KH 310 A - Active Studio Monitor στο σαλόνι?

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Ο συνδυασμός 310 & 870 σκοτώνει.
Κυριολεκτικά.
Ο,τιδήποτε.

Σκέτο το 310 στον μεγάλο (για αυτό) χώρο του φλας, και σε φρι φιλντ τοποθέτηση (χωρίς γκέιν από μπάουνταρις) ήταν (τουλάχιστον) ανεπαρκές.
Το λέω ευγενικά. (δλδ ΓΤΠΚ)
Φυσικά, αναμενόμενο. Η φυσική δεν καταρρέει έτσι απλά...

Με το 870 όμως, ήταν σα να έχεις μπροστά σου ηχείο μεγέθους δίφυλλου ψυγειοκαταψύκτη.
Γαμεί και δέρνει ό,τι κινείται.
Ό,τι.
Ανεξαρτήτως.

Πιο σωστό άκουσμα, δεν.
Δεν.

Εντελώς δεν.
Κάπου κει, τελειώνει το πράγμα.
Φρίκη...
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.636
Reaction score
77.056
Ο συνδυασμός 310 & 870 σκοτώνει.
Κυριολεκτικά.
Ο,τιδήποτε.

Σκέτο το 310 στον μεγάλο (για αυτό) χώρο του φλας, και σε φρι φιλντ τοποθέτηση (χωρίς γκέιν από μπάουνταρις) ήταν (τουλάχιστον) ανεπαρκές.
Το λέω ευγενικά. (δλδ ΓΤΠΚ)
Φυσικά, αναμενόμενο. Η φυσική δεν καταρρέει έτσι απλά...

Με το 870 όμως, ήταν σα να έχεις μπροστά σου ηχείο μεγέθους δίφυλλου ψυγειοκαταψύκτη.
Γαμεί και δέρνει ό,τι κινείται.
Ό,τι.
Ανεξαρτήτως.

Πιο σωστό άκουσμα, δεν.
Δεν.

Εντελώς δεν.
Κάπου κει, τελειώνει το πράγμα.
Φρίκη...
βρε καλώςτονε...τι έκανες τόση ώρα?
κομπρέσες στα γόνατα και μασαζάκι στις μέσες :p:roflmao:


Υ.Γ. Τα 80 τα άκουσες?
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
ΥΓ1. Άκουσα σε στάθμες που δε μπορώ να ακούσω κανονικά. Άντεξα, μόνο και μόνο λόγω έλλειψης παραμορφώσεων. Ανυπόφορες στάθμες. Άντεξα ~5 λεπτά, με διαλείμματα. Ακόμα κουδουνίζουν τα αυτάκια μου, 5 ώρες μετά...

ΥΓ2. Το μπάσο του 870, είναι από άλλο πλανήτη. Είναι χωρίς παραμόρφωση. Δεν υπάρχει..

ΥΓ3. Τέτοιο "δέσιμο" σαμπ με κυρίως ηχεία, δε μπορούμε να κάνουμε μεις οι πτωχοί τω πνεύματι. Είναι για σεμινάριο..

ΥΓ4. Σε πολύ χαμηλές στάθμες, παίζει ακριβώς το ίδιο όπως και σε πολύ υψηλές. Δεν υπάρχουν διαφορές τονικότητας. Αυτό, καταντάει παράλογο..


Συμπέρασμα, το γνωστό: Παπαριές είναι τα "στουντιακά" ενεργά, πάρτε παθητικά. Και μακριά από σαμπ..:lol::lol::lol:

Άντε, καληνύχτα.:cool:
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.636
Reaction score
77.056
ΥΓ1. Άκουσα σε στάθμες που δε μπορώ να ακούσω κανονικά. Άντεξα, μόνο και μόνο λόγω έλλειψης παραμορφώσεων. Ανυπόφορες στάθμες. Άντεξα ~5 λεπτά, με διαλείμματα. Ακόμα κουδουνίζουν τα αυτάκια μου, 5 ώρες μετά...

ΥΓ2. Το μπάσο του 870, είναι από άλλο πλανήτη. Είναι χωρίς παραμόρφωση. Δεν υπάρχει..

ΥΓ3. Τέτοιο "δέσιμο" σαμπ με κυρίως ηχεία, δε μπορούμε να κάνουμε μεις οι πτωχοί τω πνεύματι. Είναι για σεμινάριο..

