Quality στον κατ' ευφημισμό χώρο του Hi-Fi

Μηνύματα
280
Reaction score
32
Απάντηση: Re: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Παιδιά, το έχω ξαναγράψει.Οι Αμερικάνοι είναι έτη φωτός μπροστά σε customer service και σε επαγγελματισμό γενικότερα (πάντα ήταν).Στην Ευρώπη μας έχει μείνει η...κουλτούρα..
Και στον ηχο ΙΜΟ τα καταφερνουν καλυτερα.
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: Re: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Αν δεν υπάρχει πρόβλημα για το forum ευχαρίστως
Ε, τελικά ποιά είναι η βιοτεχνιούλα; Θα μάς την πεις;
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Απάντηση: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Ποια magnepan μωρέ, που τα μισά της ηχεία είχαν κατασκευαστικά προβλήματα, τα άλλα μισά έγερναν σαν τον πύργο της Πίζας.

Ναι ρε Lemar, οι Αμερικανοί είναι πολύ μπροστά τι να σου πω...:142: Τι θες να σου αναφέρω, για αμερικάνικο ηχείο 30.000Ε που ήρθε στην Ελλάδα με πρόβλημα στο φινίρισμα, όπου ο κατασκευαστής αναγκάστηκε να στείλει δώρο ένα καλώδιο ηχείων στον πελάτη. Του ίδιου κατασκεαστή καμπίνα (70.000Ε) έσπασε κυριολεκτικά σε ένα κομμάτι με πολύ χαμηλό. Τι άλλο να πω για προενισχυτή 30000Ε με εγγενές πρόβλημα που τελικά δεν διορθώθηκε ποτέ από τεχνικό? Για cd player από τον αμερικανικό βορρά αξίας 12000Ε, που έπαιζε τα cd όποτε ήθελε και τα μισά μόνο sacd. Άσε μας ρε Χρήστο....:143:

Έχουμε ξεχάσει μου φαίνεται τι θα πει respecting the customer.
 

Μηνύματα
242
Reaction score
1
Re: Απάντηση: Re: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Ε, τελικά ποιά είναι η βιοτεχνιούλα; Θα μάς την πεις;
Το ζήτημα δεν είναι να πω το όνομα τους, αλλά να γίνει μία συζήτηση γενικότερα από εμάς με αντίστοιχες εμπειρίες μας. Πολύ ευχαρίστως όμως να γράψω την εταιρεία, απλά επειδή δεν θα ήθελα να δημιουργήσω το οποιοδήποτε θέμα στο φόρουμ, εάν κάποιος mod ενημερώσει ότι είναι ΟΚ.
 

Μηνύματα
5.025
Reaction score
4.302
Απάντηση: Re: Απάντηση: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Ποια magnepan μωρέ, που τα μισά της ηχεία είχαν κατασκευαστικά προβλήματα, τα άλλα μισά έγερναν σαν τον πύργο της Πίζας.

Ναι ρε Lemar, οι Αμερικανοί είναι πολύ μπροστά τι να σου πω...:142: Τι θες να σου αναφέρω, για αμερικάνικο ηχείο 30.000Ε που ήρθε στην Ελλάδα με πρόβλημα στο φινίρισμα, όπου ο κατασκευαστής αναγκάστηκε να στείλει δώρο ένα καλώδιο ηχείων στον πελάτη. Του ίδιου κατασκεαστή καμπίνα (70.000Ε) έσπασε κυριολεκτικά σε ένα κομμάτι με πολύ χαμηλό. Τι άλλο να πω για προενισχυτή 30000Ε με εγγενές πρόβλημα που τελικά δεν διορθώθηκε ποτέ από τεχνικό? Για cd player από τον αμερικανικό βορρά αξίας 12000Ε, που έπαιζε τα cd όποτε ήθελε και τα μισά μόνο sacd. Άσε μας ρε Χρήστο....:143:

Έχουμε ξεχάσει μου φαίνεται τι θα πει respecting the customer.
Ως συνηθως φιλε Μιχαλη αρπαζεσαι ευκολα. Ειναι γενιικα γνωστο οτι τα πανελ ηχεια κατασκευστικα ειναι πολυ πιο ευαισθητα και χαλανε ευκολωτερα (ενδεχομενως τα μαγνητοστατικα ακομη περισσοτερο). Απο κει και περα βεβαια μετραει το τι υποστηριξη θα βρει ο αγοραστης απο τον αντιπροσωπο και τον κατασκευαστη.
Τα παραδειγματα που αναφερεις δε νομιζω οτι οδηγουν σε καποιο ασφαλες συμπερασμα.
Κατα την προσωπικη μου αποψη θα θεωρουσα παρακινδυνευμενο να πουμε οτι οι Αμερικανοι ειναι καλυτεροι των Ευρωπαιων η το αντιθετο. Στην σημερινη εποχη η γνωση μεταδιδεται με ασυληπτη ταχυτητα και απλα υπερτερει καποιος αν βγαζει πρωτος καποιο προιον, μετα απο μικρο χρονικο διαστημα ομως γεμιζει ο τοπος με παρομοια προιοντα εφ οσον περπατανε βεβαια στην αγορα.
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Ως συνηθως φιλε Μιχαλη αρπαζεσαι ευκολα. Ειναι γενιικα γνωστο οτι τα πανελ ηχεια κατασκευστικα ειναι πολυ πιο ευαισθητα και χαλανε ευκολωτερα (ενδεχομενως τα μαγνητοστατικα ακομη περισσοτερο). Απο κει και περα βεβαια μετραει το τι υποστηριξη θα βρει ο αγοραστης απο τον αντιπροσωπο και τον κατασκευαστη.
Τα παραδειγματα που αναφερεις δε νομιζω οτι οδηγουν σε καποιο ασφαλες συμπερασμα.
Κατα την προσωπικη μου αποψη θα θεωρουσα παρακινδυνευμενο να πουμε οτι οι Αμερικανοι ειναι καλυτεροι των Ευρωπαιων η το αντιθετο. Στην σημερινη εποχη η γνωση μεταδιδεται με ασυληπτη ταχυτητα και απλα υπερτερει καποιος αν βγαζει πρωτος καποιο προιον, μετα απο μικρο χρονικο διαστημα ομως γεμιζει ο τοπος με παρομοια προιοντα εφ οσον περπατανε βεβαια στην αγορα.
Όχι φίλε Βασίλη, κάνεις λάθος, όταν πληρώνω 10 και 15 χιλιάρικα για ένα ηχείο απαιτώ να δουλεύει για πάντα χωρις το παραμικρό. Και δεν αρπάζομαι. Απλά αναφέρω την άποψή μου από προσωπικές εμπειρίες, οι οποίες με πόνεσαν πολύ.
 

Μηνύματα
242
Reaction score
1
Re: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Έστω κ εάν κάποια στιγμή παρουσιαστεί κάποιο ελάττωμα, η εταιρεία να είναι σε θέση να σε καλύψει και να επισκευάσει το ηχείο στην αρχική του κατάσταση χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία κ τα αρχεία της. Αυτός είναι ο σεβασμός προς τον πελάτη που έδωσε τα ωραία του χρήματα για να πάρει ένα προϊόν από σοβαρό, υποτίθεται, παραγωγό.
 

Μηνύματα
7.382
Reaction score
2.558
Re: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Λοιπόν φίλε jojos@ αφού φαίνεται ότι επαγγελματικά είμαστε σε κοντινούς χώρους και έχουμε ασχοληθεί με τα πρότυπα συστημάτων διαχείρισης, ας τα δούμε καθαρά. Πρίν όμως προχωρήσουμε απαιτείται να ξέρουμε τι ακριβώς λέει το πιστοποιητικό (κατά ISO 9001:2008? υποθέτω) για το αντικείμενο (Scope) της πιστποίησης.

Το λέω γιατί μπορεί να είναι "κατασκευή μυγοπαγίδων" και μη γελάτε καθόλου!

ΑΦΟΥ το ξέρω αυτό μπορώ να σχολιάσω τα υπόλοιπα...
 

Μηνύματα
242
Reaction score
1
Re: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

ΔΕΝ βλέπω κάπου να έχουν κάποια σχετική πιστοποίηση.

