- Μηνύματα
- 852
- Reaction score
- 748
Παρακαλώ θα ηθελα κι εγω μια απαντηση απο τον αντιπροσωπο για το αν μπορει να διορθωθει το βουητο που παρουσιαζει η δικια μου e-screen, διοτι ειναι αρκετα ενοχλητικο.
Ευχαριστω.
Ευχαριστω.
Διαβάστε προσεκτικά τα post μου γιατί βιάζεστε να καταδικάσετε χωρίς να είστε ποτε παρών.Φίλε δεν σε ειρωνεύτηκα και απαιτώ και από μέρους σου
<o> </o>
ανάλογη αντιμετώπιση!
<o> </o>
Τα χαριτωμένα σου περί συγκινητικών αναφορών μου τα αφήνω
<o> </o>
στην κρίση αυτών που παρακολουθούν το θέμα !
<o> </o>
Και σε ρωτώ:
<o> </o>
1) Γιατί δεν ζήτησε αντικατάσταση της οθόνης ή επιστροφή των
χρημάτων<o></o> ο πελάτης;
<o> </o>
2) Του αρνήθηκε κανείς την αντικατάσταση ή την επιστροφή;
<o> </o>
3) Γιατί ζήτησε μόνο μια μετατροπή-ανακατασκευή της οθόνης
<o> </o>
χωρίς να εξασφαλίσει εκ των προτέρων απόλυτα
<o> </o>
εγγυημένο αποτέλεσμα;
<o> </o>
4) Γιατί πήρε και έφυγε την ανακατασκευασμένη-τροποποιημένη
μετά από <o></o>δική του αίτηση οθόνη και αφού του αναφέρθηκαν
πιθανά<o></o> προβλήματα στην μελλοντική της λειτουργία;
<o> </o>
5) Γιατί πήρε την οθόνη και έφυγε όταν του αναφέρθηκε
<o> </o>
ρητώς ότι σε κάθε άνοιγμα της πρέπει να ελέγχει την κατάσταση
<o> </o>
των ταινιών σύνδεσης (και όχι μονωτικών) πράγμα που
<o> </o>
δήλωνε το ευάλωτο του modification;
<o> </o>
6) Γιατί παραπονέθηκε για τον χρόνο όταν παρουσία
<o> </o>
αυτήκοων και αυτοπτών μαρτύρων του δηλώθηκε
<o> </o>
σαφώς ότι «θα το έβλεπαν» μετά από 4 εβδομάδες
<o> </o>
και το δέχτηκε χωρίς αντίρρηση;
<o> </o>
7) Γιατί ανέφερε ότι χρεώθηκε με κάτι το οποίο
<o> </o>
ποτέ δεν πλήρωσε;
<o> </o>
8) Γιατί να καταδικάσω τον αντιπρόσωπο όταν
<o> </o>
υποτίθεται ότι χρέωσε (χωρίς να τα πάρει ποτέ)
<o> </o>
90 Eu για πανί+εργασία όταν μόνο το πανί
<o> </o>
κόστιζε 140Ε και βγήκε από καινούργια οθόνη
<o> </o>
που κόστιζε πολύ περισσότερο ; (και η οποία
<o> </o>
αχρηστεύθηκε).
<o> </o>
<o> </o>
<o> </o>
Δηλαδη τι παραπανω θελεις, να στο γραψει σε υπευθυνη δηλωση? Θεωρω απαραδεκτη την απαντηση σου που θελει να με κανει να φανω ο φασιστικος moderator που κοβω κατι εκει που δηθεν με συμφερει, υποννοωντας το ιδιο για ΟΛΟΚΛΗΡΟ το φορουμ, χωρις να εχεις κανει καν τα αυτονοητα.8)Τα περί προφορικών οδηγιών για 10cm υποχρεωτικά εναπομένοντα τυλιγμένα εκατοστά μέσα στο κουτί της οθόνης είναι ψευδέστατα και κακόβουλα!
Οταν δεν εχεις κανει εσυ τον στοιχειωδη κοπο να διαβασεις και να κατανοησεις το θεμα, σου φταινε οι mods που σου ειπαν οτι υπαρχει απαντηση, αλλα δεν σε πηραν απο το χερακι να σου την δειξουν?Το συγκεκριμενο σημειο της απαντησης μου ειχε διαφυγει. Βλεπεις κανενας mod δεν εκανε το στοιχειωδη κοπο να μου κανει quote (επειδη ναι, εγω ειμαι τυφλος) την απαντηση :126:
Επομενη φορα θα φροντισω να εκτυπωσω ολες τις σελιδες του thread να τις αποστηθισω για να μην σας κουράζω.
εγω μονο 1 ερωτηση θα ηθελα να απαντηθει και ισως παρω το μερος του αντιπροσωπου και αυτων που βανουν το χερι τους στην φωτια για αυτον πως γινεται ολοκληρη αντιπροσωπεια να δεχτει να κανει τετοια προχειροδουλεια με μονοτιικη ?
δηλαδη αν παω για service τον προβολεα μου και ζητησω να μου τον κλεισουν με uhu αυτοι αυτο θα κανουν?