Porsche Boxster RS 60

Μηνύματα
317
Reaction score
12
Προσωπικη γνωμη:αν θες μηχανολογικη αρτιοτητα,τελεια επαφη&επικοινωνια με το αμαξι η γερμανοι και η porch ειδικα ειναι μονοδρομος(αδυναμιες ειναι αυτες τι να κανουμε ) αν απο την αλλη ψαχνεις γκομενοπαγιδα/image καλυτερα να αφησεις την αυτοκινηση γενικοτερα :Ρ

Ακη απο τις λιγες στυλλατες υλοποιησεις πραγματικα ομορφο αν και ειμαι κατα των cabrio με εξερεση την carrera gt
Παρεπιπτωντος οι cayman&boxter δε με συγγινουν ειναι πολυ baby :p:p:p
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Porsche Boxster RS 60

Κοιτάξτε τώρα τι έχουμε κάνει:
21 posts και δεν έχουμε διαφωνήσει, δεν έχουμε ειρωνευτεί, δεν έχουμε κατακρίνει, πολύ πολιτισμός ρε παιδί μου.:137:
Βέβαια, εάν το συνεχίσουμε κινδυνεύουμε να ανοίξει την πόρτα ο Κουρτινόπουλος και να πει ότι όλα αυτά είναι ΓτΠ και μόνο με μια Άλφα μπορείς να μπουρμπουρ, μπουρμπουρ...:135:

Τώρα επειδή βάλαμε κάποια αυτοκίνητα δίπλα στην Boxter και Cayman να πω την αλήθεια μόνο κάποιες Ζ4 και CLK θα έβαζα δίπλα τους. Όμως εδώ δεν τίθεται ζήτημα για την πλέον συμφέρουσα αγορά, αφού εάν κατάλαβα καλά η επιλογή εταιρίας είναι μονόδρομος, λεφτά δεν έχουμε...
 



Μηνύματα
317
Reaction score
12
Ρε συ Reg με τοσα ηχεια και ενισχυτονια εκει μεσα η αναλογια Kg/hp εχει παει ταξιδακι στις Αστραλιες χαχαχα
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Porsche Boxster RS 60

Σας παρακολουθώ.
Δεν είμαι της λογικής του "πουλ-μουρ" γενικώς.
Είμαι υπέρ της αισθητικής αλλά πολλές φορές στο θέμα αυτοκίνηση η αισθητική μου ξεκινά από την μηχανολογική αισθητική και μετά προχωράει στην εμφάνιση.

Πχ ένα υπέροχο εμφανισιακά αυτοκίνητο δε μου λέει πολλά αν δεν κρύβει κάτω από τις λαμαρίνες του όμορφες μηχανολογικά υλοποιήσεις.

Από την άλλη είναι πολύ πιθανό να ποθούσα ένα ασχημούτσικο όχημα αν "κάτω από την φούστα" υπήρχε μαγεία.

Η πρώτη περίπτωση μου φέρνει στο μυαλό κάτι τέτοιο:



Πολύ όμορφο, παγίδα για το γυναικείο βλέμμα αλλά μηχανολογικά δε μου λέει πολλά (στα χρήματά του)




Η δεύτερη περίπτωση (ασχημούλικο αλλά ποθητό) μου φέρνει στο μυαλό μου μία τέτοια:

 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Porsche Boxster RS 60

Στο θέμα των Porsche τώρα....
Δύο είναι για μένα οι πιο ποθητές γερμανίδες:
Η Cayman S που κάνει τα πάντα και είναι σε σχετικά λογικά οικονομικά πλαίσια (λέμε τώρα) και η 997 Turbo.

Η πρώτη



είναι αυτή που θα αγόραζα αν θα ήθελα ένα απόλυτο όχημα οδήγησης που θα μπορούσα κάποια στιγμή να το φθάσω στα όριά του.




Η δεύτερη



είναι αυτή που θα ήθελα να έχω για να κάνω τα πάντα (εκτός από το ότι θα έφθανα στα όριά της. Μάλλον τα δικά μου είναι αρκετά χαμηλότερα αυτής) και κυρίως για να τρομάζω.






