LOST! Μόνο για όσους βλέπουν τα καινούρια!!!!

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Aπο το greektv subs παραθετω μια θεωρια που κυκλοφορει στα forums και που εκανε τον κοπο να την μεταφρασει ενα μελος του greektvsubs.


Ακρως ενδιαφερουσα θεωρια !!

Ότι έχει συμβεί στο Lost (Μέχρι την 3η σαιζόν), έχει συμβεί και πιο πριν. Όχι μόνο μια φορά, αλλά αναρίθμητες φορές. Ότι συμβαίνει στο νησί κλιμακώνεται σε κάτι που θα το αναφέρω ως Γεγονός. Αυτό θα είναι η κλιμάκωση, το τέλος του Lost. Αλλά επίσης θα είναι και η αρχή του.

Όλοι ξέρουμε πως το νησί είναι ξεχωριστό. Έχει επιδείξει δυνάμεις θεραπευτικές, μακροζωίας και καθοδήγησης.. Επίσης έχουμε δει πολλές ενδείξεις ανωμαλίας του χρόνου που μπορεί ή όχι να σχετίζονται με τις ασυνήθιστες μαγνητικές του ιδιότητες. Το νησί μιλάει σε επιλεγμένους ανθρώπους. Έχει μια δική του συνείδηση, και καθώς η σειρά προχωράει, φαίνεται να έχει και δική του ατζέντα.

Όπως έχω πει και πιο παλιά, το νησί μοιάζει με μια κολλώδη μπάλα που γυρίζει μέσα στον χώρο και στον χρόνο, μαζεύοντας αντικείμενα και ανθρώπους στο δρόμο του. Ο Μαύρος Βράχος, η Πτήση 815, το πλοίο του Ντέσμοντ, τέτοια πράγματα προσκολλούνται στο σαν χιονοστιβάδα μονοπάτι που παίρνει το νησί. Σύμπτωση; Όχι. Το νησί σίγουρα φαίνεται να έχει μια επιρροή σε όποιον και ότι μαζεύει. Έχει έναν απόλυτο σκοπό, ο οποίος είναι να καταφέρει ένα στόχο στο τέλος της σειράς (το Γεγονός). Αλλά επίσης υπάρχουν άνθρωποι που βρήκαν το νησί (Χάνσο, Ντάρμα, οι άνθρωποι της Ναόμι) μόνοι τους ψάχνοντάς το, και έφεραν ανθρώπους στο νησί που δεν χρειάζονται για το Γεγονός. Ίσως το νησί επέτρεψε μερικά από αυτά να συμβούν με σκοπό να αποκτήσει έναν απαραίτητο στόχο (τον Μπεν), αλλά οι υπόλοιποι είναι μη απαραίτητοι και κυκλικά εκκαθαρίζονται.

