Spinorama,ή πώς θα έπρεπε να διαλέγουμε τα ηχεία μας...



dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.260
Reaction score
9.832
Όσα φθηνά μονιτορς άκουσα και είχαν dsp, δηλαδή σχεδόν όλα, μου ακούστηκαν χωρίς βάθος σκηνής. Μου ήταν αδύνατο να διακρίνω reverb ηχογράφησης ή reverb που έβαλα εγώ με τη μετρικ. Επίσης, είχαν φύσημα, μικρό, μεγάλο, αλλά είχαν.

Το "trust me" είχε το νόημα του heads up. Όχι του ότι εγώ είμαι η αυθεντία και κάντε ότι σας λέω.

Το YouTube είναι γεμάτο reviews που σχεδόν όλα εκθεαζουν το κάθε νέο φθηνό μόνιτορ που βγαίνει. Εύκολα παρασύρεται κάποιος.

Γιατί δεν ακούγονται καλά δε γνωρίζω. Πιθανολογω λόγω dsp+ενισχυτών με sinad γύρω στο ...50 αλλά αυτό είναι απλά μια υπόθεση. Κάνεις δυστυχώς δεν ασχολείται να μετρήσει τα σωθικά τους. Μόνο αν περνούν το κλιπελομετρο. Θεωρώ ότι με τις καθιερωμένες μετρήσεις που κάνει πχ ο Αμίρ, όσο χρήσιμες και αν είναι που είναι, δεν αρκούν για αγορά ή για να προβλέψεις πως ακούγεται ένα ηχείο. Χρειαζόμαστε και άλλες μετρήσεις. Μέχρι τότε, αγοραστε με προσοχή.

Στο σάιτ έχουμε δώσει αγώνα, άλλοι πολλοί περισσότερο από μένα, να αποκαλύψουμε όλες τις παθογένειες του hifi. Ο αγώνας συνεχίζεται ;-)
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
6.791
Reaction score
20.991
Όσα φθηνά μονιτορς άκουσα και είχαν dsp, δηλαδή σχεδόν όλα, μου ακούστηκαν χωρίς βάθος σκηνής. Μου ήταν αδύνατο να διακρίνω reverb ηχογράφησης ή reverb που έβαλα εγώ με τη μετρικ. Επίσης, είχαν φύσημα, μικρό, μεγάλο, αλλά είχαν.

Το "trust me" είχε το νόημα του heads up. Όχι του ότι εγώ είμαι η αυθεντία και κάντε ότι σας λέω.

Το YouTube είναι γεμάτο reviews που σχεδόν όλα εκθεαζουν το κάθε νέο φθηνό μόνιτορ που βγαίνει. Εύκολα παρασύρεται κάποιος.

Γιατί δεν ακούγονται καλά δε γνωρίζω. Πιθανολογω λόγω dsp+ενισχυτών με sinad γύρω στο ...50 αλλά αυτό είναι απλά μια υπόθεση. Κάνεις δυστυχώς δεν ασχολείται να μετρήσει τα σωθικά τους. Μόνο αν περνούν το κλιπελομετρο. Θεωρώ ότι με τις καθιερωμένες μετρήσεις που κάνει πχ ο Αμίρ, όσο χρήσιμες και αν είναι που είναι, δεν αρκούν για αγορά ή για να προβλέψεις πως ακούγεται ένα ηχείο. Χρειαζόμαστε και άλλες μετρήσεις. Μέχρι τότε, αγοραστε με προσοχή.

Στο σάιτ έχουμε δώσει αγώνα, άλλοι πολλοί περισσότερο από μένα, να αποκαλύψουμε όλες τις παθογένειες του hifi. Ο αγώνας συνεχίζεται ;-)
Τί εννοείς φθηνά?
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
24.643
Reaction score
68.656
Αν έπαιζαν αυτά καλά δεν θα έκαναν 200-300€ ευρώ το ένα. Και θα είχαμε αγοράσει όλοι καμιά 20ρια τεμάχια.

Η επαγγελματική αγορά είναι πολύ τίμια, και προς τα πάνω και προς τα κάτω. Για να είναι ενα ηχείο σε αυτήν την τιμή, με ενισχυτικά, καλώδια, κουτιά, μεταφορικά, κέρδος για την εταιρία, κέρδος για τον αντιπρόσωπο, ε, τι περιμένουμε δηλαδή; Giant killers δεν υπάρχουν.

