Porsche Boxster RS 60

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Το ξέρω ότι το σχήμα είναι πολύ κοινό στους ελληνικούς δρόμους (ιδιαίτερα τους Αθηναϊκούς). Το ξέρω ότι τα περισσότερα είναι εισαγωγής από Γερμανία, με 35 εκατομ χλμ στο κοντέρ.

Αλλά δεν παύει να είναι κατ'εμέ το πιο ολοκληρωμένο, το πιο ισορροπημένο και το πιο θεωρητικά σωστό σπορ αυτοκίνητο παραγωγής σήμερα, που ταυτόχρονα είναι σχετικά πρακτικό και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις καθημερινά. Και σε σχετικά λογική τιμή.
Τα Boxster/Cayman τα θεωρώ το μέλλον της Porsche, μετά το κύκνειο άσμα της πισωμήχανης 911.

Με την νέα ανοικτή έκδοση RS 60, αποτείνει φόρο τιμής στην αντίστοιχη αγωνιστική spyder του 1960. Με λίγους παραπάνω ίππους από την S, νέα χρώματα, νέες ζάντες και μόνο 1960 κομμάτια παραγωγή, είναι ένα αυτοκίνητο που κουβαλάει την πολύ βαριά κληρονομιά της Porsche. Άξιο!









Αντιγράφω από το Top Gear, γιατί δεν θα μπορούσα να το γράψω καλύτερα:

" Now, as then, the Boxster S is a glorious blend of all the best automotive engineering in the world - the kind that's focussed on driving pleasure above all. Honestly, when you first drive a Porsche, a large, bright light bulb comes on in your head and you realise what you've been missing all these years driving inferior rubbish. Honestly. If you love driving, this is for you.

The clutch, for instance, is perfectly weighted - not too heavy, not too light, moving precisely and smoothly through exactly the right amount of travel, biting cleanly at the right point, just where you want it - and that applies to every other control. Everything that moves - steering wheel, brake pedal, throttle pedal, gear shift lever, indicator wand, even the sweep of the wiper blades, it all has that beautifully-engineered, perfectly-judged, solidly-made, no-messing and urgent Porsche quality.

This extends to the way the car moves over the road, the way it sits on its suspension through corners fast and slow, and the way the flat six delivers its thrust. "
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Με ενοχλεί αφάνταστα το γεγονός ότι με λίγα σχετικά χρήματα, τα εισαγωγής γέμισαν τους δρόμους από ιδιοκτήτες που θέλουν να πουλήσουν '' μούρη''. Δικαίως ονομάζεται η Πόρσε των φτωχών!!!
Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό. Δεν είναι όμως 911, έχει μόνο δύο θέσεις και φυσικά οι επιδόσεις δεν είναι τέτοιες ώστε να σταθεί δίπλα σε αντίστοιχα σπορ αυτ/τα. Με λίγα λόγια η επιτυχία του είναι ότι με λίγα σχετικά χρήματα αγοράζεις το όνομα και άντε μετά ο άλλος να ξεχωρίσει τη διαφορά με τις 911 (εμπρός είναι ίδιο).
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Δεν αγοράζεις αυτό το αυτοκίνητο για να 'ξεχωρίζεις' από τους άλλους. Είναι ο συνηθισμένος λάθος λόγος. Το αγοράζεις για την κορυφαία οδηγική συμπεριφορά, την 'επικοινωνία' του σασί με εσένα, το αίσθημα και τη χροιά του 6κύλινδρου πίσω σου, και τον τρόπο που σου βάζει ένα χαμόγελο στο στόμα σε κάθε στροφή.
Τα άλλα είναι για posers και γκλαμουράτους...
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.448
Reaction score
99.796
Απάντηση: Re: Porsche Boxster RS 60

Τα άλλα είναι για posers και γκλαμουράτους...
...οι οποίοι συντηρούν τέτοιες "hiend" εταιρείες. :109:
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Porsche Boxster RS 60

Ήθελα να το σχολιάσω από τότε που το πρωτοανέβασε ο Άκης αλλά συγκρατήθηκα.
Λοιπόν για εμένα οι Boxter-Cayman σημαίνουν δυο πράγματα:

a. Ήθελα να αγοράσω Porsche 911 αλλά δεν κατάφερα να βγάλω τόσα λεφτά που κάνουν, ακόμα και οι μεταχειρισμένες (αν και τελικά πληρώνεις όσο μια 911:136:).

b. Καλά θέλει το κ@λόπαιδο και Porsche, θα του πάρω μια φτηνή μεταχειρισμένη Boxter.


