Service Audio Spectrum


Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
Εεεε θα πρέπει να βλέπουμε δυο φορές τι γράφουμε. Γιώργο βέβαια.
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!


Εμαθα την εταιρεία όταν ήταν στο Μαρούσι απέναντι απ το σταθμό.
Είχε τότε και Grado,IMF,TDL.
Είχε κυκλοφορήσει και μια σειρά ηχείων αυτοκινήτου με τ όνομά της.Το ποιός και που τα έφτιαχνε είναι ενα άλλο θέμα.
 

Μηνύματα
734
Reaction score
620
δεν ξερω αν ειναι τυχαιο αλλα..τωρα δεν υπαρχει και το site τους..οποτε μαλλον εχουν δικιο οσοι λενε για οριστικο αντιο.:(
 



Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
συμφωνω,θελουν καλους ενισχυτες με πολυ ρευμα
Οχι όλα τα μοντέλα. Συγκεκριμένα ο Ερως και ο Ορφέας είναι πιο δύσκολα. Και φυσικά το Xanadu ήταν αυτό που κατάπινε ενισχυτές αμάσητους. Είχε «ξεβρακώσει» πολλούς «καλούς» ενισχυτές αυτό το ηχείο.
Αθηνά, Αρτεμις και Ερμής οδηγούνται πιο εύκολα

Εγώ έχω οδηγήσει τα Αρτεμις Transmission Line σε χώρο 50 τ.μ. ακόμα και με τον μικρό τελικό της Rotel RB-930AX 2x30 Watts RMS και δεν «ίδρωσε» ο μικρός Rotelάκος. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως με άλλους καλύτερους ενισχυτές με περισσότερο ρεύμα δεν θα είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα....

 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Αυτο το προβλημα ειχα κι'εγω για πολλα χρονια αλα αποφασισα να μην τα αλλαξω γιατι μου αρεσει ο ηχος τους,
καποια εποχη ελεγα οτι δεν ισχυουν οι προδιαγραφες που δινει ο κατασκευαστης (ειδικα στην αντισταση)
Τελικα οσο δυνατοτερο ενισχυτη δοκιμαζα τοσο πιο ανετα αισθανοταν το ηχειο με αποκορυφωμα τη δοκιμη με τον Carver tfm35
οπου και κατεληξα οτι το ηχειο το κραταω for ever
Κι εγώ το ίδιο, έχω αποφασίσει εδώ και χρόνια πως δεν αλλάζω ηχεία. Και τα οδηγώ με τον Accuphase E-450

 

Μηνύματα
361
Reaction score
221
Κι εγώ το ίδιο, έχω αποφασίσει εδώ και χρόνια πως δεν αλλάζω ηχεία. Και τα οδηγώ με τον Accuphase E-450
χαιρομαι πολυ που τα παιζεις με οτι πραγματικα τους αξιζει...μπραβο!
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
3.092
Reaction score
666
Οχι όλα τα μοντέλα. Συγκεκριμένα ο Ερως και ο Ορφέας είναι πιο δύσκολα. Και φυσικά το Xanadu ήταν αυτό που κατάπινε ενισχυτές αμάσητους. Είχε «ξεβρακώσει» πολλούς «καλούς» ενισχυτές αυτό το ηχείο.
Αθηνά, Αρτεμις και Ερμής οδηγούνται πιο εύκολα

