Surround - Immersive. Συνεντευξη του RONALD PRENT απο τα VALHALLA STUDIOS

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
αφορμη αποτελεσε το τελευταιο τευχος του περιοδικου sound & recording με το αφιερωμα του στον ιμερσιβ ηχο. η συνεντευξη ειναι σε καθε περιπτωση ενδιαφερουσα απο εναν καταξιωμενο μηχανικο ηχου, τον ronald prent του οποιου την μουσικη /παραγωγη κατεχει θα λεγαμε το 1/5 των ευρωπαιων νοικοκυραιων.
Rammstein, Manowar, Peter Maffay, Herbert Grönemeyer, Scorpions ,Dire-Straits-Live-Album On The Night για να αναφερουμε ενδεικτικα.

πριν περασουμε στην συνεντευξη αξιζει να αναφερουμε τους παρακατω ορισμους που βρισκονται στο ιδιο τευχος.

Surround Sound
ονομαζεται κατα λεξη ο ηχος , οπου ο ακροατης περιβαλλεται απο τα ηχεια αλλα στο επιπεδο του αυτιου. αυτο σημαινει οτι δεν υπαρχει τριασδιαστατη απεικονιση, ο ηχος κινειται μονο σε ενα επιπεδο. Απεναντι στο στερεο αποτελει ενα μεγαλο ωφελος /κερδος διοτι ο χωρος απεικονιζεται πιο ρεαλιστικα. οπισθιες αναλασεις ερχονται πραγματικα απο πισω. φυσικα μπορει κανεις να επεκτεινει το παιχνιδι και να χρησιμοποιησει τα πισω ηχεια για την αποδοση / αναπαραγωγη οργανων και φωνων.
τετοιες διαταξεις σαραουντ ειναι οι διαταξεις 5.1 & 7.1 οπου στην συγκεκριμενη διαταξη επιτυγχανεται μεγαλυτερο ευρος στην ηχητικη εικονα και πιο ξεκαθαρος εντοπισμος (οργανων κτλπ)

Immersive/3D oder 3D-Audio υφισταται οταν πρστιθεται ενα ακομη επιπεδο. σε αυτη την περιπτωση μιλαει κανεις για ιμμερσιβ ηχο. αυτα τα φορματς χαρακτηριζονται εν μερει ως σαραουντ ηχος κατι που μπορει να οδηγησει γρηγορα σε συγχηση. επομενως στο εξης ο ηχος σαραουντ θα αφορα το ηχο σε 2 διαστασεις στο επιπεδο του αυτιου.
η επιπλεον διασταση του ιμερσιβ ηχου ειναι ενα επιπλεον οφελος το οποιο δεν ειναι τοσο χτυπητο οπως η διαφορα αναμεσα στο στερο και το σαραουντ. αυτο οφειλεται στο γεγονος οτι εξαιτιας της περιορισμενης εξελιξης η ακουστικη μας αντιληψη στον καθετο αξονα ειναι αδυναμη. παρ ολα αυτα ολοκληρωνει το αισθημα της περιελιξης. αυτο ισχυει πρωτα απ ολα για ηχογραφησεις σε μεγαλους χωρους οπου οι ανακλασεις απο την οροφη παιζουν εναν σημαντικο ρολο για το βιωμα του ηχου.
επιπλεον επεκτεινει το επιπλεον επιπεδο φυσικα τον τροπο / ειδος του παιχνιδιου(περισσοτερες δυνατοτητες), τοσο κατα την ηχογραφηση οσο και κατα την μειξη.
συνηθισμενες διαταξεις ειναι 5.1.4 ή 7.1.4

1620245251246.png
 


Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Μερος 1ο

-πως ασχοληθηκες με το θεμα σαραουντ?

Αυτο ξεκινησε το 1990, εκεινο τον καιρο εργαζομουνα στα ολλανδικα Wisselord Studios. Ημουνα σε ενα γκρουπ ατομων που πραγματοποιουσε τεστς για το φορματ- SACD.

Αρχικα πραγματοποιουνταν δοκιμες στο στερεο σε ολο και υψηλοτερες αναλυσεις μεχρι την ποιοτητα -DSD.

Καποια στιγμη τεθηκε το ερωτημα κατα ποσο θα μπορουσαμε να κατασκευασουμε μια μιξη σαραουντ 5.1 . Για τον σκοπο αυτο πραγματοποιηθηκαν πειραματικες ηχογραφησεις στο εσωτερικο μιας εκκλησιας.