Το φτηνότερο καλό midfield ηχείο κοστίζει λίγο κάτω απο 2000€ το τεμάχιο. Το γνωστό. Κάτω απο αυτήν την τιμή αρχίζουν οι συμβιβασμοί, και στα 200-300€ οι συμβιβασμοί είναι μεγάλοι.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.260
Reaction score
9.832
Βέβαια, με 200-300 ευρώ δεν μπορεί παρά να υπάρχουν συμβιβασμοί, εκεί που δε φαίνεται κυρίως ;-)

ΙΜΗΟ η επίπτωση των όποιων συμβιβασμών υπάρχουν και που δε φαίνονται στο κλιπελόμετρο ακούγονται με το καλημέρα. Σε χαμηλή ένταση, χωρίς πίεση και σκίσιμο. Και τρώνε Χ από μένα. Και μην ξεχνάτε ότι είμαι απλός άνθρωπος, ικανοποιούμαι πολύ εύκολα.

Τώρα, γιατί στο youtube όλοι ξετρελένονται με ό,τι βγαινει, ντεν κσέρω.

Βέβαια, με 200 ευρώ το σόνος παίζει ωραιότατα και με πολύ ψαγμένο s/w και dsp. Αλλά δε ξαναμιλάω για σόνος γιατί θα τσατιστεί ο symos και όχι μόνο. 8-)

Επίσης το πρόβλημά μου δεν είναι αν είναι τίμια ή όχι τα φθηνά μόνιτορς. Τα προβλήματα μου είναι ότι:
α. δε μετρούνται από κανέναν (ούτε από τους κατασκευαστές) σε σημεία που ίσως πάσχουν
β. όλοι τα εκθεάζουν
γ. το σπινόραμα*, που σαφώς είναι σημαντικό χαρακτηριστικό, χρησιμοποιείται κυρίως για μάρκετινγκ.

*Και που για να λέμε την αλήθεια, με λίγο cad και ένα klippel, πανεύκολα και πάμφθηνα (ως κόστος παραγωγής) φτιάχνεται πολύ καλό εν έτει 2022. Ενώ τα καλύτερα ηλεκτρονικά και υλικά κοστίζουν στην παραγωγή.
 
Last edited:


Μηνύματα
1.808
Reaction score
4.251
Βέβαια, με 200-300 ευρώ δεν μπορεί παρά να υπάρχουν συμβιβασμοί, εκεί που δε φαίνεται κυρίως ;-)

ΙΜΗΟ η επίπτωση των όποιων συμβιβασμών υπάρχουν και που δε φαίνονται στο κλιπελόμετρο ακούγονται με το καλημέρα. Σε χαμηλή ένταση, χωρίς πίεση και σκίσιμο. Και τρώνε Χ από μένα. Και μην ξεχνάτε ότι είμαι απλός άνθρωπος, ικανοποιούμαι πολύ εύκολα.

Τώρα, γιατί στο youtube όλοι ξετρελένονται με ό,τι βγαινει, ντεν κσέρω.

Βέβαια, με 200 ευρώ το σόνος παίζει ωραιότατα και με πολύ ψαγμένο s/w και dsp. Αλλά δε ξαναμιλάω για σόνος γιατί θα τσατιστεί ο symos και όχι μόνο. 8-)

Επίσης το πρόβλημά μου δεν είναι αν είναι τίμια ή όχι τα φθηνά μόνιτορς. Τα προβλήματα μου είναι ότι:
α. δε μετρούνται από κανέναν (ούτε από τους κατασκευαστές) σε σημεία που ίσως πάσχουν
β. όλοι τα εκθεάζουν
γ. το σπινόραμα*, που σαφώς είναι σημαντικό χαρακτηριστικό, χρησιμοποιείται κυρίως για μάρκετινγκ.