Εγώ έχω οδηγήσει τα Αρτεμις Transmission Line σε χώρο 50 τ.μ. ακόμα και με τον μικρό τελικό της Rotel RB-930AX 2x30 Watts RMS και δεν «ίδρωσε» ο μικρός Rotelάκος. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως με άλλους καλύτερους ενισχυτές με περισσότερο ρεύμα δεν θα είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα....
Είχε μάλλον πολύπλοκο crossover το οποίο κατανάλωνε την μισή ισχύ του ενισχυτή, τι να μείνει για τα μεγάφωνα?
Δεν ξέρω για τα Αrtemis TL, αλλά τα Artemis V2 bass reflex, ούτε σε 20 m^2 δεν θα μπορούσε να τα δουλέψει σωστά ο ενισχυτής που αναφέρεις.
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Είχε μάλλον πολύπλοκο crossover το οποίο κατανάλωνε την μισή ισχύ του ενισχυτή, τι να μείνει για τα μεγάφωνα?
Οχι, το τεράστιο πηνίο του woofer ήταν αυτό που κατάπινε τους ενισχυτές από ότι μού είχε πει ο Πετρόπουλος. Αυτό το woofer δεν υπήρχε στην γκάμα της Seas. Ηταν custom made για την Audio Spectrum.

Δεν ξέρω για τα Αrtemis TL, αλλά τα Artemis V2 bass reflex, ούτε σε 20 m^2 δεν θα μπορούσε να τα δουλέψει σωστά ο ενισχυτής που αναφέρεις.
Τα V2 είναι λίγο πιο αναίσθητα από τα Transmission Line. Τα έχουν όμως φίλοι οπότε μπορούμε να δοκιμάσουμε με τον μικρό Rotelάκο να σού πω....
 

Μηνύματα
3.092
Reaction score
666
Οχι, το τεράστιο πηνίο του woofer ήταν αυτό που κατάπινε τους ενισχυτές από ότι μού είχε πει ο Πετρόπουλος. Αυτό το woofer δεν υπήρχε στην γκάμα της Seas. Ηταν custom made για την Audio Spectrum.

Τα V2 είναι λίγο πιο αναίσθητα από τα Transmission Line. Τα έχουν όμως φίλοι οπότε μπορούμε να δοκιμάσουμε με τον μικρό Rotelάκο να σού πω....
Πόσο τεράστιο να ήταν πια και πόσο μεγάλη διαδρομή να εκτελούσε? Δικαιολογίες Πετροπουλαίικες μου φαίνεται αυτό.
Η ελάχιστη εμπέδηση πόσο μετριούνταν? Αν έπεφτε κάτω από 4 Ohm τότε φταίει το crossover.

Για να παίξουν σωστά σε 50m^2 τα V2 και να γεμίσει ο χώρος θέλουν τουλάχιστο >=120 W/ch.
 
Last edited:

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Ολα τα σοβαρά ηχεία εχουν περα από τα κρος και διορθωτικά φίλτρα.
Μόνο το buffle step correction είναι -3db στα ηχεία καμπίνας.
Επιπλέον τα φίλτρα επηρεάζουν και την φαση.

Τα ηχεία της AS απο ενα σημείο και μετά είχαν πολύ σοβαρά κροςς με πολύ δουλειά πάνω τους.
Αποτέλεσμα ειναι να ειναι απαιτούν και σοβαρά ενισχυτικα.

Ενα παράδειγμα τα Josheph Audio στα 83db.

Το πραγματικό πρόβλημα όμως δεν ηταν αυτό, ήταν η τιμη τους.
Δηλαδή οταν ένα ηχείο των 3000 ευρώ χρειάζεται 4000 σε ενισχυτικά τοτε αυτό φαίνεται σαν προβλημα. Αντίθετα αν το ίδιο ηχείο το τιμολογουσαν 9000 τοτε θα ηταν φυσιολογικό να θέλει ενισχυτικά των 4-5000 ευρώ.
 