Υπάρχουν αποδείξεις στο νησί ιστορίας τουλάχιστον 3 αιώνων. εκτός από την συντριβή της Πτήσης 815 του 21ου αιώνα, έχουμε και τα συντρίμμια του Μαύρου Βράχου από τον 19ο αιώνα, αδικαιολογήτως βυθισμένα στο έδαφος. Πολύς οπλισμών των Άλλων από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο (M1 Garand, Luger PO8, το μαχαίρι του Γκούντγουιν, κτλ...) όπως και το περίεργο γεγονός ότι όλοι οι υπάλληλοι των Αερογραμμών Oceanic φορούν Β' Π.Π. πιλότων εμβλήματα (ο πιλότος της Πτήσης 815, όλες οι αεροσυνοδοί, ακόμα και η αεροσυνοδός στο flash-forward του Τζακ φοράει τέτοια). Ακόμα και η γκαρνταρόμπα του Ρίτσαρντ στη διάρκεια του φλας-μπακ του Μπεν δείχνει ότι οι κάτοικοι του Νησιού προήλθαν από μια παλιότερη εποχή, για να μην αναφέρω το τετραδάχτυλο άγαλμα και παρόμοια συντρίμμια, ποιος ξέρει από πότε.
Να γράψεις μια θεωρία για το τι συμβαίνει στο νησί είναι δύσκολο. Έχουμε δει και αναλαμπές από το παρελθόν που δεν δίνουν πολλές πληροφορίες. Ιστορικά θα υποθέσω ότι ο Χάνσο ανακάλυψε το νησί και βρήκε πως έχει ιδιαίτερες δυνάμεις. Με κάποιο τρόπο κατάφερε να έχει συνεχής πρόσβαση σε αυτό, πιθανών καταφέρνοντας να το αιχμαλωτίσει σε μια χώροχρονική διάσταση με τους ηλεκτρομαγνήτες. Έφερε την Ντάρμα στο νησί σαν δικαιολογία καθώς δούλευε στο να ξεκλειδώσει τα πιο κρυμμένα μυστικά του. Η έρευνα της Ντάρμα ήταν το προπέτασμα που κάλυπτε τον πραγματικό του σκοπό (όποιος και αν ήταν αυτός), καθώς απ΄'ότι έχουμε δει, όλα όσα έκανε η Ντάρμα ήταν κυρίως ανούσια.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Οι ντόπιοι/εχθρικοί είναι στο νησί πολύ πολύ καιρό (πιστεύω πως η "πολύ, πολύ υπομονετική" ομιλία του Ρίτσαρντ δεν απευθύνεται μόνο στον Μπεν, αλλά και σε όλους τους δικούς τους ανθρώπους). Συνυπήρχαν με την Ντάρμα, μέχρι που δεν μπορούσαν να βλέπουν άλλο την αγνότητα του νησιού να εκμεταλλεύεται...ή μέχρι που το νησί τους "είπε" να δράσουν. Ο Ρίτσαρντ όταν συναντά τον μικρό Μπεν στη ζούγκλα, είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός - τόσο σημαντικό ώστε να περιμένουν να μεγαλώσει ο Μπεν τόσο, όσο να μπορεί να αφομοιωθεί στην δικιά τους ομάδα. Σε αυτό το σημείο ο Μπεν πρόδωσε την Ντάρμα και ήταν όργανο για την εκκαθάριση της, ίσως ακόμα και δίνοντας τους κωδικούς για τον ηχητικό φράχτη. Αποδεικνύοντας τον εαυτό του ως ιδιαίτερο όπως είναι και ο Γουώλτ, έγινε αρχηγός τους. Ίσως αυτό ήταν και υποκινημένο από τον Ρίτσαρντ, αλλά πιο πιθανόν είναι να ήταν διαταγή από μια ανώτερη αρχή - του Τζέικομπ.

Εντάξει, από εδώ και πέρα αρχίζουν τα δύσκολα...

Αρχίζω να πιστεύω πως το νησί στηρίζεται πάνω σε ένα είδος προσωρινής ακολουθίας λαθών. Αν δεν σας αρέσει η λέξη προσωρινή, δείτε το σαν να στηρίζεται σε ένα σύνδεσμο για όλες τις πιθανές χρονικές περιόδους. Πολλές περιόδους. Πιστεύω πως το νησί μπορεί να περνάει από το ένα καθρεπτιζόμενο σύμπαν στο άλλο, για αυτό κάποιες φορές μπορεί να χαρτογραφηθεί και άλλες όχι. Οι ατάκες του Τσάρλι "Πού είμαστε;" και του Μπεν "Ο Θεός δεν μπορεί να δει αυτό το μέρος" είναι ενδείξεις προς αυτό. Καθώς το νησί συνεχίζει να μεταπηδά σύμπαντα, τα πράγματα συνεχώς αλλάζουν. Το ράδιο του Χάρλυ πιάνει τραγούδια από το παρελθόν, το πλοίο του Ντέσμοντ συνεχίζει να κατευθύνεται προς το νησί άσχετα με το ποια κατεύθυνση πλέει.

Σε ένα πιο σουρεάλ επίπεδο, πιστεύω πως αυτό εξηγεί κάποιες λεπτομέρειες σκηνικών και προοπτικών που ο καθένας δείχνει από την ώρα που άρχισε η σειρά. Η θεωρία του ότι αυτά είναι λάθη σκηνοθετών και σκηνικών καταρρίπτεται συνεχώς, καθώς τα περιεχόμενα του ψυγείου του Μπεν αλλάζουν διάταξη μεταξύ τους συνεχώς, τα ρολόγια τρέχουν ώρες μπροστά μέσα σε δευτερόλεπτα, και αυτοκόλλητα τύπου "Ήμουν εδώ πριν κάποιες στιγμές" εμφανίζονται στην κιθάρα του Τσάρλι. Ναι, θα μπορούσε να είναι λάθη χωρίς νόημα. Επίσης θα μπορούσε οι παραγωγοί να παίζουν με εμάς. Αλλά στο τέλος, πιστεύω πως είναι σημαντικά. Και όπως είπαμε, "όλα αλλάζουν".

