Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Μηνύματα
489
Reaction score
0
Το όχημα είναι ένα πεδίο έρευνας για την Merc.

Άρα....Διαβάζουμε για την F700 και καταλαβαίνουμε τι θα βρίσκουμε στα οχήματά μας το 2015.
Είχαμε δεν είχαμε,πάλι στην Alfa Romeo την πήγαμε τη κουβέντα..."happy_1"

Στο θέμα μας τώρα,συμφωνώ απολύτως με το Γιαννη.
Η Μercedes πέρα από το κύρος και τον αέρα υπεροχής που αποπνέει σαν εταιρία,
φημίζεται και για τις τεχνολογικές καινοτομίες που ανέκαθεν εφάρμοζε στα μοντέλα της.
Ας μην ξεχνάμε ότι συστήματα όπως το ABS,ESP κτλ πέρασαν στη παραγωγή και υιοθετήκαν μετέπειτα σε όλα τα
αυτοκίνητα ,χάρη στην ΕΡΕΥΝΑ και στις δοκιμές της Mercedes.

Where is my point...??
Ότι το πρωτότυπο F700 μπορεί να μην είναι όμορφο,αλλά ίσως στο μέλλον τα "όμορφα" μοντέλα να δανειστούν κάτι από αυτό.:happy_6:
 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Re: Απάντηση: Re: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Εσύ στην εμφάνιση κόλλησες?
Πως φαίνεται ότι έχεις Alfa Romeo... :happy_9:
ΤΙ ΕΧΕΙ?

Μόνο σε τέτοια μορφή:




Πάντως το έκτρωμα κάνει μπαμ από μακρυά πως είναι σχεδιασμένο στην Αμερική. )(
 

Μηνύματα
18.117
Reaction score
26.171
κολλησατε στα ηλεκτρονικα
στο μοτερ ρε τι κανανε οι ανθρωποι?
καυση βενζινης χωρις μπουζι? θελει κατι @@ ΝΑ (με το συμπαθειο) για να πετυχει.
οπως εχω πει και αλλου , μερικες εταιριες εχουν r&d , οχι μπαρμπουτσαλα.
εγω παντως μεενα rx400h και ενα gtr για τα ζορια βολευομουνα χαλαρα...
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Παναγιώτη , στα πετρελαιοκίνητα γίνεται καύση χωρίς μπουζί ... Αυτή η τεχνολογία είναι που μικραίνει την κατανάλωση στα πετρελαιοκίνητα ...

Δεν το κατέχεις το άθλημα ...
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Re: Απάντηση: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Παναγιώτη , στα πετρελαιοκίνητα γίνεται καύση χωρίς μπουζί ... Αυτή η τεχνολογία είναι που μικραίνει την κατανάλωση στα πετρελαιοκίνητα ...

Δεν το κατέχεις το άθλημα ...
Θα βρεθείς προ εκπλήξεως... :happy_4:

Ο συγκεκριμένος κινητήρας όμως λειτουργεί με βενζίνη και όχι με diesel, το οποίο αυτοαναφλέγεται διαφορετικά απ'ό,τι η βενζίνη σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. :cool_4:
 

Μηνύματα
18.117
Reaction score
26.171
με το συμπαθειο δηλαδη αλλα εγω καταλαβαινω απο το κειμενο οτι μιλαμε για κινητηρα που καιει βενζινη (οχι κατ αναγκη σε κυκλο ΟΤΤΟ) και οχι πετρελαιο.