*Και που για να λέμε την αλήθεια, με λίγο cad και ένα klippel, πανεύκολα και πάμφθηνα (ως κόστος παραγωγής) φτιάχνεται πολύ καλό εν έτει 2022. Ενώ τα καλύτερα ηλεκτρονικά και υλικά κοστίζουν στην παραγωγή.
Πως να μην είναι ενθουσιασμένοι οι reviewers και ειδικά οι youtube-ικοί;
Όσο πιο χαρούμενοι δείχνουν, τόσα περισσότερα δωρεάν samples λαμβάνουν...
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
3.763
Reaction score
12.118
Τώρα, γιατί στο youtube όλοι ξετρελένονται με ό,τι βγαινει, ντεν κσέρω.
Αν τα συγκρίνεις με ηχεία "υπολογιστή" (creative, logitech etc) ναι, είναι top!
Αλλά μέχρι εκεί... η φθηνή κατηγορία ενεργών είναι φθηνή κατηγορία
θα παίξει καλύτερα από όλαα τα ηχειάκια υπολογιστη, ψευτο soundbars κλπ αλλά όχι σαν την επόμενη κατηγορία.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.260
Reaction score
9.832
Προσωπικά θα ήθελα και τις κλασικές μετρήσεις ψηφιακών και ενισχυτών. Τουλάχιστον bits ανάλυσης για το ψηφιακό μέρος και sinad για το αναλογικό.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
6.791
Reaction score
20.991
Αυτό το περιβόητο βάθος και πλάτος της σκηνής υπάρχει τρόπος να μετρηθούν αντικειμενικά?
Πόσο βάθος και πόσο πλάτος γουστάρει ο κάθε ακροατής?
Εν τέλει, υπάρχουν (και πόσο?) στο αρχείο ή μήπως είναι κι αυτά τεχνουργήματα που "κατασκευάζονται" (και μεταβάλλονται) από τον συνδυασμό ηχείο - τοποθέτηση - χώρος?
 


Μηνύματα
7.442
Reaction score
9.155
Εν τέλει, υπάρχουν (και πόσο?) στο αρχείο
Όχι, ιδέα μας είναι και αυτό. :D

Υπάρχουν πάρα πολλά βίντεο που μπορείς να δείς στο ίντερνετ, για το πως γίνεται, με τι τεχνικές μικροφώνων ή προγράμματα κατά τη μίξη, είτε "φυσικά", είτε "τεχνητά" , είτε συνδυασμός.

Στην αναπαραγωγή επηρρεάζεται πολύ απο αυτά που έγραψες. Μεγάλη συζήτηση το κάθε ένα απο αυτά, χωρίς να βάλουμε και τον ρόλο των μηχανημάτων μέσα και την ικανότητα τους να αποτυπώσουν όλα αυτά. Να μου πείς πως θα ξέρω τι, πόσο και πως ; Το καλό σύστημα στον κατάλληλο χώρο κλπ κλπ θα το καταλάβεις απο τις διάφορες καλές εγγραφές και παραγωγές όσον αφορά το θέμα σκηνή (να την έχουν τουλάχιστον εννοώ) που είναι όλες αρκετά διαφορετικές μεταξύ τους και αυτό πρέπει να αναδεικνύεται. Όσο πιο πολύ μπορείς να διακρίνεις τις διαφορές (που είναι πολύ "ενοχλητικό" καθώς δεν υπάρχει ομοιομορφία αλλά υπάρχει ενδιαφέρον στη διαφορετικότητα) ... τόσο καλύτερα.

Όσον αφορά το τεχνουργήματα, όλα τεχνουργήματα είναι. Αλλά μάλλον εννοείς μόνο τεχνουργήματα της αναπαραγωγής (και όχι της εγγραφής, μίξης κλπ).
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
15.706
Reaction score
49.451
4d.

Για να μη πω 5d.
5G , για να είμαστε ΄΄μέσα σ'όλα΄΄. :biggrin:
Αυτό το περιβόητο βάθος και πλάτος της σκηνής υπάρχει τρόπος να μετρηθούν αντικειμενικά?
Πόσο βάθος και πόσο πλάτος γουστάρει ο κάθε ακροατής?
Εν τέλει, υπάρχουν (και πόσο?) στο αρχείο ή μήπως είναι κι αυτά τεχνουργήματα που "κατασκευάζονται" (και μεταβάλλονται) από τον συνδυασμό ηχείο - τοποθέτηση - χώρος?
Έστω και αν ένα μοντέλο έχει υψηλή ποιότητα κατασκευής με κορυφαία υλικά κι εξαιρετικές μετρητικές επιδόσεις, δεν αναμένεται ξεκάθαρη απόδοση σκηνικής πληροφορίας άμα είναι εγκατεστημένο σε χώρο με ακατάλληλους χρόνους RT χωρίς κιόλας να ίσχυε συνθήκη nearfield ακρόασης...

Από τη μεριά μου έχω διαπιστώσει ότι ο βαθμός διαφάνειας κατά την αναπαραγωγή σε φθηνά ενεργά monitor είναι βελτιωμένος αφενός μεν όταν δεν θα εκτελείται πρόσθετη ADC-DAC μετατροπή κατά τη διαχείριση σήματος από το ηχείο αφετέρου δε όταν θα είναι απαλλαγμένο μέσω κροσαρίσματος με sub από τις δύο πρώτες οκτάβες.