Γυρίζετε σπίτι από την δουλειά και αφήνετε τα κλειδιά στο γραφείο. Θα μπορούσατε να τα αφήσετε στο τραπέζι της κουζίνας, αλλά δεν το κάνατε. Ίσως υπάρχει ένα σύμπαν πού ΟΝΤΩΣ τα αφήσατε στην κουζίνα. Ίσως υπάρχει επίσης ένα σύμπαν που έσπασε το κλειδί στην κλειδαριά και φωνάξατε κλειδαρά, που καθώς ερχόταν πάτησε έναν σκίουρο, και εκείνο το σύμπαν συνεχίζει να υπάρχει χωρίς τον σκίουρο μέσα του. Χαζό παράδειγμα, αλλά αυτή είναι η ιδέα του θεωρήματος.

Και όσο για τα φλας-μπακ, νομίζω πως αλλάζουν επίσης. Δεν λέω πως είναι απολύτως ψεύτικα. αλλά πως το νησί έχει σίγουρα μια επιρροή και σε αυτά. Σίγουρα ασκεί επιρροή στα όνειρα και τα οράματα τους (Έκο, Μπουν, Λοκ, Τσάρλι, η λίστα είναι πραγματικά ατελείωτη...), οπότε γιατί όχι και στα φλας-μπακ; Αντικείμενα, πίνακες, νούμερα, φωτογραφίες...θα πιστέψουμε ότι όλα αυτά τα πράγματα είναι τόσο φυσικά σφιχτά πλεγμένα μεταξύ τους παρόλο που τα βλέπουν τόσοι διαφορετικοί και άγνωστοι μεταξύ τους άνθρωποι; Για να μην αναφέρω τους ίδιους τους χαρακτήρες, που αψηφούν κάθε μαθηματικό νόμο κ μπαινοβγαίνουν σε κάθε φλας-μπακ των υπολοίπων από την πρώτη μέρα. Είναι τυχαίο που ο φούρνος μικροκυμάτων του Ντέσμοντ κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ τον ίδιο ήχο από την αντίστροφη μέτρηση του Σταθμού-Κύκνου; Ασφαλώς όχι. Νομίζω ότι η ικανότητα του νησιού να διαστρεβλώνει τα φλας-μπακ περιορίζεται σε όποια πράγματα γνωρίζει. Γι'αυτό ο μετρητής Γκάιγκερ από τον Σταθμό-Κύκνο εμφανίζεται στο διαμέρισμα του Λοκ στη διάρκεια των δικών του φλας-μπακ. Γι'αυτό όλοι πίνουν ΜακΚότσεον ουίσκι. Γι'αυτό τόσοι άνθρωποι μοιάζουν μεταξύ τους, από την γυναίκα που έσωσε ο Τζακ από το φλεγόμενο αμάξι μέχρι τον ληστή που αντιμετώπισε ο Τσάρλι στο σοκάκι - το νησί έχει μια περιορισμένη πηγή γνώσεων (αναμνήσεων από την οποία αντλεί.

Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε, πιστεύω πως το νησί έχει την δυνατότητα να κυριεύει τις σκέψεις, τα πιστεύω και τους φόβους των κατοίκων. Ο μπαμπάς του Τζακ και το άλογο της Κέιτ είναι υποσυνείδητα παραδείγματα, αλλά τα συνειδητά πιστεύω και η αληθινή πίστη φαίνεται να ενισχύουν αυτή τη δυνατότητα. Ο Λοκ μπορεί να κυνηγά, να ιχνηλατεί και να πετάει μαχαίρια σαν ηθοποιός τσίρκου, ακριβώς γιατί το πιστεύει ότι μπορεί. Όταν μαθαίνει τον Γουώλτ να πετά μαχαίρια, του λέει να "το δει με το μάτι του μυαλού". Μόλις το κάνει αυτό ο Γουώλτ μπορεί και αυτός να πετά μαχαίρια - φαίνεται ότι στο νησί υπερτερεί η πίστη πάνω στην επιστήμη. Γιάυτό τα παιδιά απάγονται από τους Άλλους. Τα παιδιά πιστεύουν τυφλά σε κάθε λογής τέρατα, ήρωες και παρόμοια πράγματα, και αυτό κάνει τα μυαλά τους, τα πιο επικίνδυνα. Απ'όσο έχουμε ζει τον Ζακ και την Έμμα τελευταία, φαίνονται δουλεμένα και πλυμένα εγκεφαλικά, Οι Άλλοι τα έφεραν σε ένα "καλύτερο μέρος" - ένα ελεγχόμενο περιβάλλον.


