Tesla (απο 1/1/23)




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.684
Reaction score
28.021
Ξεκίνησαν τα demos του FSD σε ρυθμιστικές αρχές Ευρωπαϊκών χωρών.

FB_IMG_1714195427783.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600


Μηνύματα
1.275
Reaction score
2.229
People who tested the Model 3 Performance claim it is better than the BMW i4 M50 and even the gas-powered BMW M3

Λογικό και αναμενόμενο. Ακόμη και το Υ lr είναι καλύτερο από πολλά sport αυτοκίνητα και ας μην του φαίνεται. Οι μπαταρίες το κάνουν να στρίβει σαν κάρτ, γκάζια πολλά μέχρι τον κόφτη και το regen μες στις στροφές που αν το κατανοήσεις στρίβεις σαν οδηγός αγώνων χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις (κάνει ουσιαστικά μόνο του το "κατέβασμα" με γεμάτο στροφόμετρο). Αμαξάρα τέλος. Αυτό που χρειάζεται η τέσλα πλέον είναι να πείσει και τον πλέον επιφυλακτικό πως τα αμάξια της δουλεύουν και υποστηρίζονται σωστά σε βλάβες, συνεργεία, ανταλλακτικά κλπ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
εγώ στη θέση σου δηλαδή, θα έπαιρνα κόκκινο 3-αρι περφόρμανς
Ας αφήσουμε το οικονομικό, ας πούμε πως έχουν την ίδια τιμή.

Είδα και τα βιντεάκια, καλύτερα φρένα και κρατήματα, αλλά είναι τόσο μεγάλη η διαφορά για να θυσιάσεις 100km WLTP από το LR? Πολύ είναι.
Και τα κρατήματα του LR model Y μου φάνηκαν μια χαρά για τον δικό μου τρόπο οδήγησης.

Είναι και ένα εκατοστό χαμηλότερο…

Κάτι λέει πως έχει και ανεμιστήρια για να ψυχραίνει τις μπαταρίες, ακούγονται από έξω, φαντάζομαι όχι από μέσα.

Πρέπει να γίνει σύσκεψη στο Εβόρα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.600
Άμα είναι να "αγοράσεις" αυτοκίνητο για να το κρατήσεις, δικό σου, κας και γειά σας, LR 3-αρι ή Υ, και τα δύο είναι εξαιρετικά. Μόνον LR.
Δεν υπάρχει πιο λογική επιλογή.

Άμα είναι λιζινγκ για 2-3 χρόνια, αυτοκίνητο που δε θα το κρατήσεις, απλώς θα περάσει απ'τα χέρια σου, τότε πας καρφί σε 3-αρι περφόρμανς για το χαβαλε του να πηγαίνει πιο γρήγορα από Φεράρι, πιο γρήγορα απ'οτιδηποτε άλλο, και να έχει και τρακ μόουντ, να μπεις 2-3 φορές σε πίστα, να γουστάρεις. Διασκέδαση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Άμα είναι να "αγοράσεις" αυτοκίνητο για να το κρατήσεις, δικό σου, κας και γειά σας, LR 3-αρι ή Υ, και τα δύο είναι εξαιρετικά. Μόνον LR.
Δεν υπάρχει πιο λογική επιλογή.

Άμα είναι λιζινγκ για 2-3 χρόνια, αυτοκίνητο που δε θα το κρατήσεις, απλώς θα περάσει απ'τα χέρια σου, τότε πας καρφί σε 3-αρι περφόρμανς για το χαβαλε του να πηγαίνει πιο γρήγορα από Φεράρι, πιο γρήγορα απ'οτιδηποτε άλλο, και να έχει και τρακ μόουντ, να μπεις 2-3 φορές σε πίστα, να γουστάρεις. Διασκέδαση.
Δεν μπαίνω σε πίστες, δεν τρέχω πολύ ποτέ, δεν πατιέμαι στα φανάρια. Δεν μου αρέσει.
Θέλω να πηγαίνω λίγο πιο γρήγορα από το μέτριο, με ακρίβεια. Σταθερά, χωρίς να κουνάει αριστερά δεξιά μπρος πίσω. Όλα τα άλλα με ενοχλούν.
 

