Marantz NR1200

Μηνύματα
5
Reaction score
0
Γνώμες για τον συγκεκριμένο ενισχυτή? Παρ'οτι είναι δικαναλος, η κύρια χρήση που θα του κάνω είναι ταινίες/gaming. Σκέφτομαι να τον συνοδεύω με τα Dali Spektor 6 για αρχή και στην πορεία ένα Sub.
Διαβάζω ότι οι stereo ενισχυτες έχουν καλύτερο αποτέλεσμα από τους πολυκαναλους ηχητικά. Αξίζει να θυσιάσω το surround κομμάτι για κάτι θεωρητικά καλύτερο κι ας είναι 2.1 ή να πάω σε κάποιον πολύκαναλο ενισχυτή με ένα 5.1 σύστημα θυσιάζοντας ηχητικό αποτέλεσμα?
Είμαι άσχετος με το θέμα ηχου μη βαράτε 😜😁.
Μπάτζετ για αρχή 1200 ευρώ.
Ο χώρος μου είναι 20τμ και η απόσταση από την τηλεόραση στα 2 μέτρα.
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
Για την χρήση που συζητάς και αν ο χώρος στο επιτρέπει δεν βλέπω κάποιο πλεονέκτημα στο 2.1 πλην του budget
 

ika

News
Μηνύματα
13.754
Reaction score
12.823
Στις προδιαγραφές λέει 2Χ75W στα 8Ω, αλλά δεν λέει RMS.
Τον βλέπω λίγο μικρό για τα συγκεκριμένα ηχεία.
 



Μηνύματα
13.612
Reaction score
6.568
Ο συγκεριμενος ειναι ενας δικαναλος ενισχυτης χαμηλης κατηγοριας ,με δικτυακες δυνατοτητες και αρκετες ψηφιακες εισοδους hdmi,εκτος απο την ομοαξονικη και οπτικη.Oυσιαστικα ειναι ενας PM-5005 ,εξοπλισμενος με τα παραπανω. Οποτε αν τον συγκρινεις με ενα πολυκαναλο της κατηγοριας των 300 ευρω,ναι θα δωσει καλυτερο ηχο σαν 2.1 ενισχυτης. Στα 700 ευρω ομως,δεν εχεις κανενα λογο να τον προτιμησεις απο εναν πολυκαναλο,απο την στιγμηπου θα τον θελεις για ταινιες και παιχνιδια και υπαρχει η προοπτικη προσθηκης κεντρικου και πισω ηχειων (υπαρχει?).
 

Μηνύματα
5
Reaction score
0
Κάποιος δικαναλος άλλος τότε μέχρι 700 ευρώ? Και για ηχεία επίσης, μέχρι 500 ευρω.
Σκεφτόμουν τους δικαναλους λόγω του ότι είναι θεωρητικά καλύτεροι στο θέμα ηχου και επίσης θέλω κάτι πιο "παραδοσιακό" χωρίς να γεμίσω με ηχεία το σαλόνι.
Υπάρχει χώρος βέβαια και για 5.1 σύστημα αρκεί στα ίδια λεφτά που διαθέτω να εχω το ίδιο αποτέλεσμα. Συγνώμη αν σας μπερδεύω
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score