Phono Stage -AudioCraftworks PHONO ONE

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
Αυτό το θέμα είναι μάλλον το πρώτο που θα ενταχθεί στην οικογένεια Ελλήνων Κατασκευαστών/Σχεδιαστών με αντικείμενο το Audio και θα έχουμε ελπίζω την ευκαιρία να γνωρίσουμε και άλλα προϊόντα της εν λόγω εταιρείας στο εγγύς μέλλον.
Θα ακολουθήσουν αντίστοιχες δοκιμές προϊόντων και άλλων Ελλήνων κατασκευαστών οπότε θα χρειαστεί και η βοήθεια όλων σας.

Σκοπός αυτών των δοκιμών θα είναι η γνωριμία μας με τους Ελληνες κατασκευαστές και σχεδιαστές. Η συμμετοχή τους στις σελίδες του avsite.gr δεν είναι απαραίτητη, όμως θα ενθαρρύναμε μια τέτοια κίνηση εκ μέρους τους γιατί επιθυμούμε πάνω απ' όλα να γίνει ένας εποικοδομητικός διάλογος. Αυτός ο διάλογος θα έχει σαν στόχο την ανταλλαγή διαφορετικών απόψεων και προσωπικών εντυπώσεων από τις ακροάσεις των συσκευών και είμαι σίγουρος ότι αυτό θα είναι χρήσιμο για όλους.


Καλή αρχή λοιπόν, ξεκινώντας με το phono stage PHONO ONE & PHONO ONE Plus της Ελληνικής εταιρείας ΑudioCraftWorks του κ. Μιχάλη Σπέρτου .
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
Θα γνωρίσουμε μια υλοποίηση της AudioCraftworks και συγκεκριμένα έναν προενισχυτή ασθενούς σήματος audio κατάλληλο για φωνογραφική κεφαλή, ένα δηλαδή “phono stage” .

To συγκεκριμένο phono stage που έχω αυτή τη στιγμή ονομάζεται PHONO ONE Plus και το παρέλαβα από τον ιδρυτή της εταιρείας κ. Μιχάλη Σπέρτο που είναι και ενεργό μέλος του avsite.gr.
Tον Μιχάλη Θα τον έχετε γνωρίσει πιστεύω οι περισσότεροι από εσάς από τα γραπτά του στα τεχνικά κυρίως θέματa που αφορούν τις κατηγορίες με κύριο αντικείμενο ενδιαφέροντος το Audio.

Στο site της AudioCraftworks στην κατηγορία προϊόντων προενισχυτές/ phono stages μπορεται να διαβάσετε τα βασικά χαρακτηριστικά των μοντέλων PHONO ONE και PHONO ONE Plus καθώς και κάποιες βασικές κατασκευαστικές αρχές.

http://www.audiocraftworks.gr/gr/

Υπάρχουν δύο βασικές εκδόσεις, η πρώτη έκδοση (PHONO ONE) τροφοδοτείται από εξωτερικό γραμμικό τροφοδοτικό ρεύματος ενώ η δεύτερη έκδοση PHONO ONE PLUS από εσωτερικό τροφοδοτικό μπαταριών κλειστού τύπου μολύβδου GEL (3 Χ 6V DC ) . To μοντέλο Plus συνοδεύεται και από έναν ειδικό φορτιστή ρεύματος 8 VAC που χρησιμεύει για την φόρτιση των μπαταριών που βρίσκονται μέσα στο κουτί της συσκευής. Δεν προτείνεται η χρήση άλλου τροφοδοτιικού παρά μόνο αυτού που δίνει μαζί με την συσκευή η AudioCraftWorks. Ειδικά στους φορτιστές μικρής ισχύος που βγάζουν στην έξοδό τους τάση AC είναι πολύ δύσκολο να προσδιορίσεις ακριβώς την τάση εξόδου εκτός κι αν γνωρίζεις την τιμή της αντίστασης του φορτίου ή το ρεύμα που καταναλώνει η συσκευή που τροφοδοτείς. Οπότε ξεχνάμε τους κοινούς αντάπτορες που δίνουν στην έξοδο 12 Volts AC χωρίς φορτίο και όταν κληθούν να δώσουν 0,4 Α πέφτει η τάση τους στα 6 Volts AC.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο φορτιστής μπορεί να παραμένει συνδεδεμένος και σε κατάσταση ON επάνω στο phono stage. Δεν χρειάζεται δηλαδή να αποσυνδέεται μετά τη φόρτιση γιατί οι συγκεκριμένες μπαταρίες που χρησιμοποιούνται σε αυτό το phono stage δεν κινδυνεύουν από υπερφόρτιση. Βέβαια όταν απουσιάζεται από το σπίτι καλό είναι τα μηχανήματα να είναι πάντα κλειστά και αυτό για λόγους ασφάλειας.