Πέρα από την υποτιθέμενη κυριαρχία, κάποιοι χαρακτήρες έχουν επιδείξει πιο προφανείς ικανότητες. ο Γουώλτ για παράδειγμα, έκανε τέτοια πράγματα και εκτός νησιού. Οι δεσμοί του με το νησί ήταν ΠΟΛΥ δυνατοί, γι'αυτό και ίσως ο Μπεν να τον άφησε να φύγει. Ο Ρίτσαρντ κατάλαβε το όραμα του μικρού Μπεν για την νεκρή μητέρα του, κάτι που τον έκανε πολύ σημαντικό. Και η σχέση του Λοκ με το νησί άρχισε με το που έφτασε σε αυτό...και έφυγε από τα συντρίμμια με δύο υγιή πόδια. Αυτά τα χαρισματικά άτομα είναι σημαντικά για το νησί με τρόπο ότι θα είναι χρήσιμα όργανα για την ολοκλήρωση του Γεγονότος. Είναι παιδιά του νησιού και μιλάει σε αυτούς και μέσω αυτών. Το να φύγουν πριν το Γεγονός, δεν είναι μια επιλογή. Σκεφτείτε πως ο Λοκ χτύπησε τον Σαίντ, σταματώντας τον από το να εντοπίσει το σήμα στην πρώτη σαιζόν. Και όταν η Άλεξ ρωτάει τον Μπεν γιατί δεν αφήνει τους αγνοούμενους να φύγουν, της απαντάει πολύ αγχωμένος, "Επειδή δεν μπορώ". Σίγουρα υπάρχει κάτι που πρέπει να γίνει πρώτα.

Η θεωρία μου είναι ότι το Lost είναι ένα πολύπρακτο θεατρικό έργο. Το νησί είναι η σκηνή και όλοι πάνω σε αυτό είναι οι ηθοποιοί. Αυτό το θέατρο πάντως είναι διαφορετικό, επειδή κάθε φορά που ανεβαίνει η αυλαία η ιστορία αλλάζει. Υπάρχουν μικρότερα μέρη και μεγαλύτερα μέρη, αλλά οι περισσότεροι και τα περισσότερα είναι εκεί για κάποιο λόγο. Κάποιοι χαρακτήρες είναι πιο κρίσιμοι από κάποιους άλλους, και εκεί εμφανίζεται η λίστα του Τζέικομπ. Οι "καλοί" είναι αυτοί που έχουν ζωτική σημασία για το τέλος. Και τελευταίοι υπάρχουν μερικοί επιλεγμένοι γιοι/κόρες πού έχουν την δυνατότητα να χειραγωγούν την ιστορία καθώς εκτυλίσσεται και αυτοί είναι οι πιο σημαντικοί ηθοποιοί/παίκτες από όλους τους άλλους.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Αλλά από όλους τους πιθανούς συνδυασμούς που μπορεί να παιχτεί το έργο, πιστεύω ότι μόνο ένας είναι ο σωστός. Υπάρχει κάτι που πρέπει να γίνει (ή να μην γίνει) το οποίο θα μας αποκαλυφθεί με το τέλος του Lost. Αυτός είναι ο απόλυτος στόχος. Αυτός είναι ο λόγος που οι επιβάτες της Πτήσης 815 κατέληξαν στο νησί, και αυτός είναι ο στόχος που ο Τζέικομπ και ο Μπεν προσπαθούν να επιτύχουν - ξανά και ξανά. Γιατί όποτε συμβαίνει κάτι στο νησί και κάνει το Γεγονός να μην συμβεί (π.χ. οι άνθρωποι της Ναόμι που έρχονται να τους "σώσουν"), αυτό το σενάριο ολοκληρώνεται. Αυτό το συγκεκριμένο σενάριο θα έχει ένα τραγικό τέλος, όπως φαίνεται στο flash-forward του Τζακ. Αυτή η πραγματικότητα είναι πλέον αδιέξοδο.

