Καλησπέρα
Είμαι κι εγώ άλλος ένας άτυχος καταναλωτής που βιώνει καθημερινά από την ημέρα που αγόρασε την εν λόγω tv, την απογοήτευση από το after sales της moufa-msung και συγκεκριμένα από το service της service one στη Θεσσαλονίκη.
Και εξηγούμαι..
Στις 9/12/11 αγόρασα την παραπάνω tv από το πλαίσιο Καλαμαριάς προς 1593€. Για κακή μου τύχη, μετά από 13 μέρες (22/12/11), παρατήρησα και αφού συνέδεσα την tv με το laptop, ότι στο μέσο περίπου του ύψους της οθόνης και στην αριστερή της πλευρά (ακολουθούν φωτό), ένα μαύρο σύννεφο στο λευκό φόντο το οποίο δεν ήταν ορατό κατά την παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Επισκέπτομαι το πλαίσιο όπως είναι φυσικό να το αναφέρω και να ζητήσω την άμεση αντικατάσταση, το οποίο όμως με παρέπεμψε στην Samsung διότι παρήλθε το χρονικό διάστημα των 7 ημερολογιακών ημερών κατοχής της από την ημερομηνία αγοράς.
Καλώ λοιπόν στη sung, η οποία φυσικά με τη σειρά της με παρέπεμψε στην Service one. Την παρέλαβαν στις 3/1/12 προς επισκευή. Μέσα σε 1 εβδομάδα ήταν πίσω αλλά μετά από περίπου 1 μήνα εμφάνισε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα από την δεξιά πλευρά όμως. Τα νεύρα μου φυσικά τσατάλια μετά από την επικοινωνία που είχα μαζί τους και την άρνησή τους για αντικατάσταση της . Τελικά και έπειτα από την διαβεβαίωση του προϊσταμένου της xxx-υπηρέτησης κορόιδων για την αψεγάδιαστη λειτουργία της μετά την επισκευή, την ξαναπαρέλαβαν στις 7/3/12 για αλλαγή του πάνελ το οποίο όμως δεν ήταν διαθέσιμο και θα έπρεπε να περιμένω τελικά μέχρι τις 20/3 όπου και την επέστρεψαν. Την ανάβω μετά από περίπου 2 ώρες όπως με συμβούλεψε ο τεχνικός και εκεί είναι που παθαίνω το black out. Στο μέσο περίπου της οθόνης υπάρχει ένα καμένο pixel
Φυσικά ακολούθησαν σκηνές άγριας αθυροστομίας και την επομένη τους ξανακαλώ.
Με έχει μάθει όλο το τμήμα xxx-υπηρέτησης να μην το πω πάλι.
Φυσικά με τον κύριο π@π@ρ@-προϊστάμενο τον πολυάσχολο δεν έχω καταφέρει να μιλήσω ακόμα, αφού ποτέ δεν ήταν διαθέσιμος και φυσικά ποτέ δεν επικοινώνησε μαζί μου παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις και διαβεβαιώσεις από τον υπάλληλο τηλ. εξυπηρέτησης ότι θα με καλούσε τελικά πίσω.
Η hamsung με τη σειρά της αν δεν πάρει το οκ από την penis one δεν μπορεί να προβεί στην αντικατάσταση.
Ού μπλέξεις δηλαδή. Εν κατακλείδι, την tv την έχω λιγότερο από 4 μήνες με 2 service στην πλάτη, μάλλον άλλο ένα καθ' οδόν και ποιος ξέρει άλλα πόσα μέχρι να κλείσει η διετία της εγγύησης. Μετά μάλλον όπως όλα δείχνουν για ανακύκλωση (αλλά δεν θα προλάβει γιατί θα την κονιορτοποιήσω).
Last but not least και ίσως λίγο off topic, με την εν λόγω εταιρία service φυσικά ανέβηκα άλλον ένα γολγοθά με ένα πλυντήριο ρούχων το οποίο τελικά μετά το τέταρτο service (το οποίο έγινε 6 μέρες πριν την λήξη της διετούς εγγύησης) κατάφερε να δουλέψει σωστά και ευτυχώς δουλεύει ακόμα.
