Το κλασσικό πλέον πικάπ με πολλούς φίλους ανά την υφήλιο βρίσκεται υπό αναβάθμιση (σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες) από την εταιρεία που το δημιούργησε.......περισσότερα σε λίγο..... 8)
έχουμε λίγες πληροφορίες περισσότερες όμως,
ειδικά μιλούν για αναβάθμιση/ανακαίνιση τεραστίων διαστάσεων με πιθανότερο "ένα κομμάτι" υποσσασί με θέση για βραχίονα αντί για πρεσαριστό ατσάλι με mdf συνδυασμό.
Επίσης οι βραχίονες πιθανοί 2 νέοι θα είναι ένας αναβαθμισμένος Ekos και ένας πανάκριβος αντίστοιχα από τιτάνιο.
Αυτό το φθινόπωρο κυκλοφορεί και φιλοδοξεί να "χτυπήσει" τα μικρά SME.
Εν τω μεταξύ και η SME ετοιμάζει πιο "γεμάτη" έκδοση του SME20 που θα λέγεται 20/12 και θα εμπεριέχει 12ιντσο βραχίονα από τη σειρά 312S.
Η αλήθεια είναι ότι ο ήχος του αναλογικού πικάπ είναι μαγευτικός.
Εγώ πραγματικά λυπάμαι όσους έχουν ακριβά συστήματα και δεν μπορούν να αναπαράγουν βινύλια.
Το Linn LP12 ήταν πολύ καλό από την πρώτη του κιόλας έκδοση. Αργότερα με όλες αυτές τις αναβαθμίσεις που ακολούθησαν λένε ότι έγινε καλύτερα. Κάποιοι βέβαια είπαν ότι έγινε χειρότερο γιατί έχασε αυτή την αρχική ευφωνικότητα που χαρακτήριζε τα πρώτα μοντέλα.
Οι περισσότεροι σύγχρονοι κατασκευαστές κάνουν για μένα όλοι το ίδιο λάθος. Θέλουν τον ήχο του πικάπ να είναι πιο κοντά στον απόλυτα σωστό ήχο του CD. Για μένα αυτό είναι λάθος. Το ίδιο λάθος κάνουν και κάποιοι κατασκευαστές λαμπάτων ενισχτικών. Ολο και πιο συχνα ακούμε λαμπάτους ανισχυτές και προενισχυτές να παίζουν σαν τρανσίτορς. Από την άλλη πλευρά οι κατασκευαστές τρανσιστοράτων ενισχυτικών προσπαθούν να μιμηθούν τον ήχο της λάμπας.
Η σύγκλιση των δύο τεχνολογιών είναι γεγονός. Τα καλύτερα μηχανήματα έχουν τα χαρακτηριστικά και των δύο τεχνολογιών. Αυτά μας αρέσουν περισσότερο σήμερα.
Καυτό παράδειγμα ο ήχος του νέου Krell FBI που δεν θυμίζει σε τίποτα τον ψυχρό ήχο των παλαιότερων υλοποιήσεων της Krell.
Παρ'οτι εκτος θέματος, συμφωνώ: στην έκθεση High End πείραζα τον Peter Mackay της Krell λέγοντάς του, αναφορικά με τα Evolution οτι επιτέλους κατάφεραν να κάνουν τα τρανσίστορ να παίζουν σαν λυχνίες και τον Luke Manley της VTL για το οτι κατάφερε με τα Siegfried να κάνει τις λυχνίες να ακούγονται σαν τρανσίστορ. Κανένας απο τους δύο δεν το εκτίμησε! Στην πραγματικότητα τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς έτσι, αλλά όντως τα Krell (αλλά και άλλα τρανσιστοράτα) τελευταία ακούγονται πιο "επικοινωνιακά" και οι λάμπες λιγότερο "μελό"...Πάντως όσον αφορά την Krell, και λόγω του οτι είχα την ίδια εντύπωση τελικά είναι λίγο λάθος - ακούστε τον KCΤ με FPB700cx και CAST και θα καταλάβετε τι εννοώ...καμία σχέση με "ψύχρα" και "σκληράδα".
Το LP12 λοιπόν για να είναι μεσα στα πράγματα χρειάζεται να γίνει πιο ακριβές και λιγότερο...αναλογικό! Επιτέλους!