Όμως ακόμα και τότε, το παιχνίδι/έργο δεν τελειώνει. Γιατί κάθε φορά που γίνεται κάτι υπάρχει και μια πιθανότητα για μια επανεκκίνηση του παιχνιδιού. Ξεγύμνωμα και αναγέννηση. Ντέσμοντ και Μικαήλ. Τα πάντα είναι κολλημένα σε μια λούπα, από το μήνυμα της Ρουσώ μέχρι τα ρεύματα γύρω από το νησί που φέρνουν το καΐκι και την σχεδία πίσω στην ακτή. "Θα ξανά γυρίσει". "Όλοι έχουμε μια καινούρια αρχή". "Τα λέμε σε μια άλλη ζωή". Όχι στην επόμενη, αλλά σε μια άλλη. Διαφορετικές διαστάσεις, διαφορετικές πράξεις. Τόσα πράγματα οδηγούν σε αυτό. Οι σκελετοί, ας πούμε. Εδώ και καιρό υπάρχει η θεωρία για το τι θα γίνουν ο Τζακ και η Τζιπ, κρατώντας τις μαύρες και άσπρες πέτρες, σαν να περιμένουμε μια λούπα. Θα καταλήξει ο Μπεν να είναι ο Ααρών; Ο μουσικός που προγραμμάτισε τον κωδικό στο επεισόδιο Μεγεθυντικός Φακός, μια άλλη εκδοχή του Τσάρλι; Πόσες φορές έχει παιχτεί το Lost; εκατοντάδες; χιλιάδες; Πότε τελειώνει;

Πιστεύω ότι θα τελειώσει μόνο όταν επιτευχθεί ο τελικός σκοπός. Το νησί προσπαθεί να καθοδηγήσει τους παίκτες προς αυτόν το σκοπό, διαφωτίζοντας ορισμένους σχετικά με το τι πρέπει να γίνει. Ο Λοκ και ο Μπεν π.χ. Σε όλη την σειρά φαίνεται να "γνωρίζουν" πράγματα. "Δεν πρέπει να το κάνεις αυτό" ή "Δεν είναι αυτός ο τρόπος για να γίνει". Πως αλλιώς ο Μπεν είναι πάντα πιο μπροστά από αυτό που πρόκειται να γίνει...αν δεν έχει δει να συμβαίνουν τα ίδια πριν; Άσχετα Αν του τα λέει ο Τζέικομπ ή τα βλέπει ο ίδιος, σημασία έχει πως ξέρει.

Γι'αυτό πάρτε λίγο τη θέση του Μπεν. Ξέρετε όλα αυτά τα πράγματα, αλλά δεν μπορείτε να μιλήσετε, γιατί τότε η επιφώτιση μπορεί να ΄φέρει διαφορετικά αποτελέσματα. Και θα σε πίστευαν ούτως ή άλλως; Πιθανώς όχι. Γι'αυτό πρέπει να ξεγελάς και να χειραγωγείς τους ανθρώπους να κάνουν το "σωστό". Πρέπει να τους κάνεις να θέλουν να κάνουν αυτά τα πράγματα, και ακόμα παραπέρα, να πιστεύουν ότι είναι δική τους ιδέα και επιλογή. Έχεις μια λίστα με επιλεγμένους ανθρώπους και καθορισμένες εργασίες σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή, αλλά συγχρόνως έχεις και άλλους χαρακτήρες που δεν τους ελέγχεις και οδηγούν τα πράγματα σε άλλη τροπή. Κάθε λίγο, κάτι "στραβό" γίνεται και πρέπει να ελέγξεις την κατάσταση - πρέπει να οδηγήσεις ξανά τα πράγματα στην σωστή ροή τους. Είσαι ο άρχοντας μιας τεράστιας σκακιέρας. Αλλά μπορείς να κουνήσεις μόνο ορισμένα πιόνια. Μικαήλ: "Γιατί δεν τους πιάνεις μόνος σου;" Μπεν "Δεν λειτουργεί έτσι".

