Πρέπει να ρυθμίσεις εκ νέου την VTA του βραχίονα, αν το αφαιρέσεις ο δίσκος κάθεται χαμηλότερα οπότε αλλάζει η γωνία που σχηματίζει η ακίδα της βελόνας με αυτόν και πρέπει να ρυθμίσεις πάλι το ύψος του χαμηλώνοντας τον λίγο. Επίσης θα χάσεις κάποιο μέρος απόσβεσης των όποιων κραδασμών μεταφέρονται από το μοτέρ στον δίσκο.
Ευχαριστω για την απαντηση,
δεν σκοπευω να το αφαιρεσω, απλα δεν το εχω. Και ρωταω αν πρεπει να το αγορασω ή να χρησιμοποιησω ενα καλο slipmat ??? η μηπως εναν φελο??
ότι και να κάνετε χρειάζεται το vta ρύθμιση το να βάλετε τσόχα δε νομίζω ότι αξίζει αν βάλετε κάτι θα μπορούσε να ειμαι φελος η αλλιώς υπάρχουν στην αγορά διαφορά extras όπως mat βινυλίου η mat με σύμπλεγμα βινυλίου και τσοχας...
Αν δεν το έχεις λόγω κόστους του (50 ευρώ) εναλλακτικά θεωρώ πολύ καλό ένα mat από λαστιχοφελό όπως αυτό το οποίο χρησιμοποιώ και μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι είναι πολύ καλό.
Σε Thorens TD 145 mkii χρησιμοποιώ αυτό που έδωσα στο link το οποίο είναι 3mm πάχος και βάρος 159gr σε Thorens TD 126 mkiv χρησιμοπιώ το γνήσιο Thorens το οποίο είναι 196gr αυτό που έδωσα στο link βγαίνει και σε 4mm αλλά και 5mm οπότε επιλέγοντας το πιο κοντινό στο βάρος του γνήσιου δεν τίθεται θέμα διαφοράς μάζας/αδράνειας.
Διαφορά (μικρή) θα ακούσεις με ένα tenuto gunmetal mat το οποίο είναι όμως πανάκριβο και δεν προτείνεται. Θα σου κάνει το mk2 πανέμορφο ειδικά αν έχεις το χρυσό. Αλλιώς στο πικάπ αυτό το μαμίσιο rubber mat του είναι μια χαρά και αν το βαρέθηκες παίξε με λεπτό δερματάκι ή τσόχα σε σχέδιο που σου αρέσει - διαφορά δεν θα ακούσεις. Το mat είναι απαραίτητο μην το βγάλεις.
Καλά τώρα ψειρίζουμε την μαϊμού αλλά σωστό είναι να χρησιμοποιεί ένα καλό και σχετικά βαρύ λαστιχένιο mat αντί σκέτης τσόχας ή φελού. Εγώ απλά του πρότεινα εναλλακτική αν δεν θέλει/μπορεί να δώσει το 50άρικο για το γνήσιο.