Rois Acoustics Minoas MKII

Μηνύματα
3
Reaction score
54
Εγω παλι ευχαριστώ θερμα το σχεδιαστή του ηχειου που μπηκε στον κοπο να απαντήσει σε θεματα και ερωτηματα που τέθηκαν στο νημα. Αν και βρισκω τις απαντήσεις που δοθηκαν κατατοπιστικες, ελπίζω να συνεχίσει να μας βοηθά να γνωρισουμε το ηχειο του δινοντας περισσοτερα στοιχεία.
Καλησπέρα , με τους
Εγω παλι ευχαριστώ θερμα το σχεδιαστή του ηχειου που μπηκε στον κοπο να απαντήσει σε θεματα και ερωτηματα που τέθηκαν στο νημα. Αν και βρισκω τις απαντήσεις που δοθηκαν κατατοπιστικες, ελπίζω να συνεχίσει να μας βοηθά να γνωρισουμε το ηχειο του δινοντας περισσοτερα στοιχεία.
Καλησπέρα σε όλους, οι ερωτήσεις σας αν και είναι πολλές θα προσπαθήσω να τις καλύψω με τρόπο που να σας βάλω στο πνεύμα μου ώστε να μη με παρεξηγείτε.
Ως "τεχνικώς άρτια ηχεία" εννοούσα τα monitors τα οποία αν ήταν όντως άρτια δεν θα μπορούσαμε να εντοπίσουμε διαφορές μεταξύ τους πράγμα που όλοι γνωρίζουμε πως δεν ισχύει άρα προφανώς το τέλειο ηχείο δεν έχει προς το παρόν κατασκευαστεί. Πάντα υπάρχει η υποκειμενικότητα της χρειάς που χαρακτηρίζει την εκάστοτε υλοποίηση. Ως αληθοφανή χαρακτηρίζω τα ηχεία που όταν τα ακούμε με κλειστά μάτια αισθανόμαστε οτι βρισκόμαστε μπροστά στην ορχήστρα και τους τραγουδιστές περισσότερο από ότι το νοιώθουμε συνήθως με άλλα ηχεία. Ο Minoas λοιπόν κατά την άποψή μου ανήκει λόγω σχεδίασης περισσότερο στη δεύτερη κατηγορία και θα ήταν άδικο να συγκριθεί εργαστηριακά με ένα δίδρομο 6,5 ιντζών κλειστού τύπου με tweeter 1 ίντζας. Όταν όμως κανείς το ακούσει διακρίνει ευκρινώς τις ηχητικές αρετές του.
Τέλος κάποιες πικρές τεχνικές αλήθειες που ισχύουν για κάθε πηγή ήχου. Ο χώρος και η θέση της πηγής του ήχου σε αυτόν παίζουν ιδιέταιρα καθοριστικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα ακόμα και αν η πηγή είναι η ίδια μας η φωνή στο σαλόνι ή στο μπάνιο μας!
Το ίδιο ισχύει για όλα τα ηχεία και πέρα από τις γνωστές συνταγές του ισοσκελούς τριγώνου ακρόασης και μιας εύλογης απόστασης περίπου ενός μέτρου από τους πλαινούς και τον πίσω τοίχο και των τριών περίπου μέτρων από τον ακροατή δεν υπάρχει κάτι παραπάνω για τον Minoa. Η βέλτιστη τοποθέτιση όπως πάντα είναι απόφαση του ακροατή σαφώς επηρεαζόμενη από τα έπιπλα, τα χαλιά, τις κουρτίνες και φυσικά τις διαστάσεις του δωματίου του. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ηχείο θέλει αέρα και αυτό απαιτεί άνετο σαλόνι και όχι μία κρεβατοκάμαρα. Τέλος θα επαναλάβω την προτροπή μου, πριν επανέλθετε με το οποιδήποτε σχόλιο να κάνετε μια ακρόαση, ίσως σας φανεί αρκούντως ενδιαφέρων για τα λεφτά που ζητάει.
 


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Εισαι ο πλεον αρμόδιος και στους δύο τομεις. Οντως.
Πω πω μεγάλε...με ταπωσες!
[DOUBLEPOST=1540136174][/DOUBLEPOST]Επί της ουσίας.
Έτυχε να βρεθεί στον δικό σου δρόμο ηχείο με αληθοφανή ήχο ,αγαπητέ εντιτορ;
Και αν ναι, τι ήταν αυτό που το διέκρινε από τα ηχεία με μη αληθοφανή ήχο;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Mε τέτοιες ερωτήσεις το νήμα θα κάνει το Βερολίνο του Απριλίου 1945 να μοιάζει με επίγειο παράδεισο...
Υπόγειος ακριβέστερα,ξέρεις τώρα,bunker και δε συμμαζεύεται...:p
Αν τυχόν βρεθεί καποιο στο δρόμο σου θα το καταλαβεις αμέσως , μην ανησυχεις...
Εισαι ο πλεον αρμόδιος και στους δύο τομεις. Οντως.
Πω πω μεγάλε...με ταπωσες!
Στο τέλος θα είναι όλα καλά και...άνω-κάτω,το δε ενδεχόμενο να μην είναι σημαίνει ότι δεν θα έχει επέλθει ακόμα το...τέλος.;)
Καλησπέρα , με τους