Από την γκάμα της Porsche η Cayman S είναι αυτό που λέμε σχολείο γιατί ως κεντρομήχανη είναι πιο απόλυτη αλλά βραβεύει και τον χειριστή της με μεγαλύτερα χαμόγελα.
Η 997 Turbo είναι αυτό που λέμε horror film με τάσεις προς splatter. Είναι κυρίως για έντονη εφίδρωση καρπών (και όχι μόνο) και στο όριο κυρίως περιμένεις το δάγκωμα παρά το χαμόγελο της Cayman. Παρ' όλα αυτά, ένας όχι ιδιαίτερα καλός οδηγός θα κάνει πιο εντυπωσιακά πράγματα με μια οποιαδήποτε 997 (είτε πισωκίνητη, είτε 4κίνητη είτε ατμοσφαιρική. Για την turbo δεν παίζω στοίχημα) παρά με μια Cayman.
Τόσο ως προς το πουλ-μουρ όσο και οδηγικά.
Στο θέμα πουλ-μουρ το θέμα είναι απλό.
Ακριβότερη? Καλύτερη θέση στα μπουζούκια......

Ως προς τα οδηγικά, η πισωμήχανη 997 είναι πιο εύκολη στα υπερστροφικά καθήκοντά της σε χαλαρά παιχνίδια.
Η μεγάλη απόσταση του κέντρου περιστροφής και κέντρου βάρους δίνει αργή και απολαυστική ταλάντωση μεγάλου πλάτους και εντυπωσιακά αποτελέσματα στον οδηγό και τους επιβλέποντες. Αυτά όμως αρκετά κάτω από το όριο του οχήματος.
Στην Cayman τα παιχνιδια ταλάντωσης είναι δυσκολότερα και πολύ πιο "κοφτά". Ξεκινούν πιο απότομα και τελειώνουν επίσης απότομα. Εύκολα όμως μπορούν να φύγουν προς τα πεζοδρόμια και οικόπεδα....

Όμως μια Porsche δεν την αγοράζεις για αυτά.
Οι νεόπλουτοι εξυπνάκηδες θα τα κάνουν.
Όμως τόσο μια Cayman όσο και μια 997 είναι σχεδιασμένες και υλοποιημένες με πολύ κόπο και ιδρώτα για να προσφέρουν συγκινήσεις πολύ παραπάνω από τα απλά παιχνίδια drift.
Που θα τις οδηγούσα?
Βράδυ, ελάχιστη κίνηση στην διαδρομή Αντίριο-Ιτέα.
Ή στην ορεινή Ναυπακτία.
Ή στις διαδρομές με φόντο τα μετέωρα.
Ή βόρεια Ιταλία στα περάσματα για Ελβετία ή Αυστρία. κ.ο.κ

Πάντα με ανοικτά παράθυρα και κλειστό RadioCD. :107:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Porsche Boxster RS 60

Πάντως θα ήθελα να ακούσω την επιλογή σας αν θα θέλατε να επενδύσετε στην καρδιά σας αγοράζοντας ένα όχημα μέχρι 120 χιλιάδες €.

Τι θα αγοράζατε??
Εγώ ήδη ξέρω και σίγουρα θα είναι έκπληξη για κάποιους εδώ..... :138:
 

Μηνύματα
2.632
Reaction score
2
Θειο, θειο... Η πρωτη δεν ειναι η Cayman S, αλλα η ειδικη limited εκδοση Cayman, Design Edition 1. :145:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Porsche Boxster RS 60

Θειο, θειο... Η πρωτη δεν ειναι η Cayman S, αλλα η ειδικη limited εκδοση Cayman, Design Edition 1. :145:
Πσσστττττ.......
Μικρέ....
Μου άρεσε η φωτό.
Γιαυτό την έβαλα. :136:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.448
Reaction score
99.796
Απάντηση: Porsche Boxster RS 60

Πάντως θα ήθελα να ακούσω την επιλογή σας αν θα θέλατε να επενδύσετε στην καρδιά σας αγοράζοντας ένα όχημα μέχρι 120 χιλιάδες €.

Τι θα αγοράζατε??
Εγώ ήδη ξέρω και σίγουρα θα είναι έκπληξη για κάποιους εδώ..... :138:
Γιάννη,
αυτό χρειάζεται ένα νέο thread για ν' απαντηθεί, γιατί πολλοί είναι αυτοί που δε θα έπαιρναν Porsche.
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Ενα μέλος της εργασίας μου έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Κι΄αυτό ήρθε τελείως από μόνο του, μέσα από την αγάπη γιά την αυτοκίνηση σε συνδυασμό με τις γνώσεις μηχανολογίας που αποκτήθηκαν. Θαυμάζω και παρατηρώ κάθε αυτ/το, ασχέτως τιμής και κατηγορίας. Εξαιρούνται τα τελευταίας γενιάς, όχι γιατί είναι άσχημα, απλά έχουν χάσει τη προσωπικότητα των παλιότερων.