Άσε που μια Cayman με τα extra κάνει σχεδόν όσο μια entry level 911.:126:
 

Μηνύματα
333
Reaction score
0
Κι εμένα Jo, μου βγάζει το συναίσθημα ότι όλη η λογική κατασκευής της έγκειται στο "δώστε Πόρσε στο λαό"! Έχω φτάσει να λυπάμαι κάτι φουκαράδες μποξτεράτους, όταν τους περνάει - ή δεν τους περνάει, πάει απλώς δίπλα τους, σιγομουρμουρίζοντας σαδιστικά - κάποιο ολοκαίνουργιο 911. Το πασίγνωστο παιχνίδι θύτη-θύματος, τσίτας και γαζέλας, λίγο πριν την σφαγή!....
Εδώ, βέβαια, πρέπει να πω ότι ο Άκης έχει απόλυτο δίκιο, όταν λέει ότι ο συνειδητοποιημένος χρήστης της λίγο νοιάζεται για όλα αυτά, κι αν τα λεφτά του φτάνουν ως μια μπόξτερ, χωρίς αμφιβολία και χωρίς κόμπλεξ θα νοιώσει όλη την ποιότητα και το μεγαλείο αυτού του μεγάλου κατασκευαστή αυτοκινήτων, γύρω του και μέσα του!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Παίδες, για τις κοινωνικοψυχολογικές προεκτάσεις του θέματος "ακριβό αυτοκίνητο μάρκας", μπορούμε να μιλήσουμε όποτε θέλετε.

Το εν λόγω thread το άνοιξα, γιατί πραγματικά με συγκινούν τα εν λόγω αυτοκίνητα, από μικρό παιδί (πριν γνωρίσω τις γκόμενες εννοώ). Είχα διαβάσει για τους αγώνες, για τις νίκες, για το engineering, για τις πατέντες, για την επιστήμη, πολύ πριν μου γυαλίσουν για άλλο σκοπό.

Επίσης, μετά από χρόνια ενασχόλησης με το άθλημα (είχα αυτοκίνητο άλλης μάρκας γρηγορότερο από 911 της εποχής), έχω καταλήξει στο γεγονός ότι η Porsche έχει κάτι το μαγικό, κάτι που μόνο η αρμονία άρτιας μηχανικής και πρόβλεψης για το παραμικρό πράγμα, μπορεί να δώσει. Μιλάω για αυτοκίνητα που μπορεί ο καθένας να οδηγεί καθημερινά για χρόνια, και να του δίνουν ένα χαμόγελο κάθε, μα κάθε, μέρα. 'Οχι supercars του "έχει 20.000 χλμ, πάει για πούλημα", όπως π.χ. είναι/ήταν οι Ferrari.

Τέλος, τα κεντρομήχανα Boxster και Cayman τα θεωρώ ως το μέλλον της Porsche. Η 911 είναι 'κουρασμένη', είναι λάθος μηχανικό design (μηχανή πίσω από τον πίσω άξονα!!!), που μόνο η εμμονή με την ιστορία, και η υπέρτατη ικανότητα των μηχανικών της Porsche την κρατούν στην κορυφή των πολυτελών sports cars τόσες δεκαετίες.
Και βέβαια θα μου άρεσε μια Carrera S ή μια 4S, και βέβαια θα μου άρεσε μια μυώδης Turbo, ή μια παρανοϊκή GT2, ή το χειρουργικό εργαλείο GT3.

Και βέβαια μου αρέσει το σχήμα μιας Aston Martin.