Οπως σας είπα εγώ δοκίμασα την έκδοση Plus με τροφοδοσία από μπαταρίες αλλά δυστυχώς δεν είχα στη διάθεσή μου και τον φορτιστή, οπότε δεν σας κρύβω ότι συνεχώς είχα το άγχος μπας και τελειώσουν κάποια στιγμή οι μπαταρίες πριν προλάβω να ολοκληρώσω τις δοκιμές μου. Αυτό βέβαια ήταν απλώς μια δική μου προκατάληψη από προηγούμενες κακές εμπειρίες μου με αντίστοιχες κατασκευές που λειτουργούσαν με τροφοδοτικό μπαταρίας. Στη συνέχεια όμως φάνηκε ότι οι μπαταρίες στο συγκεκριμένο phono stage της AudioCraftworks έχουν μεγάλη αυτονομία αρκεί να θέτουμε τη συσκευή σε κατάσταση OFF όταν δεν ακούμε μουσική από το πικάπ.

Το Phono stage διαθέτει έναν διακόπτη τροφοδοσίας τύπου toggle switch για να θέτουμε την συσκευή σε κατάσταση κανονικής λειτουργίας ή σε κατάσταση φόρτισης. Σε κάθε θέση ανάβει το αντίστοιχο led.

Το phono stage μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε με κεφαλές MC είτε με κεφαλές MM. Το κέρδος ενίσχυσης θα πρέπει να είναι διαφορετικό και για αυτό το λόγο αυτό επιλέγεται με ένα διακόπτη toggle swiitch που βρίσκεται στο πίσω μερος της συσκευής στην πλευρά που είναι τοποθετημένα τα RCA εισόδου και εξόδου της συσκευής.
Δεν κατάφερα να δω αν υπάρχει πρόβλεψη για προσαρμογή της εμπέδησης ανάλογα με την εκάστοτε κεφαλή που χρησιμοποιούμε , τουλάχιστον δεν υπάρχει κάτι σχετικό επάνω στο κουτί της συσκευής ώστε να μπορεί να γίνεται εύκολα η προσαρμογή από τον χρήστη.
Θα επανέλθω με νέα σχόλια και ακουστικές εκτιμήσεις.
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
Eν το μεταξύ, όποιος θέλει μπορεί να θέσει και ερωτήσεις σχετικες με phono stages είτε αφορούν το συγκεκριμένο PHONO ONE είτε είναι γενικές ερωτήσεις τεχνικού ενδιαφέροντος ελπίζοντας ότι θα μας βοηθήσει και ο Μιχάλης Σπέρτος να απαντηθούν.

Θα ξεκινήσω εγώ με μια ερώτηση που έχει να κάνει με τον σωστό τερματισμό της κεφαλής μας είτε αυτή είναι MC είτε MM.

Eρώτηση: Κάποιες κεφαλές για να παίξουν ιδανικά θέλουν να βλέπουν ένα συγκεκριμένο φορτίο στη έξοδό τους και αυτό το φορτίο περιλαμβάνει και τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά της καλωδίωσης από τους ακροδέκτες της κεφαλής μέχρι και το phono stage. Eλάχιστοι είναι αυτοί που διαθέτουν όργανα μέτρησης της χωρητικότητας των καλωδίων διασύνδεσης ή παλμογράφο για την σωστή ρύθμιση της χωριτικότητας που "Βλέπει" π.χ, η MM κεφαλή του πικάπ τους στην έξοδό της. Πως μπορεί ο απλός χομπίστας που δεν διαθέτει τέτοιου είδους όργανα μέτρησης να προσαρμόσει ποιο σωστά την εκάστοτε κεφαλή που χρησιμοποιεί από την στιγμή μάλιστα που ένα phono stage δεν μας παρέχει την δυνατότητα της επιλογής εναλλακτικών τερματισμών (R , C) .
 