Πρέπει να λες ψέματα στους ανθρώπους συνέχεια, ακόμα και στους δικούς σου. Έχεις απίστευτες γνώσεις που δεν μπορείς να μοιραστείς και αυτό σε απομονώνει. Επίσης επειδή εκτελείς το σχέδιο κάποιου άλλου, δεν έχεις τίποτα δικό σου, στην ουσία είσαι ένα απλό πιόνι στην δική σου σκακιέρα. Γι'αυτό προσπαθείς να κάνεις μερικά πράγματα καθαρά για εσένα - το να μεγαλώνεις την Άλεξ π.χ. Πιθανώς να ήθελες να υιοθετήσεις κάποιον. Αυτά είναι για δικό σου κέρδος, αλλά στο τέλος αυτά είναι που καταστρέφουν το μεγάλο σχέδιο. Είναι μικρά πράγματα που έκανες για τον εαυτό σου, αλλά τα αποτελέσματα τους, κάνουν τον Τζέικομπ να σου γυρίσει την πλάτη ψάχνοντας για άλλον εκτελεστή του σχεδίου.

"Η ιστορία θα επαναληφθεί, εδώ και τώρα". Αυτά είναι τα λόγια του Μπεν στον Τζακ στο τέλος του 3ου κύκλου. Σε αυτό το σημείο ξέρει πως θα αποτύχει, ότι άνοιξε ένα άλλο σενάριο. Ο Λοκ το ξέρει επίσης, για αυτό προσπαθεί απεγνωσμένα να σταματήσει τον Τζακ, λέγοντας του "Αυτή είναι η τελευταία σου ευκαιρία". Αλλά η κλήση γίνεται και όλα παίρνουν άλλη τροπή. Το κεφάλι του Μπεν χαμηλώνει και ο Λοκ χάνεται στη ζούγκλα γνωρίζοντας ότι δεν μένει κάτι άλλο να κάνει.

Όποτε συμβαίνει αυτό, και τα γεγονότα παίρνουν άλλη τροπή, πιστεύω ότι το νησί μεταπηδάει σε άλλους χωροχρόνους ή διαστάσεις. Ξανά μπαίνει σε ένα σημείο, όπου τα πράγματα μπορούν ακόμα να εξελιχθούν όπως το νησί θέλει και τα πάντα ξανά αρχίζουν. Η γνώση των παλαιών λαθών παραμένει ώστε να μην γίνουν ξανά - Αν και καινούρια λάθη μπορεί να γίνουν. Αυτό ίσως έγινε, αν και όχι απόλυτα, όταν ο Ντεσμοντ γύρισε το κλειδί ασφαλείας. Βρισκόμενος στο επίκεντρο της καταστροφής, ίσως εξηγεί το σύντομο ταξίδι του σε μία άλλη πραγματικότητα. Επίσης θα εξηγούσε και τις μελλοντικές προβλέψεις του. Ο Ντέσμοντ βλέπει πράγματα πριν αυτά γίνουν και μπορεί πραγματικά να τα αλλάξει. Εδώ είναι που εμφανίζεται η κα. Χόκινγκ.

Η προτροπή της Χόκινγκ ότι ο Ντεσμοντ δεν μπορεί να αλλάξει το μέλλον, αποδεικνύεται λάθος. Ο Τσάρλι πεθαίνει; Ναι, αλλά ο Ντεσμοντ μπορεί να τον κρατήσει στη ζωή όσο χρειάζεται για να κάνει κάτι που μόνο ο Τσάρλι θα μπορούσε. Με τις Γκέτα και Μπόι νεκρές, μόνο ο Τσάρλι θα μπορούσε να κλείσει τον διακόπτη - μια για πάντα, αποδεικνύοντας πως η μοίρα δεν είναι προγραμμένη. Είναι μάλλον σαν ποταμός που αλλάζει κατεύθυνση συνεχώς. Η Χώκινγκ προσπαθούσε απεγνωσμένα να πείσει τον Ντέσμοντ ότι δεν μπορεί να το αλλάξει, κάτι που την κάνει να φαίνεται συνυφασμένη με τον στόχο του νησιού να αποκρύψει αυτήν την γνώση από τους πάντες.