Αλλά μου αρέσει και η ισορροπία. Και η υπέρτατη ισορροπία βρίσκεται όταν από την θεωρία μέχρι την πράξη, όλα δουλεύουν προς τον ίδιο σκοπό:
- Κεντρομήχανο
- Πισωκίνητο
- Σωστή κατανομή βάρους
- Φρένα άγκυρες με αίσθηση
- 6κύλινδρος σε σειρά (ισορροπημένος by design)
- αεροδυναμικό
- άριστη θέση οδήγησης
- το καλύτερο σύστημα διεύθυνσης στην αυτοκινητοβιομηχανία: επικοινωνεί τα πάντα στον οδηγό
- αξιόπιστο (αποδεδειγμένα κυκλοφορούν αυτοκίνητα με εκατοντάδες χιλιάδες χλμ χωρίς πρόβλημα) για καθημερινή χρήση.

Θεωρώ ότι τα κεντρομήχανα της Porsche είναι τα αυτοκίνητα που θα σχεδίαζαν οι καλύτεροι μηχανικοί του κόσμου, αν μαζεύονταν και ξεκινούσαν από ένα λευκό χαρτί.
Με αποκορύφωμα την Carrera GT φυσικά. Ίσως φατσικά θα μπορούσαν να τα κάνουν καλύτερα (γούστα είναι αυτά), αλλά μηχανικά είναι η επιτομή του απλού αλλά βαθιά φιλοσοφημένου engineering, χωρίς φρου φρου και αρώματα.

Για την 911: Προσωπικά, όταν βλέπω 911 στον δρόμο, νιώθω λίγο λύπη, που ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι status symbol, και όχι το sports-car-for-life που πρέπει να είναι. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, νιώθω λύπη, γιατί βλέπω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών, μόλις βγαίνει η καινούρια έκδοση (996->997) και νέο facelift, πάνε αμέσως και το ανταλλάσσουν. Δεν 'νιώθουν' τι έχουν, απλά πρέπει να έχουν το 'τελευταίο'.
Δεν έχουν εξαντλήσει τα όρια του αυτοκινήτου που είχαν (σε καμία περίπτωση) και θέλουν το ελάχιστα καλύτερο.
Μιλούσα με φίλους, και αναρωτηθήκαμε γιατί δεν βλέπουμε όλες τις γενιές 911 στον δρόμο, παρά μόνο την τελευταία ή άντε μια πιο πίσω...

Κρίμα...
 

Μηνύματα
2.611
Reaction score
14
Sorry παιδιά αλλά το cayman s με έξτρα που πρέπει να μπουν στο αυτοκίνητο αυτό ,πάει 120.000...
Δεν είναι λίγα λεφτά...!! Άσε που συμφωνώ με τον Άκη για την μηχανική τελειότητα και ισορροπία του κεντρομήχανου...
Προσωπικά πιστεύω πως αισθητικά εδώ και πολλά χρόνια οι 911 δεν είναι πια 911..

Το cayman πχ είναι αντρικό αυτοκίνητο...

Τα 911 με leasing τα οδηγούν κάτι άχρηστες με τσιγάρο στο χέρι έξω από το παράθυρο...ούστ..

Και στο θέμα μας ,η συγκεκριμένη boxter rs60 είναι πανέμορφη..
Απλά.
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Πέρα από τα, δικαιολογημένα, σχόλια για τους πολίτες της Ψωροκώσταινας...η Βoxter είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο.

Προσωπικά λίγο με νοιάζει αν είναι η χειρότερη Porsche από πλευράς επιδόσεων.

Έχοντας ζήσει την ''χαρά'' της κατοχής ενός κλασσικού ανοικτού αυτοκινήτου, ξέρω ότι θα με ευχαριστούσε πολύ να κάνω νωχελικές βόλτες με ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Και αμα θέλω....να το πατάω που και που...και αυτό να ...ψιλοπηγαίνει. :136:
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Οι συνηδειτοποιημενοι, αυτοί που επιθυμούν πραγματικά σπορ χαρακτήρα δεν αγοράζουν Boxster. Υπάρχουν (στην ίδια κατηγορία τιμής) πιό αποτελεσματικά αυτ/τα. Πιό γρήγορα, με περισσότερους χώρους, καλύτερη οδική συμπεριφορά και αίσθηση.