Μηνύματα
321
Reaction score
0
Eν το μεταξύ, όποιος θέλει μπορεί να θέσει και ερωτήσεις σχετικες με phono stages είτε αφορούν το συγκεκριμένο PHONO ONE είτε είναι γενικές ερωτήσεις τεχνικού ενδιαφέροντος ελπίζοντας ότι θα μας βοηθήσει και ο Μιχάλης Σπέρτος να απαντηθούν.

Θα ξεκινήσω εγώ με μια ερώτηση που έχει να κάνει με τον σωστό τερματισμό της κεφαλής μας είτε αυτή είναι MC είτε MM.

Eρώτηση: Κάποιες κεφαλές για να παίξουν ιδανικά θέλουν να βλέπουν ένα συγκεκριμένο φορτίο στη έξοδό τους και αυτό το φορτίο περιλαμβάνει και τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά της καλωδίωσης από τους ακροδέκτες της κεφαλής μέχρι και το phono stage. Eλάχιστοι είναι αυτοί που διαθέτουν όργανα μέτρησης της χωρητικότητας των καλωδίων διασύνδεσης ή παλμογράφο για την σωστή ρύθμιση της χωριτικότητας που "Βλέπει" π.χ, η MM κεφαλή του πικάπ τους στην έξοδό της. Πως μπορεί ο απλός χομπίστας που δεν διαθέτει τέτοιου είδους όργανα μέτρησης να προσαρμόσει ποιο σωστά την εκάστοτε κεφαλή που χρησιμοποιεί από την στιγμή μάλιστα που ένα phono stage δεν μας παρέχει την δυνατότητα της επιλογής εναλλακτικών τερματισμών (R , C) .
Μήπως τελικά ο χομπίστας *δεν* χρειάζεται να έχει όργανα μέτρησης... Η μεγάλη προστιθέμενη αξία ενός "προσιτού" κατασκευαστή (καλή ώρα της Audiocraftworks) θα ήταν (ευκτική γιατί δεν ξέρω αν είναι όντως έτσι) η ικανότητα να "προσαρμόσει" το Phono stage πάνω σε μια συγκεκριμένη κεφαλή που ο χομπίστας συστηματικά χρησιμοποιεί. Προσωπικά, αν με ρωτούσε κανείς (που δεν θα με ρωτούσε αλλά λέμε τώρα) θα ήμουν τρομερά ευχαριστημένος αν προσέγγιζα τον κο Σπέρτο (χάριν παραδείγματος) και ήταν (δες παραπάνω) πρόθυμος να κατασκευάσει το phono stage βέλτιστα παραμετροποιημένο για το πικάπ/κεφαλή μου. Και ας μην ξαναλλάξω μοντέλο κεφαλής ποτέ...
 

Μηνύματα
321
Reaction score
0
Να αναφέρω ότι ως "ποτέ"στο χόμπυ μας ορίζεται (από μένα τουλάχιστον) οποιοδήποτε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του διμήνου.
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
Μήπως τελικά ο χομπίστας *δεν* χρειάζεται να έχει όργανα μέτρησης... Η μεγάλη προστιθέμενη αξία ενός "προσιτού" κατασκευαστή (καλή ώρα της Audiocraftworks) θα ήταν (ευκτική γιατί δεν ξέρω αν είναι όντως έτσι) η ικανότητα να "προσαρμόσει" το Phono stage πάνω σε μια συγκεκριμένη κεφαλή που ο χομπίστας συστηματικά χρησιμοποιεί. Προσωπικά, αν με ρωτούσε κανείς (που δεν θα με ρωτούσε αλλά λέμε τώρα) θα ήμουν τρομερά ευχαριστημένος αν προσέγγιζα τον κο Σπέρτο (χάριν παραδείγματος) και ήταν (δες παραπάνω) πρόθυμος να κατασκευάσει το phono stage βέλτιστα παραμετροποιημένο για το πικάπ/κεφαλή μου. Και ας μην ξαναλλάξω μοντέλο κεφαλής ποτέ...