Δεν θυμάμαι πιά πόσα έχω οδηγήσει.Το σίγουρο είναι ότι όλα έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Από αυτή την άποψη τό τέλειο έχει να κάνει με το ποιό πλησιάζει τις προτιμήσεις του καθενός. Και βέβαια κανένα αυτ/το δεν μπορεί να κάνει τέλεια τα πάντα.

Σίγουρα η Boxster είναι πολύ καλό αυτ/το. Το ιδανικό γιά κάποιον που θέλει όνομα, ποιότητα και βολεύεται με δύο θέσεις. Δεν θα το αγόραζα, ειδικά το RS 60. Είναι υπερτιμημένο. Θα έπαιρνα την 911/996. Διαχρονική, με προσωπικότητα,καλύτερες επιδόσεις και ...ένα παγκάκι πίσω.
Αντί της απλής Boxster θα αγόραζα κάποιο σύγχρονο τετρακίνητο. Ακόμα τοποθετώ τις επιδόσεις πιό πάνω από το όνομα. Δυστυχώς οι μόνες επιλογές εκεί είναι τα άσχημα και χωρίς κύρος Ιαπωνικά. Και επειδή κάποιος έθιξε το θέμα της τεχνολογίας ευχαρίστως να ανοίξουμε κάποιο άλλο διάλογο να δείτε τι τεχνολογία κρύβει ένα EVO9, ένα σασμάν SMG, ένας κινητήρας VANOS.(η Πορσε παιδευεται με το Τιπτρόνικ).
Αλλά όπως είπαμε δεν μπορεί κανείς να τα έχει όλα. Το θέμα είναι τι ταιριάζει στο καθένα.

Και γιά να μη παρεξηγηθώ. Δεν είμαι αντιπρόσωπος αυτ/των, ούτε έχω EVO. Ευτυχώς όμως, πρόλαβα και φύλαξα μία Ιντεγκράλε στο γκαράζ γιά τις δύσκολες ώρες!
 

Attachments





Μηνύματα
250
Reaction score
39
Η Μ3 CS είναι τελείως διαφορετική από την Ιντεγκραλε. Φορτωμένη με 4 άτομα ταξιδεύει με απίστευτες μέσες ταχύτητες, χωρίς να γίνει αντιληπτό σε κανένα. Εάν έχεις κέφια δε, αφήνεις OFF τα ηλεκτρονικά και πηγαίνει ελεγχόμενα με τις πάντες.(το πίσω διαφορικό μεταβλητής εμπλοκής έως 100% και η απόλυτη κατανομή βάρους 50-50 κάνουν θαύματα)

Η Ιντεγκράλε θέλει κέφια γιά να αντέξεις το GrupA στήσιμο, τα 350άλογα στους 4 τροχούς μέσω Ferguson και Torsen και το κοντό διαφορικό. (μέγιστη ταχύτητα στο κόφτη 220 χιλ). Η απόλυτη αίσθηση, τιμόνι ξυράφι και πλαίσιο γρανίτης ( με roll-cage 24σημείων χρωμιομολυβδαίνιο.)

Κανένα βέβαια από τα δύο δεν κάνει γιά καθημερινές δουλειές.
Γιάυτό είναι βασικό η επιλογή των αυτ/των να γίνεται σύμφωνα με τα γούστα και τις ανάγκες μας. Δεν υπάρχει τέλειο αυτ/το-μηχάνημα. Ολα είναι συμβιβασμοί.
 

Μηνύματα
2.611
Reaction score
14
Ενα μέλος της εργασίας μου έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Κι΄αυτό ήρθε τελείως από μόνο του, μέσα από την αγάπη γιά την αυτοκίνηση σε συνδυασμό με τις γνώσεις μηχανολογίας που αποκτήθηκαν. Θαυμάζω και παρατηρώ κάθε αυτ/το, ασχέτως τιμής και κατηγορίας. Εξαιρούνται τα τελευταίας γενιάς, όχι γιατί είναι άσχημα, απλά έχουν χάσει τη προσωπικότητα των παλιότερων.

