SOS PIONEER BDP-51!!!!

Μηνύματα
473
Reaction score
62
πήγα σήμερα να βάλω ένα blue-ray καινούργιο |(από τη ζελατίνα του το έβγαλα) αγορασμενο απο το metropolis και δεν μου το επαιζε. Αρχικα σκεφτηκα οτι εφταιγε το δισκακι και ετσι εβαλα ενα αλλο δισκακι blue-ray και ουτε αυτο το επαιζε. Δοκιμασα dvd και το επαιζε κανονικα.
Ξαναβαζω ενα τριτο blue -ray δισκακι και μου το επαιζε κανονικα. Παω στη συνεχεια να βαλω το αρχικο blue-ray και παλι τζιφος! Του εχω κανει αναβαθμιση σε 1,25α απο το internet. ξαναβαζω το δισκακι αναβαθμισης μηπως και λυθει το προβλημα ομως αργουσε πολυ και καταλαβαινα οτι κατι δεν πηγαινε καλα. Το κλεινω κατευθειαν(turn-off) ενω ειχε το δισκακι μεσα και το ξανανιγω. Απο εκεινη την ωρα το blue-ray player σταματησε να ανταποκρινεται στις εντολες και το πορτακι δεν ανοιγει.Μου γραφει συνεχεια Please wait. Εχω ξενερωσει αφανταστα και δεν ξερω τι να κανω! Ασε που πρεπει να περιμενω τη τριτη για να το παω στην αντιπροσωπεια. Καμια ιδεα?
(εμεινα με το τηλεκοντρολ στο χερι. . . )
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Πήρα τηλέφωνο σήμερα στο service για να δω τι θα γίνει και μου είπαν ότι δεν έπρεπε να του κάνω update. Έτσι, δεν είναι στην εγγύηση και αν χρειάζεται αλλαγή πλακέτας θα τη χρεωθώ εγώ!!! Παιδιά βοήθεια τι να κάνω?
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Αναρωτιέμαι γιατί έβγαλαν το update!
Mου είπαν όμως ότι σύμφωνα με την pioneer η αναβάθμιση γίνεται με δική μας ευθύνη. Ανέτρεξα και εγώ στο επίσημο site και βρήκα αυτό
http://www.pioneer.eu/eur/content/company/company/agreement.html (το οποίο δεν ξέρω αν αναφέρεται και σε filmware update).
Νομίζω ότι η εταιρεία στερείται σοβαρότητας όταν πουλάει προϊόντα εκδίδοντας συγχρόνως αναβαθμίσεις(για λόγους ανταγωνισμού προφανώς) και ύστερα κάνει τη πάπια σε ότι τυχόν προβλήματα προξενούν. Βλέπε εδώ
http://www.avsforum.com/avs-vb/showpost.php?p=14420797&postcount=7
Εμένα ποιος με προστατεύει?
 

Μηνύματα
509
Reaction score
2
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

ξαναβαζω το δισκακι αναβαθμισης μηπως και λυθει το προβλημα ομως αργουσε πολυ και καταλαβαινα οτι κατι δεν πηγαινε καλα. Το κλεινω κατευθειαν(turn-off) ενω ειχε το δισκακι μεσα και το ξανανιγω.
Εδώ έχεις χάσει την εγγύησή σου. Ποτέ δεν διακόπτουμε την διαδικασία του update.
π.χ. λέει :

WARNING!!
DO NOT unplug the power cable and DO NOT press the "STANDBY/ON" button until the unit switches into standby mode as described in step 6. Doing so may result in your player becoming unresponsive and will then need repairs.

και

Q: Over 30 minutes have passed and the player has not switched to standby mode yet.
A: Press and hold the "STANDBY/ON" button for over 5 seconds to put the player in standby mode. If the player does not switch to standby mode after 30 seconds or more of pressing and holding the "STANDBY/ON" button, unplug the power cord then plug the power cord back in. Turn the power back on with the update disc still inside the player. The disc should load and the update process should resume. If you experience this problem while the disc tray is opened, be sure to leave the update disc on the disc tray when you turn the power back on. The disc should load and the update process should resume. If the update does not resume, the player will need repairs. In such an event, call Pioneer Customer Support Center.


H αναβάθμιση επίσης γίνεται με δικιά σου ευθύνη (θα έπρεπε να το λέει στο site, αλλά δεν αναγράφεται). ΑΝ το player είχε πρόβλημα το οποίο θα λυνόταν με update, ο μόνος τρόπος για να είσαι καλυμμένος είναι να γίνει το update στο service της εταιρίας.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Συμφωνώ σε όλα που μου λες. Τι με συμβουλεύεις να κάνω?
 

Μηνύματα
509
Reaction score
2
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Να το πας στο service να δουν τι έχει.

Δλδ π.χ. αν είχε χαλάσει το laser του player, λογικό ήταν να μη παίζει blue ray ή να μην μπορεί να ολοκληρώσει το update.
 

Μηνύματα
2.227
Reaction score
7
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Συμφωνώ σε όλα που μου λες. Τι με συμβουλεύεις να κάνω?
Αυτό που σου είπε παραπάνω το έκανες μπας και γίνει το recovery?

"Press and hold the "STANDBY/ON" button for over 5 seconds to put the player in standby mode. If the player does not switch to standby mode after 30 seconds or more of pressing and holding the "STANDBY/ON" button, unplug the power cord then plug the power cord back in. Turn the power back on with the update disc still inside the player. The disc should load and the update process should resume. If you experience this problem while the disc tray is opened, be sure to leave the update disc on the disc tray when you turn the power back on. The disc should load and the update process should resume"
 

Μηνύματα
509
Reaction score
2
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Επίσης κάτι λέει για facroty reset σε ένα από τα link. Το δοκίμασες?

*edit*άκυρο τώρα είδα ότι πρέπει να παίζει για να γίνει reset

Επίσης αναφέρει

Blu-ray General Bugs (1.25a firmware)
************************************
Recent BDP-51FD players built in Malaysia may not work with BD+ titles, including Quantum of Solace and many other Fox/MGM titles.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Αυτό που σου είπε παραπάνω το έκανες μπας και γίνει το recovery?

"Press and hold the "STANDBY/ON" button for over 5 seconds to put the player in standby mode. If the player does not switch to standby mode after 30 seconds or more of pressing and holding the "STANDBY/ON" button, unplug the power cord then plug the power cord back in. Turn the power back on with the update disc still inside the player. The disc should load and the update process should resume. If you experience this problem while the disc tray is opened, be sure to leave the update disc on the disc tray when you turn the power back on. The disc should load and the update process should resume"
Το έχω κάνει από το Σάββατο αλλά όπως είπα όταν το ανοίγω μου γράφει συνέχεια power on και όταν πατάω κάποιο κουμπί γράφει please wait.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Γνωρίζει κανείς το τηλέφωνο προστασίας του καταναλωτή?
 

Μηνύματα
161
Reaction score
0
Re: Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Γνωρίζει κανείς το τηλέφωνο προστασίας του καταναλωτή?
http://efpolis.gr

www.sinigoroskatanaloti.gr

λένε βέβαια κάποιοι πως αν δεν τους καλούσαν , θα κέρδιζαν κι από το λογαριασμό του οτε

ίσως με "διπλωματία" με το μαγαζί ή την αντιπροσωπεία να ξεμπλέξεις. και με μαεστρικό τρόπο οι προειδοποιήσεις: θα πάω στο υπουργείο ανάπτυξης... ή σε σύλλογο καταναλωτών.
 

Μηνύματα
161
Reaction score
0
Re: Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Εδώ έχεις χάσει την εγγύησή σου. Ποτέ δεν διακόπτουμε την διαδικασία του update.
π.χ. λέει :

WARNING!!
DO NOT unplug the power cable and DO NOT press the "STANDBY/ON" button until the unit switches into standby mode as described in step 6. Doing so may result in your player becoming unresponsive and will then need repairs.

και

Q: Over 30 minutes have passed and the player has not switched to standby mode yet.
A: Press and hold the "STANDBY/ON" button for over 5 seconds to put the player in standby mode. If the player does not switch to standby mode after 30 seconds or more of pressing and holding the "STANDBY/ON" button, unplug the power cord then plug the power cord back in. Turn the power back on with the update disc still inside the player. The disc should load and the update process should resume. If you experience this problem while the disc tray is opened, be sure to leave the update disc on the disc tray when you turn the power back on. The disc should load and the update process should resume. If the update does not resume, the player will need repairs. In such an event, call Pioneer Customer Support Center.


