Samsung UE55D6100, φουλ προμπλέμα και στο κεφάλι μ'ανέβηκε το αίμα...

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Καλησπέρα
Είμαι κι εγώ άλλος ένας άτυχος καταναλωτής που βιώνει καθημερινά από την ημέρα που αγόρασε την εν λόγω tv, την απογοήτευση από το after sales της moufa-msung και συγκεκριμένα από το service της service one στη Θεσσαλονίκη.
Και εξηγούμαι..
Στις 9/12/11 αγόρασα την παραπάνω tv από το πλαίσιο Καλαμαριάς προς 1593€. Για κακή μου τύχη, μετά από 13 μέρες (22/12/11), παρατήρησα και αφού συνέδεσα την tv με το laptop, ότι στο μέσο περίπου του ύψους της οθόνης και στην αριστερή της πλευρά (ακολουθούν φωτό), ένα μαύρο σύννεφο στο λευκό φόντο το οποίο δεν ήταν ορατό κατά την παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων.
IMGP2178.jpg IMGP2180.jpg
Επισκέπτομαι το πλαίσιο όπως είναι φυσικό να το αναφέρω και να ζητήσω την άμεση αντικατάσταση, το οποίο όμως με παρέπεμψε στην Samsung διότι παρήλθε το χρονικό διάστημα των 7 ημερολογιακών ημερών κατοχής της από την ημερομηνία αγοράς.
Καλώ λοιπόν στη sung, η οποία φυσικά με τη σειρά της με παρέπεμψε στην Service one. Την παρέλαβαν στις 3/1/12 προς επισκευή. Μέσα σε 1 εβδομάδα ήταν πίσω αλλά μετά από περίπου 1 μήνα εμφάνισε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα από την δεξιά πλευρά όμως. Τα νεύρα μου φυσικά τσατάλια μετά από την επικοινωνία που είχα μαζί τους και την άρνησή τους για αντικατάσταση της . Τελικά και έπειτα από την διαβεβαίωση του προϊσταμένου της xxx-υπηρέτησης κορόιδων για την αψεγάδιαστη λειτουργία της μετά την επισκευή, την ξαναπαρέλαβαν στις 7/3/12 για αλλαγή του πάνελ το οποίο όμως δεν ήταν διαθέσιμο και θα έπρεπε να περιμένω τελικά μέχρι τις 20/3 όπου και την επέστρεψαν. Την ανάβω μετά από περίπου 2 ώρες όπως με συμβούλεψε ο τεχνικός και εκεί είναι που παθαίνω το black out. Στο μέσο περίπου της οθόνης υπάρχει ένα καμένο pixel
IMGP6596.jpg IMGP6595.jpg
Φυσικά ακολούθησαν σκηνές άγριας αθυροστομίας και την επομένη τους ξανακαλώ.
Με έχει μάθει όλο το τμήμα xxx-υπηρέτησης να μην το πω πάλι.
Φυσικά με τον κύριο π@π@ρ@-προϊστάμενο τον πολυάσχολο δεν έχω καταφέρει να μιλήσω ακόμα, αφού ποτέ δεν ήταν διαθέσιμος και φυσικά ποτέ δεν επικοινώνησε μαζί μου παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις και διαβεβαιώσεις από τον υπάλληλο τηλ. εξυπηρέτησης ότι θα με καλούσε τελικά πίσω.
Η hamsung με τη σειρά της αν δεν πάρει το οκ από την penis one δεν μπορεί να προβεί στην αντικατάσταση.
Ού μπλέξεις δηλαδή. Εν κατακλείδι, την tv την έχω λιγότερο από 4 μήνες με 2 service στην πλάτη, μάλλον άλλο ένα καθ' οδόν και ποιος ξέρει άλλα πόσα μέχρι να κλείσει η διετία της εγγύησης. Μετά μάλλον όπως όλα δείχνουν για ανακύκλωση (αλλά δεν θα προλάβει γιατί θα την κονιορτοποιήσω).
Last but not least και ίσως λίγο off topic, με την εν λόγω εταιρία service φυσικά ανέβηκα άλλον ένα γολγοθά με ένα πλυντήριο ρούχων το οποίο τελικά μετά το τέταρτο service (το οποίο έγινε 6 μέρες πριν την λήξη της διετούς εγγύησης) κατάφερε να δουλέψει σωστά και ευτυχώς δουλεύει ακόμα.
Τα σχόλια δικά σας:110:
 

Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: Samsung UE55D6100, φουλ προμπλέμα και στο κεφάλι μ'ανέβηκε το αίμα...

