- Μηνύματα
- 1
- Reaction score
- 1
Καλησπέρα.
Αποφάσισα να γράψω λόγο της αγανάκτησης που μου προκλήθηκε από την συμπεριφορά τόσο της LG ως εταιρείας καθώς και της συνεργαζόμενης τεχνικής εταιρείας General Service.
Με λίγα λόγια η ιστορία έχει ως εξής: έχουμε ένα ψυγείο 8-ετίας το οποίο ξαφνικά σταμάτησε να ψύχει. Πήρα τηλέφωνο την εταιρεία και με διαβεβαίωσαν ότι εάν το πρόβλημα είναι ο συμπιεστής θα αντικατασταθεί χωρίς καμία χρέωση. Τους ενημέρωσα ότι δεν έχω το κρατήσει το τιμολόγιο 8 χρόνια και με διαβεβαίωσαν ότι με βάση το S.N. είμαι μέσα στην εγγύηση. Ο τεχνικός που ήρθε με χρέωσε με την δικαιολογία ότι δεν τον ενημέρωσαν από τα κεντρικά. Στην συνέχεια μπήκα σε έναν φαύλο κύκλο να προσπαθώ να λύσω το πρόβλημα τόσο της αναίτιας χρέωσης όσο και της επιδιόρθωσης της βλάβης χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στην ενημέρωσή που τους έκανα ότι έχω 2 μωρά παιδιά και ότι το ψυγείο μας είναι απόλυτα απαραίτητο δεν έδειξαν καμία ευαισθησία. Μετά από 2 ημέρες ανέθεσαν την ενημέρωσή μου σε έναν υπάλληλο της συνεργαζόμενης τεχνικής εταιρείας, χωρίς να έχουν καν την αξιοπρέπεια να με ενημερώσουν προσωπικά, ότι εφόσον δεν έχω το τιμολόγιο δεν μπορούν να με καλύψουν, ενώ αρχικά με βάση τον S.N. γνώριζαν ως εταιρεία ότι είμαι μέσα στην εγγύηση και μου το είχε επιβεβαιώσει και ο υπάλληλος της εταιρείας LG.
Καλή δύναμη σε όσους έχουν συσκευές LG και επιθυμούν υποστήριξη μετά την αγορά.
Αποφάσισα να γράψω λόγο της αγανάκτησης που μου προκλήθηκε από την συμπεριφορά τόσο της LG ως εταιρείας καθώς και της συνεργαζόμενης τεχνικής εταιρείας General Service.
Με λίγα λόγια η ιστορία έχει ως εξής: έχουμε ένα ψυγείο 8-ετίας το οποίο ξαφνικά σταμάτησε να ψύχει. Πήρα τηλέφωνο την εταιρεία και με διαβεβαίωσαν ότι εάν το πρόβλημα είναι ο συμπιεστής θα αντικατασταθεί χωρίς καμία χρέωση. Τους ενημέρωσα ότι δεν έχω το κρατήσει το τιμολόγιο 8 χρόνια και με διαβεβαίωσαν ότι με βάση το S.N. είμαι μέσα στην εγγύηση. Ο τεχνικός που ήρθε με χρέωσε με την δικαιολογία ότι δεν τον ενημέρωσαν από τα κεντρικά. Στην συνέχεια μπήκα σε έναν φαύλο κύκλο να προσπαθώ να λύσω το πρόβλημα τόσο της αναίτιας χρέωσης όσο και της επιδιόρθωσης της βλάβης χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στην ενημέρωσή που τους έκανα ότι έχω 2 μωρά παιδιά και ότι το ψυγείο μας είναι απόλυτα απαραίτητο δεν έδειξαν καμία ευαισθησία. Μετά από 2 ημέρες ανέθεσαν την ενημέρωσή μου σε έναν υπάλληλο της συνεργαζόμενης τεχνικής εταιρείας, χωρίς να έχουν καν την αξιοπρέπεια να με ενημερώσουν προσωπικά, ότι εφόσον δεν έχω το τιμολόγιο δεν μπορούν να με καλύψουν, ενώ αρχικά με βάση τον S.N. γνώριζαν ως εταιρεία ότι είμαι μέσα στην εγγύηση και μου το είχε επιβεβαιώσει και ο υπάλληλος της εταιρείας LG.
Καλή δύναμη σε όσους έχουν συσκευές LG και επιθυμούν υποστήριξη μετά την αγορά.