LG εγγύηση 0 pixel καμμένο;

Μηνύματα
1.750
Reaction score
118
Kαλημέρα και καλή χρονιά. 1 κοκκινο προς φούξια καμμένο πίξελ διέκρινα στην τηλεόρασή μου(δυστυχώς) 55' LG. Και άλλο 1 εκτός πλαισίου εικόνας, στην επάνω αριστερή γωνία!!!!
Τι προβλέπεται επ'αυτού του θέματος; Γνωρίζει κανείς; Που απευθύνομαι; Τι αιτούμαι η απαιτώ απο το κατάστημα που την αγόρασα η απο την ίδια την LG; Και κάτι ακόμα. Για πόσο καιρό μετά την αγορά της καλύπτομαι(εαν καλύπτομαι) για 0 pixel καμμένα απο την LG;
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.132
Reaction score
107.546
Έχω την εντύπωση ότι είναι κολλημένα και όχι καμμένα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.704
Reaction score
102.564
Νομίζω ότι η εγγύηση της LG περιλαμβάνει 0 καμμένα pixels, οπότε μάλλον στην αντικαθιστά.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.409
Reaction score
22.474
Θα συνέστηνα να επιβεβαιωθεί το θέμα των ιντσών. Έχω την εντύπωση ότι η εγγύηση μηδενικού καμμένου pixel ισχύει μέχρι κάποιες ίντσες. Μπορεί και να έχω λάθος, απλά ελέγξτε το.
 

Μηνύματα
640
Reaction score
539
Φίλος με αντίστοιχη περίπτωση σε 42άρα LG δεν έβγαλε άκρη. Του είπαν ότι το pixel είναι ανενεργό και όχι dead.
Επίσης, του είπαν, μπορεί να επανέλθει σε ενεργό μετά από λίγο καιρό.

Του είπα να το τρυπήσει με μια καρφίτσα μπας και καεί, αλλά δεν ψήθηκε :D
 

Μηνύματα
1.750
Reaction score
118
Το χρώμα υποδηλώνει το πρόβλημα του pixel; Είναι περίπου φούξια με λίγο προς κόκκινο. Θα βγάλω και φώτο αργότερα να σας δείξω. Όσο για τις ίντσες, δεν διάβασα κάπου οτι πάνω απο συγκεκριμένες ίντσες το 0 pixel δεν ισχύει. Θα έπρεπε να το διευκρινίζουν εαν ισχύει κάτι τέτοιο που αναφέρει φίλος wizzy.
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.132
Reaction score
107.546
Έχω την εντύπωση ότι η εγγύηση μηδενικού καμμένου pixel ισχύει μέχρι κάποιες ίντσες. Μπορεί και να έχω λάθος...
Η εγγύηση της LG που καλύπτει zero pixel, αφορά τηλεοράσεις από 42 ίντσες και άνω.
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.747
Reaction score
97.515
Η εγγύηση της LG που καλύπτει zero pixel, αφορά τηλεοράσεις από 42 ίντσες και άνω.
Ακριβώς έτσι είναι και ισχύει για τα 2 έτη της εγγύησης. Δεν ξέρω όμως πόσο ελαστικοί είναι ως προς το τι θεωρούμε καμένο pixel όπως είπε κι ο zizik.
 

Μηνύματα
1.985
Reaction score
766
αν συνδεεται η tv στο pc, και εφοσον προκειται για κολλημενο pixel, μπορεις να βρεις καποια προγραμματακια που εφαρμοζουν μια γρηγορη εναλλαγη στα pixel, σαν ενα γρηγορο ανοιξε -κλεισε, μηπως και κανεις δουλεια...

το χα εφαρμοσει σε μια οθονη pc που ειχα παλιοτερα και σε μενα δουλεψε...δε εγγυωμαι ομως για το αποτελεσμα...καποιες φορες φτιαχνει το προβλημα και καποιες οχι...επισης δεν διορθωνουν καμμενα pixels...η επιλογη δικη σου...μη σε παρω στο λαιμο μου...μια απο αυτες ειναι εδω

αν δεν θες να μπλεξεις με αυτα, επικοινωνησε πρωτα με την επισημη lg, να τους πεις τι προβλημα εχεις και αν στην αλλαζουν με καινουργια...να εισαι οκ απο εκει και τυπικος, πριν αγγιξεις κατι στο πανελ...αν δεν βρεις ακρη και τελικα μεινης με την υπαρχουσα tv, δοκιμαζεις μια απο τις λυσεις που κυκλοφορουν...
 


Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Kαλησπέρα και καλή δημιουργική χρονιά σε όλους, με υγεία και τύχη!:thumbsup:

Να ξεκαθαρίσουμε το εξής:

"Η εγγύηση zero pixel των τηλεοράσεων (για τις οθόνες των pc ή τις monitor tv ισχύει διαφορετική πολιτική), αφορά κάλυψη του προϊόντος (αντικατάσταση panel ή ολόκληρης της συσκευής) για 2 χρόνια, από 42 ίντσες και πάνω."

Aκολουθούμε την παρακάτω απλούστατη διαδικασία, με δυο μόνο βήματα:
  1. Παίρνουμε τηλέφωνο οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμούμε, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της LG που είναι ανοικτό 24 ώρες το 24άωρο στο 801-11-200-900.
  2. Αναφέρουμε το (οποιοδήποτε) πρόβλημα προσέχοντας να είμαστε κοντά στο προϊόν, για να δώσουμε τις απαραίτητες πληροφορίες που θα μας ζητηθούν (Serial number κλπ)
  3. Σε διάστημα μικρότερο των 2 ημερών, έχει δοθεί απάντηση της εταιρίας.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το προϊόν χρήζει αντικατάστασης και θα πρέπει να ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία.
Αυτάαααα....:D
 


Μηνύματα
1.750
Reaction score
118
Κρίμα πάντως ένα τέτοιο προϊόν σχεδόν εξακοσίων χιλιάδων δραχμών(αστρονομικό ποσό για τηλεόραση προ 15ετίας) να σε βάζει σε διαδικασία ταλαιπωρίας. Απ'την άλλη, ευτυχώς που έχω να κάνω με την LG και όχι με άλλη εταιρία όπου θα με.... "τιμωρούσαν" για την επιλογή μου προς αυτήν.
 

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Καλησπέρα σε ολους.Εχω την ατυχια να σπασουν την 42''LS5600 τα παιδια μου πετωντας ένα παιχνιδι.Η LG μου ζητησε 600 euro για αντικατασταση του panel,πρεπει δηλαδή να την πληρωσω για δευτερη φορα.Φυσικα και δεν φταιει η εταιρεια για την ζημια αλλα ρε παιδια είναι πολλα τα χρηματα που ζητανε.
 


loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.609
Reaction score
9.590
Καλησπέρα σε ολους.Εχω την ατυχια να σπασουν την 42''LS5600 τα παιδια μου πετωντας ένα παιχνιδι.Η LG μου ζητησε 600 euro για αντικατασταση του panel,πρεπει δηλαδή να την πληρωσω για δευτερη φορα.Φυσικα και δεν φταιει η εταιρεια για την ζημια αλλα ρε παιδια είναι πολλα τα χρηματα που ζητανε.
Θέλεις να μάθεις πόσο κόστιζε το panel της δικής μου 50άρας panasonic; 1700€. Περίπου όσο κοστίζει σήμερα το κορυφαίο της μοντέλο (3 χρόνια μετά). Καινούρια λοιπόν. Δεν είναι θέμα της lg.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.747
Reaction score
97.515
Γενικά μιλώντας, στις σύγχρονες τηλεοράσεις όταν χαλάσει το panel πηγαίνουμε για καινούργια. Το κόστος του, σχεδόν πάντα, είναι παραπλήσιο ή και μεγαλύτερο από την τρέχουσα τιμή της TV (και συνήθως νεότερου μοντέλου).
 


Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Kαλησπέρα και καλή δημιουργική χρονιά σε όλους, με υγεία και τύχη!:thumbsup:

Να ξεκαθαρίσουμε το εξής:

"Η εγγύηση zero pixel των τηλεοράσεων (για τις οθόνες των pc ή τις monitor tv ισχύει διαφορετική πολιτική), αφορά κάλυψη του προϊόντος (αντικατάσταση panel ή ολόκληρης της συσκευής) για 2 χρόνια, από 42 ίντσες και πάνω."

Aκολουθούμε την παρακάτω απλούστατη διαδικασία, με δυο μόνο βήματα:
  1. Παίρνουμε τηλέφωνο οποιαδήποτε ώρα της ημέρας επιθυμούμε, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της LG που είναι ανοικτό 24 ώρες το 24άωρο στο 801-11-200-900.
  2. Αναφέρουμε το (οποιοδήποτε) πρόβλημα προσέχοντας να είμαστε κοντά στο προϊόν, για να δώσουμε τις απαραίτητες πληροφορίες που θα μας ζητηθούν (Serial number κλπ)
  3. Σε διάστημα μικρότερο των 2 ημερών, έχει δοθεί απάντηση της εταιρίας.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το προϊόν χρήζει αντικατάστασης και θα πρέπει να ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία.
Αυτάαααα....:D
Aς ρωτησω να σιγουρευτω.Η εγγυηση ισχυει και για τις 42 ιντσες ετσι ?
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.868
Μηνύματα
3.031.419
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top