SOS PIONEER BDP-51!!!!

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Αύριο έχει επικοινωνία με την intersys.
 

Μηνύματα
49
Reaction score
0
Re: Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

τραγικα λαθη.
Οταν καποιο player δεν παιζει δεν του περναμε ξανα firmware. Δεν σημαινει πως εαν περασουμε 50 φορες το firmware update θα μπορει να παιξει το spiderman 10. Ειδικα απο τη περιπτωση που το συγκεκριμενο (overpriced) player ειναι profile 1.1 οποτε ειναι λογικο εν μερη να εχει ψιλοκολληματα με συγκεκριμενα δισκακια. Η pioneer δεν ειναι ουτε panasonic ουτε sony στα blu ray players.
Ακομα και αν κανουμε τη βλακεια με το firmware δεν παμε στην αντιπροσωπεια και τους λεμε "ε ναι μωρε επαιζα με το firmware και κολλησε". Τους το παραδιδουμε αφου τους πουμε πως απλα κολλησε μονο του και ας κοψουν αυτοι το λαιμο τους να βρουν τι παιζει. Τωρα στη περιπτωση που εχουμε αφησει δισκακι μεσα που γραφει firmware εκει ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα. Μπορουνε να επικαλεστούμε πως το "firmware" ειναι νεα ταινια.
Οσο αφορα την Ελληνικη αντιπροσωπεια, ειναι αξιοι της μοιρας τους οταν για ενα firmware update που πηγε στραβα ξεφουρνιζουν πως θελει αλλαγη η πλακετα και το κοστος ειναι μεγαλο κτλ. Τρελη κοροιδια προς τον πελατη. Προφανως νομιζουν πως απευθυνονται σε προβατα.
Μετα ειναι καθαρα θεμα του ποσο θελεις να ασχοληθεις στελνοντας email στη μητρικη pioneer, κανοντας τους φασαρια, απειλώντας πως θα πας με 20κιλα εκρηκτικα στην intersys, κτλ. Ειναι ξεκαθαρο πως η εταιρια που εχει αναλαβει το service απλα δεν θελει να εχει ευχαριστημενους πελατες.
chill out!!! Peace man...:116:
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: Re: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Φίλε Κώστα...έχεις μίλησει με άτομα μέσα απο την Intersys ή μόνο απο το service Μανολόπουλος ?
Αγαπητοί κύριοι και κυρίες είναι πλέον επίσημο. Η πολιτική της pioneer στο θέμα των αναβαθμίσεων είναι ξεκάθαρη. ΚΆΝΕΤΈ ΑΝΑΒΑΘΜΊΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΚΌ ΣΑΣ ΡΊΣΚΟ.
Δηλαδή οτιδήποτε συμβεί σε οποιοδήποτε μηχάνημα της κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης η εγγύηση δεν το καλύπτει.

Το αναφέρει όπως μου είπαν χαρακτηριστικά και στο download instruction firmware.(Το πήραν πίσω για το manual. . . )
Τους είπα ότι δεν είναι στα ελληνικά αλλά επέμειναν.

Επίσης, από την προσωπική μου εμπειρία το μηχάνημα μπορεί να καταστραφεί ολοσχερώς!

Είναι κρίμα μια εταιρία να πουλάει προϊόντα , να εκδίδει αναβαθμίσεις και μετά να κάνει τον Κινέζο.

Επαναλαμβάνω άλλη μια φορά για να σώσω ζωές(σκεφτείτε να είχα πάρει το LX-91, η κανένα ενισχυτή ακριβό η καμία KURO τηλεόραση...) η PIONEER δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες τις σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά στην αναβάθμιση(κολλήσει όπως εμένα , πέσει το ρεύμα κτλ.)

Αν ήταν σοβαρή και υπεύθυνη εταιρεία και σεβόταν τους πελάτες τις όπως διατυμπανίζει ,γνωρίζοντας τους σοβαρούς κινδύνους θα έπρεπε να αναλαμβάνει η ίδια τη διαδικασία σε εξουσιοδοτημένα καταστήματα...(η μήπως δεν το κάνει γι 'αυτούς ακριβώς τους λόγους και κρύβεται πίσω από τα μικρά γράμματα, ΤΑ ΜΕΓΆΛΑ ΓΡΆΜΜΑΤΑ ΤΑ ΈΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΊΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΊΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΌΓΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΎ ΦΥΣΙΚΆ).

