Music Lover η Συνάντηση

Μηνύματα
4.496
Reaction score
2
Αν και ο καιρός προσπάθησε να μας τα χαλάσει,εν τούτοις με μιά επίσκεψη αστραπή,επισκεφθήκαμε το καινούργιο κατάστημα του Γιώργου Θεοφιλάκου,στο Κολωνάκι.

Είναι ένας όμορφος χώρος,απλά διαμορφωμένος με σκοπό την μουσική ,την δικάναλη μουσική και μόνο.
Εκτός απο τα μηχανήματα που αντιπροσωπεύει,όλα σχεδόν λαμπάτα,είδαμε και παλιά κλασσικά κομμάτια.

Δυστυχώς είχαμε αρκετές απώλειες με μέλη που είπαν ότι θα έρθουν και τελικά για κάποιον λόγο δεν τα κατάφερα,και μέσα σε αυτές τις απώλειες,ήταν και ο επίτιμος φωτογράφος της κατηγορίας μας, ο Βασίλης Ελευθερόπουλος,οπότε μην περιμένετε "live" :wink: φωτογραφίες.

Απο τις 11 μέχρι τις 2,ακούσαμε διάφορα μουσικά κομμάτια,με τρία διαφορετικά συστήματα,με σκοπό να καλύψουμε όχι μόνο ακουστικά,αλλά και οικονομικά,όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μερίδα ακροατών.

Ας γράψουν πρώτα εάν φυσικά θέλουν,αυτοί που ήσαν παρόντες,τις εντυπώσεις τους και μετά συνεχίζω.

Ευχαριστούμε τον συν ονόματο Γιώργο για την φιλοξενία αλλά και για τις μουσικές εμπειρίες που είχαμε την τύχη να αποκτήσουμε. :D
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Εσεις ξερετε!
Εαν επροκειτο για βιντεοπροβολεις δεν θα κρατιομουν και θα ειχα γραψει ηδη 2-3 μηνυματα :wink:
Hi End ομως?
Τι θελετε δηλαδη να σας μιλησει ο "ειδικος"?

Αυτα που εχω να πω ειναι πως μου αρεσαν πολυ αυτα που ακουσα , και λαβετε υποψη πως ακουσαμε πανω κατω τα ιδια κομματια απο δυο διαφορετικα συστηματα.
Αν και για να ειμαι ειλικρινης την ωρα που εφευγα με τον Sambalis , τους ειδα να "μαστορευουν" κατι οποτε ειναι δυνατον να ακουσαν και κατι επιπλεον.

Νομιζω πως ο Δημητρης θα μας πει αναλυτικα τι ακουσαμε αργοτερα...

Πολυ ωραιο καταστημα , αψογο και ταιριαστο στησιμο , και φιλοξενια και αμεση επαφη οπως μονο ενα μικρο εξειδικευμενο καταστημα μπορει να προσφερει.
Και αυτο ακριβως ειναι το Music Lover!

O Γιωργος Θεοφιλακος εχει κανει μια σωστη δουλεια συγκεντρωνοντας εταιρειες και αντιπροσωπειες δημιουργωντας μια Hi end οαση στο κεντο της πολης.

Αληθεια πως την ειπαμε την Κινεζικη εταιρεια?Με αφησε αφωνο... :wink:
 


Μηνύματα
116
Reaction score
1
ΑΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΑΚΟΜΗ ΝΟΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΜΕ......ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ GRAAF GM50B
CD PLAYER CONCONANCE DROPLET 5.0
HXEIA KHARMA CRM 3.2F REFERENCE MONITOR.
......B.ΣΥΣΤΗΜΑ. ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ CONCONANCE REFERENCE 5.5 ME 2χ300Β ΛΥΧΝΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ
CD PLAYER CONCONANCE REFERENCE 2.2
HXEIA PHONAR CREDO S100
......Γ. ΣΥΣΤΗΜΑ.ΣΕΤ ΠΡΟ/ΤΕΛΙΚΟΥ CONCONANCE ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΤΗΣ CYBER 222
TΕΛΙΚΟΙ MONOBLOCK CONCONANCE CYBER 845 2x28 CLASS.A.
CD CONCONANCE DROPLET 5.0
HXEIA KHARMA CRM 3.2F REFERENCE MONITOR
ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΛΩΔΙΩΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ACOUSTIC ZEN ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ Ο ROBERT LEE!!!
 

