- Μηνύματα
- 9.942
- Reaction score
- 13.426
Εεεε θα πρέπει να βλέπουμε δυο φορές τι γράφουμε. Γιώργο βέβαια.Κώστα ή Γιώργο?
Εεεε θα πρέπει να βλέπουμε δυο φορές τι γράφουμε. Γιώργο βέβαια.Κώστα ή Γιώργο?
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!Εεεε θα πρέπει να βλέπουμε δυο φορές τι γράφουμε. Γιώργο βέβαια.
και εγω..σημερα ομως δεν..Εχθες μπηκα κανονικα στο σαιτ.
http://www.audiospectrum-hifi.com/c...&wh=&the1id=19&open1=19&theid=&thepid=&lang=1
Οχι όλα τα μοντέλα. Συγκεκριμένα ο Ερως και ο Ορφέας είναι πιο δύσκολα. Και φυσικά το Xanadu ήταν αυτό που κατάπινε ενισχυτές αμάσητους. Είχε «ξεβρακώσει» πολλούς «καλούς» ενισχυτές αυτό το ηχείο.συμφωνω,θελουν καλους ενισχυτες με πολυ ρευμα
Κι εγώ το ίδιο, έχω αποφασίσει εδώ και χρόνια πως δεν αλλάζω ηχεία. Και τα οδηγώ με τον Accuphase E-450Αυτο το προβλημα ειχα κι'εγω για πολλα χρονια αλα αποφασισα να μην τα αλλαξω γιατι μου αρεσει ο ηχος τους,
καποια εποχη ελεγα οτι δεν ισχυουν οι προδιαγραφες που δινει ο κατασκευαστης (ειδικα στην αντισταση)
Τελικα οσο δυνατοτερο ενισχυτη δοκιμαζα τοσο πιο ανετα αισθανοταν το ηχειο με αποκορυφωμα τη δοκιμη με τον Carver tfm35
οπου και κατεληξα οτι το ηχειο το κραταω for ever
Είχε μάλλον πολύπλοκο crossover το οποίο κατανάλωνε την μισή ισχύ του ενισχυτή, τι να μείνει για τα μεγάφωνα?Οχι όλα τα μοντέλα. Συγκεκριμένα ο Ερως και ο Ορφέας είναι πιο δύσκολα. Και φυσικά το Xanadu ήταν αυτό που κατάπινε ενισχυτές αμάσητους. Είχε «ξεβρακώσει» πολλούς «καλούς» ενισχυτές αυτό το ηχείο.
Αθηνά, Αρτεμις και Ερμής οδηγούνται πιο εύκολα
Εγώ έχω οδηγήσει τα Αρτεμις Transmission Line σε χώρο 50 τ.μ. ακόμα και με τον μικρό τελικό της Rotel RB-930AX 2x30 Watts RMS και δεν «ίδρωσε» ο μικρός Rotelάκος. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως με άλλους καλύτερους ενισχυτές με περισσότερο ρεύμα δεν θα είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα....
Οχι, το τεράστιο πηνίο του woofer ήταν αυτό που κατάπινε τους ενισχυτές από ότι μού είχε πει ο Πετρόπουλος. Αυτό το woofer δεν υπήρχε στην γκάμα της Seas. Ηταν custom made για την Audio Spectrum.Είχε μάλλον πολύπλοκο crossover το οποίο κατανάλωνε την μισή ισχύ του ενισχυτή, τι να μείνει για τα μεγάφωνα?
Τα V2 είναι λίγο πιο αναίσθητα από τα Transmission Line. Τα έχουν όμως φίλοι οπότε μπορούμε να δοκιμάσουμε με τον μικρό Rotelάκο να σού πω....Δεν ξέρω για τα Αrtemis TL, αλλά τα Artemis V2 bass reflex, ούτε σε 20 m^2 δεν θα μπορούσε να τα δουλέψει σωστά ο ενισχυτής που αναφέρεις.
Πόσο τεράστιο να ήταν πια και πόσο μεγάλη διαδρομή να εκτελούσε? Δικαιολογίες Πετροπουλαίικες μου φαίνεται αυτό.Οχι, το τεράστιο πηνίο του woofer ήταν αυτό που κατάπινε τους ενισχυτές από ότι μού είχε πει ο Πετρόπουλος. Αυτό το woofer δεν υπήρχε στην γκάμα της Seas. Ηταν custom made για την Audio Spectrum.
Τα V2 είναι λίγο πιο αναίσθητα από τα Transmission Line. Τα έχουν όμως φίλοι οπότε μπορούμε να δοκιμάσουμε με τον μικρό Rotelάκο να σού πω....
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.Το πραγματικό πρόβλημα όμως δεν ηταν αυτό, ήταν η τιμη τους.
Δηλαδή οταν ένα ηχείο των 3000 ευρώ χρειάζεται 4000 σε ενισχυτικά τοτε αυτό φαίνεται σαν προβλημα. Αντίθετα αν το ίδιο ηχείο το τιμολογουσαν 9000 τοτε θα ηταν φυσιολογικό να θέλει ενισχυτικά των 4-5000 ευρώ.
καλη ιδεα να γινει ενα μονιμο θεμα για τα AS ,θα ηθελα κι εγω να ακουσω διαφορες εμπειριες!Πραγματικά ενδιαφέρουσα συζήτηση!
Μήπως όμως πρέπει να μεταφερθεί στην ενότητα "Ηχεία" στο Audio?
τι σχεση εχει ενα upgrade σε πικαπ με ενα χαμηλα τιμολογημενο μαμισιο ηχειο?Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
Το παράδειγμα που ανέφερα πιο πάνω δηλ. Ερμής με ASR Emitter2, Exclusive, είναι 5.500 το ηχείο και 12.500 ο ενισχυτής.
