τα 4,33 του Hyundai. Και πολλά είναι, το ιδανικό μήκος οχήματος γι' αυτόν είναι 4,10-4,20.
Τίποτα με τυπικές επιδόσεις χειρότερες των 6,5 και 230.
Πολύ βουλή βλέπετε.
Σαν φωτογραφική διάταξη ακούγεται !!
:roflmao::roflmao::roflmao:
 

PPG

Πίπιτζι
Μηνύματα
3.869
Reaction score
5.854
Αν ο ´´φιλος´´ είναι πιτσιρικάς και μπορεί να περιμένει κάποια χρόνια.....

View attachment 96831

View attachment 96833


View attachment 96832

1800 κυβικά 210 αλογάκια και τιμή ......δεν γνωρίζω....κανα 25αρι την υπολογίζω :whistling:
Αν βγει σε αυτη την τιμη και κυβικα θα την αγορασω σιγουρα μεγαλος ερωτας.....
 



xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.712
Reaction score
83.414
Τελικά πες του να μη ψωνίσει ακόμα...και να αφήσει κάτω τη μεζούρα...

Έρχεται κι άλλο κι αυτό θα είναι πραγματικά όμορφο!!!!

http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ypo-skepsi-mia-ekdosi-n-gia-hyundai-kona

http://www.autoexpress.co.uk/hyunda...dai-kona-n-performance-suv-in-line-for-247bhp
Βαγγέλη, ο "φίλος..." θέλει hatchback όχι crossover.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.712
Reaction score
83.414
Από τα TÜV reports μπορούμε να δούμε ότι το Polo (ή όποιο άλλο VW μοντέλο επιλέξουμε) είναι πολύ πιο αξιόπιστο από το 2009 και μετά, συγκρίνοντας μεταχειρισμένα 4-5 ετών. Μπορεί τα μοντέλα να μην είναι τα συγκεκριμένα που συζητάμε, αλλά η τάση είναι γενική.

screenshot-www.anusedcar.com-2018.05.17-15-22-59.png


 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.881
Reaction score
41.106
Βαγγέλη, ο "φίλος..." θέλει hatchback όχι crossover.
Ο φίλος όταν μεγαλώσει και σοβαρευτεί να ανοίξει πάλι ένα θέμα να του προτείνω κάνα καλό sedan limousine με 230 άλογα, 750Nm ροπή από 0 στροφές, ντίζελ-υβριδικό, με μέση κατανάλωση στα 5 l/100 (με πιο βαρύ πόδι άντε να πάει 7+), εξοπλισμό που τα άλλα θα αποκτήσουν σε 10 χρόνια και με απαράμιλλο πρεστίζ και διαχρονική αξία.
Ως τότε ας παίξει και με το hyundai :p
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.594
Μηνύματα
2.865.232
Members
37.934
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top