- Μηνύματα
- 3
- Reaction score
- 54
Καλησπέρα , με τουςΕγω παλι ευχαριστώ θερμα το σχεδιαστή του ηχειου που μπηκε στον κοπο να απαντήσει σε θεματα και ερωτηματα που τέθηκαν στο νημα. Αν και βρισκω τις απαντήσεις που δοθηκαν κατατοπιστικες, ελπίζω να συνεχίσει να μας βοηθά να γνωρισουμε το ηχειο του δινοντας περισσοτερα στοιχεία.
Καλησπέρα σε όλους, οι ερωτήσεις σας αν και είναι πολλές θα προσπαθήσω να τις καλύψω με τρόπο που να σας βάλω στο πνεύμα μου ώστε να μη με παρεξηγείτε.Εγω παλι ευχαριστώ θερμα το σχεδιαστή του ηχειου που μπηκε στον κοπο να απαντήσει σε θεματα και ερωτηματα που τέθηκαν στο νημα. Αν και βρισκω τις απαντήσεις που δοθηκαν κατατοπιστικες, ελπίζω να συνεχίσει να μας βοηθά να γνωρισουμε το ηχειο του δινοντας περισσοτερα στοιχεία.
Ως "τεχνικώς άρτια ηχεία" εννοούσα τα monitors τα οποία αν ήταν όντως άρτια δεν θα μπορούσαμε να εντοπίσουμε διαφορές μεταξύ τους πράγμα που όλοι γνωρίζουμε πως δεν ισχύει άρα προφανώς το τέλειο ηχείο δεν έχει προς το παρόν κατασκευαστεί. Πάντα υπάρχει η υποκειμενικότητα της χρειάς που χαρακτηρίζει την εκάστοτε υλοποίηση. Ως αληθοφανή χαρακτηρίζω τα ηχεία που όταν τα ακούμε με κλειστά μάτια αισθανόμαστε οτι βρισκόμαστε μπροστά στην ορχήστρα και τους τραγουδιστές περισσότερο από ότι το νοιώθουμε συνήθως με άλλα ηχεία. Ο Minoas λοιπόν κατά την άποψή μου ανήκει λόγω σχεδίασης περισσότερο στη δεύτερη κατηγορία και θα ήταν άδικο να συγκριθεί εργαστηριακά με ένα δίδρομο 6,5 ιντζών κλειστού τύπου με tweeter 1 ίντζας. Όταν όμως κανείς το ακούσει διακρίνει ευκρινώς τις ηχητικές αρετές του.
Τέλος κάποιες πικρές τεχνικές αλήθειες που ισχύουν για κάθε πηγή ήχου. Ο χώρος και η θέση της πηγής του ήχου σε αυτόν παίζουν ιδιέταιρα καθοριστικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα ακόμα και αν η πηγή είναι η ίδια μας η φωνή στο σαλόνι ή στο μπάνιο μας!
Το ίδιο ισχύει για όλα τα ηχεία και πέρα από τις γνωστές συνταγές του ισοσκελούς τριγώνου ακρόασης και μιας εύλογης απόστασης περίπου ενός μέτρου από τους πλαινούς και τον πίσω τοίχο και των τριών περίπου μέτρων από τον ακροατή δεν υπάρχει κάτι παραπάνω για τον Minoa. Η βέλτιστη τοποθέτιση όπως πάντα είναι απόφαση του ακροατή σαφώς επηρεαζόμενη από τα έπιπλα, τα χαλιά, τις κουρτίνες και φυσικά τις διαστάσεις του δωματίου του. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ηχείο θέλει αέρα και αυτό απαιτεί άνετο σαλόνι και όχι μία κρεβατοκάμαρα. Τέλος θα επαναλάβω την προτροπή μου, πριν επανέλθετε με το οποιδήποτε σχόλιο να κάνετε μια ακρόαση, ίσως σας φανεί αρκούντως ενδιαφέρων για τα λεφτά που ζητάει.