Rega Planar 3,πρόβλημα κεφαλής & ανακαλωδίωση

Μηνύματα
12
Reaction score
17
Παιδιά καλησπέρα.Θέλω την βοήθειά σας.Οταν βάζω να παίξει δίσκος,παίζει μόνο το αριστερό ηχείο.Οι έξοδοι του ενισχυτή βγάζουν κανονικά,δοκίμασα τα βύσματα εναλλάξ και στο cd επίσης παίζουν κανονικότατα και τα δυο ηχεία.Μέχρι πριν λίγο καιρό,έβγαζα και ξανάβαζα την βελόνα και δούλευε για λίγο,αλλά τώρα σταμάτησε κι αυτό,παίζει μόνο το αριστερό ηχείο.Αν βγάλω το αριστερό βύσμα,το δεξί ηχείο παίζει κανονικά αλλά όταν ξαναβάλω το αριστερό,παίζει αυτό πάλι και το δεξί κόβεται.Τι μπορεί να φταίει?Αν αλλάξω κεφαλή,θα διορθωθεί?Επίσης,ποιά είναι η γνώμη σας όσον αφορά την ανακαλωδίωση του βραχίωνα?Οπως καταλάβατε,είμαι άσχετος και θα εκτιμούσα την βοήθειά σας.Ευχαριστώ πολύ Υ.Γ Το στερεοφωνικό μου αποτελείται από:Ενισχυτή Audiolab 8000A,ηχεία Impulse μοντέλο Maya,cd player Marantz των 70 ευρώ και πικάπ Rega Planar 3 με βραχίονα RB300 και κεφαλή Dual αξίας 50 ευρώ.
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Τα βύσματα στα interconnect του πικαπ τα έχεις ελέγξει?
Ίσως να πρέπει να κοιτάξεις και τις εισόδους προενίσχυσης του Audiolab.
Αφού δεις όλα αυτά, έλεγξε και την κεφαλή σου..
 

Μηνύματα
12
Reaction score
17
Απάντηση: Rega Planar 3,πρόβλημα κεφαλής & ανακαλωδίωση

Eυχαριστώ για την απάντηση.Θα φανώ γελοίος τώρα,αλλά δεν ξέρω τι είναι το interconnect,ούτε που είναι οι είσοδοι του προενισχυτή που μου είπες.....Το πρόβλημά με την ασχετοσύνη μου είναι ότι δεν μπορώ να ακούσω τους δίσκους μου έτσι(και είναι και πολλοί...).Σε κανέναν δεν αξίζει να ακούει μουσική από ένα ηχείο,όσο άσχετος και να είναι από hi fi,hi end κλπ!!!!!!!!!!
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Re: Απάντηση: Rega Planar 3,πρόβλημα κεφαλής & ανακαλωδίωση

Για να μη σε μπερδεύω, κοίτα οτιδήποτε έχει σχέση με βύσματα στη σύνδεση του πικάπ σου με τον ενισχυτή σου. :126:
 

Μηνύματα
27.318
Reaction score
25.354
Απάντηση: Rega Planar 3,πρόβλημα κεφαλής & ανακαλωδίωση

Πήγαινε σε κάποιον που ξέρει το πικαπ σου αρχικά να το ελέγξει.