Καλησπέρα σε όλους, οι ερωτήσεις σας αν και είναι πολλές θα προσπαθήσω να τις καλύψω με τρόπο που να σας βάλω στο πνεύμα μου ώστε να μη με παρεξηγείτε.
Ως "τεχνικώς άρτια ηχεία" εννοούσα τα monitors τα οποία αν ήταν όντως άρτια δεν θα μπορούσαμε να εντοπίσουμε διαφορές μεταξύ τους πράγμα που όλοι γνωρίζουμε πως δεν ισχύει άρα προφανώς το τέλειο ηχείο δεν έχει προς το παρόν κατασκευαστεί. Πάντα υπάρχει η υποκειμενικότητα της χρειάς που χαρακτηρίζει την εκάστοτε υλοποίηση. Ως αληθοφανή χαρακτηρίζω τα ηχεία που όταν τα ακούμε με κλειστά μάτια αισθανόμαστε οτι βρισκόμαστε μπροστά στην ορχήστρα και τους τραγουδιστές περισσότερο από ότι το νοιώθουμε συνήθως με άλλα ηχεία. Ο Minoas λοιπόν κατά την άποψή μου ανήκει λόγω σχεδίασης περισσότερο στη δεύτερη κατηγορία και θα ήταν άδικο να συγκριθεί εργαστηριακά με ένα δίδρομο 6,5 ιντζών κλειστού τύπου με tweeter 1 ίντζας. Όταν όμως κανείς το ακούσει διακρίνει ευκρινώς τις ηχητικές αρετές του.
Τέλος κάποιες πικρές τεχνικές αλήθειες που ισχύουν για κάθε πηγή ήχου. Ο χώρος και η θέση της πηγής του ήχου σε αυτόν παίζουν ιδιέταιρα καθοριστικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα ακόμα και αν η πηγή είναι η ίδια μας η φωνή στο σαλόνι ή στο μπάνιο μας!
Το ίδιο ισχύει για όλα τα ηχεία και πέρα από τις γνωστές συνταγές του ισοσκελούς τριγώνου ακρόασης και μιας εύλογης απόστασης περίπου ενός μέτρου από τους πλαινούς και τον πίσω τοίχο και των τριών περίπου μέτρων από τον ακροατή δεν υπάρχει κάτι παραπάνω για τον Minoa. Η βέλτιστη τοποθέτιση όπως πάντα είναι απόφαση του ακροατή σαφώς επηρεαζόμενη από τα έπιπλα, τα χαλιά, τις κουρτίνες και φυσικά τις διαστάσεις του δωματίου του. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ηχείο θέλει αέρα και αυτό απαιτεί άνετο σαλόνι και όχι μία κρεβατοκάμαρα. Τέλος θα επαναλάβω την προτροπή μου, πριν επανέλθετε με το οποιδήποτε σχόλιο να κάνετε μια ακρόαση, ίσως σας φανεί αρκούντως ενδιαφέρων για τα λεφτά που ζητάει.
Θεωρώ ότι διαβάσατε καλώς τη δέσμη ερωτήσεων κι έχετε αναφαίρετο δικαίωμα να μη σχολιάσετε όλα τα σημεία που ετέθησαν.

Προκειμένου ν'αποκτήσει κάποιος αναγνώστης ουσιαστικό έρεισμα γι ακρόαση και ακόλουθη αγορά οφείλει να κατέχει εκ των προτέρων κάποια στοιχειώδη δεδομένα που θα τον βοηθούσαν να γνωρίζει άμα είναι καταρχάς δυνατή η διευθέτηση στον δικό του οικιακό χώρο.Κι επειδή ακριβώς δεν πρόκειται περί κάποιων monitor εγγύς ή μέσου πεδίου,θα ήταν πολύ χρήσιμο και...κρίσιμο ν'απαντηθεί οπωσδήποτε το ερώτημα για την ελάχιστη απαιτούμενη απόσταση ανάμεσα στους κατακόρυφους άξονες των ηχείων σε δικάναλη πάντα αρχιτεκτονική.
 
Last edited:

Μηνύματα
3
Reaction score
54
Υπόγειος ακριβέστερα,ξέρεις τώρα,bunker και δε συμμαζεύεται...:p



Στο τέλος θα είναι όλα καλά και...άνω-κάτω,το δε ενδεχόμενο να μην είναι σημαίνει ότι δεν θα έχει επέλθει ακόμα το...τέλος.;)

Θεωρώ ότι διαβάσατε καλώς τη δέσμη ερωτήσεων κι έχετε αναφαίρετο δικαίωμα να μη σχολιάσετε όλα τα σημεία που ετέθησαν.

Προκειμένου ν'αποκτήσει κάποιος αναγνώστης ουσιαστικό έρεισμα γι ακρόαση και ακόλουθη αγορά οφείλει να κατέχει εκ των προτέρων κάποια στοιχειώδη δεδομένα που θα τον βοηθούσαν να γνωρίζει άμα είναι καταρχάς δυνατή η διευθέτηση στον δικό του οικιακό χώρο.Κι επειδή ακριβώς δεν πρόκειται περί κάποιων monitor εγγύς ή μέσου πεδίου,θα ήταν πολύ χρήσιμο και...κρίσιμο ν'απαντηθεί οπωσδήποτε το ερώτημα για την ελάχιστη απαιτούμενη απόσταση ανάμεσα στους κατακόρυφους άξονες των ηχείων σε δικάναλη πάντα αρχιτεκτονική.
Συγνώμη για την παράλειψη, έχετε δίκιο, από τις ακροάσεις μας θεωρώ ως ελάχιστη απόσταση αξόνων τα δυόμιση μέτρα. Ευνόητο ότι όσο μεγαλώνει η απόσταση της θέσης ακρόασης είναι καλό να μεγαλώνει και η μεταξύ τους απόσταση. Επίσης καλό για απαιτητικές ακροάσεις είναι να συγκλίνουν μεταξύ τους με ίσες κλίσεις που να στοχεύουν τον ακροατή. Πάντως επί του πρακτέου αποδείχθηκε ακόμα και στην περίπτωση που τα ακούμε να παίζουν σε διπλανό χώρο, φυσικά δεν υφίσταται στερεφωνική εικόνα αλλά παραμένει σε ένα ικανοποιητικό βαθμό η τονική τους ισορροπία παρά την 8 ιντζη fullrange μονάδα και την έλλεψη tweeter. Στη διάθεσή σας.
 

A

AKARL

Guest
Mε τέτοιες ερωτήσεις το νήμα θα κάνει το Βερολίνο του Απριλίου 1945 να μοιάζει με επίγειο παράδεισο...
Φοβάμαι ότι τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα απ΄ότι νομίζεις. Το αβουσάϊτ, την τρέχουσα περίοδο, προσομοιάζει περισσότερο με την αρένα στο Κολοσσαίο όπου τα άγρια θηρία κατασπάραζαν ανηλεώς τα αδύναμα θύματά τους. :o:o:o

Επί τη ευκαιρία, τι πρόβλημα, ακριβώς, διαπιστώνεις στις ερωτήσεις;

Αν και βρισκω τις απαντήσεις που δοθηκαν κατατοπιστικες, ελπίζω να συνεχίσει να μας βοηθά να γνωρισουμε το ηχειο του δινοντας περισσοτερα στοιχεία.
Χωρίς ουδεμία διάθεση αντιπαράθεσης θεωρώ ότι και τα δυο μηνύματα του Πήτερ Ρόϊς ουδόλως διαφωτίζουν όλες τις απορίες που έχουν εκφραστεί. Τώρα, το αν αυτό (δηλαδή η μη απάντηση στις συγκεκριμένες απορίες που ετέθησαν) είναι σημαντικό ή όχι επαφίεται στην κρίση εκάστου εξ ημών.

Αν τυχόν βρεθεί καποιο στο δρόμο σου θα το καταλαβεις αμέσως , μην ανησυχεις...
Αγαπητέ κύριε Επιμελητά σπεύδω να σας διαβεβαιώσω ότι ουδεμία τέτοια ανησυχία τρέφω δεδομένου ότι αυτό στο οποίο αναφέρεστε είναι αδύνατο να συμβεί. Επειδή, επίσης, δεν δίνω και πολλές πιθανότητες αυτό που μόλις είπα να γίνει αμέσως κατανοητό και αποδεκτό, σπεύδω να το τεκμηριώσω:

Είναι αδύνατο να συμβεί διότι, πολύ απλά, η ίδια η έννοια "ηχείο με αληθοφανή ήχο" δεν υφίσταται, όπως και δεν υφίσταται η έννοια ότι οποιαδήποτε μεμονωμένη συσκευή αναπαραγωγής ηχογραφημένης μουσικής έχει τον τάδε ή τον δείνα ήχο ή ότι ακούγεται έτσι ή αλλιώς. Οι έννοιες αυτές είναι βολικά δημιουργήματα που διευκολύνουν τους κατ΄επάγγελμα ρηβγιούερζ να επιτελέσουν το θεάρεστο έργο τους αγνοώντας τα στοιχειώδη και κόντρα στην ίδια τη λογική.

Ας εξηγήσω λίγο περισσότερο τα ανωτέρω:

Αναπαραγωγή, με υψηλή πιστότητα, της ηχογραφημένης μουσικής μπορεί να γίνει μόνο από μια αλυσίδα αλληλένδετων συσκευών αναπαραγωγής (ή ένα ενεργό πολυεργαλείο) εντός ενός χώρου. Τέρμα. Μόνο έτσι. Η κάθε μεμονωμένη συσκευή αναπαραγωγής μουσικής δεν δύναται να παράξει ήχο παρά μόνο αν αρχίσουμε να την κοπανάμε, να τη σέρνουμε, να την πετάμε κ.ο.κ. Αυτός είναι ο μόνος ήχος της. Αντιληπτό;

Άρα, ο ήχος και, κατ΄επέκτασιν, η μουσική μπορούν να (ανα)παραχθούν μόνο από αυτό που ο Bhutia αποκαλεί "ενιαία οντότητα χώρου-ηχοσυστήματος". Σε αυτή τη θεμελιώδη έννοια ουδείς ρηβγιούερ αναφέρεται. Όλοι γράφουν και εκθειάζουν τον ήχο μιας μεμονωμένης συσκευής ηχητικής αναπαραγωγής. Οι ακροαματικόφιλοι έχουμε ενστερνιστεί αυτή την έννοια και τη χρησιμοποιούμε και αναπαράγουμε ωσάν να ήταν κάτι το απολύτως φυσιολογικό. Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος της ανοησίας αυτής της πρακτικής και από τις δυο πλευρές.

Ας επανέλθουμε στα καθ΄ ημάς. Υπάρχουν, άραγε, συνθήκες ώστε κάποια μεμονωμένη συσκευή αναπαραγωγής μουσικής να έχει ευδιάκριτη και συγκεκριμένη "ηχητική ταυτότητα" ή "ηχητική υπογραφή";

Θεωρητικά ναι: Η συσκευή να "ακούγεται" (τι κάθομαι και γράφω τώρα) ακριβώς το ίδιο εντός οποιασδήποτε αλυσίδας αλληλένδετων συσκευών αναπαραγωγής και σε κάθε χώρο. Θεωρείς ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό;

Τούτων λεχθέντων, επαναφέρω το αρχικό μου ερώτημα: Τι ακριβώς είναι ένα "ηχείο με αληθοφανή ήχο";
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
Φοβάμαι ότι τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα απ΄ότι νομίζεις. Το αβουσάϊτ, την τρέχουσα περίοδο, προσομοιάζει περισσότερο με την αρένα στο Κολοσσαίο όπου τα άγρια θηρία κατασπάραζαν ανηλεώς τα αδύναμα θύματά τους.
μπαααα ...
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Φοβάμαι ότι τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα απ΄ότι νομίζεις. Το αβουσάϊτ, την τρέχουσα περίοδο, προσομοιάζει περισσότερο με την αρένα στο Κολοσσαίο όπου τα άγρια θηρία κατασπάραζαν ανηλεώς τα αδύναμα θύματά τους. :o:o:o
Επί τη ευκαιρία, τι πρόβλημα, ακριβώς, διαπιστώνεις στις ερωτήσεις;
Χωρίς ουδεμία διάθεση αντιπαράθεσης θεωρώ ότι και τα δυο μηνύματα του Πήτερ Ρόϊς ουδόλως διαφωτίζουν όλες τις απορίες που έχουν εκφραστεί. Τώρα, το αν αυτό (δηλαδή η μη απάντηση στις συγκεκριμένες απορίες που ετέθησαν) είναι σημαντικό ή όχι επαφίεται στην κρίση εκάστου εξ ημών.
Αν μη τι άλλο όμως,οφείλεται στον dapost το like για την προσπάθειά του να διεγείρει την απόδοση αποκρίσεων με προσήκουσα μέθοδο αντί των γνωστών...δύστροπων.;)
Αγαπητέ κύριε Επιμελητά σπεύδω να σας διαβεβαιώσω ότι ουδεμία τέτοια ανησυχία τρέφω δεδομένου ότι αυτό στο οποίο αναφέρεστε είναι αδύνατο να συμβεί. Επειδή, επίσης, δεν δίνω και πολλές πιθανότητες αυτό που μόλις είπα να γίνει αμέσως κατανοητό και αποδεκτό, σπεύδω να το τεκμηριώσω:

Είναι αδύνατο να συμβεί διότι, πολύ απλά, η ίδια η έννοια "ηχείο με αληθοφανή ήχο" δεν υφίσταται, όπως και δεν υφίσταται η έννοια ότι οποιαδήποτε μεμονωμένη συσκευή αναπαραγωγής ηχογραφημένης μουσικής έχει τον τάδε ή τον δείνα ήχο ή ότι ακούγεται έτσι ή αλλιώς. Οι έννοιες αυτές είναι βολικά δημιουργήματα που διευκολύνουν τους κατ΄επάγγελμα ρηβγιούερζ να επιτελέσουν το θεάρεστο έργο τους αγνοώντας τα στοιχειώδη και κόντρα στην ίδια τη λογική.

Ας εξηγήσω λίγο περισσότερο τα ανωτέρω:

Αναπαραγωγή, με υψηλή πιστότητα, της ηχογραφημένης μουσικής μπορεί να γίνει μόνο από μια αλυσίδα αλληλένδετων συσκευών αναπαραγωγής (ή ένα ενεργό πολυεργαλείο) εντός ενός χώρου. Τέρμα. Μόνο έτσι. Η κάθε μεμονωμένη συσκευή αναπαραγωγής μουσικής δεν δύναται να παράξει ήχο παρά μόνο αν αρχίσουμε να την κοπανάμε, να τη σέρνουμε, να την πετάμε κ.ο.κ. Αυτός είναι ο μόνος ήχος της. Αντιληπτό;

Άρα, ο ήχος και, κατ΄επέκτασιν, η μουσική μπορούν να (ανα)παραχθούν μόνο από αυτό που ο Bhutia αποκαλεί "ενιαία οντότητα χώρου-ηχοσυστήματος". Σε αυτή τη θεμελιώδη έννοια ουδείς ρηβγιούερ αναφέρεται. Όλοι γράφουν και εκθειάζουν τον ήχο μιας μεμονωμένης συσκευής ηχητικής αναπαραγωγής. Οι ακροαματικόφιλοι έχουμε ενστερνιστεί αυτή την έννοια και τη χρησιμοποιούμε και αναπαράγουμε ωσάν να ήταν κάτι το απολύτως φυσιολογικό. Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος της ανοησίας αυτής της πρακτικής και από τις δυο πλευρές.

Ας επανέλθουμε στα καθ΄ ημάς. Υπάρχουν, άραγε, συνθήκες ώστε κάποια μεμονωμένη συσκευή αναπαραγωγής μουσικής να έχει ευδιάκριτη και συγκεκριμένη "ηχητική ταυτότητα" ή "ηχητική υπογραφή";

Θεωρητικά ναι: Η συσκευή να "ακούγεται" (τι κάθομαι και γράφω τώρα) ακριβώς το ίδιο εντός οποιασδήποτε αλυσίδας αλληλένδετων συσκευών αναπαραγωγής και σε κάθε χώρο. Θεωρείς ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό;

Τούτων λεχθέντων, επαναφέρω το αρχικό μου ερώτημα: Τι ακριβώς είναι ένα "ηχείο με αληθοφανή ήχο";
Ένα τέτοιο ζήτημα μπορεί να ανάγεται έως και σε φιλοσοφικό επίπεδο.

Είθισται να αποδίδουν οι ακροαματικόφιλοι τον χαρακτηρισμό του αληθοφανούς σε ενιαία - πάντα - συστήματα τα οποία θα επιτύγχαναν είτε να μεταφέρουν νοερά τη συνείδηση στο γεγονός όπως θα είχε εκείνο συσταθεί από τον ηχητικό μηχανικό που επιμελήθηκε δεδομένη παραγωγή,είτε να μεταφέρουν νοητά την ενιαία οντότητα του ιδίου γεγονότος - όπως θα έχει εκείνη διαμορφωθεί από τον ηχητικό μηχανικό - στο δικό τους ακροαματικό περιβάλλον.

Κατανοούμε λοιπόν το άτοπον του χαρακτηρισμού,ιδίως από τη στιγμή που το συνηθισμένο μέτρο σύγκρισης - δηλαδή η ακρόαση live μουσικών γεγονότων σε αφιερωμένους γι αυτά χώρους - με το συγκρινόμενο μέγεθος - δηλαδή ηχοσυστήματα αναπαραγωγής εντός οικιακών χώρων - αποτελούν δύο ασυνάρτητες μεταξύ τους ενιαίες οντότητες και η συστηματική ενασχόληση με καθένα εξ αυτών συνιστά εντελώς διαφορετικό χόμπυ...;)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Εγώ νομίζω ότι τα βασικά ερωτήματα έχουν απαντηθεί:

1. Το βασικότερο: βγαίνει και σε άλλα χρώματα ;-)

2. Η ιστορία με την υψηλή εμπέδηση και φασική απόκλιση είναι non-issue. Ούτε ενισχυτής με υψηλό DF απαιτείται (το αντίθετο), ούτε ενισχυτής με αποθέματα volts και watts (μία και το ηχείο έχει μια χαρά ομοιόμορφη ευαισθησία και στη ουσία η εμπέδηση στο υπόλοιπο φάσμα είναι αυτή που θα "στεγνώσει" τον ενισχυτή και από DF, και από volts και watts), ούτε η επιστροφή ισχύος είναι θέμα γιατί είναι πάρα πολύ μικρή (ακριβώς λόγω της υψηλής εμπέδησης).