Όμως η λέξη ποιότητα είναι το πρώτο που θα πουλήσουν όλοι σε αυτό το χώρο χωρίς φυσικά καλά καλά να γνωρίζουν ούτε για τι πρόκειται, ούτε τι εννοούν αλλά φυσικά ούτε και με ποιό τρόπο θα το επιτύχουν, θα το διαχειριστούν και θα το διασφαλίσουν.

Φυσικά υπάρχουν κ ελάχιστες λαμπρές εξαιρέσεις φαντάζομαι κ αυτές ίσως πρέπει να αναφέρουμε
 

Μηνύματα
7.382
Reaction score
2.558
Re: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Ποιότητα = fitness for purpose
1. Ξεκαθαρίζουμε τι πουλάμε.
2. Πουλάμε αυτό που έχουμε ξεκαθαρίσει.

Ο καθένας μπορεί να μιλάει ή να αφήνει να υπονοείται οτι έχει ποιότητα. Αυτό όμως έγκειται στην κρίση του αγοραστή.

Ένα υπαρκτό πρόβλημα είναι ότι αυτοί που πουλάνε υπηρεσίες πιστοποίησης είναι και αυτοί πωλητές. Η πιστο-ποίηση που πουλάνε αξίζει όσο η αξιο-πιστία τους. Και η γιαγιά μου μπορεί να πιστοποιήσει ότι η εταιρεία ΧΧΧ εφαρμόζει σύστημα διαχείρισης (παλιά ήταν διασφάλισης και ήταν καλύτερο και πιό ζόρικος σαν όρος, το διαχειρίζομαι μπορεί να σημάινει το γράφω εκεί που δεν πιάνει μελάνι) ποιότητας αλλά πόσο αξίζει αυτή η διαβεβαίωσή της;

Ένα απλό τέστ είναι:
1. Υποβάλλουμε επίσημα (γραπτά με ε-μαιλ) παράπονο στον υπεύθυνο ποιότητας της Εταιρείας - δεν έχει σημασία να βρούμε ποιός είναι, απλά να απευθύνεται σ΄αυτόν.
Αν λάβουμε απάντηση (από την Εταιρεία) ότι μελέτησαν το παράπονό μας και κατέληξαν στην ΧΧΧ απόφαση κάτι γίνεται...
2. στέλνουμε ένα ε-μαιλ με το πρόβλημα και τα στοιχεία μας στην Εταιρεία πιστοποίησης. Δεν χρειάζεται να το κοινοποιήσουμε στην πιστοποιημένη εταιρεία. Αν είναι σοβαροί θα ελέγξουν αν έλαβαν υπόψη τους το παράπονό μας στον επόμενο έλεγχο. Αν δεν το κάνουν όπου βλέπετε το σηματάκι πιστοποίησής τους να ξέρετε ότι εκεί η ποιότητα ΔΕΝ είναι εγγυημένη.

Σίγουρα η απάντηση "πάρτε καινούρια" είναι απαράδεκτη. Αυτό όμως ΔΕΝ σημαίνει ότι μια εταιρεία είναι υποχρεωμένη να παρέχει service 10 χρόνια μετά.
 

Μηνύματα
242
Reaction score
1
Re: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Λοιπόν φίλε messenger επειδή, όπως κ εσύ φαντάζομαι, γνωρίζω πέντε πράγματα για το χώρο του Quality όχι μόνο εντός των συνόρων αλλά σε πολυεθνικό επίπεδο επέτρεψε μου να έχω μία πρακτική προσέγγιση του ζητήματος:

Το σύνολο των Συστημάτων Διαχείρισης ουσιαστικά προϋποθέτουν ότι για να είσαι πιστοποιημένος θα πρέπει να είσαι τουλάχιστον σύμφωνος με την υφιστάμενη νομοθεσία κ κανονισμούς και σύμφωνος με τη δική σου θεώρηση κ έγγραφη δήλωση περί ποιότητας. Περαιτέρω όμως μίας τέτοιας ολίγον μαρκετίστικης προσέγγισης των προτύπων διαχείρισης, υπάρχουν κάποια ουσιώδη πράγματα τα οποία είναι απλή λογική:

Την top quality που ευαγγελίζεται ένας παραγωγός και υποτίθεται ότι έχει κ πουλάει σε εμάς τους υπόλοιπους χρυσό με ποιό τρόπο την κατακτά? Έχει συγκεκριμένες διεργασίες ποιοτικού ελέγχου τις οποίες εφαρμόζει και τις οποίες αποδεικνύει με τα αντίστοιχα αρχεία σε πρώτη ζήτηση? Εφαρμόζει ιχνηλασιμότητα? Τι ρόλο παίζει η αρίθμηση σειριακού αριθμού ενός ηχείου όταν από αυτό δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση στα πιστοποιητικά των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν (σιγά μην τηρεί τέτοια αρχεία)? Μήπως όταν τον βλέπεις κ αρνείται όλα αυτά αρχίζεις κ έχεις μία αίσθηση ότι πουλάει φούμαρα?

Στο τελευταίο email το οποίο έστειλα στον international sales manager (τρομάρα του) της πολύ γνωστής αγγλικής εταιρείας κ στο οποίο μέχρι τώρα δεν μου έχει απαντήσει, του έλεγα ακριβώς αυτό. Έχεις υπεύθυνο ποιότητας ή ποιοτικού ελέγχου ή διευθυντή παραγωγής? Δώσε μου τα contacts του για να μιλήσω τεχνικά μαζί του.

Επίσης επικαλέσθηκε πενταετή εγγύηση των προϊόντων του επειδή είναι κ πολύ ποιοτικός :))

Μόλις τη ζήτησα εγγράφως μου είπε κατέβασε την από το site, όπου όσο κ εάν έψαξα δεν βρήκα συγκεκριμένο κείμενο.

Σε όλα αυτά εάν προσθέσω μία εμφανή νευρικότητα αλλά κ την παντελή άγνοια του αντιπροσώπου εδώ περί ποιότητας κ διαχείρισης ή διασφάλισης αυτής τότε όλα για εμένα τουλάχιστον, συνθέτουν το σκηνικό της απάτης
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Απάντηση: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Δίχως να πάρω την θέση κανενός, θα σας εκθέσω κάποια στοιχεία και σκέψεις μου γύρω από το θέμα.

1. Ο καταναλωτής που θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα από την οποιαδήποτε συσκευή, εντός η εκτός εγγύησης οφείλει να εξυπηρετηθεί κατά τον καλύτερο τρόπο.

2. Ο μεσάζων πωλητής, αρκετές φορές δημιουργεί αρνητικό κλίμα συνεργασίας μεταξύ αγοραστή και κατασκευαστή. Πιστεύει ότι το έργο του τελειώνει με την πώληση του προιόντος. Μπορεί ο κατασκευαστής να είναι αψογος και ο μεσάζοντας να καταστρέψει την όλη εικόνα. Μπορεί όμως και η φιλοτιμία του εμπόρου να προστατέψει έναν κατασκευαστή. Ολοι οι κρίκοι της αλυσίδας πρέπει να είναι το ίδιο δυνατοί.

3. Στις ημέρες μας τα καταναλωτικά αγαθά, αντικαθίστανται με γρήγορους ρυθμούς. Αυτό ισχύει και για τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιεί ο κάθε κατασκευαστής. Π.χ. Το Κεφ Β110 υπήρχε χρόνια στην παραγωγή. Ποιά σύγχρονη μονάδα Κεφ, έχει τέτοια χρονικά μεγάλη παρουσία? Το ίδιο ισχύει γιά όλα τα καταναλωτικά αγαθά. Στις ημέρες μας τα περισσότερα από αυτά έχουν μικρή διάρκεια παραγωγής και ζωής. Ακόμα κι όταν υπάρχουν ανταλλακτικά δεν συμφέρει να τα επισκευάσεις. Επίσης, οι τεχνικοί δεν έχουν τον χρόνο να εκπαιδευτούν επάνω στην φιλοσοφία του κάθε μηχανήματος.

4. Γνωστότατο Εγγλέζικο ηλεκτροστατικό ηχείο, εμφάνιζε προβλήματα αξιοπιστίας από την αποσυσκευασία του. Τα περισσότερα δε από τα υπάρχοντα στον Ελληνικό χώρο, πέρασαν από το εργαστήριό μου. Εαν ψάξει κανείς στο διαδύκτιο θα βρει και τα ανάλογα σχόλια. Κι όμως κανένας δεν δημιούργησε επίσημα θέμα. Κι αν προσπάθησε αυτό καλύφθηκε.

