Tesla (απο 1/1/23)

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.471
Reaction score
94.517

Μηνύματα
1.282
Reaction score
2.257

View attachment 324138
Θα πρέπει να προσέξει πάαααρα πολύ το θέμα της ανάρτησης εκτός και αν απευθύνεται μόνο στην αμερικάνικη αγορά και κάποιες μεσανατολικές. Το Υ είναι σκληρό, το roadster Ελλάδα θα είναι μη οδηγήσιμο. Επίσης θα ήθελα δυνατότητα ήχου κινητήρα σε τέτοιο αυτοκίνητο με διαφορετικές επιλογές όπως bmw και όχι κάτι άνηχο.
 



Μηνύματα
1.282
Reaction score
2.257
Βρούμ βρούμ δεν έχει, αλλά έχει σοβαρό active noise cancelling στα "ακριβά", από τα άφθονα ηχεία του αυτοκινήτου. 😎
Η καμπίνα είναι μια χαρά και στα φτηνά, εγώ στο Υ μερικές φορές πνίγομαι απ την ησυχία και ανοίγω λίγο παράθυρο. Όταν η άσφαλτος είναι καλή έχει αίσθηση premium γερμανικού.
Άσχετο, στα στενά που έμπλεξες τις προάλες σε βοήθησε καθόλου το σύστημα με τις κάμερες - vision κλπ. ή το πήγες με την αίσθηση
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.757
Reaction score
127.021
Δεν βασίστηκα καθόλου στις κάμερες.
Το έχω συνηθίσει, το έχω μάθει το μέγεθος.
 




Μηνύματα
7.268
Reaction score
1.271
Είχε review το Highland LR ο Jay Leno, κάτοχος ο ίδιος ενός S Plaid. Το χαρακτήρισε ένα μικρό S, το οποίο δεν το νιώθεις όμως φτηνό, απλώς μικρότερο.

Είχε μαζί και δύο αρχιμηχανικούς της Tesla, λέει βγάζουν κάθε τρεις και λίγο νέα ελαστικά, τα οποία είναι πιο αποδοτικά, και κάποιος που έχει χάσει 2-3% της μπαταρίας από τη χρήση μπορεί να πάρει πίσω αυτονομία χάρη σε αυτό.

Μου αρέσει πολύ το 3, αν είχα τα 35-36Κ θα το έπαιρνα χθες. Αν βγει χρηματοδότηση αντίστοιχη της αμερικάνικης των 329$ το μήνα επίσης θα σπεύσω. Ας είναι και 400€ εδώ.

Και το κόκκινο της δοκιμής πολύ ωραίο.

Το σαλόνι πάλι... meh. Και το μαύρο της δοκιμής, και το άσπρο του ταξί Υ που μπήκα δεν με τρέλαναν.

Και η μαλακία είναι ότι μέσα στο αμάξι περνάς την περισσότερη ώρα σου με αυτό, όσο όμορφο και να είναι απέξω (που το Highland είναι στα μάτια μου πανέμορφο) αν δεν σε εμπνέει το μέσα...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.556
Reaction score
80.367
Αν βγει χρηματοδότηση
Πότε θα βγει το Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 άραγε; Έχει τελειώσει η χρηματοδότηση του 2 για επαγγελματίες, λίγα μόνο κονδύλια για ιδιώτες ελευθερώνονται κάθε 45 μέρες και εξαφανίζονται αμέσως.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.990
Reaction score
28.481
Δεν θυμάμαι ποιος ρώτησε. Βλέπω ένα video τώρα. O chief engineer της Tesla λέει πως το M3 single motor έχει lithium based battery, ενώ το M3 LR nickel based.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.757
Reaction score
127.021
Δεν θυμάμαι ποιος ρώτησε. Βλέπω ένα video τώρα. O chief engineer της Tesla λέει πως το M3 single motor έχει lithium based battery, ενώ το M3 LR nickel based.
Δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να ασχολείται οποιοσδήποτε με το είδος της χημείας των μπαταριών.

Σα να ασχολείσαι με το τι είδους κράμα είναι το κάθε τμήμα μιας μηχανής ice. Τι σε νοιάζ; Αυτοί που τα φτιάχνουν, ξέρουν τι κάνουν. Εσύ οδήγα το. Τέλος.
 