3. Οι αποστάσεις ακρόασης - τοποθέτησης για σωστή αναπαραγωγή είναι αυτές που προβλέπονται από τη διπολική πολική απόκριση (τοποθέτηση κοντά σε πλαϊνούς τοίχους είναι ΟΚ, από τον τοίχο πίσω τους όσο έχει υπολογίσει κάπου ο εαρ, το μισό του ύψος οροφής νομίζω) και απο τις μεγάλες μονάδες του και τα σημεία κρος (άρα βάλτε τρία μέτρα από τον ακροατή νάμαστε ασφαλείς).

4 Η τιμή του μιά χαρά μου φαίνεται για εμπορική κατασκευή. Όποιος δε βαριέται ας το φτιάξει πιο φθηνά μόνος του. Ή καλύτερα, ενεργό, με πθηφιακό DEQX crossover ;-).

Εγώ λέω αγοράστε άφοβα, ανεξάρτητα από τι ενισχυτή έχετε αρκεί να έχετε μεγάλο σαλόνι. Αλλά σε κάποιο άλλο χρώμα, για όνομα...

Ακρόαση κάντε αν θέλετε αλλά ως γνωστόν δε λέει και πολλά. Και εμένα π.χ. στην έκθεση πέρυσι δε μου άρεσε αλλά θα το αγόραζα αν είχα το χώρο - με το σωστό RT πάντα - και τα λ7.
 
Last edited:

A

AKARL

Guest
Αν μη τι άλλο όμως,οφείλεται στον dapost το like για την προσπάθειά του να διεγείρει την απόδοση αποκρίσεων με προσήκουσα μέθοδο αντί των γνωστών...δύστροπων.;)

Ένα τέτοιο ζήτημα μπορεί να ανάγεται έως και σε φιλοσοφικό επίπεδο.

Είθισται να αποδίδουν οι ακροαματικόφιλοι τον χαρακτηρισμό του αληθοφανούς σε ενιαία - πάντα - συστήματα τα οποία θα επιτύγχαναν είτε να μεταφέρουν νοερά τη συνείδηση στο γεγονός όπως θα είχε εκείνο συσταθεί από τον ηχητικό μηχανικό που επιμελήθηκε δεδομένη παραγωγή,είτε να μεταφέρουν νοητά την ενιαία οντότητα του ιδίου γεγονότος - όπως θα έχει εκείνη διαμορφωθεί από τον ηχητικό μηχανικό - στο δικό τους ακροαματικό περιβάλλον.

Κατανοούμε λοιπόν το άτοπον του χαρακτηρισμού,ιδίως από τη στιγμή που το συνηθισμένο μέτρο σύγκρισης - δηλαδή η ακρόαση live μουσικών γεγονότων σε αφιερωμένους γι αυτά χώρους - με το συγκρινόμενο μέγεθος - δηλαδή ηχοσυστήματα αναπαραγωγής εντός οικιακών χώρων - αποτελούν δύο ασυνάρτητες μεταξύ τους ενιαίες οντότητες και η ενασχόληση με καθένα εξ αυτών συνιστά εντελώς διαφορετικό χόμπυ...;)
Ακριβώς έτσι έχει το θέμα, συνοπτικά και με όλες τις παραμέτρους και σε όλες τις διαστάσεις του. :hi:

Ντρέπομαι που το λέω, αλλά έπρεπε να παρακινηθώ να σκεφτώ, με αφορμή γραπτά διαφόρων μελών του αβουσάϊτ, προκειμένου να καταφέρω να συνειδητοποιήσω κάτι τόσο θεμελιώδες αλλά και προφανές. Εν συνεχεία, να αποδομήσω έναν τρόπο σκέψης και αντίληψης, περί ηχητικής αναπαραγωγής, δεκαετιών και να δω το όλο θέμα στις πραγματικές του διαστάσεις (υποθέτοντας, πάντα, ότι το έχω καταφέρει).