Μηνύματα
116
Reaction score
1
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΗΤΑΝ TO SET THΣ CONCONANCE ME TA PHONAR CREDO S100 ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ 2χ18 ΜΕ ΤΗ ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ 300B ΣΤΗ ΜΕΣΣΑΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕ ΦΟΒΕΡΑ ΑΚΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΕΜΟΥ ΛΟΓΩ ΟΤΙ Η 300Β ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΦΑΣΜΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΧΕΙΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΑΦΩΝΟΥΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΚΗΝΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΒΥΣΣΑΛΕΟ ΧΑΜΗΛΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ SUB ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΑΙΞΑΜΕ ΤΑ ΚΡΟΤΑΛΑ ΗΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ
 

Μηνύματα
4.927
Reaction score
49
Κατ'αρχάς ευχαριστούμε την φιλοξενία Κυριακάτικα των ιδιοκτητών του Music Lover, σε έναν όμορφο λιτό χώρο όπου μπόρεσα και άκουσα τα πρώτα 2 σέτ που αναφέρθηκαν.
Θα σταθώ σε ένα εντυπωσιακό ηχείο που σας παρουσιάζω από το internet μιά και δεν υπήρχε φωτογράφηση, όπου με τον καταπληκτικό λαμπάτο 2Χ18 που τα οδήγησε, παρουσίασαν εξαιρετική εικόνα με διαύγεια, γλυκήτητα και όμορφο μεστό χαμηλό.


Technical Specifications S100
Construction: 2 1/2 Way bass reflex loudspeaker
Frequency Range: 28 - 30,000 Hertz
Sensitivity: 88 dB
Power Handling Capacity: 220 / 300 Watts
Tweeter: D2905/970000 Revelator by ScanSpeak
Midrange: 15W/8530K00 by ScanSpeak
Woofer 18W/8530G00 by ScanSpeak
Cross Over Network: 12 dB / Octave
Dimensions: 1090 x 240 x 332 (H x W x D)
Cabinet: MDF / HDF case with five lateral struttings
Finishing: Burl Wood Veneer
Weight: 35 Kg
http://www.ms-technik.de/en/credo.htm
 

Μηνύματα
36
Reaction score
0
It is not a fallacy that SCAN SPEAK is a serious company worth not only its money, but a good listen if you can't afford them. As for the specific speaker I have some reservation about what you heard due to the watts, claimed to be driving an 88db Sensitivity speaker.

It theoretically means you were listening at very low volumes. Otherwise something in the math does not add up.

From looks alone the speaker seems a bit fake, but the pictures I am sure do not do it justice compared to the real thing. What was the front end, the wiring and everything else that was used during the listening?

How big was the room? How many bodies were in the room?
Did you take anything that you have at home, recording wise to hear it there?

Its footprint is indeed small in the picture at least, does it seem so in real life?

That's about it for now, and I hope I will go by the guys and have a listen myself. For the Price they SOUND interesting according to you guys at least.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
2
Τονυ,την μια μας γράφεις Ελληνικά,την άλλη Ελληνικά με αγλικούς χαρακτήρες,και τώρα καθαρά Αγγλικά.Μας μπέρδεψες βρε παιδί μου :mrgreen:

Οσο για τα Credo S100,πιστεύω ότι είναι τίμια για τα χρήματα που κοστίζουν,εφ'όσον φυσικά ανταποκρίνονται στίς μουσικές μας προτιμήσεις.
 





Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Αξέχαστες εποχές,ξεκίναγε και το hi end απ τα 5 χιλιάρικα. Τώρα τα έχουμε ισοπεδώσει όλα..
Αυτές οι εποχές με τις ακροαματικές εκτιμήσεις και συνεστιάσεις να έχουν την τιμητική τους μπορεί να έχουν παρέλθει χωρίς επιστροφή αλλά δεν διαφέρουν και τόσο σε αναλογία με τις τωρινές...

Όπως τότε, έχουμε τώρα διακεκριμένες προσωπικότητες να υποστηρίζουν ότι το hi-end ξεκινά από πέντε...κανάλια αντί χιλιάρικων (ανά συσκευή κιόλας).