Συνεπώς, όσοι έχετε μηχανήματα pioneer ΑΠΟΦΎΓΕΤΕ τις αναβαθμίσεις (όταν ζούμε στην εποχή των αναβαθμίσεων μπορεί αυτό να είναι εφικτό ?) αν έχετε κάνει αναβάθμιση καλό είναι να συμβουλευτείτε την ίδια την αντιπροσωπεία τι θα συμβεί , άμα το μηχάνημα είναι ελαττωματικό και παρουσιαστεί η βλάβη (άσχετη με την αναβάθμιση) εντός της εγγύησης αν σας καλύπτει.

ΗΘΙΚΆ ΔΙΔΆΓΜΑΤΑ( ΙΣΧΎΕΙ ΓΙΑ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΜΆΡΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΉΜΑΤΑ)!!!

1/Πριν κάνετε οποιαδήποτε αναβάθμιση συνεννοηθείτε πρώτα με την αντιπροσωπία και το service της εταιρίας στην οποία ανήκει το μηχάνημα που θ’ αγοράσετε . Ζητήστε συγκεκριμένες απαντήσεις για το καθεστώς που ισχύει :

1/ ΑΝ και πότε χρειάζεται,
ποια η διαδικασία
(να προτιμήσετε εκείνες τις εταιρείες που κάνουν αναβάθμιση στα δικά τους εξουσιοδοτημένα καταστήματα για να είσαστε καλυμμένοι στη περίπτωση που κάτι πάει στραβά. . . )

2/ Αν το κάνετε μόνοι σας ποιοι οι κίνδυνοι,
τι συμβαίνει με την εγγύηση αν κάτι πάει στραβά)
και αν μπορείτε αυτό να το έχετε γραπτώς και υπογεγραμμένο.

Χρήσιμες και δωρεάν συμβουλές όχι μόνο για τους υποψήφιους αγοραστές οποιουδήποτε μηχανήματος που αναβαθμίζεται (εμένα μου κόστισαν 460 ευρώ. . .και σπάσιμο νεύρων), αλλά και για τους πωλητές που δεν θέλουνε να βρεθούν προ δυσαρεστημένων πελατών(δεδομένου ότι και αυτοί σέβονται τος πελάτες τους).

Αξιοποιήστε τις .


Κώστας βουτετακης
 


Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Επειδή κάποιοι με ρωτούν σας απαντώ
1/Aυτά που μου είπε το επίσημο σέρβις τα ανέφερα εχτές και αυτά που μου είπε η αντιπροσωπεία τα έγραψα σήμερα. Ταυτίζονται και οι δυο πλην του σημείου στο οποίο το σέρβις επιμένει ότι το γράφει και στο εγχειρίδιο χρήσης αλλά και στο firmware download instructions ενώ η επίσημη αντιπροσωπεία επικαλέστηκε το firmware update download instruction.
2/Επιπλέον το firmware update download instruction είναι ίδιο για όλες τις χώρες και αλλάζει μόνο όταν αναφέρεται στη διεύθυνση του εξουσιοδοτημένου καταστήματος της pioneer κάθε χώρας (και στην Αμερική που το έκανα θέμα ,είναι όλα copy paste).
Γι' αυτό και το έκανα θέμα και στο εξωτερικό.
 

Μηνύματα
465
Reaction score
54
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Το έχω κάνει από το Σάββατο αλλά όπως είπα όταν το ανοίγω μου γράφει συνέχεια power on και όταν πατάω κάποιο κουμπί γράφει please wait.
Μετα το προβλημα αναβαθμισης που προεκυψε δεν πατας κάποιο κουμπι αλλα ακολουθεις συγκεκριμενη διαδικασια ωστε να ανακτηθει το firmware update. Υπαρχουν αναφορες στο ιντερνετ με το ιδιο προβλημα και χρηστες που ανακτησαν το player μετα απο συγκεκριμενη διαδικασια που ακολουθησαν. H διαδικασια αυτη εγινε η απλα πατησες καποιο κουμπι και ειδες πως δεν ανταποκρινεται το player?