Δε χρειάζεται να τεκμηριώσει κάποιος, ότι ένα EVO, IMPREZA, M3, σημειώνουν καλύτερους χρόνους. Αυτοκίνητα πιό ζυγισμένα, μερικά με τετρακίνηση και πλούσιο ιστορικό σε αγώνες.Αλήθεια πόσες Boxster έχετε δεί σε αγώνες? Και τα ανωτέρω είναι αυτοκίνητα σαφώς πρακτικώτερα.
Αλλά ειδικά η έκδοση RS 60, έχει πρόβλημα και εντός έδρας.Στην αγορά των μετ/νων έχει την ίδια τιμή (67000Ε στη Γερμανία) με τις 911/996. Και εδώ φυσικά δεν τίθετα θέμα σύγκρισης.
Δηλαδή συζητάμε γιά μία Boxster που στην Ελλάδα εκτελωνισμένη υπερβαίνει τις 85000-90000Ε, έναντι αυτών που κυκλοφορούν και βρίσκει κάποιος από 40000Ε και άνω. Εάν υπάρχει κάποιος στο forum που πιστεύει ότι η σχέση τιμής προς απόδοση είναι λογική, ας το αποδείξει αγοράζοντας το, κι όλοι οι υπόλοιποι θα του ευχηθούν ...καλοτάξιδο.
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Κων/νου Κώστας;Δε χρειάζεται να τεκμηριώσει κάποιος said:
Καμμία σύγκριση.

Νομίζω ότι το νόημα της ''βόλτας'' με μια boxter είναι άλλο.
Σίγουρα διαφορετικό από αναβάσεις Ριτσώνας και λοιπές καγκουριές όπως φανάρι-φανάρι ή μαγκιές στα λιμανάκια Βουλιαγμένης.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.448
Reaction score
99.796
Απάντηση: Re: Porsche Boxster RS 60

Δε χρειάζεται να τεκμηριώσει κάποιος, ότι ένα EVO, IMPREZA, M3, σημειώνουν καλύτερους χρόνους.
Εάν υπάρχει κάποιος στο forum που πιστεύει ότι η σχέση τιμής προς απόδοση είναι λογική, ας το αποδείξει αγοράζοντας το, κι όλοι οι υπόλοιποι θα του ευχηθούν ...καλοτάξιδο.
Φίλε Κώστα,
το "τιμή προς απόδοση" το υπολογίζεις περισσότερο στις "low end" κατηγορίες όλων των καταναλωτικών προϊόντων.
Όταν μπορείς ν΄ανέβεις σε κάποιες κλάσεις που υπερβαίνουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις ύπαρξης του προϊόντος, τότε υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν τον αγοραστή. Στα αυτοκίνητα για παράδειγμα έχουμε :brand name, φήμη, εμφάνιση, πολυτέλεια, επιδόσεις, μοναδικότητα κλπ
Εγώ προσωπικά, θαυμάζω τις επιδόσεις ενός EVO ή ενός Impreza και έχω οδηγήσει και τα δύο, αλλά μέχρι εκεί.
Δε θα αγόραζα με τίποτα ένα τέτοιο αυτοκίνητο και ειλικρινά θα ντρεπόμουν να το κυκλοφορώ. Για λόγους status κυρίως... και δεν είμαι κανένα ψώνιο... ούτε το βράδυ κυκλοφορώ, ούτε στα μπουζούκια και στα clubs συχνάζω, ούτε γκομενίζω πια λόγω έγγαμου βίου.:137:
Άσε που τέτοια αυτοκίνητα τραβούν τα βλέμματα αυτών που δε θέλω, των πιο "ειδικών", με σχόλια του τύπου "Να το αμάξι του Solberg από το WRC"...
Αυτά είναι καλά να τα κάνεις μέχρι τα 25-30. Μετά αλλάζουν οι προτεραιότητες. Έχω περάσει κι εγώ από αυτήν τη φάση (κόντρες με στοιχήματα, σφήνες, λιμανάκια κλπ), μέχρι που "σοβαρεύτηκα".
Είχα παλιότερα Boxster και ειλικρινά δε με ένοιαζε καθόλου, αν κάποιο άλλο αυτοκίνητο (ακόμα και M3 που είναι BMW) μπορούσε να με "ξεφτιλίσει" στο δρόμο. Δεν τα πρόσεχα καν ότι υπήρχαν, ούτε επρόκειτο να κοντραριστώ μαζί τους. Το είχα γι' αυτό που ήταν κι όχι για το πόσο ανταγωνιστικό χρόνο θα έκανε σε μια πίστα. Και ναι, ήταν πιο ακριβή από άλλά ήταν Porsche. Μακάρι να μπορούσα να πάρω και Cayman και 911.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Porsche Boxster RS 60

