- Μηνύματα
- 48.450
- Reaction score
- 101.700
Πριν 2 χρόνια, τέτοιες μέρες πάνω κάτω, πήρα ένα LG G4, που το έκανα δώρο στην κυρά για τα Χριστούγεννα. Προχθές, Σάββατο, με παίρνει τηλέφωνο για να μου πει ότι το κινητό της κόλλησε στην αρχική οθόνη και δεν κάνει τίποτα.
Ψάξιμο στο net για να δω αν έχει παρουσιαστεί σε άλλους, και πώς θα μπορούσα να το φτιάξω. Και, ω του θαύματος, βρίσκω αυτά:
1. στο ελληνικό myphone.gr
http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=430256
2. στο androidauthority η LG παραδέχεται από τον Ιανουάριο του 2016, ότι το πρόβλημα (bootloop) οφείλεται σε ελαττωματικό hardware
https://www.androidauthority.com/lg-admits-g4-bootloop-problem-hardware-fault-669603/
Επικοινωνία με το επίσημο service (Procordia), που όμως είναι κλειστό το Σάββατο.
http://www.lg.com/gr/support/repair-warranty/locate-repair-center
Σήμερα, σε επικοινωνία μαζί τους, αφού τους διευκρίνισα ότι δεν βρίσκω την απόδειξη, τους εξήγησα το πρόβλημα. Ένα πρόβλημα που τους είναι γνωστό, αλλά δεν μπορούν να κάνουν κάτι, αφού με βάση το serial number έχει περάσει και η κατασκευαστική του εγγύηση (λογικό αφού πιθανόν για λίγες μέρες να έληξε και με βάση την ημερομηνία αγοράς). Τα δεδομένα είναι αδύνατον να ανακληθούν, και η αντικατάσταση πλακέτας ασύμφορη, όπως μου είπαν.
"Ε, ωραία, και τώρα τι θες;" θα μου πείτε. Να μωρέ, μήπως θα έπρεπε να είχαν ανακληθεί τα ελαττωματικά G4; Ή έστω η επισκευή τους να γίνεται δωρεάν; Γιατί στην LG ήταν γνωστό ότι ο πελάτης θα μείνει με ένα τούβλο στα χέρια. Απλά παρακαλάνε να μην έχει απόδειξη, ή να περάσει η εγγύηση, ώστε να μην υποστούν τα έξοδα ενός κατασκευαστικού τους λάθους.
Αν λοιπόν ακούσετε ότι η LG επεκτείνεται και στον κατασκευαστικό τομέα, πείτε μου να συμβάλω με ένα τούβλο στην ανάπτυξή της.
Ψάξιμο στο net για να δω αν έχει παρουσιαστεί σε άλλους, και πώς θα μπορούσα να το φτιάξω. Και, ω του θαύματος, βρίσκω αυτά:
1. στο ελληνικό myphone.gr
http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=430256
2. στο androidauthority η LG παραδέχεται από τον Ιανουάριο του 2016, ότι το πρόβλημα (bootloop) οφείλεται σε ελαττωματικό hardware
https://www.androidauthority.com/lg-admits-g4-bootloop-problem-hardware-fault-669603/
Επικοινωνία με το επίσημο service (Procordia), που όμως είναι κλειστό το Σάββατο.
http://www.lg.com/gr/support/repair-warranty/locate-repair-center
Σήμερα, σε επικοινωνία μαζί τους, αφού τους διευκρίνισα ότι δεν βρίσκω την απόδειξη, τους εξήγησα το πρόβλημα. Ένα πρόβλημα που τους είναι γνωστό, αλλά δεν μπορούν να κάνουν κάτι, αφού με βάση το serial number έχει περάσει και η κατασκευαστική του εγγύηση (λογικό αφού πιθανόν για λίγες μέρες να έληξε και με βάση την ημερομηνία αγοράς). Τα δεδομένα είναι αδύνατον να ανακληθούν, και η αντικατάσταση πλακέτας ασύμφορη, όπως μου είπαν.
"Ε, ωραία, και τώρα τι θες;" θα μου πείτε. Να μωρέ, μήπως θα έπρεπε να είχαν ανακληθεί τα ελαττωματικά G4; Ή έστω η επισκευή τους να γίνεται δωρεάν; Γιατί στην LG ήταν γνωστό ότι ο πελάτης θα μείνει με ένα τούβλο στα χέρια. Απλά παρακαλάνε να μην έχει απόδειξη, ή να περάσει η εγγύηση, ώστε να μην υποστούν τα έξοδα ενός κατασκευαστικού τους λάθους.
Αν λοιπόν ακούσετε ότι η LG επεκτείνεται και στον κατασκευαστικό τομέα, πείτε μου να συμβάλω με ένα τούβλο στην ανάπτυξή της.