Ένα καταξιωμένο DAC/Pre/Pro με XLR εξόδους και Dirac ή ARC παίζει στο τάληρο και άνω - για να μην πιάσουμε το γνωστό Trinnov.

Αβανταδόρικα streamer με γραμμικά τροφοδοτικά και τα τοιαύτα - όπως έξτρα switchers για αναβαθμισμένη μην ξεχνάμε απόδοση - κοστίζουν χιλιάδες παρά εκατοντάδες ευρά...

Hi-end ενεργά monitors εισαγωγικής κατηγορίας όπως Genelec 8341A , ADAM S2 & S3 , Focal Trio 11 Be , ATC SCM-25 , PSI A-21 , Neumann 310 + sub ξεκινάνε πάνω από πεντοχίλιαρο το ζεύγος , έστω για απλή δικαναλική σύνθεση. Άλλοι δε χρεώνουν παραπάνω την προηγμένη διαχείριση σήματος μέσα από DSP αλγορίθμους και άλλοι χρεώνουν την... απουσία DSP - με ενδεχόμενα συμπιεστικά φαινόμενα ελέω ενσωματωμένου ψηφιακού EQ κατά την αύξηση στη μέση εκπεμπόμενη στάθμη .

Μόνο λυχνιακοί ενισχυτές εισαγωγικής κατηγορίας έχουν μείνει υπό πληθωριστικά κριτήρια ...προσιτοί. :roflmao:

Ακουστική φροντίδα από καταξιωμένες εταιρείες όπως Artnovion ή ολοκληρωμένα σετ από GIK σε ίδια επίπεδα...

Η δε τιμολόγηση καλωδίων και διάφορων παρελκομένων - δευτερεύουσας κατά τη γνώμη μου σημασίας - έχει αλλάξει προς το πιο επώδυνο δια λόγους πρεστίζ. Στο πεντοχίλιαρο επίσης πέφτει κι ένα ζεύγος ενεργών μπασοπαγίδων PSI AVAA , ίσως ένα από τα λίγα παρελκόμενα που θ'άξιζαν τα λεφτά τους.
 
Last edited:




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
δεν διαφέρουν και τόσο σε αναλογία με τις τωρινές...
Διαφέρουν τα μάλα.

Ως γνήσιο μέλος της τότε χαϊενδικής κοινότητας, ξέρω καλά τις διαφορές, τις έχω ζήσει, τις έχω "νιώσει στο πετσί μου" που λέμε.

Τα "τότε" ήταν απλώς ...ακριβά. 🔊📢🏧📿👑

Κατά βάση κανένα δεν έπαιζε σωστά, ούτε καν πλησίαζε το σωστό δηλαδή, πολλά έπαιζαν εντελώς γτπκ, άλλα ξύριζαν κόντρα, άλλα άμπασα, άλλα μόνο στάθμες ασανσέρ, και κλασσικά εικονογραφημένα, όλα μα όλα σε χώρους γιάμπαλα, όπου το φλατερ εκο ήταν το κερασάκι στην τούρτα, και το κυρίως μπάσο ήταν το ξύλινο δάπεδο και κάνας συντονισμός. 😂😁

Η στροφή που υπήρξε από το τότε, είναι επιτέλους η επικέντρωση στο τι σκατά παίζουν τα ρημαδια, τι οφείλουν να παίζουν, πως το μετράμε αυτό, και τι οφείλει να κάνει ο χώρος, και πως τον μετράμε κι αυτόν.

Υπήρχαν και τότε μερικές φωνές βοώντος εν τη ερήμω, τόσο για τις βασικές αρχές που οφείλουν να διέπουν το χώρο, όσο και για τις βασικές αρχές της στερεοφωνιας και της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, αλλά ήταν εποχή που οι μετρήσεις ακόμα και στα περιοδικά περνούσαν απαρατήρητες.

Τότε ήταν μοναχικός καβαλάρης πχ ο Σπύρος ο Κωστόπουλος, με σχόλια για την τοποθέτηση και το χώρο βασισμένα σε επιστημονικές αρχές, κι όχι σε "αυτχιά".

Υπήρξαν μοναχικοί καβαλάρηδες που ακολούθησαν, από το Σπύρο το Μπλάτσιο και τον Κώστα τον Κόγια, από τον κουφού μέχρι τον Ντόχερτι, τα έβαζαν με όλους.