ΥΓ4. Σε πολύ χαμηλές στάθμες, παίζει ακριβώς το ίδιο όπως και σε πολύ υψηλές. Δεν υπάρχουν διαφορές τονικότητας. Αυτό, καταντάει παράλογο..


Συμπέρασμα, το γνωστό: Παπαριές είναι τα "στουντιακά" ενεργά, πάρτε παθητικά. Και μακριά από σαμπ..:lol::lol::lol:

Άντε, καληνύχτα.:cool:
σε τι απόσταση άκουγες?
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Τέρμα πίσω προσπαθούσα να είμαι.
Έγερνα και την καρέκλα..
Απόσταση ακρόασης ~1,5μ.
Και στους 80 πόντους πλησίασα, ουδεμία διαφορά τονικότητας.
Όσο πιο πίσω γινόταν πήγα, πιθανώς να ήταν έως 1,70.
(Είχε πόρτα πιο πίσω..)

Τα 80 δε τα άκουσα. Στο τέλος είχα σημαντική ακουστική κόπωση από την υψηλή στάθμη, δεν άντεχα άλλο.
Αλήθεια, δεν ακούω σε τέτοιες στάθμες.

Θα τα ακούσω τα 80 την επόμενη φορά.
Πρώτα αυτά, μετά τα 310.
Ανάποδα δεν...

Επαναλαμβάνω, σκέτα τα 310, σε αυτό τον ακατάλληλα μεγάλο χώρο για αυτά, και με αυτή την τοποθέτηση χωρίς κανένα κέρδος στάθμης στις χαμηλές από τα τοιχωματικά όρια του δωματίου, δεν. Ούτε για πλάκα. Τεράστιο κενό χαμηλά. Χάσμα να πέσεις να σπάσεις το σβέρκο σου.. Φυσικά, δεν είχε γίνει ισοσταθμιση από τα ρυθμιστικά πλάτης για φριφιλντ. Άσε που μόλις είχε σοβαρό περιεχόμενο στο μπάσο, κλίπαραν. Τίποτα, μηδέν. Τίβολι, για μουσική ασανσέρ υπό αυτές τις συνθήκες, ως προβλέπεται. Αλλά πακέτο με το 870, άντε γειά. Πάρτα στη μούρη, αρρωστάκι... γροθιά...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Σε ένα δωμάτιο 9-12τμ., με πονηρή τοποθέτηση των ηχείων σε γωνίες ώστε να λάβει το μέγιστο gain των boundaries και να ρυθμιστεί η στάθμη του γούφερ στα -6db για φλατ απόκριση, ή ακόμα καλύτερα με εντοιχιζμό, θα μπορεί να σταθεί σκέτο το 310 για όλο το φάσμα.

Μόνο έτσι.
Τα γνωστά και προβλεπόμενα.
Που ισχύουν για οποιοδήποτε 8" μόνο του, χωρίς σαμπ.
Δι φάκιν φακτς. (οφ όντιο)
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Ρίξτε μια ματιά εδώ:

http://www.neumann-kh-line.com/klei...05_e.pdf/$File/o800_o800aram_studio2005_e.pdf

Στο τέλος, εκεί που εξηγεί το "ARAM". Τι στο καλό είναι το ARAM και τί διαφορετικό έχει το O800 ARAM σε σχέση με το απλό O800; Φαίνεται απλά να επιτρέπει ρύθμιση delay και φάσης ώστε να παίξουν σωστά πολλά σαμπ. Αυτό δε γίνεται και με οποιοδήποτε σαμπ με αντίστοιχες ρυθμίσεις;

EDIT: Και 7η σελίδα εδώ:

http://www.neumann-kh-line.com/klei...df/$File/o800aram_bda_e_517277_rev_231106.pdf
 
Last edited:


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Ρίξτε μια ματιά εδώ:

http://www.neumann-kh-line.com/klei...05_e.pdf/$File/o800_o800aram_studio2005_e.pdf

Στο τέλος, εκεί που εξηγεί το "ARAM". Τι στο καλό είναι το ARAM και τί διαφορετικό έχει το O800 ARAM σε σχέση με το απλό O800; Φαίνεται απλά να επιτρέπει ρύθμιση delay και φάσης ώστε να παίξουν σωστά πολλά σαμπ. Αυτό δε γίνεται και με οποιοδήποτε σαμπ με αντίστοιχες ρυθμίσεις;

EDIT: Και 7η σελίδα εδώ:

http://www.neumann-kh-line.com/klei...df/$File/o800aram_bda_e_517277_rev_231106.pdf
Ξανα-ματα-EDIT: Το απλό Ο800 δεν έχει ρύθμιση delay :gotcha:. Το ARAM έχει. Πάρα ταύατα, το pdf είναι ενδιαφέρον γιατί έχει οδηγίες τοποθέτησης και ρύθμισης 4 σαμπ. Ρύθμισης με test tones :gotcha:.