Θερμές Ευχαριστίες εκεί που οφείλονται ... ξέρετε εσείς. :drinks:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Εγώ νομίζω ότι τα βασικά ερωτήματα έχουν απαντηθεί:

1. Το βασικότερο: βγαίνει και σε άλλα χρώματα ;-)

Εγώ λέω αγοράστε άφοβα, ανεξάρτητα από τι ενισχυτή έχετε αρκεί να έχετε μεγάλο σαλόνι. Αλλά σε κάποιο άλλο χρώμα, για όνομα...
Είμαι βέβαιος ότι σε λευκό χρώμα θα...παίζει πολύ καλύτερα.;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.116
Reaction score
124.696
και την έλλεψη tweeter
Η μαύρη αλήθεια είναι ότι αν το έπαιρνα, θα του'βαζα ένα τουίτερ.
Τες πα, λεπτομέρειες. ;)

Θα έβρισκα ενδιαφέρουσα και μια φουλ ενεργή έκδοση αυτού του ηχείου, mini DSP ή hypex loudspeaker management και πολυκάναλο από Μπρούνο. As good as it gets. :)

Και ημιενεργή έκδοση θα είχε ενδιαφέρον για τους φίλους της λυχνίας. ;)

Συνολικά πάντως, το βρίσκω πιο ενδιαφέρον ηχείο από τα μεγάλα της μπιενταμπλεγιου (πχ 802), τα οποία βεβαίως δε συμπαθώ ιδιαίτερα..:D
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
μπαααα ...
Φαντάσου το ίδγιο σκετσάκι με πελάτη χαϊεντά καβλωδιολάγνο ,απολύτως "μυρωδιά" σε τεχνικά θέματα και μετρήσεις και τον κωσταυτιά μαζί με τον ποδογιατρό πίσω από τον πάγκο σε ρόλους πωλητών...!:roflmao::roflmao::roflmao:


Και έχει και συνέχεια...τον πελάτη χαϊεντά ,ενοχλημένο από το μπούλινγκ αυτών των δύο ,να ζητάει να δει τον προϊστάμενο για να παραπονεθεί...και να εμφανίζεται ο Κόγιας!:D:D:D
 

Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Υπάρχουν, άραγε, συνθήκες ώστε κάποια μεμονωμένη συσκευή αναπαραγωγής μουσικής να έχει ευδιάκριτη και συγκεκριμένη "ηχητική ταυτότητα" ή "ηχητική υπογραφή";
Ένα τέτοιο ζήτημα μπορεί να ανάγεται έως και σε φιλοσοφικό επίπεδο.
Και βάλε... Θυμίζει διαμάχη σχολαστικων θεολογων για το φύλο των αγγέλων
στην οποία φυσικά και δεν επιθυμώ να συμμετεχω
Ναι ο dapost το χειρίστηκε με ψυχραιμία και όπως αρμόζει.
Τα like βλέπω απασχολούν.
 
Last edited:

K

kimon

Guest
Φοβάμαι ότι τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα απ΄ότι νομίζεις. Το αβουσάϊτ, την τρέχουσα περίοδο, προσομοιάζει περισσότερο με την αρένα στο Κολοσσαίο όπου τα άγρια θηρία κατασπάραζαν ανηλεώς τα αδύναμα θύματά τους. :o:o:o

Επί τη ευκαιρία, τι πρόβλημα, ακριβώς, διαπιστώνεις στις ερωτήσεις;
Τούτων λεχθέντων, επαναφέρω το αρχικό μου ερώτημα: Τι ακριβώς είναι ένα "ηχείο με αληθοφανή ήχο";
Οι ερωτήσεις είναι προβοκατόρικες.Τεκμηρίωση : υπάρχει περίπτωση να βρεις δύο (2) άτομα εδώ μέσα που θα συμφωνήσουν ως προς το τι είναι "ηχείο με αληθοφανή ήχο";
 

Μηνύματα
557
Reaction score
523
..............
Συνολικά πάντως, το βρίσκω πιο ενδιαφέρον ηχείο από τα μεγάλα της μπιενταμπλεγιου (πχ 802), τα οποία βεβαίως δε συμπαθώ ιδιαίτερα..:D

Συμπαθεις δε συμπαθεις...να ερθεις να ακουσεις 802d με mccormack dna2 anniversary....για να αρχισεις να πιστευεις..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.116
Reaction score
124.696
Συμπαθεις δε συμπαθεις...να ερθεις να ακουσεις 802d με mccormack dna2 anniversary....για να αρχισεις να πιστευεις..
Έχεις ωραιότατο ενισχυτή για τα Ρόις, μήπως να πας να τα ακούσεις; ;)
 

Μηνύματα
557
Reaction score
523
Θα παω ετσι και αλλιως...εχω αλλους ενισχυτες για τα ροις...
Παντψς οποτε θες ερχεσαι για να αρχισεις να πιστευεις.....