Το να δουλεψουμε σε σαραουντ δεν υπηρχε δυνατοτητα, δεν υπηρχαν τοτε ακομη workstations.

Για τις ηχογραφησεις χρησιμοποιησαμε ενα Decca-Tree με 3 μικροφωνα καθως και 2 ακομη επιπλεον.



Το διακριτο καναλι .1 ειναι κατα κανονα για σηματα LFE, αλλα αυτο δεν ειναι καθορισμενο! Θεωρητικα μπορουν να υλοποιηθουν και αλλοι ηχοι μεσω του καναλιου.

Στην οροφη του ναου υπηρχε ενας θολος οπου και κρεμασαμε ενα μικροφωνο της neumann για να ακουσουμε τι συμβαινει.

Μια χορωδια τραγουδουσε, ενω κατα την διαρκεια της ηχογραφησης εβρεχε. Αυτο δεν ητανε αρνητικο αφου ουτως ή αλλως ολα ηταν πειραματικα. Αργοτερα ακουσαμε το αποτελεσμα σε μια αιθουσα σε διαταξη 5.1 τοποθετωντας για το καναλι .1 ενα ηχειο στην οροφη της αιθουσας. Τις πρωτες στιγμες δεν αντιληφθηκαμε απο το καναλι τιποτα, μεχρι το σημειο οπου αρχισε να βρεχει.

Φανταστειτε το λιγο, καθεσαι σε εναν χωρο με αμυδρο φως, μπροστα απο σενα τραγουδαει η χορωδια σε κανονικη διαταξη σαραουντ, ο ηχος εκπληκτικος. Κατοπιν ξεκιναει η βροχη και αντιλαμβανεσαι ολοκληρη την διασταση της εκκλησιας. Μετα το περα της βροχης αποσυνδεουμε και συνδεουμε το ηχειο οροφης ετσι ωστε να συγκρινουμε το αποτελεσμα.

Πραγματικα το αποτελεσμα / φαινομενο ηταν εκπληκτικο σε οτι εχει να κανει με την αντιληψη της χωρικοτητας. Με αυτο τον τροπο προεκυψε η ιδεα της διαταξης της φωνης του θεου (vog), οπως αυτη λειτουργει στο 3D.

Κατοπιν μετακομισα στο βελγιο για να δουλεψω στα galaxy studios.

Εκει υπηρχε διαθεσιμη μολις η πρωτη αιθουσα 5.1 Regie. Ξεκινησα την μιξη ποπ μουσικης σε φορματ σαραουντ.

Η πρωτη κυκλοφορια ηταν των Guano Apes ( Don‘t give me names, 1999) σκληρο ροκ. Αυτο το SACD χρησιμοποιειται σημερα ακομη ως εργαλειο των ακροατων για 5.1 διαταξη. Στην μιξη μπορουσα να κανω τα παντα, τις κιθαρες για παραδειγμα προς τα πισω να τοποθετησω.

Το μεσο/φορεας μετατραπηκε σε δημιουργικο εργαλειο για την μπαντα , οχι απαραιτητα απο τεχνικης πλευρας, αλλα ως μουσικο-δημιουργικο εργαλειο παραγωγης, με το οποιο ειχα ξαφνικα 5 ηχεια στην διαθεση μου.

Επειτα μολυνθηκα απο τον ιο του σαραουντ !



-Στην σαραουντ- μιξη υπαρχουν πρακτικα 2 στρατοπεδα. Το ενα που επιθυμει να τοποθετησει την μπαντα ρεαλιστικα μεσα στον χωρο και το αλλο στρατοπεδο οπως εσυ που χρησιμοποιουν τα ηχεια δημιουργικα αναλογα με τις αναγκες του τραγουδιου. Πως προεκυψε αυτη σου η προτιμηση?



Η δικη μου αρxη ειναι: Τα ηχεια ειναι μια επεκταση της μουσικης, <<ζωγραφιζω>> στην πραξη μια χορογραφια της μουσικης για τα ηχεια. Ωστοσο το αποτελεσμα θα πρεπει να βγαζει νοημα. Δεν ωφελει να αφηνω να αιωρειται ως ηχος απλα κατι μπροστα,πισω,πανω και κατω, οταν αυτο δεν εξυπηρετει την μουσικη.