Προς ενημερωση ολων παντως η pioneer uk (και φανταζομαι δεν ειναι η μονη) αναλαμβανει πληρες repair του player εντος εγγυησης οταν υπαρξει προβλημα με το update.Οσο αφορα την intersys, αυτοι ζουν στο δικο τους παραλληλο συμπαν. Διαθεση να εχεις για να τους κινηγησεις. Γιαυτο και προσωπικα δεν θα παρω ποτε τιποτα σχετικο με pioneer, toshiba, canon.
Ελληνικες αντιπροσωπειες. Να τις χαιρόμαστε.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Η διαδικασία τηρήθηκε κατά γράμμα. Αφού άνοιξα τι συσκευή και δεν φόρτωνε από το δισκάκι της αναβάθμισης επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και αφού πέρασα από το μαγαζί που το πήρα και επαλήθευσαν και οι ίδιοι τα λεγόμενα μου το πήγα στην αντιπροσωπεία.

Βρήκα και εγώ κάποιες αναφορές όπως αυτή

http://www.fixya.com/support/t2038668-pioneer_bdp_f1fd_disc_tray_open

τις είδα όμως αφού είχα παραδώσει το player.

Aν και στη πρώτη περίπτωση όπου ο τύπος άλλαξε πρίζα και δούλεψε κανονικά, σκέψου ότι στην δική μου περίπτωση δεν δούλεψε αφού ούτε στο κατάστημα που το πήγα αλλά ούτε και στο service (ήδη 2 διαφορετικές πρίζες από την δική μου)δεν υπήρξε εξέλιξη.
Όσον αφορά τη δεύτερη περίπτωση με το eject. Έχω την αίσθηση ότι στο service δοκίμασαν τα πάντα

Σχετικά με την ελληνική αντιπροσωπεία της pioneer έχω ήδη στείλει φόρμα επικοινωνίας στα κεντρικά της pioneer( να σημειωθεί ότι μου την έστειλαν να τη συμπληρώσω τα παιδιά από το ξένο forum) όπου αναφέρω σε γενικές γραμμές τα γεγονότα και αναμένω απάντηση.

Για την pioneer.uk που αναφέρεσαι δεν μου κάνει εντύπωση. Αν ίσχυε διαφορετικό καθεστώς για κάθε χώρα αφενός οι οδηγίες δεν θα ήταν copy paste και αφετέρου θα ήταν υποχρεωμένη η κεντρική pioneer (γενικά το site της pioneer)να αναφέρει οτι υπάρχει διαφορετικό status quo για κάθε χώρα όσον αφορά τις εγγυήσεις.
Μένει να αποδειχτεί αν οι απόψεις τις ελληνικής αντιπροσωπείας ταυτίζονται με την κεντρική pioneer η αν πρόκειται για άλλη μια ελληνική παγκόσμια πρωτοβουλία. . .
 

Μηνύματα
465
Reaction score
54
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Η διαδικασία τηρήθηκε κατά γράμμα. Αφού άνοιξα τι συσκευή και δεν φόρτωνε από το δισκάκι της αναβάθμισης επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και αφού πέρασα από το μαγαζί που το πήρα και επαλήθευσαν και οι ίδιοι τα λεγόμενα μου το πήγα στην αντιπροσωπεία.
Ασχετο. Εγω ρωτησα (οπως και ο subcode) εαν εκανες τη διαδικασια του recovery οχι εαν πηρες στην αντιπροσωπεια.

Βρήκα και εγώ κάποιες αναφορές όπως αυτή

http://www.fixya.com/support/t2038668-pioneer_bdp_f1fd_disc_tray_open

τις είδα όμως αφού είχα παραδώσει το player.
Αυτη ειναι η διαδικασια του recovery με καποιες παραλαγες. Επομενως δεν την ειχες κανει.

Aν και στη πρώτη περίπτωση όπου ο τύπος άλλαξε πρίζα και δούλεψε κανονικά, σκέψου ότι στην δική μου περίπτωση δεν δούλεψε αφού ούτε στο κατάστημα που το πήγα αλλά ούτε και στο service (ήδη 2 διαφορετικές πρίζες από την δική μου)δεν υπήρξε εξέλιξη.
Όσον αφορά τη δεύτερη περίπτωση με το eject. Έχω την αίσθηση ότι στο service δοκίμασαν τα πάντα

Σχετικά με την ελληνική αντιπροσωπεία της pioneer έχω ήδη στείλει φόρμα επικοινωνίας στα κεντρικά της pioneer( να σημειωθεί ότι μου την έστειλαν να τη συμπληρώσω τα παιδιά από το ξένο forum) όπου αναφέρω σε γενικές γραμμές τα γεγονότα και αναμένω απάντηση.

