PC-DAC-Ψηφιακός ενισχυτής

Reaction score
0
Καλησπέρα παίδες.

Είμαι λίγο άσχετος με το χόμπυ και τώρα κάνω τα πρώτα μου βήματα στο χώρο αυτό. Έχω λοιπόν την εξής απορία:

Χρησιμοποιώ το PC μου για να ακούω μουσική το οποίο έχω συνδέσει με τον ψηφιακό ενισχυτή που έχω μέσω της SPDIF εξόδου της κάρτας ήχου. Συνεπώς η ηχητική πληροφορία φτάνει στον ενισχυτή ψηφιακά και ο ενισχυτής τη μετατρέπει σε αναλογικό σήμα το οποίο πάει στα ηχεία. Αν αντί για την κάρτα ήχου χρησιμοποιήσω ένα DAC όπως πχ το Audiotrack Prodigy Cube, τότε θα μετατρέψω αρχικά εκεί το σήμα σε αναλογικό, θα το στείλω στον ενισχυτή ο οποίος ώς ψηφιακός θα το μετατρέψει σε ψηφιακή μορφή και μετά πάλι σε αναλογική για τα ηχεία. Υπάρχει λοιπόν στη 2η περίπτωση μια επιπλέον μετατροπή που μάλλον μεγαλύτερο κακό κάνει παρά καλό.

Ισχύουν τα παραπάνω ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά?? :133:

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις όποιες απαντήσεις

Reaction score
8
Απάντηση: PC-DAC-Ψηφιακός ενισχυτής

οταν λες ψηφιακο ενισχυτη τι ακριβως εννοεις για ποιον μιλας;

Reaction score
0
Καλησπέρα παίδες.

Είμαι λίγο άσχετος με το χόμπυ και τώρα κάνω τα πρώτα μου βήματα στο χώρο αυτό. Έχω λοιπόν την εξής απορία:

Χρησιμοποιώ το PC μου για να ακούω μουσική το οποίο έχω συνδέσει με τον ψηφιακό ενισχυτή που έχω μέσω της SPDIF εξόδου της κάρτας ήχου. Συνεπώς η ηχητική πληροφορία φτάνει στον ενισχυτή ψηφιακά και ο ενισχυτής τη μετατρέπει σε αναλογικό σήμα το οποίο πάει στα ηχεία. Αν αντί για την κάρτα ήχου χρησιμοποιήσω ένα DAC όπως πχ το Audiotrack Prodigy Cube, τότε θα μετατρέψω αρχικά εκεί το σήμα σε αναλογικό, θα το στείλω στον ενισχυτή ο οποίος ώς ψηφιακός θα το μετατρέψει σε ψηφιακή μορφή και μετά πάλι σε αναλογική για τα ηχεία. Υπάρχει λοιπόν στη 2η περίπτωση μια επιπλέον μετατροπή που μάλλον μεγαλύτερο κακό κάνει παρά καλό.

Ισχύουν τα παραπάνω ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά?? :133:

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις όποιες απαντήσεις
Αυτο που εχεις αυτη τη στιγμη ειναι το εξης...