5. Θέλουμε καλές υπηρεσίες. Πολύ σωστά. Είμαστε έτοιμοι να πληρώσουμε γι αυτές? Ενας κατασκευαστής με οργανωμένο δίκτυο επισκευών, αποθήκη ανταλλακτικών, μοιραία αντιμετωπίζει κάποιο κόστος. Το κόστος αυτό θα επιβαρύνει την τελική τιμή. Μήπως ψάχνοντας το φθηνώτερο παραβλέπουμε κάποια πράγματα? Αυτό δεν έχει συμβεί με τις τριτοκοσμικές αεροπορικές μεταφορές? Στο βάθρο της φθηνής αγοράς δεν μειώθηκε η αξιοπιστία πτήσεων?

6. Κάποιος γνωστός μου παραπονέθηκε γιά τον μάστορα που δεν του έφτιαξε γρήγορα την ζημιά. (εκτός εγγύησης). Είναι υποχρεωμένος ο οποιοσδήποτε μάστορας να μας εξυπηρετήσει την ώρα που θέλουμε? Εάν έχουμε τέτοιες απαιτήσεις, και καλά κάνουμε να τις έχουμε, ας υπογράψουμε συμβόλαιο με την κάθε εταιρία, ότι σε περίπτωση ζημιάς η αποκατάσταση θα γίνει μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο. Αρκετές εταιρίες προσφέρουν επαύξηση χρόνου εγγύησης. Επί πληρωμή και κάτω από όρους. Και μέχρι κάποιου ορίου ηλικίας. Ποιός το κάνει? Ποιός πληρώνει? Κι όμως όταν συμβεί κάτι, θα πρέπει ο κατασκευαστής να μας εξυπηρετήσει πάσει θυσία? Εστω κι αν έχουν περάσει 20 χρόνια, έστω κι αν έχουν καταργηθεί τα ανταλλακτικά, έστω κι αν είναι 3000 χιλιόμετρα μακρυά μας? Και στη περίπτωση της επισκευής θα πρέπει να μας δώσει επίσημο χαρτί καλής επισκευής και παράταση καλής λειτουργίας γιά άλλα 20 χρόνια.?Ακόμα κι εάν το επισκευάσει αναγκαστικά με διαφορετικά ανταλλακτικά?
Γιατί δεν ακούω τα ίδια παράπονα για κάποια ανταλλακτικά αυτοκινήτων? Ας μου βρει κάποιος, πίσω φανάρι και φτερό Φιατ Ουνο Τούρμπο, η καπώ Λάντσια Ιντεγκράλε.

7. Μηχανήματα εξαιρετικής λεπτομέρειας παρουσιάζουν ζημιές. Η εικόνα του διαστημικού λεωφορείου να εκρήγνυται σε απόσταση λίγων χιλ. από την επιφάνεια της γης, έχει μείνει στην μνήμη όλων μας. Κάθε τόσο ακούμε διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες να κάνουν ομαδικές αποκαταστάσεις βλαβών. Το νόημα της εγγύησης έχει να κάνει με την αποκατάσταση των παιδικών βλαβών. Ακόμα και μέσα στην εγγύηση κάποιες εταιρίες χτίζουν η γκρεμίζουν κλίμα εμπιστοσύνης. Η Μercedes δικαίως έχτισε ένα από τα καλύτερα π.χ. ( τις αντιπαθώ παρά την ποιότητά τους ).
Στον αντίποδα υπάρχουν κι αυτοί που παράγουν επικίνδυνα προιόντα. Χωρίς καν υποστήριξη. Πόσα τέτοια προιόντα πωλούνται μέσα από την τηλεόραση?

Δείτε τα πράγματα σφαιρικά. Μερικές φορές πρέπει να ακούγεται και ο αντιλογος.
 