Υ.γ. δεν κανουν δουλεια μονο οσα εχουν μεγαλη πυκνοτητα...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Και βάλε... Θυμίζει διαμάχη σχολαστικων θεολογων για το φύλο των αγγέλων
στην οποία φυσικά και δεν επιθυμώ να συμμετεχω
Ναι ο dapost το χειρίστηκε με ψυχραιμία και όπως αρμόζει.
Τα like βλέπω απασχολούν.
Καλέ μας editor,δηλώνεις εν είδει ανακάλυψης το προφανές.Θα ήταν αδύνατον να μην απασχολούσαν τον υποφαινόμενο τα like που χορηγεί ο ίδιος,εφόσον ως δύστροπος χαρακτήρας δεν τα χορηγεί ελαφρά τη καρδία.
...
3. Οι αποστάσεις ακρόασης - τοποθέτησης για σωστή αναπαραγωγή είναι αυτές που προβλέπονται από τη διπολική πολική απόκριση (τοποθέτηση κοντά σε πλαϊνούς τοίχους είναι ΟΚ, από τον τοίχο πίσω τους όσο έχει υπολογίσει κάπου ο εαρ, το μισό του ύψος οροφής νομίζω) και απο τις μεγάλες μονάδες του και τα σημεία κρος (άρα βάλτε τρία μέτρα από τον ακροατή νάμαστε ασφαλείς).
...
Εγώ λέω αγοράστε άφοβα, ανεξάρτητα από τι ενισχυτή έχετε αρκεί να έχετε μεγάλο σαλόνι.
Ακρόαση κάντε αν θέλετε αλλά ως γνωστόν δε λέει και πολλά. Και εμένα π.χ. στην έκθεση πέρυσι δε μου άρεσε αλλά θα το αγόραζα αν είχα το χώρο - με το σωστό RT πάντα - και τα λ7.
Ευρύχωρο σαλόνι,αλλά και προαπαιτούμενη δυνατότητα πλήρους διαμόρφωσης στην ακουστική του συμπεριφορά.Άπω πεδίο γαρ.
...
Συνολικά πάντως, το βρίσκω πιο ενδιαφέρον ηχείο από τα μεγάλα της μπιενταμπλεγιου (πχ 802), τα οποία βεβαίως δε συμπαθώ ιδιαίτερα..:D
Μπορεί να μη τα συμπαθείς,πλην όμως αρκετά αβανταδόρικα album από τη συλλογή σου δύνανται να έχουν παραχθεί με τη συνδρομή εκείνων,οπότε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο δεν...απαλλάσσεσαι από την παρουσία τους.:p
Οι ερωτήσεις είναι προβοκατόρικες.Τεκμηρίωση : υπάρχει περίπτωση να βρεις δύο (2) άτομα εδώ μέσα που θα συμφωνήσουν ως προς το τι είναι "ηχείο με αληθοφανή ήχο";
Προβοκατόρικες,ίσον πολύ χρησιμότερες από τις βαρετές.

Τεκμηρίωση του ατόπου : Διαφορετικά συστήματα με το γνώρισμα του αληθοφανούς ήχου θα όφειλαν να ακούγονται το ίδιο,οπότε αναιρείται το χόμπυ της ακροαματικοφιλίας όπως είθισται να ισχύει αυτό.

Διότι η πιστότητα είναι ενιαίο μέγεθος και δύο (2) setup με ισοδύναμη αληθοφάνεια στην απόδοση οφείλουν να έχουν και ισοδύναμη πιστότητα ως προς το αναπαραγόμενο πρόγραμμα.
Συμπαθεις δε συμπαθεις...να ερθεις να ακουσεις 802d με mccormack dna2 anniversary....για να αρχισεις να πιστευεις..
Θα παω ετσι και αλλιως...εχω αλλους ενισχυτες για τα ροις...
Παντψς οποτε θες ερχεσαι για να αρχισεις να πιστευεις.....

Υ.γ. δεν κανουν δουλεια μονο οσα εχουν μεγαλη πυκνοτητα...
Ας ληφθεί εν είδει παραδείγματος ο συμπαθής μας EPANTAZ...Άμα στήσει τα Rois Minoas με τις δικές του συνοδές συσκευές και η προσλαμβανόμενη ακροαματική απόδοση υπό τις αυτές συνθήκες (πρόγραμμα,στάθμη.κ.ο.κ.) εντός του επιλεγέντος χώρου είναι διαφορετική σε σχέση με την αντίστοιχη απόδοση του συνόλου με τα B&W 802D και τα Mccormack,συνεπάγεται ότι το ένα εκ των δύο setup δεν θα είχε και τόσο αληθοφανή ήχο... ;)
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.323
Μηνύματα
2.858.534
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top