Νομίζω ότι σε αυτό το θέμα ο καθένας μπορεί να μιλάει μόνο για το εαυτό του και για τίποτε άλλο.
ΚΑΝΕΝΟΣ η άποψη δεν έχει κάποια μεγαλύτερη αξία, ειδικά από τη στιγμή που η συζήτηση δε στρέφεται περί μετρήσιμων μεγεθών αλλά περί αίσθησης, επικοινωνίας, ευχαρίστησης και πάει λέγοντας.

Τα πράγματα είναι απλά, έχεις (λέμε τώρα) 150000€, τι αγοράζεις, μια 4S Coupe ή μια Cayman με πολλά extra (και σου περισσεύουν και μερικά ευρά να αγοράσεις ένα PRIUS διότι με τα πορσικά δεν είναι να κάνεις βόλτα την οικογένεια κάθε μέρα:137:);
Εγώ λοιπόν θα αγόραζα την 911, έτσι και μόνο διότι το έχω καημό από μικρό παιδί. Μου είναι αδιάφορο το ποιο πάει περισσότερο, ποιο είναι καλύτερα στημένο και εάν κάποιο έχει παροχημένη αρχιτεκτονική. Προσωπικά πάντως, δε γνωρίζω κανέναν ο οποίος να είχε τη δυνατότητα να αγοράσει μια 911 και να είπε πως θα πάρει μια Boxter ή Cayman επειδή τα θεωρεί καλύτερα αυτοκίνητα. Όλοι απλά δεν είχαν τη δυνατότητα (για οποιοδήποτε λόγο) να πάνε σε 911.

Και δυο παρατηρήσεις:
Άκη,
αυτά τα περί παρωχημένης σχεδίασης της 911 τα ακούμε παραπάνω από 28 χρόνια τώρα. Κάτι όμως 944 και κάτι γουρλομάτικα 928 τα οποία περίμεναν να την αντικαταστήσουν είναι πλέον αναφορές της μιας γραμμής στην ιστορία της Porsche. Δε λέω ότι ο κρεμασμένος στον πίσω άξονα κινητήρας δεν είναι ένα βαρίδι για τους σχεδιαστές, όμως η 911 είναι εδώ και είναι επιτυχημένη για 45 χρόνια, μέσα στα οποία έχει αναδειχτεί ως το πλέον χρηστικό υπερ-αυτοκίνητο και μας έχει δώσει και τη φοβερή 959, ένα μοναδικό αυτοκίνητο.

Alex,
εάν ντρέπεσαι να οδηγήσεις μια Μ3 ή ένα EVO επειδή τα οδηγούν και κάγκουρες, πες μου έχεις δει τι _α_α_ες οδηγούν τις boxter.:136:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Συμφωνώ στο περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Βέβαια, το ότι μπορώ να πάω πιο γρήγορα με την μηχανή μου, δεν σημαίνει ότι δεν απολαμβάνω ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ξέρεις τι είναι να έχεις δώσει καμιά 100άρα χιλιάδες ευρώ και να σε περνάει χαλαρά ένα μηχανάκι των 5000; Σε πολλούς, πίκρα. Εγώ θα τον χειροκροτούσα κιόλας. Μακάρι να είχαμε όλοι ότι θέλαμε για να γουστάρουμε.