Τα τελευταια χρονια ηρθε η Dolby Atmos περισσοτερο στο προσκηνιο.

Ωστοσο: οι ανθρωποι που αυτη την στιγμη κανουν την μιξη, κανουν τα ιδια λαθη που καναμε εμεις πριν 20 και 30 χρονια στο σαραουντ.

Καποιος πιστευει: Τωρα εχω 9.1.6 – τωρα θα πρεπει ολα να πετανε! Ετσι πετανε ολη την ωρα πιατινια (Hi-Hats) μεσα στον χωρο. Σε EDM (λογικα Electronic Dance Music) μπορει αυτο να ειναι σε μεμονωμενες περιπτωσεις αποδεκτο αλλα οχι σε αλλα ειδη και στυλ μουσικης.

Εξαρταται απο το τι θελεις να περιγραψεις/απεικονισεις. Ο Morten Lindberg απο την νορβηγικη εταιρεια 2L φτιαχνει παραγωγες ιμερσιβ για παραδειγμα 9.1 και 10.1.4 αναλογα του χωρου, σε ναους. Οι μιξεις δεν χαρακτηριζονται ως στανταρ, τοποθετει τους μουσικους σε συγκεκριμενες θεσεις στον χωρο με βαση αυτο που θελει αργοτερα να ακουσει. Ειμαι ενας μεγαλος λατρης τετοιων πρακτικων διοτι οδηγει στην εκ νεου αντιληψη περι μουσικης. Αυτη ειναι και η ομορφια στο σαραουντ και στο ιμερσιβ – παλιοτερα δεν υπηρχαν κανονες και νομοι πως θα πρεπει κανεις να εργαστει στην μιξη. 5 ηχεια με τα οποια μπορει κανεις να κανει οτι αυτος επιθυμει. Εαν ειναι αυτο καλο ή οχι, θα αποδεικνυοταν. Αυτο ειναι και το πλεονεκτημα στο συγκεκριμενο μεσο, στο στερεο επικρατουν τοσοι πολλοι κανονισμοι που στην πραγματικοτητα δεν μπορεις καθολου να μιξαρεις.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Μια χαρά πετάνε.

Άκουγα χθες κάτι τουμπελέκια από πίσω πάνω αριστερά.
 

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
2o Μερος (πριν το τελευταιο)



-Θυμαμαι τις πρωτες νεες μιξεις SACD, για παραδειγμα τις μιξεις σαραουντ των Police, στις οποιες η μουσικη ειχε μιξαριστει ως << Effekt - Schowcase>> για να επιδειξει τον νεο φορεα. Σε αυτην την περιπτωση το αποτελεσμα δεν ηταν τοσο καλο, θα λεγαμε οτι αποτυχαινε το μεσο στο να παρουσιασει την μουσικη ως ενιαια οντοτητα. Η αισθηση της περιελιξης , της περικύκλωσης του ακροατη από τον εκπεμπόμενο ήχο απουσιαζε.
Ειναι δυσκολοτερο στο σαραουντ να δημιουργησουμε μια ενιαια μουσικη οντοτητα , κατι που στο στερεο εξαιτιας της εκπομπης ηχου απο μπροστα ουτως ή αλλως επιτυγχανεται?