Δε μιλάμε για διαφορά τιμής στα 1-2 χιλιάρικα.
Θυμίζει τις μετατροπές στα SL-1200mkii που τους έβαζαν βραχίονες SME IV. Έλεος δηλ.
Παράδειγμα έφερα το πικαπ για τη διαφορά τιμής και μόνο.τι σχεση εχει ενα upgrade σε πικαπ με ενα χαμηλα τιμολογημενο μαμισιο ηχειο?
υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις budget κλασικων μηχανηματων στην ιστορια του hi-fi.........DYNACO,HAFLER,NAD,SANYO,MAGNEPAN κτλ
Δεν τα σνομπάραμε καθόλου, τόσο αυτά όσο και τα άλλα Ελληνικά, Roister, NM Acoustics, Crystal Audio κ.α. έκαναν πολλές πωλήσεις, απλά κάποιοι δεν διαχειρίστηκαν τα πράγματα σωστά.Δεν πειράζει... Τώρα θα αγοράζουμε εισαγόμενα ηχεία από ξένες βιοτεχνίες για τα οποία βέβαια θα πληρώνουμε πολλαπλάσια ποσά για υποδεέστερα μοντέλα αλλά δεν πειράζει γιατί θα φέρουν «βαρύ» όνομα.
Τα Audio Spectrum ήταν ελληνικά και ως εκ τούτου τα σνομπάραμε....
Είναι θέμα σχεδίασης του ηχείου να κάνει τα μεγάφωνα να παίξουν όσο καλύτερα γίνεται, από την άλλη το κάθε μεγάφωνο έχει κάποιο όριο για το πόσο καλά μπορεί να παίξει και κάποια χροιά ήχου που δεν μπορεί να αλλάξει πολύ, γι' αυτό κάποια ηχεία διαφορετικών εταιρειών μας φαίνονται παραπλήσια ηχητικά.Μια που το πιάσαμε αυτό το θέμα να ρωτήσω κάτι.
Επειδή ένα ηχείο φοράει κάποια καλά μεγάφωνα, της Seas εν προκειμένω, αρκεί αυτό για να είναι ένα καλό ηχείο;
Η 1η και καλύτερη για εμένα περίοδος λειτουργίας της AS.Μην ξεχνάμε πως άλλοι την ξεκίνησαν .
Φώτης Χοβαρδάς (Ωδές) και Κώστας Αντωνόπουλος στο υπόγειο στην Καλλιθέα .
Και ένας τρελλός μαθηματικός (Δημήτρης Σκένδρος) να παίζει με τα cross
Baby monitor -S25 -S37 -Monitor 100 η πρώτη σειρά ηχείων που κυκλοφόρησε .
Η 2η περίοδος λειτουργίας της AS που για τους παραπάνω λόγους δεν πήγε καλά σε αντίθεση με τα original TDL που έκαναν θραύση στο εξωτερικό,.Η Audio Spectrum είχε συνεργαστεί με την αγγλική TDL για την κατασκευή ηχείων αλλά δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στους ρυθμούς παραγωγ'ης που ζητούσαν οι Άγγλοι και έτσι δεν προχώρησε. Άρα δε φταίει ότι ήταν ελληνική εταιρεία, που δεν κατάφερε να καθιερωθεί και εκτός Ελλάδας.
Οι τιμές μια χαρά ήταν γι' αυτά που προσέφεραν,. Άλλοι κατασκευαστές πουλούσαν υπερτιμημένα.
Το κακο ήταν ότι ήταν πολύ απαιτητικά και δύστροπα μερικές φορές κι απαιτούσαν πολύ ακριβότερα ενισχυτικά για να παίξουν, κι αυτό ήταν μειονέκτημα γιατί έστρεφαν τον αγοραστή σε άλλες λύσεις.
Ακόμα θυμάμαι κάποιον που είχε τον Ερμή με ASR Emmitter 2 Exclusive. Όσο καλά (?) και νά 'παιζε το set up του, η διαφορά ήταν δυσανάλογη κι αποτρεπτική.
Η 3η περίοδος λειτουργίας της AS που προσπάθησε να μιμηθεί την 1η λόγω αποτυχίας της 2ης, κατά τη γνώμη μου τα ηχεία όλα που κατασκευάστηκαν σε αυτή τη χρονική περίοδο ήταν τα χειρότερα (είπαμε, υποκειμενικά, μη βαράτε), ίσως η όχι τόσο μεγάλη επιτυχία στο εσωτερικό (αν και είχαν πολλούς που τα σιγόνταραν) και η μικρή απήχηση τους έξω, οδήγησε την εταιρεία στην παύση λειτουργίας, ίσως και κάποιοι άλλοι λόγοι που γράφτηκαν.Οχι όλα τα μοντέλα. Συγκεκριμένα ο Ερως και ο Ορφέας είναι πιο δύσκολα. Και φυσικά το Xanadu ήταν αυτό που κατάπινε ενισχυτές αμάσητους. Είχε «ξεβρακώσει» πολλούς «καλούς» ενισχυτές αυτό το ηχείο.
Αθηνά, Αρτεμις και Ερμής οδηγούνται πιο εύκολα
Εγώ έχω οδηγήσει τα Αρτεμις Transmission Line σε χώρο 50 τ.μ. ακόμα και με τον μικρό τελικό της Rotel RB-930AX 2x30 Watts RMS και δεν «ίδρωσε» ο μικρός Rotelάκος. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως με άλλους καλύτερους ενισχυτές με περισσότερο ρεύμα δεν θα είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα....
![]()