καλύτερη οδική συμπεριφορά και αίσθηση.
Λανθάνεις. Γνωρίζω και μιλώ.

Δε χρειάζεται να τεκμηριώσει κάποιος, ότι ένα EVO, IMPREZA, M3, σημειώνουν καλύτερους χρόνους. Αυτοκίνητα πιό ζυγισμένα,
Άστο. Είναι χαμένο το παιχνίδι. Έχω εντύπωση ότι δεν έχεις οδηγήσει ποτέ Porsche. Κάνε το με την πρώτη ευκαιρία. Θα αλλάξεις γνώμη. Είχα M Coupe, και όσο και να το αναπολώ, πάλι μια Porsche με συνεπαίρνει περισσότερο.

Όσο για το Cayman S, είναι για μένα ένα άριστο αυτοκίνητο, ταχύτερο της Boxster λόγω οροφής, και σίγουρα θα το έπαιρνα (εγώ) αντί μιας απλής 997, για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.448
Reaction score
99.796
Απάντηση: Porsche Boxster RS 60

ΚΑΝΕΝΟΣ η άποψη δεν έχει κάποια μεγαλύτερη αξία, ειδικά από τη στιγμή που η συζήτηση δε στρέφεται περί μετρήσιμων μεγεθών αλλά περί αίσθησης, επικοινωνίας, ευχαρίστησης και πάει λέγοντας.
Συμφωνώ απόλυτα για τη διαφορετικότητα της γνώμης και του γούστου και χάρις σε αυτήν έχουμε τόση μεγάλη ποικιλία αυτοκινήτων για να επιλέξουμε.
Ακόμα και τα μετρήσιμα μεγέθη να συγκρίνουμε (κυρίως τους χρόνους) σε ανταγωνιστικά αυτοκίνητα, δε θα δούμε τραγικές διαφορές στην πράξη, μέσα στα πλαίσια που κινείται ένας καλός οδηγός σήμερα, με τη κίνηση, την αστυνόμευση, την ασφάλεια κλπ. Εκτός κι αν σκοπεύει να κάνει κόντρες ή γύρους σε πίστες...

Τα πράγματα είναι απλά, έχεις (λέμε τώρα) 150000€, τι αγοράζεις, μια 4S Coupe ή μια Cayman με πολλά extra (και σου περισσεύουν και μερικά ευρά να αγοράσεις ένα PRIUS διότι με τα πορσικά δεν είναι να κάνεις βόλτα την οικογένεια κάθε μέρα:137:);
Εγώ λοιπόν θα αγόραζα την 911, έτσι και μόνο διότι το έχω καημό από μικρό παιδί.
Μαζί σου και εδώ! Κι εγώ την 911 θα αγόραζα για τους ίδιους ακριβώς λόγους.

Alex,
εάν ντρέπεσαι να οδηγήσεις μια Μ3 ή ένα EVO επειδή τα οδηγούν και κάγκουρες, πες μου έχεις δει τι _α_α_ες οδηγούν τις boxter.
Δε με νοιάζει τόσο το ποιοι τα οδηγούν, αλλά το ποιοι τα κοιτούν. Κακά τα ψέματα, όταν πάρεις ένα ξεχωριστό ακριβό αυτοκίνητο σε νοιάζει και η φιγούρα (με την καλή έννοια). Απλά αλλάζει το σε ποιους θες να τραβάς το βλέμμα...
Επίσης δε μου αρέσει να κρίνω αυτούς που έχουν κάτι το οποίο θα ήθελα να έχω κι εγώ. Ας είχα την 911 κι ας υπήρχαν κάποιοι που θα με έλεγαν π@π@ρ@. Και θα είναι πολλοί, γιατί όσο και σωστός να είσαι και να φέρεσαι, λόγοι ζήλιας οδηγούν σε χαρακτηρισμούς.
Έχω βαρεθεί να ακούω ότι όλες τις ωραίες γκόμενες τις έχουν οι μ@λ@κες, τα καλά αυτοκίνητα οι "κουλοί", τα ωραία σπίτια οι απατεώνες κλπ Μπορεί ένα ποσοστό να είναι έτσι, αλλά γιατί όλοι οι υπόλοιποι "αδικημένοι" που δεν έχουν όλα αυτά είναι οι "τέλειοι";