Σημαντικός παράγων στο βαθμό διαφάνειας είναι κατ'επέκτασιν η αντοχή του ηχειακού συστήματος σε θερμικές καταπονήσεις υπό παρατεταμένες ακροάσεις τουλάχιστον στην τυπική μέση συνεχόμενη στάθμη αναφοράς.
Προσωπικά θα ήθελα και τις κλασικές μετρήσεις ψηφιακών και ενισχυτών. Τουλάχιστον bits ανάλυσης για το ψηφιακό μέρος και sinad για το αναλογικό.
Πράγματι, οι αποκρίσεις συχνότητας με το spinorama από μόνα τους δεν επαρκούν για να πληροφορούσαν πάνω στο βαθμό διαφάνειας κατά την αναπαραγωγή...Παραδείγματος χάριν, φημισμένα μοντέλα ATC μπορεί να εμφανίζονται κατώτερα ως προς τις αποκρίσεις και το spinorama σε σχέση με διάφορα ΄΄καυτά΄΄ και φθηνά ενεργά monitor στην blogόσφαιρα, ξέρουμε όμως καλά ποια θα προτιμούσαμε να παίξουν τα αγαπημένα μας κομμάτια ...
Τα ηχεία του Μαρκησίου ... :biggrin:
Αν έπαιζαν αυτά καλά δεν θα έκαναν 200-300€ ευρώ το ένα. Και θα είχαμε αγοράσει όλοι καμιά 20ρια τεμάχια.

Η επαγγελματική αγορά είναι πολύ τίμια, και προς τα πάνω και προς τα κάτω. Για να είναι ενα ηχείο σε αυτήν την τιμή, με ενισχυτικά, καλώδια, κουτιά, μεταφορικά, κέρδος για την εταιρία, κέρδος για τον αντιπρόσωπο, ε, τι περιμένουμε δηλαδή; Giant killers δεν υπάρχουν.

Το φτηνότερο καλό midfield ηχείο κοστίζει λίγο κάτω απο 2000€ το τεμάχιο. Το γνωστό. Κάτω απο αυτήν την τιμή αρχίζουν οι συμβιβασμοί, και στα 200-300€ οι συμβιβασμοί είναι μεγάλοι.
Άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα μικρότερης ΄΄φούσκας΄΄ ως προς την επαγγελματική κατηγορία αποτελεί η κοστολόγηση των επαγγελματικών Focal σειράς Be σε αντιπαραβολή με τις υλοποιήσεις βάσης από οικιακές σειρές Sopra & Utopia...
 
Last edited:

Μηνύματα
7.442
Reaction score
9.155
Από τη μεριά μου έχω διαπιστώσει ότι ο βαθμός διαφάνειας κατά την αναπαραγωγή σε φθηνά ενεργά monitor είναι βελτιωμένος αφενός μεν όταν δεν θα εκτελείται πρόσθετη ADC-DAC μετατροπή κατά τη διαχείριση σήματος από το ηχείο αφετέρου δε όταν θα είναι απαλλαγμένο μέσω κροσαρίσματος με sub από τις δύο πρώτες οκτάβες.

Σημαντικός παράγων στο βαθμό διαφάνειας είναι κατ'επέκτασιν η αντοχή του ηχειακού συστήματος σε θερμικές καταπονήσεις υπό παρατεταμένες ακροάσεις τουλάχιστον στην τυπική μέση συνεχόμενη στάθμη αναφοράς.
Εγω απο τη μεριά μου (πέρα απο αυτά που αφορούν τον χώρο και την ακουστική) δεν είμαι τόσο αισιόδοξος για αυτά που αναφέρεις. Υπάρχουν συστήματα όλων των είδών (ενεργά, παθητικά , ανεξαρτήτου τιμής και ότι άλλο θές) που ενώ έχουν αυτά που λες, πάλι δεν αποτυπώνουν την σκηνή. Το κυριότερο είναι η ικανότητα αποτύπωσης των δυναμικών αντιθέσεων σε όλο μάλιστα το φάσμα και όχι μόνο ο εντυπωσιασμός με δυναμική αντίθεση απο έναν μόνο πολύ χαμηλό ήχο σε κάτι φούλ κρεσέντο. Όταν δεν το έχει αυτό ενα σύστημα και καταφεύγει αναπόφευκτά σε λύσεις για άπειρα αυτιά, που ακούς μπροστά στην σκηνή απο το τριγωνάκι της ορχήστρας και το τυμπάνι μέχρι και το σόλο όργανο ή όλα τα βιολιά ;) :D, έ, λίγο δύσκολα μετά τα πράγματα. Ε, εντάξει δεν μπορεί να τα έχουμε όλα και αληθινή και σωστή ανάλυση και σκηνή. Κάποιο πρέπει να θυσιαστεί, οταν δεν μπορείς να έχεις πραγματικα δυναμική αντίθεση αλλά μουσαντένια και τα φέρνεις όλα μπροστά για να αυξήσεις την αίσθηση της ¨ανάλυσης". Είναι και θέμα προσωπικού γούστου, ΟΚ μέχρι εκεί ... αλλά μην μας μας το παρουσιάζουν και σαν σωστό.;)