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.071
Reaction score
4.056
Πότε θα βγει το Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 άραγε; Έχει τελειώσει η χρηματοδότηση του 2 για επαγγελματίες, λίγα μόνο κονδύλια για ιδιώτες ελευθερώνονται κάθε 45 μέρες και εξαφανίζονται αμέσως.
Απο τις 22/2/23 που έκανα αιτηση για το ηλεκτρικό ποδήλατο προχτες μπήκε το ποσό.
 

Μηνύματα
7.268
Reaction score
1.271
Δεν θυμάμαι ποιος ρώτησε. Βλέπω ένα video τώρα. O chief engineer της Tesla λέει πως το M3 single motor έχει lithium based battery, ενώ το M3 LR nickel based.
Το SR έχει LFP το LR έχει λιθίου νικελίου κοβαλτίου - οι LFP είναι φτηνότερες επειδή δεν έχουν κοβάλτιο και δεν έχουν εξίσου υψηλή ενεργειακή πυκνότητα.

Για εμένα είναι ένα επιπλέον κίνητρο να πάρω το φτηνότερο. Κάποιος που έχει μπει από καιρό στην ηλεκτροκίνηση μπορεί να έχει απομυθοποιήσει διάφορα θέματα περί χρόνου ζωής μπαταριών και χρήση, και συχνότητα στη φόρτιση άνω του 80%, κλπ κλπ., εγώ πάντως που δεν το έχω κάνει, θα ένιωθα πιο σίγουρος με την πιο καινούρια τεχνολογία μπαταρίας, που είναι λιγότερο ευαίσθητη στη φόρτιση και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Νομίζω έχουν και λιγότερες πιθανότητες ανάφλεξης, φωτιάς, κλπ., οι LFP.

Επιπλέον, ΑΝ έπαιρνα (δεν έχω τα χρήματα), η διαφορά αυτονομίας με την LR έκδοση μάλλον δεν θα δικαιολογούσε τη δαπάνη για τις ανάγκες μου - δεν ταξιδεύω μεγάλα ταξίδια συχνά, και όταν το κάνω δεν μου είναι τίποτα να κάνω δύο προγραμματισμένες στάσεις των 15-20 λεπτών για Θεσσαλονίκη π.χ.. Ούτε η τετρακίνηση μου χρειάζεται, ούτε τα 400 άλογα, και τα 280 καλά είναι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.757
Reaction score
127.021
Συνδυαστικά (iD.3+model Y) έχω κάνει πάνω από 100.000 ηλεκτρικά χιλιόμετρα, κι ακόμα ανησυχείτε για τις μπαταρίες.

Μην ανησυχείτε, εμείς θα χαλάσουμε πρώτα και μετά αυτές.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.556
Reaction score
80.367
Η οδηγική διαφορά της 4κίνησης είναι τεράστια, δικαιολογεί το έξτρα έξοδο
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.990
Reaction score
28.481
Εξαρτάται το στυλ οδήγησης, πιστεύω. Σε μένα είναι άχρηστη για παράδειγμα. Δεν θα καταλάβω απολύτως καμία διαφορά με τον τρόπο οδήγησης μου. Μόνο το έξτρα range θα είχε ενδιαφέρον σε κάποιο ταξίδι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.757
Reaction score
127.021
Άμα είναι ο άλλος παίχτης, σκαρφαλώνει και με 3-αρι:

1000010780.jpg


Εγώ χθες (φαίνονται οι ροδιές που ανέβηκα)

1000010756.jpg


Λίγη λάσπη οι Ρόδες

1000010757.jpg


Πήγα για πλύσιμο μετά.

Σήμερα, άλλη μια:

1000010781.jpg


Επιστρέφοντας στο δρόμο, δίπλα από τον κόκκινο βγήκα:

1000010783.jpg
 

Μηνύματα
386
Reaction score
237
Να δούμε αν χτυπήσει πουθενά, με κανένα φανοποιό συμβεβλημένο, που θα το φτιάξετε
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.899
Μηνύματα
2.880.824
Members
37.961
Νεότερο μέλος
gkarm
Top