- Μηνύματα
- 1.123
- Reaction score
- 725
Εγω έχω πόρωση με τα audi.
Από την εποχή των audi 80,100 και 200.
Από την εποχή των audi 80,100 και 200.
Σαν τη Χαλκιδική .....δεν έχει......Εχω ασθενεια με τα bmw. Εχω αλλαξει 9 bmw, 1 porsche, 1 mercedes και άλλα χαμηλοτερου ''βεληνεκους'' αυτοκινητα, 17 στο συνολο. . Όλα εφευγαν στο 8μηνο(οχι οτι δεν ηταν καλα, εγω τα βαριομουν). Σαν το Χιουνται ομως δεν ηταν κανενα που το κρατησα 4 χρονια...
Υπάρχουν αυτοκίνητα που θα αγόραζα μεταχειρισμένα και άλλα που αν είχαν καλύψει ακόμα και 10.000km δεν θα αγόραζα με τίποτα.Εγω έχω πόρωση με τα audi.
Η σωστή σειρά επιλογής είναι:αλλάξαμε, με ανακούφιση παραδέχομαι, τις επιλογές.
i30 N Performance Pack ή Fiesta ST3 Performance Pack;
Το Polo δεν αποκλείεται, αλλά έχει μείνει πίσω στην ειδική διαδρομή που οδηγεί στην αγορά.
Tο Leon SC επίσης, αλλά είναι ακόμη στην εκκίνηση.
Οκ, αλλά γιατί; Με 10.000χλμ τι να πάθει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο του ομίλου βαγκ; Ή και με 40.000χλμ..και άλλα που αν είχαν καλύψει ακόμα και 10.000km δεν θα αγόραζα με τίποτα.
θέλει να τα στρώνει αυτός..Οκ, αλλά γιατί; Με 10.000χλμ τι να πάθει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο του ομίλου βαγκ; Ή και με 40.000χλμ..
Στη μικρη διπλα, στα καρτ.Πού, στα Μέγαρα;
....”Each lap was a little over five kilometres. So I drove the i30 N pretty much 'balls to the wall' for about 50-60 kilometres. As an indication of how hard you go when doing this, I kicked off at the track with about three-quarters of a tank of fuel. At the end of 10 laps, I was down to a quarter, or thereabouts...”Από κατανάλωση το λέει το Hyundai άραγε;;
Έχει βρει κανείς;
Πρέπει να γνωρίζω τη χρήση και τη συντήρηση. Ειδικά στα "γρήγορα" DI VW-Audi των προηγουμένων ετών, η τήρηση αλλαγής λαδιών κατά τον κατασκευαστή οδηγούσε με βεβαιότητα στη φωτογραφία που έβαλα προχθές. Και άλλες ομορφιές.Οκ, αλλά γιατί; Με 10.000χλμ τι να πάθει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο του ομίλου βαγκ; Ή και με 40.000χλμ..
Αυτοκίνητο που πλακώνεται καίει; Περίεργο...At the end of 10 laps, I was down to a quarter, or thereabouts...
Εγώ, χωρίς εμπειρία πίστας, από το ποστ μου, συμπεραίνω ότι δεν μπορείς να κατέβεις κάτω από 11-12lt/ 100!!!!Πρέπει να γνωρίζω τη χρήση και τη συντήρηση. Ειδικά στα "γρήγορα" DI VW-Audi των προηγουμένων ετών, η τήρηση αλλαγής λαδιών κατά τον κατασκευαστή οδηγούσε με βεβαιότητα στη φωτογραφία που έβαλα προχθές. Και άλλες ομορφιές.
Όταν πήρα το ενός χρόνου τότε 135i Μπεεμβεδάκι μου το 2009, είχε 28.000km με άφθονα πλακώματα αλλά τα λάδια είχαν αλλαχτεί 3 φορές.
Μετά απο πρόγραμμα των +50-60 ίππων και τη γνωστή σε πολλά μέλη χρήση με συνεχές πλάκωμα (αλλά όχι κάψιμο) και αρκετές πίστες, αλλάζοντας απαράβατα λάδια κάθε 10.000km, όταν το πούλησα πρόπερσι το μοτεράκι και τα μηχανικά ήταν άριστα. Η κεφαλή δεν είχε καθόλου sludge, οι βαλβίδες εισαγωγής ελάχιστο gunk και τα τουρμπίδια ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.
Αυτοκίνητο που πλακώνεται καίει; Περίεργο...
Αν και το 350-360hp Μπεεμβεδάκι έκαιγε σε νορμάλ (για μένα ) χρήση 14 λίτρα, στην πίστα ποτέ δεν ξεπέρασε τα 17.
Απο την άλλη πλευρά, το 160hp Abarth EsseEssse που αγόρασα το 2008 (και πούλησα το 2009 με 6.500km), ενώ σε κανονικές συνθήκες (για μένα ) έκαιγε 10-11 λίτρα, στην πίστα σχεδόν έμεινα απο βενζίνη σε 90km απο γεμάτο!
Το τωρινό 190hp τζουJuke δεν είναι καθόλου ευαίσθητο στο πλάκωμα, δεν ξεπερνάει τα 11-12 λίτρα με μέσο όρο τα 9-10. Στην πίστα δεν πάει γιατί δεν απενεργοποιείται πλήρως το ESP.
πάρε άλογο τότε...Τσίτα δεν θα πηγαίνεις καθημερινά, αλλά κάτι ξεμπουκώματα θα τα θέλει ( και ο πισινός σου)...
Με ποιο;που έχουν μάθει στα 6,5 λίτρα diesel
Με όλα, φτάνει να βάλεις ένα φρέσκο αυγό, ανάμεσα στο παπούτσι σου και στο πενταλ του γκαζιού.Με ποιο;
Juke 1,5 dci σύμφωνα με τον totalizer.Με ποιο;
Μπα..Με όλα, φτάνει να βάλεις ένα φρέσκο αυγό, ανάμεσα στο παπούτσι σου και στο πενταλ του γκαζιού.
Ελπίζω να ασχολήθηκε μόνο με το στήσιμο...Την εξελιξη του i 30 n την εχει κανει γερμανος μηχανικος ....
Το δικό μου μοτέρ σε Clio με τα 90, καίει πολύ λιγότερο από το JukeΜπα..
Το θκό'μ λέει 5,2 συνολικά από τότε που το πήρα, και πάω βγιαστικά συνεχώς, 140-150 και αρκετά "γοργά" μέσα στην πόλη..
Καμιά φορά που πάει λίγο πιο χαλαρά, μέχρι 125 και χωρίς πολύ νεύρο στην πολη, δείχνει και 4,8.
Όταν γεμίζει, από εντελώς άδειο με 60€ ντίζελ (το Ελίν το Κρίσταλ), δείχνει 920-940χλμ και ..τα βγάζει!
Το θκο μ , είναι μικρό και επειδή έχω βαρύ πόδι , ακόμα και σε ταξίδι με 140-150 , κάτω απο 7,5 ποτέ!Όταν γεμίζει, από εντελώς άδειο με 60€ ντίζελ (το Ελίν το Κρίσταλ), δείχνει 920-940χλμ και ..τα βγάζει!
Έτσι είναι, όπως τα λες.Το θκο μ , είναι μικρό και επειδή έχω βαρύ πόδι , ακόμα και σε ταξίδι με 140-150 , κάτω απο 7,5 ποτέ!