LPG - Αξίζει;


Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Μόνο αν είσαι σουπερ ικανοποιημένος από το όχημα και βγάζεις και πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, και θες να το κρατήσεις άλλα 3-4 χρόνια, μόνο τοτε ναι, βάλε.

Ειδάλλως, άστο ήσυχο. Πάρε ενεργά.
:lolsign:
Ναι αλλα μήπως να βάλω ένα Ιταλικό γύρω στα 800 ευρώ και όσο βγάλει?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.830
Reaction score
146.241
Για να γλυτώσεις 800€ σε βενζίνη από τη διαφορά κατανάλωσης, πρέπει να δώσεις 2.000€+σε βενζινάδικα, δηλαδή σε ...χέσε μέσα, θα θέλει και σέρβις στο ενδιάμεσο.. (κι ότι βλάβες βγάλει)

Ενεργά.

Πάρε με λιζινγκ ένα ηλεκτρικό. Πιο μεγάλο κέρδος θα έχεις. Ή πάρε ένα up φυσικού αερίου, με 170€ το μήνα δόση. Με 3€ βγάζει 100 χλμ. Άντε γειά.
 

Μηνύματα
225
Reaction score
99
Έβαλα σε Ford Focus 1600 lovato, σε καλό κατά τα άλλα μηχανικό, με 1150 Ε τότε. Στα 45.000 χλμ ο κινητήρας υπερθερμαινόταν. Ταλαιπωρήθηκα πολύ ψάχνοντας λύση. Τελικά χρειάστηκε επισκευή κεφαλής, ο δε άριστος (άλλος) μηχανικός στο οποίο κατέληξα, μου είπε ότι ο κινητήρας του αυτοκινήτου μου δεν ήταν κατάλληλος για αέριο και θα χρειαζόταν τροποποίηση η κεφαλή για να αντέξει. Επίσης συνακολούθως χάλασε η αντλία βενζίνης. Θεωρητικά κέρδισα κάποια χρήματα, όμως η ψυχική ταλαιπωρία και η απώλεια χρόνου δεν άξιζαν, κατά τη γνώμη μου. Χάρισα το αυτοκίνητο σε συγγενικό μου πρόσωπο και αγόρασα ένα μεταχειρισμένο από έμπιστο πρόσωπο. Το έχω τρία χρόνια χωρίς πρόβλημα.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
μίλησα με μία γνωστή που έχει βάλει σε ένα αμάξι σαν το δικό μου υγραέριο και μου είπε οτι κάνει με λιγότερο απο 30 ευρώ 350km.
 

Μηνύματα
1.480
Reaction score
1.128
μίλησα με μία γνωστή που έχει βάλει σε ένα αμάξι σαν το δικό μου υγραέριο και μου είπε οτι κάνει με λιγότερο απο 30 ευρώ 350km.
Εγώ με το lovato σε αμάξι 1600 κυβικά,κάνω 420 χλμ με τιμή υγραερίου 0.72. μέσα στη πόλη αυτά.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Έκανα μερικούς υπολογισμούς για όποιον ενδιαφέρεται.

Αν θυμάμαι το αμάξι μου καίει 67 ευρώ τα 530 km. Άρα 0,13 ευρώ / km. Το αέριο 0,09 ευρώ το km αν μου τα έδωσε σωστά τα νούμερα. Αν θεωρήσουμε οτι κάνω 15.000 το χρόνο η απόσβεση έρχεται σε 2 χρόνια με το Ολλανδικό και σε ενάμιση με το Ιταλικό.
Χωρίς τα σέρβις αυτό. Πές 2- 2,5 χρόνια για να είμαστε μέσα.

Σε περίπου 6 χρόνια θα έχω γύρω στα 3 χιλιάρικα εξοικονόμηση. Άντε να πούμε 2,5 με τα σέρβις. Δέν ξέρω μετά τα

Τί λέτε? Καλά είναι? Έχω κάνει κάπου λάθος?
 