Για την pioneer.uk που αναφέρεσαι δεν μου κάνει εντύπωση. Αν ίσχυε διαφορετικό καθεστώς για κάθε χώρα αφενός οι οδηγίες δεν θα ήταν copy paste και αφετέρου θα ήταν υποχρεωμένη η κεντρική pioneer (γενικά το site της pioneer)να αναφέρει οτι υπάρχει διαφορετικό status quo για κάθε χώρα όσον αφορά τις εγγυήσεις.
Μένει να αποδειχτεί αν οι απόψεις τις ελληνικής αντιπροσωπείας ταυτίζονται με την κεντρική pioneer η αν πρόκειται για άλλη μια ελληνική παγκόσμια πρωτοβουλία. . .

Το avsforum στο οποιο απευθύνθηκες ειναι κυριως USA based forum με χρηστες κυριως απο Αμερικη. Ελπιζω πως η φορμα επικοινωνιας που σου έστειλαν να αφορα την Ευρωπαικη pioneer.
 


Μηνύματα
465
Reaction score
54
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

αυτη ειναι φορμα που γινεται forward στις αντιστοιχες τοπικες αντιπροσωπειες.
Τεσπα.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Το σκέφτηκα και αυτό το ενδεχόμενο γι' αυτό αν δεν υπάρξει ανταπόκριση θα προχωρησω σε τηλεφωνική επικοινωνία. Εξάλλου, δεν μένω μόνο σε αυτό έπεται το inka και το υπουργείο ανάπτυξης. Θα δούμε θα δείξει. . .
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Οποιοσδήποτε έχει να μου κάνει καμία πρόταση παρακαλώ να το κάνει.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Τα νεότερα είναι ότι έλαβα σήμερα απάντηση για το πρώτο από τα δυο email και όπως υποπτευόμουν η απάντηση ήρθε από το τμήμα service της intersys.

Επόμενη κίνηση είναι αύριο το πρωί να στείλω γραμμα (περίμενα τις απαντήσεις από to email πρώτα ) με την ένδειξη συστημένο και επείγον στα κεντρικά στο Βέλγιο όπου θα ζητάω εκ τος των άλλων μια σαφή απάντηση για το αν θεωρείται η αναβάθμιση (όχι αν κάνεις κάτι λάθος στη διαδικασία) ως κακή χρήση η αμέλεια του μηχανήματος και ως εκ τούτου χάνεται η εγγύηση.

Θα ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
πεταξου μεχρι το υπουργειο στην κανιγγος
και πατ τους μια καταγγλεια
και μετα αστους να τρεχουν
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Μετά την τηλεφωνική επικοινωνία με τα κεντρικά της Pioneer τα επόμενα βήματα είναι υπουργείο ανάπτυξης, ινκα και περιοδικά(Όλα πρέπει να γίνουν μεθοδικά και ιεραρχικά).
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Το γραμμα και η τηλεφωνικη επικοινωνια θα περιεχουν και τα εξης