Και ναι και οχι. Κατι το οποιο διαπιστωνω συχνα: πραγματα στο στερεο που ακουγονται καλα και με τα οποια τα βγαζω περα χωρις προβληματα, κατι που αφορα τις χρονικες
(Timing) διακυμανσεις των μουσικων, ξεχωριζουν / παρατηρουνται πιο γρηγορα στις περιπτωσεις οπου εχουμε περισσοτερα απο 2 καναλια. Οταν τοποθετω ενα στοιχειο προς τα αριστερα, δεξια, πισω ή πανω και το μουσικο στοιχειο/ ιχνος ειναι ασαφες - οχι στο ιδιο Groove οπως το υπολοιπο - μπορει σε αυτη την περιπτωση να χαρακτηριστει προβληματικο. Ειναι σαν να λειπει απο την γενικη εικονα ή να φαινεται απομονωμενο. Περναω ξανα στην στεροεικονα και εχω το Groove ξανα, το κατανοω μουσικα.
Απομακρυνω τα διαφορα στοιχεια μεταξυ τους απροσεκτα και η χημεια δεν ειναι πλεον παρουσα. Ισχυει παντα, την καταλληλη / ταιριαστη χημεια να βρεις. Δεν μπορεις εκ των υστερων κατι που ηδη εχει δημιουργηθει σε περιβαλλον σαραουντ να αλλαξεις το Timing, αυτο δεν θα ηταν σωστο. Εδω βρισκεται και η δυσκολια!
Φυσικα θα ηταν ευκολο, το ιχνος να το μετατοπισεις στο workstation ή pitching at the pitch αλλα το αποτελεσμα θα ειναι αποστειρωμενο. Αντι αυτου πρεπει κανεις να πειραματιστει, για παραδειγμα με delays ή χωρους ετσι ωστε να ενωσει ξανα τα στοιχεια. Μερικες φορες ειναι ιδανικα οταν ηχουν ολα εντελως χωριστα το ενα απο το αλλο!
Υπαρχει μονο ενας κανονας, τον οποιο και τηρω: παρεμβαινω μεχρι εκει που επιτρεπει το καθε κομματι. Αν το κομματι καταρρεει τοτε δεν το κανω.Ειμαι μεγαλος οπαδος του κεντρικου καναλιου. Οταν μπορω τοποθετω την κυρια φωνη στο κεντρικο καναλι, εαν χρειαζεται προσθετω μια χρονικη καθυστερηση ετσι ωστε να συνδεσω το αποτελεσμα. Εχω μιξαρει επισης κομματια στα οποια τα ντραμς και το μπασο βρισκονταν ολο το διαστημα πισω, διοτι ο καλλιτεχνης ηθελε να ακουει ολη την μπαντα πισω απο την πλατη του, οπως ακριβως στην σκηνη, κατι που επισης λειτουργησε.
Εφε που αφορουν την αντιχηση: στις περισσοτερες των περιπτωσεων χρησιμοποιω μονον ενα Multichannel ~Reverb, ολα τα υπολοιπα ειναι μονο ή στερεο. Οσο περισσοτερο χρησιμοποιεις τοσο περισσοτερο δημιουργειται κατα την αποψη μου μια <<φουσκα Mono>> κατα την μιξη.
Παρεμπιπτοντως δεν μιξαρω στο Sweet Spot, αλλα καθομαι ευχαριστως στην ακρη, τριγυριζω και ακουω τον ηχο εξωτερικα των ηχειων, αυτη η πρακτικη μου αποκαλυπτει συνηθως περισσοτερα απ οτι η πληροφορια στο Sweet Spot. Εκει ακουω οταν εχω τελειωσει και φυσικα με τους πελατες! (γελια)
 

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
3o και τελευταιο μερος

Οταν βρισκεται ενας πελατης στο στουντιο, εχω την δυνατοτητα να επεξεργαστω παραλληλα στην κονσολα την στερεο και σαραουντ μιξη. Κατοπιν μιξαρω παντα σε στερεο και παραλληλα κανω και το σαραουντ, αλλα κρυφα θα λεγαμε, δεν το ακουω με τους πελατες. Με τον πελατη ολοκληρωνω την στερεο μιξη και στο τελος το γυριζω στο σαραουντ λεγοντας του: μπορεις να εχεις και αυτο!
Μιξαρω τις αναλογιες / σχεσεις σε στερεο και <<κατω απο το τραπεζι >> φτιαχνω παραλληλα στην κονσολα την σαραουντ μιξη, οι αναλογιες / σχεσεις (συνθηκες?) ειναι ιδιες, κανενα up-mix ή down-mix.
Οταν μετα το αλλαζω το καταλαβαινουν οι πελατες διοτι εχουν το προτυπο της στερεο μιξης. Την σημερον ημεραν προστιθενται στο παιχνιδι και τα ακουστικα με binaural κτλπ, κατι που ειναι παλι ενας τελειως διαφορετικος κοσμος.

-Πιθανον ειναι δυσκολο να συγκρινουμε. Σε ποιο μεσο λειτουργει για σενα ιδανικα αυτη η αισθηση της περικυκλωσης του ακροατη απο τον ηχο? Στο σαραουντ με ενα επιπεδο, στο 3D με το επιπλεον επιπεδο ή binaural με τα ακουστικα?

Ακουστικα και ηχεια δεν μπορουν να συγκριθουν μεταξυ τους. Οσον αφορα τα ηχεια: οσο περισσοτερα τα ηχεια τοσο το καλυτερο!
Κατι τετοιο δεν ειναι παντα πρακτικο, αλλα κατα προτιμηση 7.1 ή 9.1 διακριτα, οπως στο Auro~3D. Σε αυτα βρισκονται οι περισσοτερες ελευθεριες(ανεξαρτησια).
Κατα τα αλλα μερικες φορες ακουγεται καλα μια binaural μιξη για ακουστικα, καποιες φορες okay, σε αλλες περιπτωσεις δεν λειτουργει. Η καλυτερη εφαρμογη στον τομεα binaural, την οποια εγω γνωριζω ειναι το Sony 360 – RealAudio – System. Πανω σε αυτο θα αναφερθω παρακατω – τι ακριβως εννοω με την δικη μου μιξη σαραουντ – αλλα πρεπει κανεις να μιξαρει το αποτελεσμα για τα ακουστικα και οχι για τα ηχεια.

Κατι που αφορα το συστημα των ακουστικων: συμμετεχεις παραδειγματος χαριν στην εξελιξη του φορματ της Sony, οπου ο ηχος ακουγεται σε εναν εικονικο χωρο στουντιο...

Οι ανθρωποι της Sony ερχονται και μετρανε τον χωρο οπου εργαζομαι. Εχουν μετρησει τα ηχεια, τις γωνιες τοποθετησης, την χρονικη καθυστερηση στην θεση ακροασης. Απο ολα αυτα προκυπτει ενα πρισετ στο σοφτγουερ. Κατι τετοιο μου επιτρεπει να μιξαρω πανω στα ηχεια και κατοπιν να μετατρεψω το αποτελεσμα μεσω του σοφτγουερ με delay-correction!
Οταν ειμαι ετοιμος με την μιξη πανω στα ηχεια, λαμβανω την binaural εκδοχη για τα ακουστικα – μια ειδικη μιξη της Sony. Αυτο λειτουργει τοσο καλα που το αποτελεσμα ειναι πραγματικα ιδιο! Ακουγα σε καποιο τεστ πρωτα απο τα ηχεια και κατοπιν τοποθετησα τα ακουστικα. Μετα απ αυτο παρακαλεσα τον μηχανικο της Sony να αποσυνδεσει τα ηχεια.....ηταν ηδη εκτος λειτουργιας!
Για το φορματ της Sony εχω κανει καποιες πειραματικες μιξεις οπου μπορουν να προκυψουν εξαιρετικα αποτελεσματα. Αυτο λειτουργει ωστοσο μονο στα ακουστικα – οσο πιο καλα τα ακουστικα τοσο καλυτερο το αποτελεσμα. Εχουν εξελιξει ενα προφιλ – HRTF που λειτουργει για καθε κεφαλι. Οσο καλυτερα ταιριαζει το δικο σου HRTF προφιλ τοσο καλυτερη ειναι η binaural εμπειρια με τα ακουστικα. Για μενα αφησα να δημιουργηθει ενα προσωπικο προφιλ. Το <<γενικο προφιλ>> της Sony εξελισσεται διαρκως, αυτη την στιγμη λειτουργει για μενα καλυτερα απ οτι το δικο μου ατομικο προφιλ!
Παρεμπιπτοντως το φορματ της Sony οφειλει στην διαρκεια της εξελικτικης του πορειας να λειτουργει οχι μονο για ακουστικα αλλα και για ηχομπαρες.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Οι "δικάναλοι" αρνητές των εξελίξεων (κατά το αρνητές των εμβολίων), το μόνο που ξέρουν να λένε είναι "32 ηχεία" και να χασκογελάνε σα χαζά.

Μακάρι να μπορούσαμε να έχουμε 32 ηχεία και 32 σαμπ.
Τα λεφτά δε φτάνουν.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Ταχουμε πει αυτα χρειαζονται 800.000 ευρα ολα τα αλλα ειναι ευκολα μετα χερ ντοκτορ :drinks:
 


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Το μονοκάναλο είναι φτηνότερο. Και το καθολουκάναλο ακόμα φτηνότερο
Πολυ σωστα κ. Δημητρη το οικοπεδο τον δυο στρεμματων και οικια 250 τετραγωνικα παραμενει τουτων δοθεντων 600.000 ευρα ιτε μονοκαναλος ιτε δικαναλος ιτε πολυκαναλος με ολα τα κοαλα μεσα :drinks: τα υπολοιπα 200.000 για γουστα ιμερσιβια αυρο τρεια δε και 47 υποβαθυφωνα;):party:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Χρήστο μου, με 1 χιλιάρικο το ηχείο (για 2μ απόσταση ακρόασης) τσιμπάς 11 ηχεία με 11 χιλιάρικα.
Για λίγο μεγαλύτερη απόσταση ακρόασης, θα τη γλυτώσεις με 1,5χιλιαρικο το τεμάχιο, γίνεται.

Με 1 χιλιάρικο το σαμπ, χτυπάς και 4 σαμπ, ο λογαριασμός πάει στα 15 σύνολο.
Δεκαπέντε. Όχι δγιακοσχιαφεύγα.
Ηχεία ενεργά όλα, ενισχυτές δε θες να πληρώνεις.

Κι ένας av να τα φέρει όλα βόλτα.
Από 3 έως 16 χιλιάρικα. Πολλές οι επιλογές.
Το ακριβότερο, εδώ, κερδαει.
Αλλά μια χαρά δουλειά κάνουν και στα 5.

Αυτά είναι, ούτε 200 ούτε χτακόσχια χιλιάρικα.
Τα δγιακοσχιαφεύγα και οχτακοσχιαφεύγα χιλιάρικα είναι του παλιού καλού ορθόδοξου παραδοσιακού χάλι ενδ καμώματα.
Τρομαρα τους.
 
Last edited:


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Αυτά είναι, ούτε 200 ούτε χτακόσχια χιλιάρικα.
Τα δγιακοσχιαφεύγα και οχτακοσχιαφεύγα χιλιάρικα είναι του παλιού καλού ορθόδοξου παραδοσιακού χάλι ενδ καμώματα.
Τρομαρα τους.
Μα Κωστα θελεις μονοκατοικια αλεως τα 120 ντιμπια θα ακουστουν σε ολο το Χαριλαου
με τα παραπανω που εγραψες συμφωνω :drinks:
 

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Οι "δικάναλοι" αρνητές των εξελίξεων (κατά το αρνητές των εμβολίων), το μόνο που ξέρουν να λένε είναι "32 ηχεία" και να χασκογελάνε σα χαζά.

Μακάρι να μπορούσαμε να έχουμε 32 ηχεία και 32 σαμπ.
Τα λεφτά δε φτάνουν.
Πάντως το αφιέρωμα στο ιμερσιβ ξεκινά με τον τιτλο : ο κόσμος είναι ώριμος για 3D Audio,
προφανώς δεν ασχολούνται πλέον με τους αρνητές και οπαδούς του πατροπαραδοτου χαιεντ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Μα Κωστα θελεις μονοκατοικια αλεως τα 120 ντιμπια θα ακουστουν σε ολο το Χαριλαου
Δεν είναι απαραίτητα τα 120 ντιμπιά αν είσαι σε πολυκατοικία.
Σε όσα ντιμπιά ακούς δικαναλο, σε τόσα και το πολυκάναλο, αλλά ασυγκρίτως καλύτερα-ποιοτικότερα.
Το δικάναλο είναι πλέον τιμωρία “Κωστάκη αν δεν φας όλο το φαΐ σου θα σου σβήσω τα πολλά ηχεία και θα ακούς μόνο από δυο”
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.075
Reaction score
18.684
Το κυριότερο πρόβλημα (το έχω πει ξανά) για εμένα είναι πως δεν θέλω ρε παιδίμ' καταπιέζομαι-τρομάζω-ασφυκτιώ με πολλά και μεγάλα ηχεία γύρω μου.
Αν είναι σε μία πλευρά του χώρου μόνο δεν με ενοχλούν, κι ας είναι πολλά τα μασίνια ή μεγάλα (όχι μεγαλύτερα από εμένα.. :biggrin: ).
Αν αποφασίσω να κάνω ποτέ κίνηση για πολυκάναλο στο καθιστικό θα είναι με πολύ μικρά ηχεία, αν γίνεται όχι φανερά τοποθετημένα και όχι κοντά μου.
Ας χάσω από στάθμες.
Φτάνει να με περικυκλώνουν τα καμπανάκια και τα βιολιά... :roflmao::roflmao: και να υπάρχει η αίσθηση του ''ζωντανού μουσικά περιβάλλοντος χώρου''. :beach:
Αυτό με τις περιορισμένες στάθμες-μεγέθος εν μέρει ίσως λύνει και το οικονομικό πρόβλημα του εγχειρήματος.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.202
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top