Μηνύματα
1.480
Reaction score
1.128
το σερβις είναι 40 ευρώ το χρόνο άρα έχεις υπολογίσει πολλά παραπάνω.
Είσαι σίγουρος ότι βγάζεις με 67 ευρώ βενζίνη 530 κμ?
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
εγω υπολογιζω περιπου 10 ευρω τα 100 χλμ με τιμη 1,60.
αν η τιμη του αεριου ειναι 0,80 , με 10 ευρω κανω 200 χλμ
ομως το αεριο αυξανει την καταναλωση κατα 15%.
δηλαδη με 10 ευρω κανω 170 χλμ
περιπου 60 ευρω στα 1000 χλμ απο 100 που θελω με την βενζινη.
οποτε εχω κερδος 40 ευρω ανα 1000 χλμ., 400 στα 10.000, 800 στα 20.000.
απο εκει και πανω εχω κερδος.
αν κανω λαθος (αδυνατον αλλα λεμε τωρα :) ) διορθωστε με. :imtheking:
 

Μηνύματα
1.480
Reaction score
1.128
Τελικά παίζει ρόλο η παλαιότητα. Τα δικά σας έχουν καλή απόδοση σε βενζινη.Εμένα με 10 ευρώ βενζίνη βγάζει 75-80 χλμ ενώ υγραέριο βγάζει 140. Σχεδόν τα διπλά.το αυτοκίνητο είναι 14 χρόνων βέβαια..
Νομίζω ότι σημαντικό είναι να σου συστήσουν συνεργείο,να είναι δοκιμασμένο και αν είναι δυνατόν να ειδικεύεται στη μάρκα του δικού σου αυτοκινήτου
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.849
Reaction score
33.732
Ότι αμαξι και να είναι, αν δεν γίνουν ολα σωστά, και δεν αλλάξουν οι βαλβίδες, μετα απο 200.000χλμ θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι. Όπως κατάλαβες σωστή δουλειά με 500€ και 800€ δεν γίνεται.

Φυσικό αέριο. 2.5€ τα 100χλμ.
Περιμένω να ανοίξουν πρατήρια στα νότια και το χτύπησα το CityGo με leasingάκι εύκολα. 2 θα κάνουν. Ένα Ηλιούπολη και ενα Γλυφάδα.

CNG ή ηλεκτρικό. Δεν υπάρχει κάτι άλλο.
 

Μηνύματα
430
Reaction score
431
Εχω βάλει σε opel με κινητήρα 1,6XE με πολλά χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο κάνει καθημερινά 150 χιλιόμετρα εδώ και 5 μήνες. Σε ανηφόρα όταν πάω το γυρνάω σε βενζίνη επειδή παρατήρησα οτι ζεστένεται και μου καταναλώνει λάδι. Mου έβγαλε μια ζημιά ηλεκτρική αλλά αυτό συμβαίνει και με βενζίνη, εχω αλλάξει σχεδόν ολα τα ηλεκτρικά παραπάνω απο μια φορά.
Η οικονομία εχει υπολογιστεί 10 φορές με οδήγηση σε εθνική οδό φλατ διαδρομή και 110km/hour σε 45%.
Σε γενικές γραμμές έχω αυξημένη θερμοκρασία, θα βάλω data logger να την μετρήσω.
 

Μηνύματα
225
Reaction score
99
Νομίζω ότι το αέριο μειώνει τον χρόνο (τα χιλιόμετρα) ζωής του κινητήρα και προκαλεί συνάμα φθορές και ζημιές στον κινητήρα, με αποτέλεσμα κόστος οικονομικό και πιθανότητα κινδύνων. Αν λάβει κανείς υπόψη και την προχειρότητα με την οποία γίνονται διάφορες τεχνικές εργασίες στην Ελλάδα, χωρίς πρακτική δυνατότητα αναζήτησης ευθυνών εκ μέρους του πελάτη, είναι θέμα τύχης και γνώσης, αν θα κερδίσει κανείς από μια τέτοια μετατροπή. Το αυτοκίνητο δεν είναι ενισχυτής για να κάνει κανείς "μοντιφιές" ελαφρά τη καρδία. Οι συνέπειες φαίνονται συνήθως μεσομακροπρόθεσμα. Κατανοητή βεβαίως είναι η επιθυμία όλων μας να κινηθούμε οικονομικά. Είναι όμως όντως εφικτό αυτό;
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.863
Μηνύματα
3.065.471
Members
38.625
Νεότερο μέλος
teamwork
Top