Και μπορεί να έπαιρνα ένα EVO ή ένα Impreza αν ήθελα να έχω ένα αυτοκίνητο για να ξεκ@@λώνω σε καμιά ερημιά. Αλλά θα έπρεπε να έχω άλλα 3 τουλάχιστον αυτοκίνητα που θα εξυπηρετούσαν βασικότερες προτεραιότητες επιλογής, άρα ...ούτε στα όνειρα μου! :137:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.448
Reaction score
99.796
Απάντηση: Re: Porsche Boxster RS 60

Συμφωνώ στο περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Βέβαια, το ότι μπορώ να πάω πιο γρήγορα με την μηχανή μου, δεν σημαίνει ότι δεν απολαμβάνω ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ξέρεις τι είναι να έχεις δώσει καμιά 100άρα χιλιάδες ευρώ και να σε περνάει χαλαρά ένα μηχανάκι των 5000; Σε πολλούς, πίκρα. Εγώ θα τον χειροκροτούσα κιόλας. Μακάρι να είχαμε όλοι ότι θέλαμε για να γουστάρουμε.
Ακριβώς έτσι!
Άσε που αν ο οδηγός της μηχανής είναι κομπλεξικός θα πει: "Τόσα λεφτά έδωσε και τον έσκισα!", χωρίς να καταλαβαίνει ότι με τα 100 χιλιάδες ευρώ ο αυτοκινητιστής, θα μπορούσε να πάρει 20 μηχανές, αν ο στόχος του ήταν τα απόλυτα νούμερα.
Βέβαια ο καθένας χαίρεται με ότι έχει και στη συγκεκριμένη περίπτωση προτιμώ να είμαι ο κάτοχος του ακριβού αυτοκινήτου.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Porsche Boxster RS 60

Να προσθέσω κάτι:
Επειδή είμαι βέβαιος ότι δεν θα καταφέρω να αποκτήσω τόσα χρήματα που να μπορέσω να αγοράσω μια S4 (ναι ρε αυτή θέλω), εάν μου περισσέψουν καμιά 50άρα χιλιάδες ευρωπούλια, θα πάρω μια boxter από δεύτερο (γερμανικό) χέρι. Έχω και το φιλαράκι μου τον Κώστα που είναι στα πράματα, θα μου βρει κάτι καλό.

Τώρα, καλέ μου φίλε Xfader, υπάρχει μια βρετανική ρήση, την οποία αμυδρά θυμάμαι,η οποία είχε να κάνει με κάποιον μάλλον ασχημομούρη ο οποίος έλεγε ότι για τη μούρη του δεν τον απασχολεί διότι αυτός είναι από μέσα.:116:
Δηλ.... επειδή έχω την πολυτέλεια να αδιαφορώ για το πως δείχνει το αυτοκίνητό μου, αφού η ζωή μου εξαρτάται από άλλα πράγματα κυρίως, δε θα ενδιαφερθώ για την εντύπωση που θα κάνει το αυτοκίνητό μου. Το ξέρεις καλά ότι το έχω κάνει πράξη, αφού με 35000€ θα μπορούσα να αγοράσω σαφώς εντυπωσιακότερο όχημα από το Forester...
Τώρα τι να σου πω, εάν μετά από καμιά 20αριά χρόνια μας τη βαρέσει και αρχίσουμε να κυκλοφορούμε προσπαθώντας να εντυπωσιάσουμε πιπίνες συνομήλικες της κόρης μου, ίσως αλλάξω άποψη και για το αυτοκίνητο, ή θα αναλάβεις εσύ να φέρεις το αμάξι. Όμως να πάλι δε θα είναι καλή επιλογή η Cayman (ή Boxter), έχει μόνο δύο θέσεις :143:
 

Μηνύματα
2.611
Reaction score
14
"Οι συνηδειτοποιημενοι, αυτοί που επιθυμούν πραγματικά σπορ χαρακτήρα δεν αγοράζουν Boxster. Υπάρχουν (στην ίδια κατηγορία τιμής) πιό αποτελεσματικά αυτ/τα. Πιό γρήγορα, με περισσότερους χώρους, καλύτερη οδική συμπεριφορά και αίσθηση.