H αναβάθμιση επίσης γίνεται με δικιά σου ευθύνη (θα έπρεπε να το λέει στο site, αλλά δεν αναγράφεται). ΑΝ το player είχε πρόβλημα το οποίο θα λυνόταν με update, ο μόνος τρόπος για να είσαι καλυμμένος είναι να γίνει το update στο service της εταιρίας.
το φυλλάδιο που είχε αυτες τις οδηγίες ήταν στα ελληνικά; αν όχι τότε δεν ισχύει περίπτωση απώλειας της εγγύησης - καταπώς παρατίθεται.
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.186
Reaction score
107.723
Απάντηση: Re: Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

το φυλλάδιο που είχε αυτες τις οδηγίες ήταν στα ελληνικά; αν όχι τότε δεν ισχύει περίπτωση απώλειας της εγγύησης - καταπώς παρατίθεται.
Μπράβο, πολύ σωστή διευκρίνηση.:126:
 

Μηνύματα
49
Reaction score
0
Μια συμβουλή...σε τέτοιες περιπτώσεις καλό είναι να είσαι ήρεμος και να έχεις διάλογο με το επίσημο service της αντιπροσωπίας.
Να είσαι σίγουρος οτι έχουν όλη την καλή διάθεση να σε βοηθήσουν... οπως και κάθε πελάτη της pioneer.
Πιστεύω οτι πρέπει να αναλάβεις την ευθύνη των πραξεών σου...
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: Re: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Μια συμβουλή...σε τέτοιες περιπτώσεις καλό είναι να είσαι ήρεμος και να έχεις διάλογο με το επίσημο service της αντιπροσωπίας.
Να είσαι σίγουρος οτι έχουν όλη την καλή διάθεση να σε βοηθήσουν... οπως και κάθε πελάτη της pioneer.
Πιστεύω οτι πρέπει να αναλάβεις την ευθύνη των πραξεών σου...
Καταρχήν όταν μίλησα στο τηλέφωνο ήμουνα ήρεμος και ευγενικός αλλά ένιωσα σα να εφαρμόζεται πάνω μου η τακτική η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Επιπλέον, αν με γνώριζες καλύτερα θα καταλαβαινες ότι είμαι άνθρωπος που αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως θεωρώ ότι υπάρχει συνυπευθυνότητα . Υπάρχει ασάφεια στο θέμα των αναβαθμίσεων (σκέψου ότι άλλος μου είπε ότι επιτρέπονται οι αναβαθμίσεις και ότι πρέπει να γίνονται αλλά υπάρχει κίνδυνος μετά την 2η, 3η φορά να καεί η μητρική). Θέλω και εγώ να πιστεύω ότι με καλή διάθεση και από τις δυο πλευρές θα βρεθεί η χρυσή τομή. Θα δείξει...
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμιτες. Παρέδωσα το blue-ray player στο service την προηγούμενη πέμπτη 23 του μήνα με σαφείς οδηγίες (γραπτές) να με ενημερώσουν για το κόστος επισκευής πριν προχωρήσουν σε επιδιόρθωση. Περίμενα μια εβδομάδα αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση έτσι αποφάσισα σήμερα πέμπτη 30 του μήνα να πάρω εγώ τηλέφωνο για να ενημερωθώ. Επικοινώνησα με το service της εταιρίας και μου είπαν τα εξής . Δεν κατάφεραν να βγάλουν το δίσκο από το player τις προηγούμενες μέρες και ότι σήμερα θα έσπαγαν τη πρόσοψη για να το βγάλουν. Στη συνέχεια μου είπαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο σήμερα για το κόστος και αν αξίζει να το φτιάξω η όχι. Από εκείνη τι στιγμή(11 το πρωί) καμία επικοινωνία. . . (αναρωτιέμαι το επόμενο Πάσχα πότε πέφτει? Κάνω χιούμορ για να μην τρελαθώ).
Αναμείνατε εξελίξεις.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Ακόμα περιμένω. . . Το όνομα μου είναι Κώστας Βουτετακης και μένω Πειραιά για να μην νομίζεται ότι είναι συκοφαντία η ότι έχω συμφέρον να πλήξω το όνομα της Pioneer(Tο πρώτο μου dvd player ήταν το 717). Αντρέα Καφατε εσύ τι θα έκανες στη θέση μου?
 