O χομπίστας μουσικόφιλος προφανώς και δεν χρειάζεται να έχει κάποιο μετρητικό σύστημα ή να είναι ηλεκτρονικός για να μπορέσει να προσαρμόσει το phono stage στο πικάπ του και κυρίως την κεφαλή του πικάπ του. Από την άλλη και ο κατασκευαστής ενός phono stage είναι δύσκολο να φτιάξει ένα phono stage που θα προσαρμόζεται αυτόματα σε κάθε κεφαλή και σε κάθε βραχίονα του εμπορίου. Συνεπώς είτε επιλέγει την απλή λύση μιας standard τιμής σύνθετης αντίστασης τερματισμού της κεφαλής MM, λ.χ. 47KΩ // 100pF, είτε μας παρέχει την δυνατότητα μέσω κάποιου διακοπτικού συστήματος της επιλογής συγκεκριμένων τιμών αντίστασης και χωρητικότητας εισόδου.

Η δεύτερη πιθανή λύση είναι να ζητάμε από τον κατασκευαστή να προσαρμόζει το phono stage στο πικάπ και την κεφαλή μας. Για να το κάνει αυτό ο κατασκευαστής θα πρεπει να γνωρίζει πολυ καλά τα χαρακτηριστικά τους καθώς και αυτά της καλωδίωσης που συνδέουν την κεφαλή με το phono stage. Δύσκολο αυτό να εφαρμοστεί από μεγάλους κατασκευαστές αλλά σχετικά εύκολο για τους μικρούς που αναλαμβάνουν custom μετατροπές κατόπιν παραγγελίας από τον πελάτη.
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
Να αναφέρω ότι ως "ποτέ"στο χόμπυ μας ορίζεται (από μένα τουλάχιστον) οποιοδήποτε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του διμήνου.
Για μένα, ειδικά σε ότι αφορά τον αναλογικό ήχο, το διάστημα που αναφέρεις είναι πολύ μεγαλύτερο. Πρέπει να ακούσω σημαντική ηχητική διαφορά για να κάνω το επόμενο βήμα αναβάθμισης. Αν δεν ακούσω καλύτερα τους αγαπημένους μου δίσκους, όπως τους άκουγα την δεκαετια του 80, ποιος ο λόγος να αλλάξω πικάπ και κεφαλή; για να τους ακούω χειρότερα ???
ή να αγοράζω μόνο audiophile βινύλια νέας κοπής ψηφιακώς επεξεργασμένα αφού μπορώ να τα βρω στην ψηφιακή μορφή τους ?
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
Απάντηση: Re: Phono Stage -AudioCraftworks PHONO ONE

...είτε μας παρέχει την δυνατότητα μέσω κάποιου διακοπτικού συστήματος της επιλογής συγκεκριμένων τιμών αντίστασης και χωρητικότητας εισόδου.
Όπως το καινούργιο phono stage της Perreaux που επιτρέπει στο χρήστη να επιλέξει το κέρδος, την αντίσταση, την χωρητικότητα και το είδος της ισοστάθμισης μέσω dip switches?? Γιατί, αν δε με απατά η μνήμη μου, σε 1-2 review που είδα τη σχεδιαστική αυτή επιλογή την παρουσιάζουν λίγο-πολύ ως αρνητική οι, κατά τα άλλα έγκριτοι, reviewers - διότι λέει είναι "δύσχρηστο" και πρέπει να το κλείνεις πριν κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή (τι λες?τέτοιο βάσανο?).

O κόσμος θέλει plug 'n play. Δυστυχώς.
 