Ένας εναντίον όλων, αυτή ήταν η κατάσταση.

Νοοτροπία του πλήθους ήταν, λόγω έλλειψης γνώσης, λόγω ελλείψεως κατανόησης των γραφημάτων και των μετρήσεων, λόγω έλλειψης κατανόησης και υιοθέτησης των βασικών αρχών λειτουργίας του οντιο, που αντικατέστησε την γνώση με τα πτι φουρ και τα κολακευτικά σχόλια για μεταξωτά πρίμα, με μαχαιρώματα πισόπλατα για το πόσο σκατά έπαιζε το όλγουειζ του θέρτι.

Μη μου λέτε ότι δεν υπάρχει διαφορά, βγάζω σπυργιά. :fuckyou:


Όσον αφορά το οικονομικό, επίσης δεν έχουμε μείνει στα δεδομένα εκείνης της εποχής, όπου το πεντιχιλιαρο ήταν πετσετακι.

Σοβαρές σύγχρονες υλοποιήσεις χαμηλού κόστους όπως οι διάφορες ηχόμπαρες και σονος και δεξερωγωτι, παίζουν κλάσεις καλύτερα από όλα τα σεταπ εκείνης της εποχής, για πολλαπλούς λόγους.

Πολύ οικονομικές προτάσεις από Άνταμ και JBL μέχρι Κάλι και δεξερωγωτι, έχουν κάνει ανθρώπους που εκείνη την εποχή είχαν σκοτώσει τσουβαλια από λεφτά σε καλογυαλισμένα κομοδίνα, να απορούν τι σκατά έκαναν τόσα χρόνια.

Προσθήκη σαμπ σε μεγάλα ηχεία που τότε ήταν προσβολή να μιλήσεις για το μπάσο τους, έχει κάνει ανθρώπους να χοροπηδάνε από τη χαρά τους και να ακούνε όλη τη δισκοθήκη τους ξανά σα νέα.

Τώρα για το πολυκάναλο και το ιμερσιβ, δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε λεπτομέρειες, αλλά απλώς να πω ότι η αδράνεια του παρελθόντος έχει λιώσει μερικούς εγκεφάλους που θεωρούν το πολυκάναλο ως σινεματζίδικη βλακεία και το δικαναλο ως θεϊκό δώρο στους ανθρώπους. Δεν είναι τίποτε άλλο παρά λιωμένοι εγκέφαλοι. 😂😁
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Διαφέρουν τα μάλα.

Ως γνήσιο μέλος της τότε χαϊενδικής κοινότητας, ξέρω καλά τις διαφορές, τις έχω ζήσει, τις έχω "νιώσει στο πετσί μου" που λέμε.

Τα "τότε" ήταν απλώς ...ακριβά. 🔊📢🏧📿👑

Κατά βάση κανένα δεν έπαιζε σωστά, ούτε καν πλησίαζε το σωστό δηλαδή, πολλά έπαιζαν εντελώς γτπκ, άλλα ξύριζαν κόντρα, άλλα άμπασα, άλλα μόνο στάθμες ασανσέρ, και κλασσικά εικονογραφημένα, όλα μα όλα σε χώρους γιάμπαλα, όπου το φλατερ εκο ήταν το κερασάκι στην τούρτα, και το κυρίως μπάσο ήταν το ξύλινο δάπεδο και κάνας συντονισμός. 😂😁

Η στροφή που υπήρξε από το τότε, είναι επιτέλους η επικέντρωση στο τι σκατά παίζουν τα ρημαδια, τι οφείλουν να παίζουν, πως το μετράμε αυτό, και τι οφείλει να κάνει ο χώρος, και πως τον μετράμε κι αυτόν.

Υπήρχαν και τότε μερικές φωνές βοώντος εν τη ερήμω, τόσο για τις βασικές αρχές που οφείλουν να διέπουν το χώρο, όσο και για τις βασικές αρχές της στερεοφωνιας και της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, αλλά ήταν εποχή που οι μετρήσεις ακόμα και στα περιοδικά περνούσαν απαρατήρητες.

Τότε ήταν μοναχικός καβαλάρης πχ ο Σπύρος ο Κωστόπουλος, με σχόλια για την τοποθέτηση και το χώρο βασισμένα σε επιστημονικές αρχές, κι όχι σε "αυτχιά".