Βέβαια οι θερμικές καταπονήσεις έχουν κάποια σχέση με αυτά (ίσως ... δεν ξέρω τι συμβάλλει και εάν είναι μόνο αυτό,... αμφιβάλλω ... και εαν ναι, αφορά τη διατήρηση του φαινομένου κάτω απο τέτοιες συνθηκες ; Εδώ πολλά συστήματα δεν το έχουν εξ αρχής).
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
15.706
Reaction score
49.451
Εγω απο τη μεριά μου (πέρα απο αυτά που αφορούν τον χώρο και την ακουστική) δεν είμαι τόσο αισιόδοξος για αυτά που αναφέρεις. Υπάρχουν συστήματα όλων των είδών (ενεργά, παθητικά , ανεξαρτήτου τιμής και ότι άλλο θές) που ενώ έχουν αυτά που λες, πάλι δεν αποτυπώνουν την σκηνή. Το κυριότερο είναι η ικανότητα αποτύπωσης των δυναμικών αντιθέσεων σε όλο μάλιστα το φάσμα και όχι μόνο ο εντυπωσιασμός με δυναμική αντίθεση απο έναν μόνο πολύ χαμηλό ήχο σε κάτι φούλ κρεσέντο. Όταν δεν το έχει αυτό ενα σύστημα και καταφεύγει αναπόφευκτά σε λύσεις για άπειρα αυτιά, που ακούς μπροστά στην σκηνή απο το τριγωνάκι της ορχήστρας και το τυμπάνι μέχρι και το σόλο όργανο ή όλα τα βιολιά ;) :D, έ, λίγο δύσκολα μετά τα πράγματα. Ε, εντάξει δεν μπορεί να τα έχουμε όλα και αληθινή και σωστή ανάλυση και σκηνή. Κάποιο πρέπει να θυσιαστεί, οταν δεν μπορείς να έχεις πραγματικα δυναμική αντίθεση αλλά μουσαντένια και τα φέρνεις όλα μπροστά για να αυξήσεις την αίσθηση της ¨ανάλυσης". Είναι και θέμα προσωπικού γούστου, ΟΚ μέχρι εκεί ... αλλά μην μας μας το παρουσιάζουν και σαν σωστό.;)

Βέβαια οι θερμικές καταπονήσεις έχουν κάποια σχέση με αυτά (ίσως ... δεν ξέρω τι συμβάλλει και εάν είναι μόνο αυτό,... αμφιβάλλω ... και εαν ναι, αφορά τη διατήρηση του φαινομένου κάτω απο τέτοιες συνθηκες ; Εδώ πολλά συστήματα δεν το έχουν εξ αρχής).
Ως μη παντογνώστης δεν γίνεται να είμαι απολύτως σίγουρος πάνω στο τι θα λογαριάζεις απολύτως σωστό κατά τη σκηνική αναπαραγωγή...Από την άλλη ως χαρακτήρας ολιγαρκής μπορώ να μένω ικανοποιημένος απ'όσα εισπράττω όπως έχω διαρρυθμίσει δικά μου setup.

Αυτό όμως που έχω προς σημείωση είναι ότι δεν γίνεται ένα σύστημα που θα χώλαινε ως προς την απόδοση μακροδυναμικών αντιθέσεων τουλάχιστον στην τυπική στάθμη αναφοράς να θεωρείται ότι αποδίδει πειστικά τις μικροδυναμικές.Αυτό το επιχείρημα βασίζεται στο αξίωμα ότι η αληθοφανής απόδοση των δεύτερων πρέπει να δημιουργεί εξίσου αληθοφανή αντιπαραβολή κλίμακας με τις πρώτες εφόσον περιέχονται και οι δύο κατηγορίες στο ίδιο πρόγραμμα.

Εάν παραδείγματος χάριν δεδομένο ηχοσύστημα υποχρέωνε ακρόαση σε χαμηλότερες στάθμες ώστε να έβγαιναν αψαλίδιστες οι μακροδυναμικές αντιθέσεις, τότε σε τυπικούς οικιακούς χώρους σε συνάρτηση με σηματοθορυβικούς λόγους συσκευών και θόρυβο υποβάθρου θα χώλαινε η απόδοση στις μικροδυναμικές.Αν πάλι η στάθμη αυξανόταν ώστε να μένουν άθικτες οι μικροδυναμικές,τότε θ'αναδεικνύονταν εκείνες περισσότερου του κανονικού έναντι των συμπιεζόμενων - στην εν λόγω περίπτωση - μακροδυναμικών αντιθέσεων.
 

Μηνύματα
7.442
Reaction score
9.155
Ως μη παντογνώστης δεν γίνεται να είμαι απολύτως σίγουρος πάνω στο τι θα λογαριάζεις απολύτως σωστό κατά τη σκηνική αναπαραγωγή...Από την άλλη ως χαρακτήρας ολιγαρκής μπορώ να μένω ικανοποιημένος απ'όσα εισπράττω όπως έχω διαρρυθμίσει δικά μου setup.

Αυτό όμως που έχω προς σημείωση είναι ότι δεν γίνεται ένα σύστημα που θα χώλαινε ως προς την απόδοση μακροδυναμικών αντιθέσεων τουλάχιστον στην τυπική στάθμη αναφοράς να θεωρείται ότι αποδίδει πειστικά τις μικροδυναμικές.Αυτό το επιχείρημα βασίζεται στο αξίωμα ότι η αληθοφανής απόδοση των δεύτερων πρέπει να δημιουργεί εξίσου αληθοφανή αντιπαραβολή κλίμακας με τις πρώτες εφόσον περιέχονται και οι δύο κατηγορίες στο ίδιο πρόγραμμα.

Εάν παραδείγματος χάριν δεδομένο ηχοσύστημα υποχρέωνε ακρόαση σε χαμηλότερες στάθμες ώστε να έβγαιναν αψαλίδιστες οι μακροδυναμικές αντιθέσεις, τότε σε τυπικούς οικιακούς χώρους σε συνάρτηση με σηματοθορυβικούς λόγους συσκευών και θόρυβο υποβάθρου θα χώλαινε η απόδοση στις μικροδυναμικές.Αν πάλι η στάθμη αυξανόταν ώστε να μένουν άθικτες οι μικροδυναμικές,τότε θ'αναδεικνύονταν εκείνες περισσότερου του κανονικού έναντι των συμπιεζόμενων - στην εν λόγω περίπτωση - μακροδυναμικών αντιθέσεων.
Δεν γνωρίζω πως ¨μετριούνται" και πως τις εννοείς τις διαφορές αυτές. Αλλά εαν μετρούνται με κάποιο μέγστο και ελάχιστο "δυνατότητας" δεν μας εξασφαλίζει κάτι ίσως. Αλλά θέλω να πω οτι υπάρχουν ενδιάμεσες "περιοχές" που αυτή η δυναμική αντίθεση πρέπει να αναδεικνύεται. Που σταματάνε τα "μικροδυναμικά" και που αρχίζουν τα "μακροδυναικά" δηλαδή ; Δεν υπάρχουν "αποχρώσεις", διαβαθμίσεις, αναλογικότητα μεταξύ τους σε κάθε στιγμή και μάλιστα με κάποια ισορροπία δωσμένες ;

Τέλος πάντων εσύ ξέρεις γιατί. Αυτά που λές πάντως , αυτό μετράει για εμένα. Δεν γνωρίζω πως προκύπτει, ξέρω όμως να το αναγνωρίζω ώς αποτέλεσμα τους.

Πάντως φαντάζομαι ότι η ύπαρξη και των δύο είναι απαραίτητη και παράλληλη και σε κάποια ισορροπία. Π.χ. μικροδυναμικά έαν έχεις καλά, ένα τριγωνάκι ορχήστρας θα το ακούσεις στο σωστό βάθος και κυρίως με την σωστή ένταση , έναντι ενός τυμπάνι ή ενός σόλο οργάνου που είναι μπροστά στη σκηνή και ας είναι αυτό πιο δυνατό σε ένταση.
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
166.910
Μηνύματα
2.717.017
Members
37.142
Νεότερο μέλος
mantmatt
Top