Μηνύματα
3.092
Reaction score
666
Το πραγματικό πρόβλημα όμως δεν ηταν αυτό, ήταν η τιμη τους.
Δηλαδή οταν ένα ηχείο των 3000 ευρώ χρειάζεται 4000 σε ενισχυτικά τοτε αυτό φαίνεται σαν προβλημα. Αντίθετα αν το ίδιο ηχείο το τιμολογουσαν 9000 τοτε θα ηταν φυσιολογικό να θέλει ενισχυτικά των 4-5000 ευρώ.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
Το παράδειγμα που ανέφερα πιο πάνω δηλ. Ερμής με ASR Emitter2, Exclusive, είναι 5.500 το ηχείο και 12.500 ο ενισχυτής.
Δε μιλάμε για διαφορά τιμής στα 1-2 χιλιάρικα.
Θυμίζει τις μετατροπές στα SL-1200mkii που τους έβαζαν βραχίονες SME IV. Έλεος δηλ.
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
Πραγματικά ενδιαφέρουσα συζήτηση!
Μήπως όμως πρέπει να μεταφερθεί στην ενότητα "Ηχεία" στο Audio?
 

Μηνύματα
361
Reaction score
221
Πραγματικά ενδιαφέρουσα συζήτηση!
Μήπως όμως πρέπει να μεταφερθεί στην ενότητα "Ηχεία" στο Audio?
καλη ιδεα να γινει ενα μονιμο θεμα για τα AS ,θα ηθελα κι εγω να ακουσω διαφορες εμπειριες!
 

Μηνύματα
361
Reaction score
221
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
Το παράδειγμα που ανέφερα πιο πάνω δηλ. Ερμής με ASR Emitter2, Exclusive, είναι 5.500 το ηχείο και 12.500 ο ενισχυτής.
Δε μιλάμε για διαφορά τιμής στα 1-2 χιλιάρικα.
Θυμίζει τις μετατροπές στα SL-1200mkii που τους έβαζαν βραχίονες SME IV. Έλεος δηλ.
τι σχεση εχει ενα upgrade σε πικαπ με ενα χαμηλα τιμολογημενο μαμισιο ηχειο?
υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις budget κλασικων μηχανηματων στην ιστορια του hi-fi.........DYNACO,HAFLER,NAD,SANYO,MAGNEPAN κτλ
 

Μηνύματα
3.092
Reaction score
666
τι σχεση εχει ενα upgrade σε πικαπ με ενα χαμηλα τιμολογημενο μαμισιο ηχειο?
υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις budget κλασικων μηχανηματων στην ιστορια του hi-fi.........DYNACO,HAFLER,NAD,SANYO,MAGNEPAN κτλ
Παράδειγμα έφερα το πικαπ για τη διαφορά τιμής και μόνο.
Δε θέλω να κάνω κατάχρηση του νήματος αναφέροντας τα ίδια και τα ίδια.
Η άποψή μου έχει ήδη κατατεθεί. Μιας και η εταιρεία έχει κλείσει η συζήτηση δεν έχει και τόσο νόημα πλέον.
Καλές ακροάσεις σε όλους, ανεξαρτήτως ηχείων και συνοδών ενισχυτικών!
 

nima

Banned
Μηνύματα
1.015
Reaction score
618
Δεν πειράζει... Τώρα θα αγοράζουμε εισαγόμενα ηχεία από ξένες βιοτεχνίες για τα οποία βέβαια θα πληρώνουμε πολλαπλάσια ποσά για υποδεέστερα μοντέλα αλλά δεν πειράζει γιατί θα φέρουν «βαρύ» όνομα.
Τα Audio Spectrum ήταν ελληνικά και ως εκ τούτου τα σνομπάραμε....
Δεν τα σνομπάραμε καθόλου, τόσο αυτά όσο και τα άλλα Ελληνικά, Roister, NM Acoustics, Crystal Audio κ.α. έκαναν πολλές πωλήσεις, απλά κάποιοι δεν διαχειρίστηκαν τα πράγματα σωστά.