Μηνύματα
644
Reaction score
7
Αυτό το διάστημα βρίσκομαι σε αναζήτηση phono για το σύστημά μου. Καταρχήν θετικό το ότι υπάρχουν κατασκευαστές που μπορούν να σου παραχωρήσουν συσκευές τους για δοκιμή στο χώρο σου.
Υπάρχουν όλων των απόψεων κατασκευές εξ όσων δοκίμασα και δεν είναι θέμα μικρού ή μεγάλου κατασκευαστή, αλλά θέμα σχεδίασης.
1. Η ΝΑΙΜ, Clearaudio και ΤΕΑD (the groove) δεν προσφέρουν κανενός είδους παραμεροποίηση, χωρητικότητας, αντίστασης και gain. Για την μεν πρώτη κάτι μπορεί να κάνει ο εδώ αντιπρόσωπος για δεν την δεύτερη το παραγγέλνεις κατευθείαν απο την αρχή σύμφωνα με την κεφαλή σου, αν αλλάξεις πάλι στον κατασκευαστή με κόστος μεταφορικών και χαμένο χρόνο και φυσικά αβέβαιο(;) αποτέλεσμα.
2. Η Primare ρυθμίζει με διακόπτη αντίσταση και χωρητικότητα σε στανταρτ τιμές, αλλά απο τον χρήστη και πανεύκολα.
3. Το ARIA της Audio Analoge, ρυθμίζει με jumper εσωτερικά για το mc ή mm, και εξωτερικά με κάτι δικές της κατασκευές σε RCA για χωρητικότητα και αντίσταση (πολύ ευρηματικό). Αν και το εσωτερικό θέλει άνοιγμα καπάκι και λεπτά δάκτυλα(γίνεται όμως πολύ αραιά) το δεύτερο πανεύκολο και ο χρήστης είναι ανεξάρτητος.
3. Το trichord dino και το trigon ρυθμίζουν με dip switch στο κάτω μέρος του σασί τους. Η επιτομή της ευκολίας και παραμετροποίησης.
Τελικό μου συμπέρασμα; Αν δεν δοκιμάσεις την συσκευή στον χώρο σου και το σύστημά σου παίρνεις μεγάλο ρίσκο. Οι ευκολίες ρύθμισης ευπρόσδεκτες και σου λύνουν τα χέρια, αν όμως η συσκευή τα λεέι λίγο το κακό που δεν ρυθμίζεται.
Το phono κατά την άποψή μου είναι απο τις κυριότερες συσκευές στην αναλογική αλυσίδα.
 

Μηνύματα
321
Reaction score
0
Συμφωνώ με την προτελευταία φράση του Βαγγέλη (περί ευκολιών ρύθμισης)
Καλά κάνει ο κάθε κατασκευαστής και βγάζει ένα προϊόν που προσφέρει ευκολίες και παραμετροποίηση, όμως θεωρώ ότι όταν αγοράζω κάτι ακριβό θα έπρεπε να έχω αποφασίσει προς τα πού κινούμαι ώστε να μην χρειάζομαι ένα phono stage που οδηγά από την πιό αδύναμη MC μέχρι κεφαλοβελόνα concorde.
 

Μηνύματα
321
Reaction score
0
Η δεύτερη πιθανή λύση είναι να ζητάμε από τον κατασκευαστή να προσαρμόζει το phono stage στο πικάπ και την κεφαλή μας. Για να το κάνει αυτό ο κατασκευαστής θα πρεπει να γνωρίζει πολυ καλά τα χαρακτηριστικά τους καθώς και αυτά της καλωδίωσης που συνδέουν την κεφαλή με το phono stage. Δύσκολο αυτό να εφαρμοστεί από μεγάλους κατασκευαστές αλλά σχετικά εύκολο για τους μικρούς που αναλαμβάνουν custom μετατροπές κατόπιν παραγγελίας από τον πελάτη.

g.kar αυτό ακριβώς λέω και εγώ από πάνω ;-)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.113
Reaction score
20.614
Παραπερα μια σημειωση για την σωστη χρηση του Phono One που ισχυει και γενικοτερα. Η σταθμη του σηματος στην Εξοδο του Phono One ειναι τυπικα γυρω στα 500 - 750 mV στον 1ΚΗz, αναλογα και με την Εξοδο της κεφαλης. Η σταθμη αυτη ειναι ηδη υπεραρκετη για να διεγειρει τις Line εισοδους ενος τυπικου Ενισχυτη, και δεν χρειαζεται παραπερα προενισχυση. Εαν παρεμβληθει αλλη βαθμιδα ( προενισχυτης ) αυτη πιθανοτατα θα αλλοιωσει τον Ακουστικο Χαρακτηρα του Phono One και θα υπεισαγει θορυβο λογω υπερβολικου βαθμου Ενισχυσης. Σε αυτη την περιπτωση δεν συνισταται χρηση Προενισχυτη εκτος και αν αυτος ειναι Παθητικος.
Μιχάλη, αυτή η παράγραφος χρειάζεται επαναδιατύπωση και αποσαφήνιση, γιατί σου διώχνει πελάτες.
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
To κέρδος ενίσχυσης σήματος μόνο της βαθμίδας MC = 21.6 dB (X 12) @ 1KHz.

