Logitech problem!!

Μηνύματα
499
Reaction score
14
Καλησπέρα συνφορουμίτες!

Πριν απο περίπου 2 μήνες αγόρασα ενα HARMONY ONE τηλεκοντρόλ με το οποίο ήμουν πολύ ευχαριστημένος!
Ένα πρωϊνό λοιπόν μέσα στην ζαλούρα μου απο το ξύπνημα κατα λάθος το πάτησα με αποτέλεσμα να σπάσω την οθόνη αφής που έχει.
Επικοινώνησα με την εταιρία η οποια το μόνο που είχε να μου πει ειναι οτι δεν επισκευάζουν τα προϊόντα τους και ούτε μπορούν να το περάσουν στην εγγύηση(πράμα λογικό άλλωστε)
Σας έχει τύχει κάτι παρόμιιο? Τι μπορώ να κάνω? Είναι κρίμα τα περάξω 150 ευρώ στα σκουπίδια.
Δεν θα έπρεπε να έχουν repair service ή έστω να μου κάνανε προσφορά για ένα καινούριο σε χαμηλώτερη τιμή?
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Απάντηση: Logitech problem!!

1 ρωτησες για να παρεις λοτζιτεκ ?
2 κανεις σχεδον δεν δινει ανταλακτικα
δυστυχως την εκανες
Παντως μακρια απο λοτζι αλλη φορα
Αλλαξα ποσα και συνεχως ειχα προβληματα , ως εκει
ευτυχως τα τραμπαρα με κατι αλλο και ησυχασα
 

Μηνύματα
499
Reaction score
14
Απάντηση: Logitech problem!!

ΟΚ!! Δλδ τα χάσαμε τα φράγκα μας....

Και τι να πάρω για πες???
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.610
Reaction score
78.867
Το remote έφταιγε που το πατήσατε? :107:

Η θα έπρεπε να έχει ανταλλακτικά ένα τηλεχειριστήριο? :111:

Το Harmony 900 που χρησιμοποιώ, σαν το δικό σας αλλά με RF, είναι ακριβώς αυτό που πάντα ονειρευόμουν. Το μαθαίνεις αμέσως, δουλεύει στα τυφλά με τα άψογα σχεδιασμένα πλήκτρα, και η μπαταρία κρατάει 5 μέρες με σκληρή χρήση. Και φοβερό φινίρισμα!

Μετά από δεκάδες προιόντα τους, έχω να πώ ότι είναι ότι καλύτερο (με την εξαίρεση του Mini DiNovo :116:), και με άριστο support.

Θα έστελνα ένα email στα κεντρικά της Ευρώπης εξηγώντας την κατάσταση, μπορεί να σας κάνουν μιά έκπτωση.
 

Μηνύματα
499
Reaction score
14
Απάντηση: Logitech problem!!

Δεν λέω οτι έφταιγε κάποιος άλλος εκτός απο εμένα!!
Σε μια συσκευή που κοστίζει 150 ευρώ ΝΑΙ περιμένω ανταλλακτικα όπως θα περίμενα και σε ένα κινητό τηλέφωνο ίσης αξίας,γιατι σας φαίνετε περίεργο αυτό?
Δεν τους ζήτησα αντικατάσταση να το φτιάξουν επι πληρωμή τους ζήτησα!
Εφ όσον όμως έχουν πάρει την απόφαση να μην έχουν repair services όπως τις αποκαλουν θα έπρεπε να έχουν και μια πολιτική ωστε να ικανοποιούν και τους πελάτες με παρόμοια με το δικό μου προβλήματα!!
Με τα κεντρικά της Ευρώπης ήταν έτσι κι αλλιώς η επικοινωνια μου.
Συμφωνό πάντως οτι ειναι σκέτη ευχαρίστηση η χρήση του αλλά και μόνο που ξέρω οτι αν πάρω δεύτερο και πάθει κάτι δεν θα υπάρχει περίπτωση επιδιώρθωσης αποθαρύνομαι!!!
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.610
Reaction score
78.867
Re: Απάντηση: Logitech problem!!

Ισως να έχετε δίκιο όσον αφορά την επισκευή.

Αν το πήρατε από την Ελλάδα, μήπως να απευθυνθείτε στην αντιπροσωπεία και να παρακαλέσετε (πολύ φιλικά!) γιά μιά έκπτωση?

Πριν 3 χρόνια είχα πρόβλημα με ένα πληκτρολόγιο DiNovo εκτός εγγύησης (πάνω από 200 ευρώ τότε), και μου το αντικατέστησαν με το τρίτο της αξίας του.

Το δικό μου το πήρα από το Logitech online store, αν γίνει κάτι θα κλαίω. Αλλά θα πάρω ίδιο! :108:
 

Μηνύματα
499
Reaction score
14
Απάντηση: Logitech problem!!

Ναι νομίζω ειναι καλή ιδέα να απευθυνθώ στον Έλληνα! Αυριο το πρωϊ θα πάρω τηλέφωνα!!
Ευχαριστώ για την μέχρι τώρα συζήτηση!
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Απάντηση: Logitech problem!!

ειχα αγορασει σχεδον ολα τα λοτζιτεκ, ολα χαλασαν
τυχαιο ? ας πουμε
μετα πηρα καποια φιλιπς (ολα τα φτηνα ) τα παιξανε
το ακριβο ηταν ΟΚ
αν δεν πληρωσεις κατι ακριβα δεν εχει future proof
το κακο τοτε ηταν οτι περιμενα κανα μηνα για αντικατασταση,
τωρα δεν ξερω ποιος τα εχει (μπορει να εχει αλλαξει αυτο)
μια καλη αλλα λιγο σαπστικη λυση ειναι τα χαμελεον.
Mετα πας για nevo ή φιλιπς ή universal.
Στην περιπτωση σου δοκιμασε την αλλαγη- εκπτωση και αν δεν
βλεπεις.Το κακο ειναι οτι τα λοτζι εχουν χαλασε και σε αλλους, δεν ειναι κανονας , ειναι ομως και καποια ενδειξη
 

Μηνύματα
499
Reaction score
14
Απάντηση: Logitech problem!!

Λόγω το σπασίματος έψαξα λίγο τα σχετικά fora του εξωτερικού και είδα πάρα πολύ κόσμο να έχει πρόβλημα με την οθόνη! Μάλλον ειναι η σχεδίαση του που δεν παρέχει καμία προστασία!!

Το περίεργο ειναι οτι η εταιρία σε άλους έκανε αντικατάσταση σε άλλους έκπτωση και σε άλλους σαν και εμένα τίποτα. Ποια ειναι τα κριτήρια άραγε? Και γιατί εγώ δεν τα πληρώ?
Μήπως έχει σχέση με την χώρα και πως μας βέπουν αυτοι σαν αγοραστες?
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
Απάντηση: Logitech problem!!

εχει σχεση οτι ζεις στην ελλαδα, ενα μειλ στην λοτζι δεν θα εβλεπε.
 

Μηνύματα
499
Reaction score
14
Απάντηση: Logitech problem!!

Μου άπάντησαν:
Dear Athanasios,

Thank you for contacting Logitech Customer Care about your Harmony remote.

I am sorry to hear that your LCD screen is not working properly. I would be happy to look into this for you.

This incident has been escalated to the next level of support. You will be contacted in 1-2 business days.

Thank you once again for contacting Logitech Customer Care.

Regards,

Marc
Logitech Customer Care
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.170
Μηνύματα
3.044.588
Members
38.540
Νεότερο μέλος
COSTOPOULOS NIKOLAS
Top