επιπλεον η απουσια μπουζι ουδεμια σχεση εχει με την μειωμενη καταναλωση του πετρελαιοκινητηρα. Ο κυκλος diesel απο μονος του ειναι αυτος που εχει σημαντικα μεγαλυτερο βαθμο αποδοσης απο τον αντιστοιχο otto. η υπαρξη μπουζι η οχι εχει να κανει αποκλειστικα με τις ιδιοτητες του καυσιμου που ειναι καταλληλο για την χρηση στον καθε κυκλο. για τις απαιτησεις ενος κυκλου diesel και κυριως γαι την μεγαλη σχεση συμπιεσης η βενζινη ειναι ακαταλληλη , καθως η εντονη πτητικοτητα και η μικρη αντικροτικη της ικανοτητα οδηγει σε ανεξελεγκτες προαναφλεξεις (και καταστροφη του κινητηρα εν τελη).
ετσι λοιπον αποφευγουμε να συμπιεζουμε μειγμα βενζινης σε πιεσεις που η αυξημενη θερμοκρασια θα δημιουργησει τετοιο φαινομενο. κατα συνεπεια για να γινει η εναυση της καυσης με τη θερμοκρασια στο θαλαμο καυσης να μην εχει υπερβει την θερμοκρασια αυταναφλεξης του μειγματος ειναι αναγκαια η χρηση ενος σπινθηριστη που θα δημιουργησει τοπικα θερμοκρασια τετοια ωστε να αναφλεγει το γειτονικο μειγμα. Λογω δε της υψηλης πτητικοτητας αυτου του καυσιμου , το μεγαλυτερο ποσοστο του εχει ηδη εξαεριωθει οποτε η εξαπλωση του μετωπου της φλογας γινεται με μεγαλη ταχυτητα (και ελεγχομενα καθως απο μια εστια εξαπλωνεται η φλογα με μεγαλη ταχυτητα και οχι απο 50 και πλεον που θα ειχαν δημιουργηθει στην πρωτη περιπτωση. η ανοδος της πιεσης δηλαδη στο θαλαμο καυσης δεν γινεται αποτομα οπςω στην περιπτωση των προαναφλεξεων) .
Για να καταφερεις να καυσεις λοιπον μειγμα βενζινης σε μεγαλες συμπιεσεις (δηλαδη μεγαλους βαθμους αποδοσης) πρεπει να καταφερεις να ελεγξεις καταρχην τα φαινομενα προαναφλεξης . το να καταφερεις επιπλεον να μην χρησιμοποισεις σπινθηριστη για την εναυση της καυσης ειναι ισοδυναμο με το να δημιουργησεις μεσω του σχηματος του θαλαμου καυσης αλλα και μεθοδων στρωματικης γομωσης (εξοχως διαφορετικη πυκνοτητα μειγματος σε συγκεκριμενα σημεια του θαλαμου καυσης) μια περιοχη με πολυ φτωχο- μη αναφλεξιμο μειγμα βενζινης στο θαλαμο και μια πολυ στενη περιοχη με αναφλεξιμο μειγμα που θα εκκινησει την καυση στο σωστο χρονο. Δηλαδη κατα το προτυπο της toyota στο lexus gs450hybrid ψεκαζεις εμμεσως (εκτος θαλαμου καυσης δηλαδη ) ποσοτητα καυσιμου ικανη να δημιουργησει μη αναφλεξιμο μειγμα και αμεσα (με ψεκασμο σε υψηλη πιεση εντος θαλαμου καυσης) στο σημειο που θελεις να εκκινησει η καυση αναφλεξιμο μειγμα (λ κοντα στο 1 δηλαδη). Αν σου κατσει (τα @@ που λεγαμε) η καυση του τελευταιου μειγματος θα δημιουργησει την απαραιτητη θερμοκρασια ωστε σε συνδιασμο με εναν επιπλεον ψεκασμο να συνεχισει να καιγεται ολο το υπολοιπο μειγμα (το αποτελεσμα λοιπον ειναι να καψεις συνολικα φτωχο μειγμα που με συμβατικο τροπο δε θα καιγοτανε και μαλιστα σε μεγαλους βαθμους συμπιεσης που δεν ηταν δυνατον να επιτευχουν με εναν συμβατικο κυκλο otto)
αν δε σου κατσει (διοτι γενικα η καυση του μειγματος βενζινης ειναι δυσκολο να προβλευτει) και τελικα δεν γινειη εναυση οπως την υπολογιζες , στον επομενο ακριβως κυκλο θα πρεπει να εχεις και εναν κουβα αναχειρας να υποδεχθεις 4 βαλβιδες για αρχη και κανα δυο κιλα λαδι με νερο. το εμβολο και ο διωστηρας μαλλον θα πανε προς καρτερ μερια (υδραυλικο πληγμα, ο φοβος και ο τρομος των πειραγμενων βενζινοκινητηρων , εξου και το πρωτο οργανο που μπαινει ειναι αυτο που μετραει μειγμα)
για αυτο αλλωστε ο ιαπων προτιμησε να κρατησει τα μπουζι.

τωρα γιατι στον πετρελαιοκινητηρα δεν θελουμε μπουζι , οφειλεται βασικα (και ουσιαστικα μονο) στο οτι το πετρελαιο δεν ειναι και ιδιαιτερα πτητικο καυσιμο. δηλαδη στην αναμειξη του με αερα εξαεριωνεται πολυ αργα. εχουμε λοιπον την δυνατοτητα να το συμπιεσουμε αερα σε πολυ μεγαλες πιεσεις και θερμοκρασιες ανω της αναφλεξης του πετρελαιου και να ψεκασουμε λοιπον το τελευταιο μεσα στομ θερμο θαλαμο καυσης χωρις κινδυνο ανεξελεγκτης καυσης. λογο του μικρου ρυθμου εξαερωσης του πετρελαιου το εισερχομενο μειγμα αναφλεγεται προοδευτικα (μεχρις ολικης εξαερωσεως ολων των σταγονιδιων) δημιουργοντας το επιθυμητο μετωπο φλογας και ρυθμο ανοδου πιεσης καυσεως. η υπαρξη η οχι σπινθηριστη σε εναν πετρελαιοκινητηρα δε θα ειχε καμια μα καμια συμβολη στο ολο θεμα.