Πλάκα κάνω...με απλές μετρήσεις, απλά εργαλεία και κατανοηση της φυσικής μια χαρά γίνεται δουλειά, συνήθως.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Μια ενδιαφέρουσα "άποψη", προφανώς μικρής σημασίας (προσωπική εκτίμηση), αλλά έχει χαβαλέ να το δεις:

I have just finished my hunt for new speakers. Here's the tale:

I own a little project studio and used a pair of ADAM A7 and a Sub8 for the last six years.
Material ranges from Singer/Songwriter to Classical, Rock, Symphonic Metal, ProgMetal.
Converters were first a few MBoxes (Mini, Pro) then a 003 and now an Omni and HDN.

The room is treated and together with iK's ARC2 I get +/-2dB and 0.3sec to 70Hz, 1sec below.

The A7s are pretty good, but their separation and depth is kinda lacking. I just can't hit it with the reverb. So I was looking for an upgrade.

A first quick trip to JustMusic in Munich, Germany, yielded a comparision between A7X, kh120, S1X+Sub10.
Each speaker in this lineup is a step up.
The A7X are a lot better than my old A7. More clarity, bass, stereo image, better cohesion. My quick advise to anyone still using the original A7: dump them and get the 'X'. It's like the jump from PT10 to 11


The kh120 are even better and have a beautiful stereo image and linearity. They may even work without a Sub, which the ADAMs don't.

S1X are outstanding but severely lack bass. Good for speech. Together with a Sub10 they were a first safe harbor.
But the price point was pretty heavy by now as well. And then it was a 2.1 system, so we moved into their "pro" listening room to check out a few single boxes.
The Neumann KH310, Focal 6 Be Twin were standing around from a previous session, so I had a quick listen. Closing time was approaching.

The first ones up were the Focal. What a difference!
Wide stereo panorama, super separation, nice tone. First impression was "creamy". Different league from the stuff in the other room!

Then came the KH310. Also top image, depth, clarity. First impression was 'real life'. Awesome stuff!
But the store was closing and three and a half grand are better not spent in a few minutes. So we scheduled a listening session a few days later.


Armed with a few 24bit/96k files from HDTracks and Linn, and a session of mine, and a few spoken word samples, I returned.

A new contender this time was ADAM's S3X-V. And the KH310 and Focal Twins from last time.
All tracks were imported into their HDX demo system (converter was an Omni) and compared via latched solo.

Songs played include Beethoven's 5th from SFS, Dvorak's 9th from Ivan Fisher/Budapest Festival, Bob Marley's "No Woman, No Cry", Opeth's new (and outstanding!) "Eternal Rain will come", "Part IIc" from Keith Jarret's Köln Concert, "The End" from Hans Zimmer's "Dark Knight Rises" and "Giorgio by Moroder" from Daft Punk.

What a joy!

All three systems are superb and offer outstanding performances.

The ADAM's were of course closest to what I am used to from my (now lowly) A7s.
Very detailed highs, forward mids, a little bass shy. Stereo image is top notch, the scene is spread nicely far and wide, localization is easy, the way the rooms are detailed is great. My A7s on steroids...

The Focal Twins unfortunately lost out pretty fast for me. The stereo image is wider than with the other two, localization is great, but they (to my ears) sound rather raspy in the high mids and highs. At least compared with the other two speakers in this lineup.
Their linearity is better than with the ADAMs, but especially on the classical pieces they produced quite a few "arghs" and raised hairs on the brass and oboe parts of Beethoven's 5th. The final nail was Moroder speaking in the intro to Daft Punk's "Giorgio by Moroder". Very colored.

Neumann KH310 won this shootout for me. Very detailed, airy but not harsh, broad soundstage, easy localization, great depth. Moroder sounds just like a human, Beethoven is almost within reach and all other titles sound just like they were played on a stage in front of you. No colorization, great linearity.