Μηνύματα
527
Reaction score
2.361
Δεν μπαίνω σε πίστες, δεν τρέχω πολύ ποτέ, δεν πατιέμαι στα φανάρια. Δεν μου αρέσει.
Θέλω να πηγαίνω λίγο πιο γρήγορα από το μέτριο, με ακρίβεια. Σταθερά, χωρίς να κουνάει αριστερά δεξιά μπρος πίσω. Όλα τα άλλα με ενοχλούν.
Σωστά όλα.
Αλλά αυτό το Tesla λόγω τερατώδους γραμμικής επιτάχυνσης (και σταθερότητας λογω regen κλπ ) σε παρασύρει - Σε αλλάζει και καταλήγεις να οδηγείς με τρόπο που δεν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου..
Πιστεύω ότι κάπου υπάρχει και παραπάνω κίνδυνος τελικά από τον "πριν" τρόπο οδήγησης.

Δεν το αντιλαμβάνεσαι στην αρχή ή σε ένα test-drive. Θέλει καιρό να "αλλάξεις". - Θα στο επισημάνουν και τα μέλη της οικγένειας σου που σε ξέρουν σαν συνεπιβάτες.
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.923
Reaction score
12.584
Δεν μπαίνω σε πίστες, δεν τρέχω πολύ ποτέ, δεν πατιέμαι στα φανάρια. Δεν μου αρέσει.
Κι ο φίλος σου ο έτερος ιατρός έτσι έλεγε, αλλά κυκλοφορούν φήμες ότι έχει γίνει ο φόβος και ο τρόμος των κοντράκηδων εντός και πέριξ της συμπρωτεύουσας! :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.393
Reaction score
79.529
Σωστά όλα.
Αλλά αυτό το Tesla λόγω τερατώδους γραμμικής επιτάχυνσης (και σταθερότητας λογω regen κλπ ) σε παρασύρει - Σε αλλάζει και καταλήγεις να οδηγείς με τρόπο που δεν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου..
Πιστεύω ότι κάπου υπάρχει και παραπάνω κίνδυνος τελικά από τον "πριν" τρόπο οδήγησης.

Δεν το αντιλαμβάνεσαι στην αρχή ή σε ένα test-drive. Θέλει καιρό να "αλλάξεις". - Θα στο επισημάνουν και τα μέλη της οικγένειας σου που σε ξέρουν σαν συνεπιβάτες.
Πλαγίως λες όχι performance
 



Μηνύματα
527
Reaction score
2.361
Πλαγίως λες όχι performance
Μάλλον έτσι μεταφράζεται.

Ένα όχημα με 3 sec ta 0-100 γραμμικά και περίπου άλλα τόσα τα 100-200 είναι εν δυνάμει ένα επικίνδυνο όχημα.

Αυτά τα νούμερα ανήκαν σε επιστημονική φαντασία πριν 5-6 χρόνια, να μην πώ τι ήταν πριν 10 κσι περισσότερα.

Όσο ήρεμος και να είσαι παρασύρεσαι… Πιάνεις τον εαυτό σου να κινείται με 180 χιλιόμετρα , και να προσπερνάς τους άλλους σαν σταματημένους . (σε κεντρικούς δρόμους μιλάω - Αττική Οδό -Εθνική στην Αθήνα κλπ)

Ένα άλλο θέμα είναι τι κάνεις με αυτά τα οχήματα στα χέρια των παιδιών σου κλπ.
Οσο και να κάνουμε τιους μάγκες , δεν είμαστε συνηθισμένοι να τα οδηγούμε στην καθημερινότητα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.415
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top