Δεν θυμάμαι πιά πόσα έχω οδηγήσει.Το σίγουρο είναι ότι όλα έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Από αυτή την άποψη τό τέλειο έχει να κάνει με το ποιό πλησιάζει τις προτιμήσεις του καθενός. Και βέβαια κανένα αυτ/το δεν μπορεί να κάνει τέλεια τα πάντα.

Σίγουρα η Boxster είναι πολύ καλό αυτ/το. Το ιδανικό γιά κάποιον που θέλει όνομα, ποιότητα και βολεύεται με δύο θέσεις. Δεν θα το αγόραζα, ειδικά το RS 60. Είναι υπερτιμημένο. Θα έπαιρνα την 911/996. Διαχρονική, με προσωπικότητα,καλύτερες επιδόσεις και ...ένα παγκάκι πίσω.
Αντί της απλής Boxster θα αγόραζα κάποιο σύγχρονο τετρακίνητο. Ακόμα τοποθετώ τις επιδόσεις πιό πάνω από το όνομα. Δυστυχώς οι μόνες επιλογές εκεί είναι τα άσχημα και χωρίς κύρος Ιαπωνικά. Και επειδή κάποιος έθιξε το θέμα της τεχνολογίας ευχαρίστως να ανοίξουμε κάποιο άλλο διάλογο να δείτε τι τεχνολογία κρύβει ένα EVO9, ένα σασμάν SMG, ένας κινητήρας VANOS.(η Πορσε παιδευεται με το Τιπτρόνικ).
Αλλά όπως είπαμε δεν μπορεί κανείς να τα έχει όλα. Το θέμα είναι τι ταιριάζει στο καθένα.

Και γιά να μη παρεξηγηθώ. Δεν είμαι αντιπρόσωπος αυτ/των, ούτε έχω EVO. Ευτυχώς όμως, πρόλαβα και φύλαξα μία Ιντεγκράλε στο γκαράζ γιά τις δύσκολες ώρες!




respect...
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Κώστα Κων/νου κάπου μ'έχασες με το να λες ότι ένα Γιαπωνέζικο 4κύλινδρο είναι πιο ζυγισμένο από μια π.χ. Cayman. Πιο γρήγορο μπορεί. Έχει σημασία και ο τρόπος βέβαια...Αλήθεια τι δουλειά κάνεις και ποιές Porsche έχεις οδηγήσει;

Για την Integrale φυσικά :622:
Θυμάμαι ότι η 16βάλβιδη είχε κάπου 200+ άλογα...πώς έφτασες στα 350;
 


Μηνύματα
250
Reaction score
39
Κύριοι γράφουμε γιά αυτ/τα που αξίζουν περιουσίες, αληθινή πρόκληση γιά τις δύσκολες εποχές πού ζούμε και το μέσο βιοτικό επίπεδο. Επειδή συνάμα έγινε κάποια παρουσία των αυτ/των που οδηγώ, ίσως ενοχλήθηκαν κάποιοι. Θεώρησα ευχάριστο να αναφερθώ στην Ιντεγκράλε, ένα αυτ/το θρύλο και να μοιρασθώ έστω και μία φωτογραφία της μαζί σας. (Εάν θέλετε ανοίγουμε ένα άλλο thread ειδικά γιά το αυτ/το αυτό που άφησε ιστορία.)

Ομως αυτό που με προβληματίζει γιά μία ακόμα φορά είναι το πόσο εύκολα μπορούμε να κατηγορήσουμε κάποιον γιά προβολή, τη στιγμή που σαν λαός δεχόμαστε τις ακρότητες πλουτισμού που είναι προιόντα από αρπακτές, μείζες, εμπόριο όπλων και ναρκωτικών.

Το να αποκτήσει κάποιος μηχανολόγος η οποιοσδήποτε άλλος με σκληρή δουλειά ένα καλό αυτ/το, θα έπρεπε να αποτελεί κοινωνικό παράδειγμα. Αραγε εάν ανέφερα την ιδιοκτησία μικρών αυτ/των θα μιλούσε κανείς γιά προσωπική προβολή?

Πως είναι δυνατόν να ενοχλήσει η προβολή των δικών μου στοιχείων (δεν θέλω να αποκρύψω κάτι) και ταυτόχρονα να μη προσβαλόμεθα από τις χιλιάδες αρπακτές γνωστών ανθρώπων που προβάλουν από τη μία στιγμή στην άλλη βίλες, κότερα κλπ.?

Ας ευαισθητοποιηθούμε εκεί που πρέπει.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.892
Μηνύματα
3.066.755
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top