περισσοτερες πληροφοριες:
θεωρια καυσης , Μ. Φουντη
εισαγωγη στις εμβολοφορες ΜΕΚ , Κ.Δ Ρακοπουλος
καυση ρυπανση εμβολοφορων ΜΕΚ, Κ.Δ. Ρακοπουλος
φαινομενα μεταφορας , Δ. Χουνταλας ( με επιφυλαξη οταν γυρισω θα κοιταξω στην βιβλιοθηκη)

η ουσια παντως ειναι οτι
"στα πετρελαιοκίνητα γίνεται καύση χωρίς μπουζί ... Αυτή η τεχνολογία είναι που μικραίνει την κατανάλωση στα πετρελαιοκίνητα ..."
ουδεμια σχεση με την πραγματικοτητα.
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Για αυτανάφλεξη βενζίνης μιλάμε ... Εχεις δίκιο , με συμβατική τεχνολογία δεν γίνεται αυτανάφλεξη , αλλά γίνεται με τεχνολογία mercedes ...

και πάλι η αυτανάφλεξη είναι αυτή που μειώνει την κατανάλωση σε οποιοδήποτε καύσιμο ...

Αυτό που έγραψες είναι γιατί μέχρι χθες δεν μπορούσαμε να έχουμε common rail σε βενζίνη ...
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Απάντηση: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Θα βρεθείς προ εκπλήξεως... :happy_4:

Ο συγκεκριμένος κινητήρας όμως λειτουργεί με βενζίνη και όχι με diesel, το οποίο αυτοαναφλέγεται διαφορετικά απ'ό,τι η βενζίνη σε συνθήκες υψηλής συμπίεσης. :cool_4:
Για την αυτανάφλεξη ήθελα να μιλήσω , αυτή που ισχύει και στην βενζίνη ...

Δεν το κατέχεις το άθλημα διότι δεν διάβασες τα νέα περί αυτανάφλεξης βενζίνης ... Ολα το παραπάνω κατεβατό το ήξερα , απλά τώρα ισχύουν άλλα πράγματα ...
 

Μηνύματα
18.117
Reaction score
26.171
αυτα ηταν γνωστα απο παλια , απλα κανενας δεν μπορουσε μεχρι σημερα να ελεγξει φαινομενα αυταναφλεξης (χαιρω πολυ)
η στρωματικη γομωση που εδω και 3-4 χρονια περασε σε κινητηρες παραγωγης ειναι ιστορια περασμενης δεκαετιας (ισως και περισσοτερο) σε επιπεδο μελετης (και σαν ιδεα ισως περισσοτερο). κανενας ομως μεχρι πριν λιγο καιρο δεν ειχε τεχνολογια να την εφαρμοσει στην πραξη (περαν του οτι δεν υπηρχε υπολογιστικη ισχυς ωστε να λυσει το υπολογιστικο κομματι με αρκετη αρκιβεια)
το ιδιο και με τον ελεγχο της αυταναφλεξης ενος πτητικου καυσιμου. αυτο λοιπον οταν γινεται στην πραξη ειναι τουλαχιστον αξιο αναφορας , εξου και το αρχικο μου ποστ.

σε καθε περιπτωση η αυταναφλεξη δεν ειναι αυτοσκοπος, αυτο που προσπαθει να πετυχει κανεις για να αυξησει τον βαθμο αποδοσης ειναι να καταφερει να ελεγξει το φαινομενο επιτυγχανοντας μεγιστη δυνατη θερμοκρασια καυσης εντος κυλινδρου αλλα ταυτοχρονα ελαχιστη δυνατη θερμοκρασια καυσαεριων κατα την εξοδο τους , ωστε να μπορει να γινει πληρεστερη εκμεταλευση του ενεργειακου περιεχομενου του καυσιμου, οπως τουλαχιστον μας περιοριζει το αξιωμα του carnot (που αν δεν εχω χασει καποιο επισοδειο ακομα ισχυει).
για να παμε λοιπον σε μεγαλη θερμοκρασια κατα την καυση πρεπει να συμπιεσουμε και το μειγμα σε μεγαλες πιεσεις ωστε η πιεση καυσης να ειναι και αυτη μεγιστη δυνατη (=θερμοκρασια).
ενυγουει το ολο θεμα παρεκκλινει απο την παρουσιαση της 700αρας, εξαλλου σε μερικα χρονια θα αρχισει να γινεται πιο συμφερουσα η αποθηκευση υδρογονου σε δεξαμενες υδριδιου μεταλλου και οι σημερινες συζητησεις δε θα εχουν παρα ιστορικη μονο αξια...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.880
Μηνύματα
3.066.267
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top