'Όσο για τον Τζέικομπ, λατρεύω την θεωρία ότι μπορεί να είναι ένας από τους βασικούς χαρακτήρες του Lost (Λοκ, Ντέσμοντ...;; παγιδευμένος ανάμεσα στις πραγματικότητες και τις διαστάσεις. Πιθανώς να ήταν σε λάθος σημείο και ώρα, κατά την διάρκεια των αλλαγών διαστάσεων που ανέφερα πριν. Πιστεύω πως ο Τζέικομπ δεν ανήκει στην παρούσα διάσταση, γι'αυτό και δεν μπορεί να εμφανιστεί εύκολα. Μόνο οι μυημένοι στα γεγονότα του νησιού μπορούν να δουν κάποιον που είναι παγιδευμένος στις διαστάσεις. Έχει δυνατότητες αλλά είναι περιορισμένες, πιθανώς από τον κύκλο ηφαιστειακής στάχτης που έχει φτιάξει ο Μπεν. Μάλλον μπορεί να επηρεάζει τα φλας-μπακ και σίγουρα επηρεάζει τα όνειρα και τις οπτασίες.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Ο Τζέικομπ μπορεί να είναι ακόμα και το τέρας καπνού. Αυτή η θεωρία έχει υπόσταση αν σκεφτούμε ότι σκότωσε τον πιλότο που προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον έξω κόσμο, και μελετούσε τον Λοκ και τον Έκο, προσπαθώντας να βρει τα κατάλληλα άτομα να τον βοηθήσουν. Όταν παρέσυρε τον Λοκ στην τρύπα, στη διάρκεια του τέλους του 1ου κύκλου, ο Λοκ ήξερε ότι αυτό ήταν μια προσπάθεια επικοινωνίας του Τζέικομπ, παρά μια επίθεση. Όπως είπε και ο Μπεν "Δεν είναι άνθρωπος που πας να τον δεις, αλλά που σε καλεί αυτός".

Γι'αυτό που δεν είμαι σίγουρος, είναι οι ψίθυροι. Αυτό που ξέρω είναι ότι είναι μια περιγραφή των όσων συμβαίνουν, δείχνοντας ότι όποιος ψιθυρίζει, μπορεί να δει τι συμβαίνει. Επίσης θυμίζουν κάποιους χαρακτήρες του Lost, νεκρούς ή ζωντανούς. το "Hi sis" του Μπούν όταν εμφανίζεται η Σάνον, έγινε μετά τον θάνατό του, όπως επίσης το "Dying sucks", που προφέρεται με τις ίδιες κινήσεις των χειλιών. Επίσης ακούνε το "Relax dude" που μπορεί να είναι ο Χάρλι, και την φωνή του Φρανκ Ντάκετ να λέει "Θα γυρίσει πάλι".

Σίγουρα γεγονότα για τους ψίθυρους. Φαίνεται να θέλουν να βοηθήσουν. Επίσης μοιάζουν φοβισμένοι ότι κάποιος θα τους δει ή θα τους ανακαλύψει και θα πάνε όλα στραβά. Θα έλεγα ότι οι ψίθυροι έρχονται από τους χαρακτήρες του Lost, καθώς βλέπουν να περνούν τα ίδια και τα ίδια γεγονότα πάνω στο νησί ξανά. Είτε είναι από παράλληλες διαστάσεις ή από τον άλλο κόσμο...δεν έχω ιδέα.

Οκ, αν φτάσατε μέχρι εδώ, πάμε και λίγο παραπέρα. Ποτέ δεν μου άρεσε το Σταρ Τρεκ, αλλά βρείτε το επεισόδιο του Star Trek Next Generation που λέγεται "Cause and Effect". δείτε ή βρείτε μια σύνοψη του επεισοδίου και διαβάστε την. Αν συμφωνείτε με ότι διαβάσατε εδώ, θα βρείτε στο επεισόδιο αυτό πολλές ομοιότητες.