A final test was a spoken track from Herbert Grönemeyer's "Das Boot". From all the contenders, the Neumanns just sound like he's right beside you talking. True to life. The other two color quite a bit, the Focal more than the ADAMs.

And a spoken track from my wife (as a surprise pre-christmas present a few years ago she read and recorded Jostein Gaarder's "Christmas Mystery" and sent me one chapter every day, since I was away on business until christmas) sealed the deal. She was right there!
Without any coloration, distortion or anything else. Just there in our study reading to me. Amazing speakers!

After that I opened up the Session of mine and it was just so easy to iron out what had bothered me all the time. Instant EQ and done. No fuzzing around, they just told me what to do...

So to finally cut to the chase:

Thanks for reading all this, I hope I can be a little help to some in the same boat, looking for a few opinions on potential new speakers.

The Focals were great on the rock stuff but sub par on the classical. Their stereo image is super wide, rooms are easy to tell.

The ADAM S3X-V are very precise with forward highs and mids. A little bass shy. Like a pair of AKG's K712.

The Neumann KH310 are just true to life. Nothing added or subtracted. Great stereo field, top localization. They are kinda like my Beyer DT880pro with better resolution.

And I have to say a huge "thank you!" to the fellas at the Munich JustMusic store. I've spent almost five hours in their demo room with a HDX and awesome speakers to play around with, had a coffee on the house and a lot of great chats. YOU ROCK DUDES! (alright, and 'RAP'
)
Από δω.

Και να θυμηθούμε την "πρώτη επαφή", το '13.
Ετσι, για χαβαλέ. :p
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Λοιπόν, πως με αφορμή αυτό το ωραίο νήμα, έπεσα στο - όπως πάντα - ενδιαφέρον pdf της neumann που εξηγεί το ΑRΑΜ και κατέληξα να ψάχνω-διαβάζω-δοκιμάζω για να καταλάβω τη λογική του για τη ρύθμιση 4 σαμπ.

Η λογική του ΑRΑΜ λοιπόν είναι ότι βάζουμε τα 2 εμπρός από τα 4 σαμπ στον εμπρός τοίχο ώστε να μην έχουμε ανακλάσεις από αυτόν και ότι χρησιμοποιούμε τα 2 πίσω για να ακυρώνουν τις χαμηλές στο σημείο του πίσω τοίχου ώστε να ελαχιστοποιείται η ανάκλαση από αυτόν. Πολύ λογικό και έξυπνο και με μετρήσεις από τη neumann που το πιστοποιούν. Πιθανό μειονέκτημα το μειομένο headroom μια και τα πίσω σαμπ ουσιαστικά χρησιμοποιούνται ως αποσβεστήρες.

H απορία μου είναι γιατί δεν αναφέρεται και από άλλους αυτή η μέθοδος; Πολλοί γράφουν για τα πλεονεκτήματα χρήσης 4 σαμπ αλλά όχι αυτό τον τρόπο ρύθμισης. Είναι μονόδρομος;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Άλλο ένα μειονέκτημα είναι ότι ακύρωση που κάνουν τα πίσω σαμπ μπορεί να ρυθμιστεί για συγκ. συχνότητες. Η neumann προτείνει ακύρωση του πρώτου mode. (Έτσι ακυρώνουν και οι αρμονικές του; )

Εμένα μου φαίνεται εξαιρετική ιδέα πάντως. Μοιάζει με τη λογική του cardio αλλα σαφώς πιο έξυπνα προσανατολισμένη στις απαιτήσεις των δωματίων (και όχι των ανοικτών χώρων συναυλιών που κυρίως απευθύνεται το cardio).

Ποστ 657: "μειωμένο" και όχι "μειομένο".
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Σημείωση: το ARAM και τα ωραία σχηματάκια της neumann "ξεχνούν" τον κάθετο άξονα και τα modes του. Για να αντιμετωπιστούν στην ίδια λογική, απαιτούνται .... άλλα 4 σαμπ, με τα σωστά delays, τοποθετημένα στην...οροφή.

Ομοίως δε φαίνονται στα σκίτσα οι αρμονικές των Χ-Υ modes καθώς και τα μη αξονικά modes που όμως είναι μικρότερα σε μέγεθος και σημασία.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.170
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top