Sony Ericsson Service

Μηνύματα
554
Reaction score
0
Τελη Ιουλίου το Κ700 που είχα με πετουσε εξω από το μενου της φωτογραφικής. Μικρο το κακό για μένα μια που δεν το χρησιμοποιώ ως φωτογραφική.
Πηγαίνω στο service στην πόλη μου και μου λένε "Αναβάθμιση θέλει" αφήστε το και σε 30 λεπτά ελάτε να το πάρετε.
Το αφήνω και όταν πάω μου λένε ότι η αναβάθμιση δεν μπορεί να ολοκληρωθεί και ότι πρέπει να το στείλουν στα κεντρικά. Από εκείνη την στιγμή και μετά είχε χάσει τα ελληνικά μενού!
Δεν το άφησα αμέσως γιατί πήγαινα διακοπές.
Μετά τον 15Αυγουστο το πάω στο service για να το στείλουν (μια που από την δουλειά μου είχα πάρει ενα καινούργιο Κ700 στα πλαίσια της αναβάθμισης).
Από τότε πήγαινα περίπου κάθε εβδομάδα και ρωτούσα αλλά..."Δεν έχει επιστρέψει ακόμα από την Αθήνα" μου λέγανε
Την προηγούμενη εβδομάδα έγραψα ένα ξεχε$$ηριο e-mail στο site και την επομένη είχα το πρώτο τηλέφωνο. "Θα μάθουμε τι γίνεται και θα σας απαντήσουμε" μου είπε μια κοπελίτσα
Χθες λοιπόν μου λέει ότι λόγω πολλαπλών βλαβών η επισκευή κοστίζει 117€+ΦΠΑ+εξοδα μετακίνησης κτλ.
Φυσικά αρνήθηκα να τα πληρώσω μια που υπερβαίνουν την αξία του κινητού μου και τους είπα ξεκάθαρα ότι δεν τους πιστεύω και ότι δεν μπορεί ενα τηλέφωνο που λειτουργεί καλά στα χέρια μου να υπέστη πολλαπλές βλάβες μεχρι να φτάσει εκεί.
Με ενημέρωσαν ότι φταίει ενα ολοκληρωμένο και θέλει και αναβάθμιση! Ετσι αφού οι βλάβες είναι πάνω από μια (από πότε η αναβάθμιση θεωρείται βλάβη?) αυτόματα το κοστολόγιο είναι 117+ΦΠΑ+.....
Επίσης δεν δέχονται να φτιάξουν μόνο την μια από αυτές (ολοκληρωμένο) και να μου το επιστρέψουν γιατί πρέπει να μου δώσουν εγγύηση 3 μήνες.
Η απορία μου για το πως επί 2 μήνες είχε ξεχαστεί ένα τηλέφωνο που αργότερα βρέθηκε με πολλαπλές βλάβες εκφράστηκε εντόνως αλλά στα τέτοι@ τους...

Παίρνοντας λοιπόν στα χέρια μου χθες το κινητό διαπιστώνω ότι η οθόνη είναι πλέον κάτασπρη όταν ανοίγεις το κινητό.
Στην ουσία όπως είναι, είναι ΑΧΡΗΣΤΟ.
Εδωσα λοιπόν ένα κινητό με πρόβλημα στην κάμερα και παρέλαβα ένα κινητό που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω!
Σκέφτομαι να το τραβήξω, έτσι για το γαμωτο.
Λέω να τους στείλω mail ότι αν δεν μου εξηγήσουν τι στο καλό έγινε θα απευθυνθώ στην μαμά εταιρεία.
Εχει κάνει κανεις κάτι αντίστοιχο?
Εχει κανεις κανει αντίστοιχο παράπονο? Βγήκε πουθενά?
Καθε συμβουλή/πρόταση ευπρόσδεκτη!
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν το κινητο σου στην κατασταση που ηταν οταν το παρεδωσες. Οσα δουλευαν τοτε πρεπει να δουλευουν και τωρα. Αν προσπαθωντας να διορθωσουν μια βλαβη δημιουργησαν αλλη, δεν ειναι δικο αου προβλημα.

Παρε και κανενα τηλ στο ΙΝΚΑ να μιλησουν και αυτοι με την αντιπροσωπεια.
 

Μηνύματα
554
Reaction score
0
και πως στοιχειοθετώ την προηγούμενη κατάσταση?
Δεν μου δώσανε κάποιο χαρτί...
 


Μηνύματα
554
Reaction score
0
Τελικά ούτε φωνή ούτε ακρόαση από τους κυρίους του service οπότε:

1. Εστειλα mail στην μαμα εταιρεία (ελπίζω τουλάχιστον να πάει εκεί και όχι πάλι στον εδώ αντιπρόσωπο)

2. Εγραψα σε εγχώρια και διεθνή φόρα (αν κάποιος έχει να προτείνει κάποιο είναι ευπρόσδεκτο)

3. Εγραψα στα Κινητά Νέα (αν κάποιος έχει να προτείνει κάποιο άλλο είναι ευπρόσδεκτο)

4. Προσπάθησα να στείλω mail στο ΙΝΚΑ αλλά μου βγάζει σφάλμα. Μάλλον θα τους πάρω τηλέφωνο αύριο.

Αλλη ιδέα???
 

Μηνύματα
554
Reaction score
0
Οπως το φοβόμουν...

Μου ήρθε επιβεβαίωση από την εδώ εταιρεία (στα Αγγλικά όμως) ότι έλαβαν το μήνυμά μου...

Καμμιά ιδέα????
 

Μηνύματα
554
Reaction score
0
Σε σημερινή επικοινωνία τους μαζί μου μου πρότειναν:

1. Επιστροφή μέρους των εξόδων που έκανα την πρώτη φορά (15€)
2. Να τους στείλω εκ νέου το κινητό για να πάει στο "service ανωτέρου επιπέδου" για ελεγχο
3. Εκπτωση στο κοστολόγιο που θα προκύψει

Τι στο καλό να κάνω?
Αν μου πούνε ότι κάνει 150€ αλλά δώσε 120€ και πάρτο πάλι δεν με συμφέρει..
Από την άλλη πάλι άχρηστο μου είναι...
 


Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απ'την άλλη, ένας από τους λόγους που αγόρασα για πρώτη φορά SE και έφυγα από την ΝΟΚΙΑ ήταν το άριστο service της εταιρίας.

Ακόμα δεν το έχω μετανιώσει.
 

Μηνύματα
554
Reaction score
0
Μια που είδα ότι το θεμα έγινε ξανα active να σας ενημερώσω ότι το έστειλα σε μαγαζί εκτός επισήμων αντιπροσώπων και το κινητό με την αναβάθμιση επανήλθε στα αρχικά του (δηλαδή να μην λειτουργει η καμερα). Οσο για την κάμερα το πρόβλημα ήταν 2 ποδαράκια της που είχαν σπάσει και το παληκάρι που το έδωσα βρηκε άλλο Κ700 που ήταν off και μου βάζει τωρα την κάμερά του και μου το στέλνει (και χωρίς καμμιά επιβάρυνση!!).
Αυτές ήταν εν τέλει οι πολλαπλές βλάβες!!

Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ!

Πάντως ήδη έχω στην κατοχή μου από δίμηνο ένα V3 και όσο μπορώ θα μένω μακριά από την SE (ποιός? εγώ ένας φανατικός θαυμαστής της!!)
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Εγώ λέω να τα ξαναστείλεις στη μαμά εταιρεία όλα αυτά μπας και τους βάλει κανα χέρι.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.751
Μηνύματα
3.026.453
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top