Με αφορμή τα γεγονότα που έλαβαν χώρα στην περίπτωση μου , θα ήθελα με σαφήνεια να απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα μου :
Α/ Εάν ο πελάτης προχωρήσει στην αναβάθμιση του Pioneer bdp-51fd blue-ray player και το μηχάνημα βρίσκεται εντος της περιόδου εργοστασιακής εγγύησης , τότε αυτομάτως η εγγύηση χάνετε?
1/Αν η απάντηση σας στην Α ερώτηση είναι καταφατική, παρακαλώ αναλύστε με σαφήνεια τους λόγους για τους οποίους αυτό ισχύει.
2/Αν η απάντηση σας στην Α ερώτηση είναι αρνητική, παρακαλώ προχωρήστε στην ερώτηση Β.
Β/ Εάν ο πελάτης πραγματοποιήσει την αναβάθμιση όπως προβλέπεται από τις οδηγίες σας και αυτή είναι ανεπιτυχής και το μηχάνημα υποστεί βλάβη, τότε το κόστος της επισκευής επιβαρύνει τον ίδιο τον πελάτη?
1/Αν η απάντηση σας στην Β ερώτηση είναι καταφατική, παρακαλώ αναλύστε με σαφήνεια τους λόγους για τους οποίους αυτό ισχύει.
2/Αν η απάντηση σας στην Β ερώτηση είναι αρνητική, παρακαλώ προχωρήστε στην ερώτηση Γ.
Γ/Εάν ο πελάτης πραγματοποιήσει την αναβάθμιση αλλά είτε λόγο αδέξιου χειρισμού είτε λόγο διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος του δικτύου, αποτύχει η αναβάθμιση και το μηχάνημα υποστεί βλάβη ,τότε το κόστος επισκευής επιβαρύνει τον πελάτη?
1/Αν η απάντηση σας στην Γ ερώτηση είναι καταφατική, παρακαλώ αναλύστε με σαφήνεια τους λόγους για τους οποίους αυτό ισχύει.
2/Αν η απάντηση σας στην Γ ερώτηση είναι αρνητική, παρακαλώ προχωρήστε στην ερώτηση Δ.
Δ/ Γνωρίζοντας τις σοβαρές βλάβες που μπορούν να προκληθούν σε ένα μηχάνημα κατά την διαδικασία αναβάθμισης , δεν νομίζετε ότι θα ήταν στοιχειώδες δείγμα σοβαρότητας, υπευθυνότητας και σεβασμού προς τους πελάτες σας να πραγματοποιούνται οι αναβαθμίσεις σε εξουσιοδοτημένα από εσάς καταστήματα?
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

sos!!! Προς όλους τους κατόχους blue-ray player!!!!!!

ΤΗΛΕΦΏΝΗΣΑ ΣΉΜΕΡΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΆ ΤΗΣ PIONEER ΣΤΟ ΒΈΛΓΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΊΠΑΝ ΌΤΙ ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ ΧΆΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ ΚΑΙ ΌΤΙ ΠΡΈΠΕΙ Η ΖΗΜΙΆ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΊ ΑΠΟ ΤΗΝ PIONEER!!!!!!!!!!!!!!!
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Όταν τους πήρα τηλέφωνο πήγαν να με συνδέσουν με την intersys. Εγώ επέμεινα ότι θέλω να μιλήσω με κάποιον από τα ευρωπαϊκά κεντρικά γιατί το πρόβλημα μου αφορά την ίδια την intersys. Τους έκανα την B ερώτηση και μου απάντησαν ότι πρέπει να αποκατασταθεί η ζημιά από την Pioneer. H Β ερώτηση είναι παγίδα(Δούρειος ίππος) αν δεν το έχετε καταλάβει αφού στις οδηγίες δεν κάνει διάκριση στις ζημιές και την επισκευή ανάλογα με το αν φταις η όχι. Άρα αν δεν χάνεις την εγγύηση με την ερώτηση Β δεν στοιχειοθετείται λογικό επιχείρημα που να σε υποχρεώνει να χάνεις την εγγύηση στο Γ ερωτημα.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Επίσης, για όσους νομίζουν ότι ισχύει διαφορετικό καθεστώς στην Ελλάδα να σας υπενθυμίσω ότι στην Ελλάδα μου χρησιμοποίησαν ως επιχείρημα τις οδηγίες που αναγράφονται στο επίσημο site και που είναι όπως έχω πει ίδιες για όλες τις χώρες!!!!
ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΚΑΤΑΡΓΟΎΝ ΤΙΣ ΕΓΓΥΉΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΚΌ ΤΟΥΣ ΡΊΣΚΟ(τους επιστρέφω το επιχείρημα)
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!

Έστειλα σήμερα το φάκελο στα κεντρικά της pioneer στο Βέλγιο επείγον και συστημένο.
Δεν ξέρω αν βοηθήσει αλλά μέσα σε παρένθεση κάτω από την διεύθυνση της Pioneer εγράφη το περιεχόμενο να διαβαστεί από τον υπεύθυνο των κεντρικών της Pioneer στην ευρωπη που σχετίζεται με θέματα αναβαθμίσεων και εγγύηση. Έγραψα επίσης, σε καμία περίπτωση να μην προωθηθεί στην intersys αν δεν έχει διαβαστεί πρώτα από τον αρμόδιο φορέα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.955
Μηνύματα
3.035.530
Members
38.522
Νεότερο μέλος
Stearsa
Top