To συνολικό κέρδος τάσης (θέση ΜΜ) = 45.3 dB (X 184) @ 1KHz
To συνολικό κέρδος τάσης (θέση MC) = 66.9 dB (X 2200) @ 1ΚΗz

H ευαισθησία εισόδου (θέση ΜΜ) = 3.0 mV /47ΚΩ
Η ευαισθησία εισόδου (θέση MC) = 0.25 mV / 390 Ω
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205


Στη φωτογραφία φαίνονται τα υλικά της πλακέτας του PHONO ONE.
Οτιδήποτε βρίσκεται εξατέρωθεν των 2 κίτρινων ρελέδων (τα 5 ματσαρισμένα παράλληλα transistors συν άλλα δύο που παίζουν τον ρόλο πηγής ρεύματος ανά κανάλι) ανήκουν στο τμήμα του Moving Coil (MC) που μπορεί να τεθεί εκτός ή εκτός κυκλώματος με την βοήθεια των ρελέδων που ενεργοποιούνται αναλόγως της θέσης που βρίσκεται ο εξωτερικός επιλογέας MC/MM.

Τέρμα αριστερά διακρίνονται οι δύο ρεγουλατόροι τάσης σε μορφή ολοκληρωμένου τα γνωστά μας IC Voltage Regulators, ένα ανά κανάλι όπου βλέπουμε και τους ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές τροφοδοσίας. Η τροφοδοσία είναι μονή και η τάση είναι στα 24V DC 50mA ανά κανάλι. Η τάση αυτή προέρχεται από το εξωτερικό τροφοδοτικό. Στην περίπτωση του PHONO ONE PLUS η τροφοδοσία παρέχεται από συστοιχία μπαταριών μολύβδου συνολικής ονομαστικής τάσης 18V DC που βρίσκονται τοποθετημένες στη βάση της συσκευής. Η πλακέτα με το κύκλωμα βρίσκεται ακριβώς επάνω από τις μπαταρίες. Μου έκανε εντύπωση πως είναι δυνατόν μέσα σε ένα τόσο μικρό αλουμινένιο κουτάκι κατάφεραν και χώρεσαν τόσα πολλά υλικά.
Το πλεονέκτημα αυτής της λύσης είναι προφανώς οι ελάχιστες εσωτερικές καλωδιωσεις για τη μεταφορά της τροφοδοσίας και οι μικρές διαδρομές του σήματος.
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Μιχάλη, αυτή η παράγραφος χρειάζεται επαναδιατύπωση και αποσαφήνιση, γιατί σου διώχνει πελάτες.
Κωστα αυτη η φραση πρωτα απ'ολα ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα. Πραγματικα μου διαφευγει το Πως μπορει να συμβαινει αυτο που λες και επειδη ειμαι και λιγο μπουνταλας σε παρακαλω να μου το εξηγησεις. (PM pls)
Παντως εαν εννοεις οτι κατοχοι προενισχυτων θα μπερδευτουν και προβληματιστουν με τo θεμα του συνολικου Gain εαν προστεθει και αυτο ενος ενεργου προενισχυτη, καλυτερα ας το ψαξουν λιγο εξ αρχης, παρα να δυσαρεστηθουν εκ των υστερων (απο θορυβους υπεροδηγηση κλπ) απο ενα μηχανημα που δεν θα φταιει σε τιποτα.
Εξαλλου κανενα Phono δεν θα δουλεψει σωστα σε παρομοιως λαθος setup. Ωστοσο σε ακουω, καθως δεν φημιζομαι για το ψαγμενο μαρκετιν.
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
Τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο PHONO ONE της Audiocraftworks είναι τα τυπικά και δοκιμασμένα ηλεκτρονικά εξαρτήματα καλής ποιότητας. Οποιος έχει το μικρόβιο του Audiophile ενδεχομένως θα μπορούσε να ζητήσει από τον κατασκευαστή μια ειδική έκδοση υλοποιημένη με εξωτικά υλικά της αρεσκείας του. Υπάρχουν κάποια χρυσά αυτιά που ακούνε διαφορες ανάμεσα σε αντιστάσεις ίδιας ονομαστικής τιμής σε Ω καθώς και σε πυκνωτές. Οποιος νομίζει ότι ακούει αυτές τις διαφορές δεν έχει παρά να το ζητήσει από τον Μιχάλη.