Ησουν απλα ατυχος. Εχουμε στειλει κατα καιρους σε service tv samsung κσι δεν ειχαμε αντιστοιχο θεμα. Στην Αθηνα ομως. Και γενικα σαν προϊόντα στο κομματι tv δεν χαλανε τοσο συχνα.

Παντως αυτα που βιωνεις ειναι ψεγαδια των Ελληνων αντιπρόσωπων service και οχι της εταιριας. Αναλογα σε ποιον τεχνικο και προϊστάμενο θα πεσεις. Λυπαμαι αλλα ειναι αληθεια. Παντως για να σε παρηγορήσω σε αλλη επισης πολυ επωνυμη εταιρια εχω να σου πω ιστοριες απο service που ειναι για κλαμματα...Οπως και απο αλλες.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Samsung UE55D6100, φουλ προμπλέμα και στο κεφάλι μ'ανέβηκε το αίμα...

Επειδή το παραπάνω post, το πρώτο στο παρόν thread, είναι σαφέστατα καταγγελία, θα πρέπει να μου στείλετε τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο και κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας), αφενός για την προστασία σας/μας, αφετέρου για την τήρηση των κανονισμών.
Έχετε περιθώριο 24 ωρών για την αποστολή τους.
Αν δεν τα στείλετε, δυστυχώς θα με υποχρεώσετε να διαγράψω το παρόν thread.

Είναι μια τυπική διαδικασία που ακολουθούμε σε κάθε καταγγελία και είναι προφανές πως τα στοιχεία σας θα παραμείνουν κρυφά.

Καλή συνέχεια ως προς το πρόβλημα με την τηλεόρασή σας!


Ευχαριστώ προκαταβολικά για την κατανόησή σας. :107:


Υ.Γ.: Είναι ευνόητο πως τα στοιχεία σας μπορείτε να τα αποστείλετε σε οποιοδήποτε μέλος της Σ.Ο. & Δ.Ο. του AVsite.gr
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Απάντηση: Samsung UE55D6100, φουλ προμπλέμα και στο κεφάλι μ'ανέβηκε το αίμα...

Καλησπέρα σας
Τελικά ή είμαι σήμερα τυχερός ή ίσως κάποιος από την Samsung ή service one διάβασε αυτό το thread (πιστεύω στο δεύτερο).... Μόλις πριν από περίπου 3 ώρες επικοινώνησαν από την Samsung για να με ενημερώσουν ότι έχει δρομολογηθεί η αντικατάσταση της tv με καινούργια από μέρα σε μέρα...
Φυσικά τα στοιχεία μου όπως ζητήθηκε από τον admin έχουν αποσταλεί και είμαι διαθέσιμος για οποιαδήποτε πληροφορία.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την δυνατότητα που παρέχεται μέσα από το φόρουμ να καταγγέλλονται τέτοιου είδους περιστατικά.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Samsung UE55D6100, φουλ προμπλέμα και στο κεφάλι μ'ανέβηκε το αίμα...

Καλησπέρα σας
Τελικά ή είμαι σήμερα τυχερός ή ίσως κάποιος από την Samsung ή service one διάβασε αυτό το thread (πιστεύω στο δεύτερο).... Μόλις πριν από περίπου 3 ώρες επικοινώνησαν από την Samsung για να με ενημερώσουν ότι έχει δρομολογηθεί η αντικατάσταση της tv με καινούργια από μέρα σε μέρα...
Πολύ ωραία λοιπόν!
Τα πράγματα δείχνουν να παίρνουν τον (σωστό) δρόμο τους! :107:
Και χαιρόμαστε διπλά αν το forum μας, βοήθησε ώστε να βρεθεί γρηγορότερα η λύση.

Θα θέλαμε οπωσδήποτε να μας ενημερώσετε για την έκβαση της υπόθεσής σας.





Φυσικά τα στοιχεία μου όπως ζητήθηκε από τον admin έχουν αποσταλεί και είμαι διαθέσιμος για οποιαδήποτε πληροφορία.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την δυνατότητα που παρέχεται μέσα από το φόρουμ να καταγγέλλονται τέτοιου είδους περιστατικά.
Έλαβα τα στοιχεία σας.
Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση. :107:
Τα στοιχεία σας θα παραμείνουν στα χέρια μου και σαφέστατα δε θα δημοσιευθούν, σε καμία περίπτωση.

Το thread θα παραμείνει στον αέρα.
Ακόμα και αν παραλάβετε τη νέα τηλεόραση, θα βρίσκεται στη θέση του.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία στο πρόβλημα που σας προέκυψε.
Ό,τι χρειαστείτε, μη διστάσετε.

Καλή συνέχεια. :107:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.967
Μηνύματα
3.036.135
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top