Μηνύματα
242
Reaction score
1
Κώστα χαίρομαι για την άποψη σου κ θα σχολιάσω μόνο το 6. Χρόνια τώρα επιμένω στο γεγονός ότι Quality δεν σημαίνει απαραίτητα και υψηλό κόστος αλλά έξυπνες κινήσεις ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΥ χαρακτήρα οι οποίες είναι ικανές να γλιτώσουν την κάθε εταιρεία (από κολοσσούς έως ΜΜΕ) από μεγάλα κόστη διορθωτικών ενεργειών.

Κ εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι:

Ποιό πιστεύεις ότι θα ήταν το επιπλέον κόστος εάν στα σεμινάρια γνωριμίας των προϊόντων οι έμποροι με τους κατασκευαστές αφιέρωναν κ κάποιο χρόνο εκπαίδευσης τεχνικού πάνω στη γνωριμία του προϊόντος? Ποιό θα ήταν το επιπλέον κόστος εάν είχαν φτιάξει managerial ένα έξυπνο σύστημα συνεχούς παρακολούθησης της επίδοσης του τεχνικού αξιολογώντας τις ικανότητες του μέσω της άποψης (feedback) του πελάτη? Κ τέλος κ πιο ουσιώδες ποιο θα ήταν το κόστος εάν σε ένα ντοσιέ κρατούσαν αρχείο των πιστοποιητικών των υλικών που ήδη έχουν πληρώσει για να βάλουν στο ηχείο. Κ ένα στοιχειώδες χάρτη τι έχουν βάλει σε τι?

Θα σου απαντήσω εγώ: Ε Λ Α Χ Ι Σ Τ Ο

Ας μη μιλάμε λοιπόν για κόστος ποιότητας αλλά ας αρχίσουμε να αντιλαμβανόμαστε το ΚΕΡΔΟΣ από την ποιότητα κ ας μιλάμε γι' αυτήν ουσιωδώς κ όχι χάρη μαρκετίστικων τρικ. Τουλάχιστον εμείς ως καταναλωτές ας συμπεριφερόμαστε έτσι.

Τέλος θα πω ότι ο έξυπνος επιχειρηματίας, ο οποίος είναι προσανατολισμένος στο Quality και στο Customer Satisfaction θα πρέπει να παρακαλάει το καλό θεό όταν σε κάποιο πελάτη τυχαίνει πρόβλημα, ο πελάτης να είναι αυτός που να του λέει πέντε κουβέντες-προτάσεις για τη βελτίωση της επιχείρησης του.
 

Μηνύματα
2.012
Reaction score
914
Απάντηση: Quality στον κατ' ευφημισμό χώρο του Hi-Fi

Εγω έστειλα 3 mail στην proac και με γράψανε εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

Πήρα λοιπών τον Έλληνα αντιπρόσωπο και προσφέρθηκε πολύ ευγενικά να με βοηθήσει γνωρίζοντας οτι δεν θα έχει οικονομικό όφελος.
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Απάντηση: Quality στον κατ' ευφημισμό χώρο του Hi-Fi

Οι εταιρίες κατασκευής ακουστικών προιόντων είναι πολύ πολύ μικρές. Οι περισσότερες από αυτές δεν έχουν καν επιστημονικό προσωπικό. Εάν μπορούσατε να δείτε τι κρύβεται πίσω από μύθους που πωλούν πανάκριβα μηχανήματα, δεν θα το πιστεύατε. Ο κύκλος εργασιών τους είναι πολύ μικρός όσο αφορά άλλων καταναλωτικών προιόντων. Ειδικά αυτών που πωλούν εξειδικευμένα ακριβά μηχ/τα. Οργανωμένη παραγωγή έχουν μόνο οι Ιάπωνες. Κι αυτό γιατί μέσα στα εργοστάσια-χωριά που φτιάχνουν έναν ενισχυτή, μπορεί νσ φτιάχνουν και κλιματιστικά η ακόμα και...αυτοκίνητα.
Και αυτοί βέβαια δεν κρατούν στοκ ανταλλακτικών τόσα χρόνια. Βρείτε μου εάν μπορείτε τα V mosfet ενός Σανυο.
 

Μηνύματα
5.025
Reaction score
4.302
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Όχι φίλε Βασίλη, κάνεις λάθος, όταν πληρώνω 10 και 15 χιλιάρικα για ένα ηχείο απαιτώ να δουλεύει για πάντα χωρις το παραμικρό. Και δεν αρπάζομαι. Απλά αναφέρω την άποψή μου από προσωπικές εμπειρίες, οι οποίες με πόνεσαν πολύ.
Και 50 ευρω να πληρωνες παλι θα επρεπε να απαιτεις το μηχανημα να δουλευει στην εντελεια. Εαν ομως δεν δουλευει δεν σημαινει οτι ετσι ειναι οι Αμερικανοι η οι Ευρωπαιοι η οι κινεζοι. Οπως υπαρχουν αρνητικα σχολια για περιπτωσεις τετοιες που αναφερεις υπαρχουν και αντιστροφα σχολια με εταιριες που υποστηριζουν τα προιοντα τους μετα την πωληση.
Δυστυχως στα πανελ εχουμε τακτικα τετοια φαινομενα (προβληματων), πιθανοτατα υπαρχουν και εξαιρεσεις. Για παραδειγμα μεχρι στιγμης δεν εχω ακουσει για προβληματα στα Soundlab ουτε στα τελευταια μοντελα της Martin Logan. Αλλα για τις υπολοιπες εταιριες εχουν ακουστει παρα πολλα. Απο την αλλη ομως αυτοι που τ αγοραζουν γνωριζουν οτι πιθανον να μπλακουν σε περιπετειες ομως ο ηχος τους αποζημειωνει και με το παραπανω.
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Και 50 ευρω να πληρωνες παλι θα επρεπε να απαιτεις το μηχανημα να δουλευει στην εντελεια.

Δεν είναι έτσι. Όταν πληρώνεις ferrari σε τιμή απαιτείς ferrari σε αξιοπιστία.

Εαν ομως δεν δουλευει δεν σημαινει οτι ετσι ειναι οι Αμερικανοι η οι Ευρωπαιοι η οι κινεζοι. Οπως υπαρχουν αρνητικα σχολια για περιπτωσεις τετοιες που αναφερεις υπαρχουν και αντιστροφα σχολια με εταιριες που υποστηριζουν τα προιοντα τους μετα την πωληση.

Μα εγώ δεν έκανα διάκριση. Όλοι ίδιοι είναι.

Δυστυχως στα πανελ εχουμε τακτικα τετοια φαινομενα (προβληματων), πιθανοτατα υπαρχουν και εξαιρεσεις. Για παραδειγμα μεχρι στιγμης δεν εχω ακουσει για προβληματα στα Soundlab ουτε στα τελευταια μοντελα της Martin Logan. Αλλα για τις υπολοιπες εταιριες εχουν ακουστει παρα πολλα. Απο την αλλη ομως αυτοι που τ αγοραζουν γνωριζουν οτι πιθανον να μπλακουν σε περιπετειες ομως ο ηχος τους αποζημειωνει και με το παραπανω.
Δεν διαφωνώ. :126:
 

Μηνύματα
242
Reaction score
1
Κώστα συμφωνώ απόλυτα. Άρα λοιπόν όταν κάποιος επενδύει ας πούμε ένα ποσό 15 - 20 k euro για ένα ηχείο (όχι τα συγκεκριμένα που έγινε αφορμή να ανοίξει το θέμα) θα πρέπει εκ των προτέρων να γνωρίζει ότι το προϊόν που έχει πάρει είναι προϊόν κατά πάσα πιθανότητα το έχει πάρει από πωλητή κ όχι από οργανωμένο εργοστάσιο και σε περίπτωση επισκευής η δουλειά που θα του κάνει ο μάστορας πιθανόν να είναι εκπληκτική αλλά σε καμμία περίπτωση ΚΑΝΕΝΑΣ μάστορας δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι ο ήχος θα παραμείνει ίδιος ή κατά προσέγγιση ίδιος, αντίθετα το πιθανότερο εκ των προτέρων να σε διαβεβαιώσει ότι ο ήχος έστω κ ελάχιστα είναι σίγουρο ότι θα αλλάξει. Συνεπώς πάει κ η παραμύθα της υψηλής πιστότητας.

Οπότε είναι προτιμότερο να γνωρίζουμε ότι αγοράζουμε design, marketing, κλπ φούμαρα κατά 80% κ οργανωμένη παραγωγική διαδικασία με πλήρη αρχεία κ ποιότητα μόνο κατά το 20% κ αυτό εάν πέσουμε σε συνειδητούς μάστορες στο εργοστάσιο παραγωγής...