Επ' ευκαιρία, μιας και τον τελευταίο καιρό όλοι μιλάμε για τυφλές δοκιμές ( blind tests) , θα μπορούσαμε να κάνουμε και δοκιμές ας πούμε με διαφορετικούς πυκνωτές στην πορεία του σήματος.

Παράδειγμα :
Eνας πυκνωτής 10mF φτηνός κινέζικος ή ότι άλλο βρεθεί στο συρτάρι μας κόντρα σε κάποιους πολύ ακριβούς πυκνωτές αξίας άνω των 100 ευρώ ανά τεμάχιο. Ο πυκνωτής αυτός θα μπορούσε να τοποθετηθεί στην έξοδο ενός προενισχυτή που κανονικά δεν περιλαμβάνει πυκνωτή στην έξοδο. Επίσης Θα τοποθετηθεί ακριβώς μετά τον πυκνωτή και μια αντίσταση πόλωσης της τάξης των 100KΩ.

Ομως σας παρακαλώ να μην ξεφύγουμε από το βασικό θέμα μας.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.113
Reaction score
20.614
Τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο PHONO ONE της Audiocraftworks είναι τα τυπικά και δοκιμασμένα ηλεκτρονικά εξαρτήματα καλής ποιότητας. Οποιος έχει το μικρόβιο του Audiophile ενδεχομένως θα μπορούσε να ζητήσει από τον κατασκευαστή μια ειδική έκδοση υλοποιημένη με εξωτικά υλικά της αρεσκείας του. Υπάρχουν κάποια χρυσά αυτιά που ακούνε διαφορες ανάμεσα σε αντιστάσεις ίδιας ονομαστικής τιμής σε Ω καθώς και σε πυκνωτές. ...
Ακούν διαφορές, ή νομίζουν ότι τις ακούν;
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
Οταν συνέδεσα για πρώτη φορά το PHONO ONE PLUS (battery PS) αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν η απουσία θορύβου που συνοδεύει σχεδόν πάντα τα περισσότερα phono stages αυτής της κατηγορίας τιμής. Προφανώς αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο τροφοδοτικό μπαταρίας και κατά δεύτερο λόγο στη διάταξη των υλικών επάνω στην κύρια πλακέτα του κυκλώματος.

Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν ότι δεν υπήρχε επάνω στο κουτί η συνηθισμένη θέση για την γείωση του καλωδίου γείωσης του πικάπ. Επρεπε να ξεβιδώσω την μια από τις τέσσερις βίδες στην πίσω πλευρά του κουτιού για να μπορέσω στη συνέχεια να τερματίσω επάνω σε αυτή τη βίδσ τον ξεχωριστό αγωγό της γείωσης του πικάπ. Θα προτιμούσα να υπήρχε μια ξεχωριστή θέση για την γείωση.
 

GF

Μηνύματα
941
Reaction score
27
Κατι απο ΕΛΕΚΤΟΡ μου θυμιζει αυτη η πλακετα..... αλλα τι?
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
9
Κατι απο ΕΛΕΚΤΟΡ μου θυμιζει αυτη η πλακετα..... αλλα τι?
Η πλακεττα μονο ειναι προιον 12 διαδοχικων σχεδιασεων σε Protel και 4 δοκιμαστικων υλοποιησεων, και η εξελιξη της μου πηρε 3 μηνες. Ευχαριστω κατα τ' αλλα και μην κρινεις εξ ιδιων.
 


Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.428
Members
37.941
Νεότερο μέλος
mdim051
Top