Μέχρι εδώ ήταν. Θα τελειώσω λέγοντας ότι δεν νομίζω πως; θα δούμε πολλά από τα flash-forward του Τζακ. Λίγα, αλλά όχι αρκετά. Είναι μια πραγματικότητα που δεν νομίζω ότι θα συνεχιστεί, μιας και είναι εκτός της επιθυμητής από το νησί πραγματικότητα., και επειδή κάτι θα γίνει στο νησί, το οποίο θα την καταργήσει και θα γυρίσει σε σημείο που να μπορεί να επιτευχθεί το επιθυμητό γεγονός. Πιστεύω ότι θα δούμε το Γεγονός στο τέλος, που μάλλον είναι το σημείο που έχει παγιδευτεί ο Τζέικομπ. Αυτός είναι ο σκοπός του Lost, ο λόγος που συνέχεια γυρίζει πίσω. Ότι κι αν συμβαίνει εκεί θα μας ******* τον εγκέφαλο. Δεν μπορεί να τελειώσει το Lost με μια δακρύβρεχτη διάσωση και μια θλιμμένη μουσική. Η σειρά σίγουρα θα τελειώσει όπως άρχισε, με χάος και ίσως μια συντριβή αεροπλάνου.

Θεωρία Vozzek69
Μετάφραση MDSHAI

http://www.greektvsubs.gr/showthread.php?t=11106
 


Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Παλι απο το greektvsubs και τον χρηστη stratulis μας ερχεται ενας κατατοπιστικοτατος χαρτης του νησιου !!!

Εκανε καλη δουλεια !!!! Ευχαριστουμε !!!

 





Μηνύματα
339
Reaction score
0
αντε ρε γμτ....μου φαινεται πρεπει να ξαναρχισω να βλεπω τα επισοδια απο την
αρχη γιατι με τοση αποχη, ξεχναω πολλα απο τα δρωμενα...
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
What Does the Writers Strike Mean for Lost?

το «Lost» είναι το νέο θύμα της απεργίας καθώς θα προβληθεί μόνο η μισή του σεζόν.

"Lost" fans, who have been waiting a long time for new episodes, will get to see at least eight new ones if the strike continues for a long time. "Lost" executive producer Carlton Cuse told Entertainment Weekly that ABC will soon have eight episodes in the can that it can begin airing after the first of the year.

If the strike is prolonged and the writers can't get back to work writing the rest of the episodes, fans are going to be stuck with the kind of stunted season they were forced to endure last year.

"It will feel like buying a 'Harry Potter' book, reading half of it, and then having to put it down for many months," explains Cuse.

"There is a cliffhanger at the end of the eighth episode. It will only be frustrating [for viewers] to have to step away from the show and not see the second half of the season.

"The first half of the season, like a good novel, sets all the events of the show in motion and the second half deals with the consequences," Cuse continued. "We're very proud of the first eight but it feels weird to have to stop literally mid-stream."

Source: Entertainment Weekly November 6, 2007
 


Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
E ON LINE reports that ABC has secured a deal to air promos (with new footage) for the upcoming fourth season of "Lost" before all movies rated PG and above in Screenvision and NCM chains in December.

She adds that ABC insiders have told her that the upcoming eight episodes filmed so far are "crazy good" and will "even satisfy the haters."

"Lost" returns in February.
 


Μηνύματα
1.541
Reaction score
5
Τωρα που λεμε για game...
Οι αγνοουμενοι, το επιτραπεζιο τι λεει...? Το εχει παρει κανεις? Γιατι κατι μου λεει οτι οσο καλη ειναι η σειρα τοσο χαλι θα ειναι το παιχνιδι...?
 

Μηνύματα
1.895
Reaction score
786
Ο τυπος οντως εχει κανει διατριβη, αλλα (παροτι φανατικλα του Lost και των περι αυτου θεωριων) δεν καταλαβα τζισους απ'οσα διαβασα

Το κακό ειναι οτι για φετος προβλεπεται να δουμε μονο τα οκτω ετοιμα επεισοδια και μετα... πάπαλα
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59



To ABC βγάζει μια σειρά από 13 λεπτα ολοκαίνουργια φιλμάκια του Lost (2-3 λεπτών) που απαντούν σε ερωτήσεις και δεν είναι κομμένες σκηνές.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΟ ΛΙΝΚ !

http://www.lostmobisodesgr.blogspot.com/
 


Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟ !!!

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑBC ANAΦΕΡΕΙ ΟΤΙ Η 4η SEASON ΤΟΥ LOST AΡΧΙΖΕΙ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 31η ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2008 ΣΤΙΣ 9 ΤΟ ΒΡΑΔΥ !!!!
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.925
Μηνύματα
3.034.141
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top