Υ.Γ.: Λοιπόν μάλλον βρήκαν μονάδα από την _____ κ είμαστε στα email για να τη στείλουν. Κάποια στιγμή θα δημοσιεύσω κ τη σχετική αλληλογραφία για να δείτε το ύφος απάντησης τους, το οποίο είναι λίγο πολύ ότι τους έχω κουράσει κ τι το ψυρίζεις αφού ξέρεις ότι είμαστε αν όχι οι καλύτεροι από τους κορυφαίους. Ε ρε βρεγμένη σανίδα κ μη ξανακούσω για Ευρωπαίους όταν έχουμε λαμπρά παραδείγματα εξαιρετικών μαστόρων στην Ελλάδα: Roister, Audio Spectrum, Τσακιρίδης

edit: sorry μου ξέφυγε το όνομα
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: Re: Quality στον κατ' ευφημισμό χώρο του Hi-Fi

Ε ρε βρεγμένη σανίδα κ μη ξανακούσω για Ευρωπαίους όταν έχουμε λαμπρά παραδείγματα εξαιρετικών μαστόρων στην Ελλάδα: Roister, Audio Spectrum, Τσακιρίδης
:444:
 

Μηνύματα
960
Reaction score
498
Re: Απάντηση: Quality στον κατ' ευφιμησμό χώρο του Hi-Fi

Ποια magnepan μωρέ, που τα μισά της ηχεία είχαν κατασκευαστικά προβλήματα, τα άλλα μισά έγερναν σαν τον πύργο της Πίζας.

Ναι ρε Lemar, οι Αμερικανοί είναι πολύ μπροστά τι να σου πω...:142: Τι θες να σου αναφέρω, για αμερικάνικο ηχείο 30.000Ε που ήρθε στην Ελλάδα με πρόβλημα στο φινίρισμα, όπου ο κατασκευαστής αναγκάστηκε να στείλει δώρο ένα καλώδιο ηχείων στον πελάτη. Του ίδιου κατασκεαστή καμπίνα (70.000Ε) έσπασε κυριολεκτικά σε ένα κομμάτι με πολύ χαμηλό. Τι άλλο να πω για προενισχυτή 30000Ε με εγγενές πρόβλημα που τελικά δεν διορθώθηκε ποτέ από τεχνικό? Για cd player από τον αμερικανικό βορρά αξίας 12000Ε, που έπαιζε τα cd όποτε ήθελε και τα μισά μόνο sacd. Άσε μας ρε Χρήστο....:143:

Έχουμε ξεχάσει μου φαίνεται τι θα πει respecting the customer.
Μιλάω για customer service & επαγγελματισμό στη συμπεριφορά.Όσον αφορά τα προβληματικά μηχανήματα μάλλον αγοράζετε τα λάθος προιόντα..:142:..Δεν το ειδικεύω αυτό που έγραψα για την hi-end παρεπιπτόντως.Γενικά μιλάω.Όταν χαλάσει κάτι ο Αμερικάνος θα σου ζητήσει συγνώμη και σίγουρα θα απαντήσει στο e-mail τουλάχιστον.Εάν χαλάσει κάτι Βρεττανικό ο Άγγλος/μεγαλοΕυρωπαίος δεν θα σου απαντήσει καθόλου ή θα σου πει πως σίγουρα δεν φταίει το δικό του μηχάνημα - ψάξε αλλού..αυτά από εμπειρίες στον οικογενειακό μου κύκλο παλαιότερα με Quad & Revox και προσωπικά σχετικά πρόσφατα με 2-3 εταιρίες που δεν θέλω να αναφέρω που δεν απαντάγανε καν σε ερωτήσεις μου..Κλάιν Μάιν Χούμελ ένα πράγμα..Ελπίζω να υπάρχουνε εξαιρέσεις..Εννοείται πως εάν είχανε ωμοειδή προιόντα θα έπαιρνα από τον Αμερικάνο..
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.130
Μηνύματα
3.042.422
Members
38.534
Νεότερο μέλος
Drizzt
Top