Υπήρξαν μοναχικοί καβαλάρηδες που ακολούθησαν, από το Σπύρο το Μπλάτσιο και τον Κώστα τον Κόγια, από τον κουφού μέχρι τον Ντόχερτι, τα έβαζαν με όλους.

Ένας εναντίον όλων, αυτή ήταν η κατάσταση.

Νοοτροπία του πλήθους ήταν, λόγω έλλειψης γνώσης, λόγω ελλείψεως κατανόησης των γραφημάτων και των μετρήσεων, λόγω έλλειψης κατανόησης και υιοθέτησης των βασικών αρχών λειτουργίας του οντιο, που αντικατέστησε την γνώση με τα πτι φουρ και τα κολακευτικά σχόλια για μεταξωτά πρίμα, με μαχαιρώματα πισόπλατα για το πόσο σκατά έπαιζε το όλγουειζ του θέρτι.

Μη μου λέτε ότι δεν υπάρχει διαφορά, βγάζω σπυργιά. :fuckyou:


Όσον αφορά το οικονομικό, επίσης δεν έχουμε μείνει στα δεδομένα εκείνης της εποχής, όπου το πεντιχιλιαρο ήταν πετσετακι.

Σοβαρές σύγχρονες υλοποιήσεις χαμηλού κόστους όπως οι διάφορες ηχόμπαρες και σονος και δεξερωγωτι, παίζουν κλάσεις καλύτερα από όλα τα σεταπ εκείνης της εποχής, για πολλαπλούς λόγους.

Πολύ οικονομικές προτάσεις από Άνταμ και JBL μέχρι Κάλι και δεξερωγωτι, έχουν κάνει ανθρώπους που εκείνη την εποχή είχαν σκοτώσει τσουβαλια από λεφτά σε καλογυαλισμένα κομοδίνα, να απορούν τι σκατά έκαναν τόσα χρόνια.

Προσθήκη σαμπ σε μεγάλα ηχεία που τότε ήταν προσβολή να μιλήσεις για το μπάσο τους, έχει κάνει ανθρώπους να χοροπηδάνε από τη χαρά τους και να ακούνε όλη τη δισκοθήκη τους ξανά σα νέα.

Τώρα για το πολυκάναλο και το ιμερσιβ, δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε λεπτομέρειες, αλλά απλώς να πω ότι η αδράνεια του παρελθόντος έχει λιώσει μερικούς εγκεφάλους που θεωρούν το πολυκάναλο ως σινεματζίδικη βλακεία και το δικαναλο ως θεϊκό δώρο στους ανθρώπους. Δεν είναι τίποτε άλλο παρά λιωμένοι εγκέφαλοι. 😂😁
Σπυράκια έβγαζαν και τότε οι παραδοσιακοί ακροαματικόφιλοι με όσες σύγχρονες εξελίξεις έχουν γίνει κτήμα στη συλλογική συνείδηση.

Όσο ύποπτο ή ανώφελο και να ήταν το παρελθόν δεν βγαίνει κάτι με το να το κατηγορούμε.Ιδίως όταν δεν έχουμε ουσιαστικά καταργήσει το σκεπτικό απαξίωσης σε οτιδήποτε θα θεωρείται κατώτερο κάθε φορά...
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Νομιζω εδω να κλεισει το νημα. Τα υπολοιπα που θα γραφτουν , τα ..........................................διαβασαμε ................................................... :roflmao::roflmao::roflmao:
Καλα Χριστουγεννα σε ολους .
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.132
Τώρα για το πολυκάναλο και το ιμερσιβ, δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε λεπτομέρειες, αλλά απλώς να πω ότι η αδράνεια του παρελθόντος έχει λιώσει μερικούς εγκεφάλους που θεωρούν το πολυκάναλο ως σινεματζίδικη βλακεία και το δικαναλο ως θεϊκό δώρο στους ανθρώπους. Δεν είναι τίποτε άλλο παρά λιωμένοι εγκέφαλοι. 😂😁
Στην αρχη και στην μεση Αριστα :drinks: :hi: μετα γιατι αγριεψες ;;;;;:party:χρονια πολλα:drinks:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.326
Μηνύματα
2.858.610
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top