Δε χρειάζεται να τεκμηριώσει κάποιος, ότι ένα EVO, IMPREZA, M3, σημειώνουν καλύτερους χρόνους. Αυτοκίνητα πιό ζυγισμένα, μερικά με τετρακίνηση και πλούσιο ιστορικό σε αγώνες.Αλήθεια πόσες Boxster έχετε δεί σε αγώνες? Και τα ανωτέρω είναι αυτοκίνητα σαφώς πρακτικώτερα
."




Δεν είναι ολοκληρωμένος ο συσχετισμός της rs60 με το evo ή το impreza...
Ξέχασες το νούμερο ένα , την αισθητική και τον σχεδιασμό..

Ναι την ίδια " δουλειά" κάνει μια γύφτισσα 150 κιλά με κρεμασμένο στήθος με την belucci..
Aν προτιμήσει κάποιος την γύφτισσα ενώ μπορεί να έχει όποια θέλει, τι να πώ ? Περί ορέξεως..
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.448
Reaction score
99.796
Απάντηση: Porsche Boxster RS 60

Να προσθέσω κάτι:

Δηλ.... επειδή έχω την πολυτέλεια να αδιαφορώ για το πως δείχνει το αυτοκίνητό μου, αφού η ζωή μου εξαρτάται από άλλα πράγματα κυρίως, δε θα ενδιαφερθώ για την εντύπωση που θα κάνει το αυτοκίνητό μου. Το ξέρεις καλά ότι το έχω κάνει πράξη, αφού με 35000€ θα μπορούσα να αγοράσω σαφώς εντυπωσιακότερο όχημα από το Forester...
Μα δε διαφώνησα πουθενά μαζί σου! Άσε που το Forester είναι και μέσα στις δικές μου μελλοντικές προτιμήσεις.
Η άποψή μου έχει να κάνει με αυτούς που θα προτιμήσουν το αυτοκίνητο και για τη μούρη. Και αυτό το φαινόμενο είναι πιο έντονο όσο ανεβαίνουμε σε τιμή (γι' αυτούς με τα "πειραγμένα Saxo που νομίζουν ότι εντυπωσιάζουν έχω να πω ότι φτηνή φιγούρα στα υλικά αγαθά δεν υπάρχει) .

Κάθε ιδιαίτερο (και σχετικά ακριβό) αυτοκίνητο έχει το δικό του κοινό.
Δε μου αρέσει λοιπόν ο χαρακτηρισμός του ραλλιάρη και του κ@@λόγκαζου στην περίπτωση που θα είχα ένα 4WD WRC δρόμου. Προτιμώ πιο κυριλέ προσεγγίσεις. Βέβαια παίζουν ρόλο κι άλλα, όπως οι παρέες, το που συχνάζει ο καθένας, οι προτεραιότητες στη ζωή κλπ
Και φυσικά αυτή είναι η καθαρά προσωπική μου άποψη και σέβομαι όλες (σχεδόν...:137:) τις άλλες.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Μου το γυρνάτε σε image, και δεν μ'αρέσει. Το thread είναι για car enthusiasts! :606:
Κοιτάχτε την φωτογραφία. Μιλάμε για "Vorsprung durch Technik", "Fahrvergnügen", και για "Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG" μαζί.
Ξέρετε τι σημαίνει "Dr. Ing."? Μεγάλη σημασία έχει στη Γερμανία ο εν λόγω τίτλος, το εν λόγω αξίωμα.
Μια εταιρεία με τον "Doktor der Ingenieurwissenschaften" στον τίτλο, μόνο κορυφαία μηχανολογία ποιότητας θα μπορούσε να πουλάει...
:622:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • loggeo
    Projectors

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.892
Μηνύματα
3.066.747
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top