- Μηνύματα
- 473
- Reaction score
- 62
Απάντηση: SOS PIONEER BDP-51!!!!
Αύριο έχει επικοινωνία με την intersys.
Αύριο έχει επικοινωνία με την intersys.
chill out!!! Peace man...:116:τραγικα λαθη.
Οταν καποιο player δεν παιζει δεν του περναμε ξανα firmware. Δεν σημαινει πως εαν περασουμε 50 φορες το firmware update θα μπορει να παιξει το spiderman 10. Ειδικα απο τη περιπτωση που το συγκεκριμενο (overpriced) player ειναι profile 1.1 οποτε ειναι λογικο εν μερη να εχει ψιλοκολληματα με συγκεκριμενα δισκακια. Η pioneer δεν ειναι ουτε panasonic ουτε sony στα blu ray players.
Ακομα και αν κανουμε τη βλακεια με το firmware δεν παμε στην αντιπροσωπεια και τους λεμε "ε ναι μωρε επαιζα με το firmware και κολλησε". Τους το παραδιδουμε αφου τους πουμε πως απλα κολλησε μονο του και ας κοψουν αυτοι το λαιμο τους να βρουν τι παιζει. Τωρα στη περιπτωση που εχουμε αφησει δισκακι μεσα που γραφει firmware εκει ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα. Μπορουνε να επικαλεστούμε πως το "firmware" ειναι νεα ταινια.
Οσο αφορα την Ελληνικη αντιπροσωπεια, ειναι αξιοι της μοιρας τους οταν για ενα firmware update που πηγε στραβα ξεφουρνιζουν πως θελει αλλαγη η πλακετα και το κοστος ειναι μεγαλο κτλ. Τρελη κοροιδια προς τον πελατη. Προφανως νομιζουν πως απευθυνονται σε προβατα.
Μετα ειναι καθαρα θεμα του ποσο θελεις να ασχοληθεις στελνοντας email στη μητρικη pioneer, κανοντας τους φασαρια, απειλώντας πως θα πας με 20κιλα εκρηκτικα στην intersys, κτλ. Ειναι ξεκαθαρο πως η εταιρια που εχει αναλαβει το service απλα δεν θελει να εχει ευχαριστημενους πελατες.
Αγαπητοί κύριοι και κυρίες είναι πλέον επίσημο. Η πολιτική της pioneer στο θέμα των αναβαθμίσεων είναι ξεκάθαρη. ΚΆΝΕΤΈ ΑΝΑΒΑΘΜΊΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΚΌ ΣΑΣ ΡΊΣΚΟ.Φίλε Κώστα...έχεις μίλησει με άτομα μέσα απο την Intersys ή μόνο απο το service Μανολόπουλος ?
Μετα το προβλημα αναβαθμισης που προεκυψε δεν πατας κάποιο κουμπι αλλα ακολουθεις συγκεκριμενη διαδικασια ωστε να ανακτηθει το firmware update. Υπαρχουν αναφορες στο ιντερνετ με το ιδιο προβλημα και χρηστες που ανακτησαν το player μετα απο συγκεκριμενη διαδικασια που ακολουθησαν. H διαδικασια αυτη εγινε η απλα πατησες καποιο κουμπι και ειδες πως δεν ανταποκρινεται το player?Το έχω κάνει από το Σάββατο αλλά όπως είπα όταν το ανοίγω μου γράφει συνέχεια power on και όταν πατάω κάποιο κουμπί γράφει please wait.
Ασχετο. Εγω ρωτησα (οπως και ο subcode) εαν εκανες τη διαδικασια του recovery οχι εαν πηρες στην αντιπροσωπεια.Η διαδικασία τηρήθηκε κατά γράμμα. Αφού άνοιξα τι συσκευή και δεν φόρτωνε από το δισκάκι της αναβάθμισης επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και αφού πέρασα από το μαγαζί που το πήρα και επαλήθευσαν και οι ίδιοι τα λεγόμενα μου το πήγα στην αντιπροσωπεία.
Αυτη ειναι η διαδικασια του recovery με καποιες παραλαγες. Επομενως δεν την ειχες κανει.Βρήκα και εγώ κάποιες αναφορές όπως αυτή
http://www.fixya.com/support/t2038668-pioneer_bdp_f1fd_disc_tray_open
τις είδα όμως αφού είχα παραδώσει το player.
Aν και στη πρώτη περίπτωση όπου ο τύπος άλλαξε πρίζα και δούλεψε κανονικά, σκέψου ότι στην δική μου περίπτωση δεν δούλεψε αφού ούτε στο κατάστημα που το πήγα αλλά ούτε και στο service (ήδη 2 διαφορετικές πρίζες από την δική μου)δεν υπήρξε εξέλιξη.
Όσον αφορά τη δεύτερη περίπτωση με το eject. Έχω την αίσθηση ότι στο service δοκίμασαν τα πάντα
Σχετικά με την ελληνική αντιπροσωπεία της pioneer έχω ήδη στείλει φόρμα επικοινωνίας στα κεντρικά της pioneer( να σημειωθεί ότι μου την έστειλαν να τη συμπληρώσω τα παιδιά από το ξένο forum) όπου αναφέρω σε γενικές γραμμές τα γεγονότα και αναμένω απάντηση.
Για την pioneer.uk που αναφέρεσαι δεν μου κάνει εντύπωση. Αν ίσχυε διαφορετικό καθεστώς για κάθε χώρα αφενός οι οδηγίες δεν θα ήταν copy paste και αφετέρου θα ήταν υποχρεωμένη η κεντρική pioneer (γενικά το site της pioneer)να αναφέρει οτι υπάρχει διαφορετικό status quo για κάθε χώρα όσον αφορά τις εγγυήσεις.
Μένει να αποδειχτεί αν οι απόψεις τις ελληνικής αντιπροσωπείας ταυτίζονται με την κεντρική pioneer η αν πρόκειται για άλλη μια ελληνική παγκόσμια πρωτοβουλία. . .