Μια που το πιάσαμε αυτό το θέμα να ρωτήσω κάτι.
Επειδή ένα ηχείο φοράει κάποια καλά μεγάφωνα, της Seas εν προκειμένω, αρκεί αυτό για να είναι ένα καλό ηχείο;
Είναι θέμα σχεδίασης του ηχείου να κάνει τα μεγάφωνα να παίξουν όσο καλύτερα γίνεται, από την άλλη το κάθε μεγάφωνο έχει κάποιο όριο για το πόσο καλά μπορεί να παίξει και κάποια χροιά ήχου που δεν μπορεί να αλλάξει πολύ, γι' αυτό κάποια ηχεία διαφορετικών εταιρειών μας φαίνονται παραπλήσια ηχητικά.

Μην ξεχνάμε πως άλλοι την ξεκίνησαν .
Φώτης Χοβαρδάς (Ωδές) και Κώστας Αντωνόπουλος στο υπόγειο στην Καλλιθέα .
Και ένας τρελλός μαθηματικός (Δημήτρης Σκένδρος) να παίζει με τα cross
Baby monitor -S25 -S37 -Monitor 100 η πρώτη σειρά ηχείων που κυκλοφόρησε .
Η 1η και καλύτερη για εμένα περίοδος λειτουργίας της AS. :hi:

Η Audio Spectrum είχε συνεργαστεί με την αγγλική TDL για την κατασκευή ηχείων αλλά δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στους ρυθμούς παραγωγ'ης που ζητούσαν οι Άγγλοι και έτσι δεν προχώρησε. Άρα δε φταίει ότι ήταν ελληνική εταιρεία, που δεν κατάφερε να καθιερωθεί και εκτός Ελλάδας.
Οι τιμές μια χαρά ήταν γι' αυτά που προσέφεραν,. Άλλοι κατασκευαστές πουλούσαν υπερτιμημένα.
Το κακο ήταν ότι ήταν πολύ απαιτητικά και δύστροπα μερικές φορές κι απαιτούσαν πολύ ακριβότερα ενισχυτικά για να παίξουν, κι αυτό ήταν μειονέκτημα γιατί έστρεφαν τον αγοραστή σε άλλες λύσεις.
Ακόμα θυμάμαι κάποιον που είχε τον Ερμή με ASR Emmitter 2 Exclusive. Όσο καλά (?) και νά 'παιζε το set up του, η διαφορά ήταν δυσανάλογη κι αποτρεπτική.
Η 2η περίοδος λειτουργίας της AS που για τους παραπάνω λόγους δεν πήγε καλά σε αντίθεση με τα original TDL που έκαναν θραύση στο εξωτερικό,.

Οχι όλα τα μοντέλα. Συγκεκριμένα ο Ερως και ο Ορφέας είναι πιο δύσκολα. Και φυσικά το Xanadu ήταν αυτό που κατάπινε ενισχυτές αμάσητους. Είχε «ξεβρακώσει» πολλούς «καλούς» ενισχυτές αυτό το ηχείο.
Αθηνά, Αρτεμις και Ερμής οδηγούνται πιο εύκολα
Εγώ έχω οδηγήσει τα Αρτεμις Transmission Line σε χώρο 50 τ.μ. ακόμα και με τον μικρό τελικό της Rotel RB-930AX 2x30 Watts RMS και δεν «ίδρωσε» ο μικρός Rotelάκος. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως με άλλους καλύτερους ενισχυτές με περισσότερο ρεύμα δεν θα είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα....

Η 3η περίοδος λειτουργίας της AS που προσπάθησε να μιμηθεί την 1η λόγω αποτυχίας της 2ης, κατά τη γνώμη μου τα ηχεία όλα που κατασκευάστηκαν σε αυτή τη χρονική περίοδο ήταν τα χειρότερα (είπαμε, υποκειμενικά, μη βαράτε), ίσως η όχι τόσο μεγάλη επιτυχία στο εσωτερικό (αν και είχαν πολλούς που τα σιγόνταραν) και η μικρή απήχηση τους έξω, οδήγησε την εταιρεία στην παύση λειτουργίας, ίσως και κάποιοι άλλοι λόγοι που γράφτηκαν.
 




Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.867
Μηνύματα
3.031.403
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top