Μηνύματα
465
Reaction score
54
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

τραγικα λαθη.
Οταν καποιο player δεν παιζει δεν του περναμε ξανα firmware. Δεν σημαινει πως εαν περασουμε 50 φορες το firmware update θα μπορει να παιξει το spiderman 10. Ειδικα απο τη περιπτωση που το συγκεκριμενο (overpriced) player ειναι profile 1.1 οποτε ειναι λογικο εν μερη να εχει ψιλοκολληματα με συγκεκριμενα δισκακια. Η pioneer δεν ειναι ουτε panasonic ουτε sony στα blu ray players.
Ακομα και αν κανουμε τη βλακεια με το firmware δεν παμε στην αντιπροσωπεια και τους λεμε "ε ναι μωρε επαιζα με το firmware και κολλησε". Τους το παραδιδουμε αφου τους πουμε πως απλα κολλησε μονο του και ας κοψουν αυτοι το λαιμο τους να βρουν τι παιζει. Τωρα στη περιπτωση που εχουμε αφησει δισκακι μεσα που γραφει firmware εκει ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα. Μπορουνε να επικαλεστούμε πως το "firmware" ειναι νεα ταινια.
Οσο αφορα την Ελληνικη αντιπροσωπεια, ειναι αξιοι της μοιρας τους οταν για ενα firmware update που πηγε στραβα ξεφουρνιζουν πως θελει αλλαγη η πλακετα και το κοστος ειναι μεγαλο κτλ. Τρελη κοροιδια προς τον πελατη. Προφανως νομιζουν πως απευθυνονται σε προβατα.
Μετα ειναι καθαρα θεμα του ποσο θελεις να ασχοληθεις στελνοντας email στη μητρικη pioneer, κανοντας τους φασαρια, απειλώντας πως θα πας με 20κιλα εκρηκτικα στην intersys, κτλ. Ειναι ξεκαθαρο πως η εταιρια που εχει αναλαβει το service απλα δεν θελει να εχει ευχαριστημενους πελατες.
 

Μηνύματα
49
Reaction score
0
Φίλε Κώστα...έχεις μίλησει με άτομα μέσα απο την Intersys ή μόνο απο το service Μανολόπουλος ?
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Ασ' τα φίλε μόνο με το service έχω επικοινωνήσει και σήμερα έχω νεότερα(κηδεία).
Μου είπαν ότι θέλει τελικά αλλαγη πλακέτας. Επειδή το κόστος της πλακέτας είναι μεγαλύτερο από την αξία της ίδιας της συσκευής, μου πρότειναν να πάρω καινούργιο με έκπτωση 70 ευρώ η κάποιο άλλο μεγαλύτερο μοντέλο με μεγαλύτερη έκπτωση(όλα όμως θα χρειάζονται αναβάθμιση την οποία όμως μετά από αυτό που μου συνέβη ούτε που να την ακούω θέλω).
Τους ξαναρώτησα αν αυτή η ζημιά οφείλεται στην ατυχία που είχα να μου κολλήσει κατά την αναβάθμιση και μου απάντησαν καταφατικά.
Ύστερα τους ρώτησα για την εγγύηση και μου είπαν ότι αναφέρεται επακριβώς, και στο manual της συσκευής άλλα και στη διαδικασία αναβάθμισης ,ότι την κάνεις με δική σου ευθύνη και αν κάτι πάει στραβά η εγγύηση δεν το καλύπτει. Όταν τους είπα ότι αν ήξερα από την αρχή ότι κάποιο σφάλμα στην αναβάθμιση θα μου στοιχίσει ολόκληρη τη συσκευή δεν θα το έκανα ποτέ , επικαλέστηκαν πάλι ότι το γράφει η διαδικασία.

Τους είπα ότι η διαδικασία αναφέρει ότι αν συμβεί αυτό που συνεβει σε μένα να το πάω στο σέρβις για επιδιόρθωση και όχι για ολική καταστροφή( αναρωτιέμαι αν όλοι οι κάτοχοι blue-ray players τα γνωρίζουν όλα αυτά,κινδύνους ολικής καταστροφής και απώλεια εγγύησης).

Επέμεναν και επιμένουν ότι δεν προτείνουν αναβάθμιση και αν αυτή γίνεται, τότε γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του πελάτη και η εγγύηση δεν τον καλύπτει.

Συμπέρασμα η pioneer έχασε ένα πελάτη της και διέψευσε το όνομα της(η ειρωνεία είναι ότι το αγόρασα για το όνομα της) και εγώ κλαίω τα 460 ευρώ που έδωσα αλλά και την ψυχική μου καταπόνηση.

Τι να κανω?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.907
Μηνύματα
3.033.823
Members
38.518
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top