- Μηνύματα
- 554
- Reaction score
- 0
Τελη Ιουλίου το Κ700 που είχα με πετουσε εξω από το μενου της φωτογραφικής. Μικρο το κακό για μένα μια που δεν το χρησιμοποιώ ως φωτογραφική.
Πηγαίνω στο service στην πόλη μου και μου λένε "Αναβάθμιση θέλει" αφήστε το και σε 30 λεπτά ελάτε να το πάρετε.
Το αφήνω και όταν πάω μου λένε ότι η αναβάθμιση δεν μπορεί να ολοκληρωθεί και ότι πρέπει να το στείλουν στα κεντρικά. Από εκείνη την στιγμή και μετά είχε χάσει τα ελληνικά μενού!
Δεν το άφησα αμέσως γιατί πήγαινα διακοπές.
Μετά τον 15Αυγουστο το πάω στο service για να το στείλουν (μια που από την δουλειά μου είχα πάρει ενα καινούργιο Κ700 στα πλαίσια της αναβάθμισης).
Από τότε πήγαινα περίπου κάθε εβδομάδα και ρωτούσα αλλά..."Δεν έχει επιστρέψει ακόμα από την Αθήνα" μου λέγανε
Την προηγούμενη εβδομάδα έγραψα ένα ξεχε$$ηριο e-mail στο site και την επομένη είχα το πρώτο τηλέφωνο. "Θα μάθουμε τι γίνεται και θα σας απαντήσουμε" μου είπε μια κοπελίτσα
Χθες λοιπόν μου λέει ότι λόγω πολλαπλών βλαβών η επισκευή κοστίζει 117+ΦΠΑ+εξοδα μετακίνησης κτλ.
Φυσικά αρνήθηκα να τα πληρώσω μια που υπερβαίνουν την αξία του κινητού μου και τους είπα ξεκάθαρα ότι δεν τους πιστεύω και ότι δεν μπορεί ενα τηλέφωνο που λειτουργεί καλά στα χέρια μου να υπέστη πολλαπλές βλάβες μεχρι να φτάσει εκεί.
Με ενημέρωσαν ότι φταίει ενα ολοκληρωμένο και θέλει και αναβάθμιση! Ετσι αφού οι βλάβες είναι πάνω από μια (από πότε η αναβάθμιση θεωρείται βλάβη?) αυτόματα το κοστολόγιο είναι 117+ΦΠΑ+.....
Επίσης δεν δέχονται να φτιάξουν μόνο την μια από αυτές (ολοκληρωμένο) και να μου το επιστρέψουν γιατί πρέπει να μου δώσουν εγγύηση 3 μήνες.
Η απορία μου για το πως επί 2 μήνες είχε ξεχαστεί ένα τηλέφωνο που αργότερα βρέθηκε με πολλαπλές βλάβες εκφράστηκε εντόνως αλλά στα τέτοι@ τους...
Παίρνοντας λοιπόν στα χέρια μου χθες το κινητό διαπιστώνω ότι η οθόνη είναι πλέον κάτασπρη όταν ανοίγεις το κινητό.
Στην ουσία όπως είναι, είναι ΑΧΡΗΣΤΟ.
Εδωσα λοιπόν ένα κινητό με πρόβλημα στην κάμερα και παρέλαβα ένα κινητό που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω!
Σκέφτομαι να το τραβήξω, έτσι για το γαμωτο.
Λέω να τους στείλω mail ότι αν δεν μου εξηγήσουν τι στο καλό έγινε θα απευθυνθώ στην μαμά εταιρεία.
Εχει κάνει κανεις κάτι αντίστοιχο?
Εχει κανεις κανει αντίστοιχο παράπονο? Βγήκε πουθενά?
Καθε συμβουλή/πρόταση ευπρόσδεκτη!
Πηγαίνω στο service στην πόλη μου και μου λένε "Αναβάθμιση θέλει" αφήστε το και σε 30 λεπτά ελάτε να το πάρετε.
Το αφήνω και όταν πάω μου λένε ότι η αναβάθμιση δεν μπορεί να ολοκληρωθεί και ότι πρέπει να το στείλουν στα κεντρικά. Από εκείνη την στιγμή και μετά είχε χάσει τα ελληνικά μενού!
Δεν το άφησα αμέσως γιατί πήγαινα διακοπές.
Μετά τον 15Αυγουστο το πάω στο service για να το στείλουν (μια που από την δουλειά μου είχα πάρει ενα καινούργιο Κ700 στα πλαίσια της αναβάθμισης).
Από τότε πήγαινα περίπου κάθε εβδομάδα και ρωτούσα αλλά..."Δεν έχει επιστρέψει ακόμα από την Αθήνα" μου λέγανε
Την προηγούμενη εβδομάδα έγραψα ένα ξεχε$$ηριο e-mail στο site και την επομένη είχα το πρώτο τηλέφωνο. "Θα μάθουμε τι γίνεται και θα σας απαντήσουμε" μου είπε μια κοπελίτσα
Χθες λοιπόν μου λέει ότι λόγω πολλαπλών βλαβών η επισκευή κοστίζει 117+ΦΠΑ+εξοδα μετακίνησης κτλ.
Φυσικά αρνήθηκα να τα πληρώσω μια που υπερβαίνουν την αξία του κινητού μου και τους είπα ξεκάθαρα ότι δεν τους πιστεύω και ότι δεν μπορεί ενα τηλέφωνο που λειτουργεί καλά στα χέρια μου να υπέστη πολλαπλές βλάβες μεχρι να φτάσει εκεί.
Με ενημέρωσαν ότι φταίει ενα ολοκληρωμένο και θέλει και αναβάθμιση! Ετσι αφού οι βλάβες είναι πάνω από μια (από πότε η αναβάθμιση θεωρείται βλάβη?) αυτόματα το κοστολόγιο είναι 117+ΦΠΑ+.....
Επίσης δεν δέχονται να φτιάξουν μόνο την μια από αυτές (ολοκληρωμένο) και να μου το επιστρέψουν γιατί πρέπει να μου δώσουν εγγύηση 3 μήνες.
Η απορία μου για το πως επί 2 μήνες είχε ξεχαστεί ένα τηλέφωνο που αργότερα βρέθηκε με πολλαπλές βλάβες εκφράστηκε εντόνως αλλά στα τέτοι@ τους...
Παίρνοντας λοιπόν στα χέρια μου χθες το κινητό διαπιστώνω ότι η οθόνη είναι πλέον κάτασπρη όταν ανοίγεις το κινητό.
Στην ουσία όπως είναι, είναι ΑΧΡΗΣΤΟ.
Εδωσα λοιπόν ένα κινητό με πρόβλημα στην κάμερα και παρέλαβα ένα κινητό που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω!
Σκέφτομαι να το τραβήξω, έτσι για το γαμωτο.
Λέω να τους στείλω mail ότι αν δεν μου εξηγήσουν τι στο καλό έγινε θα απευθυνθώ στην μαμά εταιρεία.
Εχει κάνει κανεις κάτι αντίστοιχο?
Εχει κανεις κανει αντίστοιχο παράπονο? Βγήκε πουθενά?
Καθε συμβουλή/πρόταση ευπρόσδεκτη!