Τα σχόλια δικά σας:110:
Είμαι κι εγώ άλλος ένας άτυχος καταναλωτής που βιώνει καθημερινά από την ημέρα που αγόρασε την εν λόγω tv, την απογοήτευση από το after sales της moufa-msung και συγκεκριμένα από το service της service one στη Θεσσαλονίκη.
Και εξηγούμαι..
Στις 9/12/11 αγόρασα την παραπάνω tv από το πλαίσιο Καλαμαριάς προς 1593€. Για κακή μου τύχη, μετά από 13 μέρες (22/12/11), παρατήρησα και αφού συνέδεσα την tv με το laptop, ότι στο μέσο περίπου του ύψους της οθόνης και στην αριστερή της πλευρά (ακολουθούν φωτό), ένα μαύρο σύννεφο στο λευκό φόντο το οποίο δεν ήταν ορατό κατά την παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων.


Επισκέπτομαι το πλαίσιο όπως είναι φυσικό να το αναφέρω και να ζητήσω την άμεση αντικατάσταση, το οποίο όμως με παρέπεμψε στην Samsung διότι παρήλθε το χρονικό διάστημα των 7 ημερολογιακών ημερών κατοχής της από την ημερομηνία αγοράς.
Καλώ λοιπόν στη sung, η οποία φυσικά με τη σειρά της με παρέπεμψε στην Service one. Την παρέλαβαν στις 3/1/12 προς επισκευή. Μέσα σε 1 εβδομάδα ήταν πίσω αλλά μετά από περίπου 1 μήνα εμφάνισε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα από την δεξιά πλευρά όμως. Τα νεύρα μου φυσικά τσατάλια μετά από την επικοινωνία που είχα μαζί τους και την άρνησή τους για αντικατάσταση της . Τελικά και έπειτα από την διαβεβαίωση του προϊσταμένου της xxx-υπηρέτησης κορόιδων για την αψεγάδιαστη λειτουργία της μετά την επισκευή, την ξαναπαρέλαβαν στις 7/3/12 για αλλαγή του πάνελ το οποίο όμως δεν ήταν διαθέσιμο και θα έπρεπε να περιμένω τελικά μέχρι τις 20/3 όπου και την επέστρεψαν. Την ανάβω μετά από περίπου 2 ώρες όπως με συμβούλεψε ο τεχνικός και εκεί είναι που παθαίνω το black out. Στο μέσο περίπου της οθόνης υπάρχει ένα καμένο pixel


Φυσικά ακολούθησαν σκηνές άγριας αθυροστομίας και την επομένη τους ξανακαλώ.
Με έχει μάθει όλο το τμήμα xxx-υπηρέτησης να μην το πω πάλι.
Φυσικά με τον κύριο π@π@ρ@-προϊστάμενο τον πολυάσχολο δεν έχω καταφέρει να μιλήσω ακόμα, αφού ποτέ δεν ήταν διαθέσιμος και φυσικά ποτέ δεν επικοινώνησε μαζί μου παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις και διαβεβαιώσεις από τον υπάλληλο τηλ. εξυπηρέτησης ότι θα με καλούσε τελικά πίσω.
Η hamsung με τη σειρά της αν δεν πάρει το οκ από την penis one δεν μπορεί να προβεί στην αντικατάσταση.
Ού μπλέξεις δηλαδή. Εν κατακλείδι, την tv την έχω λιγότερο από 4 μήνες με 2 service στην πλάτη, μάλλον άλλο ένα καθ' οδόν και ποιος ξέρει άλλα πόσα μέχρι να κλείσει η διετία της εγγύησης. Μετά μάλλον όπως όλα δείχνουν για ανακύκλωση (αλλά δεν θα προλάβει γιατί θα την κονιορτοποιήσω).
Last but not least και ίσως λίγο off topic, με την εν λόγω εταιρία service φυσικά ανέβηκα άλλον ένα γολγοθά με ένα πλυντήριο ρούχων το οποίο τελικά μετά το τέταρτο service (το οποίο έγινε 6 μέρες πριν την λήξη της διετούς εγγύησης) κατάφερε να δουλέψει σωστά και ευτυχώς δουλεύει ακόμα.
Τα σχόλια δικά σας:110: