Tesla (απο 1/1/23)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.166
Reaction score
28.668
Ήδη είναι τόσο μεγάλη η διάρκεια ζωής της μπαταρίας (μιλάμε για 1 μύριο χιλιόμετρα), που δεν υπάρχει λόγος να ασχολείσαι.
Όταν θα της πιείς το αίμα και μόνο τότε. Σε καθημερινή τυπική χρήση ξέχασε το.

Αυτά είναι άσχετα με τη χημεία της μπαταρίας.
Λάθος. Έχουμε να μάθουμε πολλά ακόμα. Όπως για παράδειγμα το πρόσφατο. Που κανείς μας δεν ήξερε γιατί έχει τεράστια σημασία το SOC στην επέκταση φωτιάς. Άλλη φωτιά με SOC 20%, άλλη με 50%, άλλη με 80%, .....

Άσε την άλλη μ@λ@κία που όλοι νόμιζαν πως αγόρασαν υποβρύχια. Απλά ήταν τυχεροί που δεν άρπαξε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.883
Reaction score
127.314
Αλλά όταν ήταν να πάρει το δικό του, ΜΟΝΟ από Βερολίνο, που είναι καλύτερες οι βαφές, που το ένα, που το άλλο. Μια χαρά έψαχνε τότε τις διαφορές
Τότε ήταν καλύτερα σε πολλές παραμέτρους τα εκ Βερολίνου, με περισσότερα πράγματα μέσα (ούτε κάλυμμα χώρου αποσκευών, ούτε πατάκια δεν είχαν μερικά κινέζικα).

Παν αυτά. Πλέον όλα ίδια.
Κανένα ενδιαφέρον.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.166
Reaction score
28.668
Τότε ήταν οριακά καλύτερα τα εκ Βερολίνου, με περισσότερα πράγματα μέσα (ούτε κάλυμμα χώρου αποσκευών, ούτε πατάκια δεν είχαν μερικά κινέζικα).

Παν αυτά. Πλέον όλα ίδια.
Κανένα ενδιαφέρον.
Πούλα το και πάρε από Κίνα. Μέχρι τότε να είχαμε να λέγαμε. :p:drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.883
Reaction score
127.314
Στο επόμενο EV που θα πάρω, το 2-αρι, δεν θα με απασχολήσει τίποτε άλλο, πέραν του wltp, του συντελεστή αεροδυναμικής, και φυσικά της τιμής. Θέλω wltp τουλάχιστον 500, τιμή μάξιμουμ 30k, και λογικό συντελεστή αεροδυναμικής (έως 2,3 καλά είναι, πιο πάνω ξεκινάνε τα θέματα).

Α, και χρώματα έξω μέσα.

Κανένα άλλο ενδιαφέρον δεν έχω, ειλικρινά.

Εννοείται, Τέσλα δαγκωτά. Τίποτε άλλο. Κανένα ενδιαφέρον για καμία άλλη μάρκα, σα να μην υπάρχουν.
Μόνο Τέσλα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.166
Reaction score
28.668
Είσαι σίγουρος γι'αυτό; Πότε ξεκίνησε η Tesla να βάζει LFP στα S και X; Δεν το έχω ψάξει, απλά μου κάνει εντύπωση.
Ότι λένε τα teardown από Αμερική. Δεν ήμουν εκεί. :)
Συν ότι σχεδόν όλα τα δεδομένα από ξεσκισμένα σε χιλιόμετρα Tesla είναι από εκεί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.883
Reaction score
127.314


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.166
Reaction score
28.668
Tesla has just released new Autopilot safety data, showing record-breaking results.

In Q1 2024, Tesla recorded one crash for every 7.63 million miles driven with Autopilot engaged, setting a new safety record with a 16% improvement over the previous best. For drivers not using Autopilot, the rate was one crash per 955,000 miles.

For context, the latest data from NHTSA and FHWA (2022) indicates an automobile crash in the US every 670,000 miles.

This marks the first time in over a year that Tesla has publicly shared new Autopilot safety data.

FB_IMG_1716462229662.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.883
Reaction score
127.314
Όπως έχω ξαναγράψει:
Σαφώς είναι πιο "ασφαλές" να οδηγεί το αυτοκίνητο κι όχι εσύ.
Δεν μπορείς να φτάσεις τις ταχύτητες αντίδρασης του fsd με κανένα τρόπο.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.129
Reaction score
7.086
Σαφώς είναι πιο "ασφαλές" να οδηγεί το αυτοκίνητο κι όχι εσύ.
Δεν μπορείς να φτάσεις τις ταχύτητες αντίδρασης του fsd με κανένα τρόπο.
Το ζητούμενο είναι το ποιες είναι οι αντιδράσεις, όχι το πόσο γρήγορες είναι.

Και το ChatGPT μπορεί να γράψει σε δευτερόλεπτα κάτι που εμένα θα μου πάρει ίσως και ώρες (είτε κείμενο, είτε κώδικα κλπ.), αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα έχει γράψει και βλακείες μέσα.

Δεν γνωρίζω πόσο ασφαλές είναι το FSD, τα δεδομένα λένε "πολύ". Αλλά από μόνο του το ότι αντιδρά γρήγορα δεν ισοδυναμεί με αυξημένη ασφάλεια.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.883
Reaction score
127.314


Άλλη μια εξαιρετική επίδειξη του fsd.
Δείχνει έτοιμο για χρήση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.883
Reaction score
127.314
Μεγάλη αναβάθμιση σοφτγουερ

1000011567.jpg


Περιέχει νέο user interface !!!👍👍👍

1000011570.jpg


Και μερικά από τα υπόλοιπα, θα δείτε εδώ μέσα:

1000011571.jpg
1000011572.jpg
1000011573.jpg



1000011575.jpg
1000011577.jpg
1000011578.jpg

Σατητεσλαδενεχ😎
 


Μηνύματα
7.291
Reaction score
1.301
Το Σάββατο πήγα και είδα το 3 από κοντά, μπήκα μέσα, κλπ. Εντάξει δεν παίζεται το αυτοκίνητο, είναι πολύ ωραίο. Προσωπικά θα προτιμούσα στη θέση της οθόνης μία μικρότερη, και ένα μικρό καντράν μπροστά από το τιμόνι, αλλά οκ, συνήθεια είναι αυτή. Το λευκό εσωτερικό κυριαρχεί στα εκθεσιακά μοντέλα, υποθέτω ότι το σπρώχνει αρκετά η Τέσλα, εγώ βλέποντάς το από κοντά δεύτερη φορά (η πρώτη ήταν σε ένα Υ ταξί 3-4 μήνες πριν) επιμένω ότι δεν μου αρέσει, χώρια που μου δημιουργεί τη βεβαιότητα ότι θα λεκιάσει άσχημα. Το μαύρο είναι μια χαρά, αν και είναι να το φοβάσαι λίγο το καλοκαίρι για ζεμάτισμα.

Ο χώρος αποσκευών είναι εντυπωσιακά μεγάλος στο 3, δεν το περίμενα - το κατώφλι όμως μικρό, δεν καταλαβαίνω γιατί το έβγαλαν sedan και όχι liftback.

Τέλος, χώροι στο πίσω κάθισμα, εξαιρετικά ευρύχωρο, σε πόδια και ώμους. Ρύθμισα τη θέση του οδηγού στα μέτρα μου, κάθισα από πίσω και είχα πάνω από 10 εκ. διαθέσιμο χώρο στα γόνατα. Η οροφή όμως είναι χαμηλή. Το κεφάλι δεν έβρισκε μεν, απείχε όμως μόλις 2-3 πόντους από την οροφή - λογικά αν μπει και κάποια εσωτερική επένδυση για να κόβει τον ήλιο θα τρίβεται το κεφάλι σε μόνιμη βάση, ενώ θα βρίσκει και στο τζάμι σε λακούβες. Δεν σκοπεύω να κάθομαι πίσω ούτως ή άλλως, αλλά και πάλι...

Αλλά όπως το είδα, μου άρεσε πολύ και έβαζα κάτω τα κουκιά, όλο και περισσότερο σκεφτόμουν τα δεδομένα χρήσης.

Δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα, μιλάμε για (αρκετα) λιγότερα των 10.000/έτος, τουλάχιστον τα τελευταία λίγα χρόνια, καθώς λίγο ο κορωνοϊός, λίγο πήξιμο, λίγο εγκυμοσύνες, μωρά, κλπ, με έχουν κρατήσει αρκετά μέσα στο σπίτι. Μιλάμε για καθημερινό πήγαινε έλα στη δουλειά (~15 χλμ), και ίσως 1-2 ταξίδια το έτος. Από το νέο έτος μάλιστα είναι εξαιρετικά πιθανό ότι θα κάνω ακόμη λιγότερα χιλιόμετρα, καθώς σκοπεύω να κόψω το πάρκινγκ στο κέντρο και να κατεβαίνω με το μετρό, λογικά βέβαια στη θέσηί αυτών θα αυξηθούν τα χιλιόμετρα εκτός πόλης.

Έχω ένα παλιό αυτοκίνητο και θέλω να πάρω κάτι (πιο) καινούριο, για να χωράει την οικογένεια, να μπορούμε με αυτό να κάνουμε ταξίδια. Ξεκίνησα να κοιτάω για μεταχειρισμένο, τα μεταχειρισμένα είναι ακριβά, αν θέλεις να είναι π.χ. σχετικά καινούριο και με λίγα χλμ. πλησιάζουν πολύ τις τιμές καινούριων αυτοκινήτων, οπότε σιγά σιγά τα 15.000€ έγιναν 20.000€, και μετά "20.000 για μεταχειρισμένο πενταετίας με 120.000χλμ αμαρτία δεν είναι;", και "μήπως 25.000 για ένα πιο καινούριο" και κάπου εκεί εμφανίζονται και οι 30.000€ του καινούριου Μ3, που θεωρώ ότι σε αυτά τα χρήματα είναι εκτός ανταγωνισμού. Για τι ανταγωνισμό μιλάμε όμως; Η αναμενόμενη χρήση που θα κάνω είναι απολύτως αναντίστοιχη με το ευνοϊκό μοντέλο χρήσης ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Λίγα χιλιόμετρα, αραιές φορτίσεις, αγορά κυρίως για σποραδικά ταξίδια (άρα μεγάλο ποσοστό ταχυφορτίσεων).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.166
Reaction score
28.668
Δεν είναι 30 αλλά 40. Για να πάρεις το κλειδί θες 40 οπότε θα υπολογίζεις 40. Μακάρι να ήταν 30, θα ήταν πολύ ευκολότερο για πολύ κόσμο. 15 μετρητά 15 δόσεις και έφυγες.

Το δέρμα το καλοκαίρι δεν παλεύεται με τίποτα. Οπότε τα καλύμματα είναι δεδομένα. Παίζουν και χρώματα οπότε το μαύρο γίνεται ότι θες.
 


Μηνύματα
7.291
Reaction score
1.301
Δεν είναι 30 αλλά 40. Για να πάρεις το κλειδί θες 40 οπότε θα υπολογίζεις 40. Μακάρι να ήταν 30, θα ήταν πολύ ευκολότερο για πολύ κόσμο. 15 μετρητά 15 δόσεις και έφυγες.

Το δέρμα το καλοκαίρι δεν παλεύεται με τίποτα. Οπότε τα καλύμματα είναι δεδομένα. Παίζουν και χρώματα οπότε το μαύρο γίνεται ότι θες.
Εντάξει, στο τέλος της ημέρας θα είναι 30 όμως. Εννοείται ότι θα ήταν πολύ καλύτερα να έδιναν την επιδότηση στον πωλητή αντί του αγοραστή.

Παρεμπιπτόντως κάποιος πελάτης ήταν στην αντιπροσωπεία και αυτό "διαπραγματευόταν" με τον πωλητή, να τον βεβαιώσει ο πωλητής ότι θα πάρει ο ίδιος την επιδότηση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.166
Reaction score
28.668
Εντάξει, στο τέλος της ημέρας θα είναι 30 όμως. Εννοείται ότι θα ήταν πολύ καλύτερα να έδιναν την επιδότηση στον πωλητή αντί του αγοραστή.
Όχι δεν είναι το ίδιο. Άλλο 30 για το κλειδί άλλο 40. Τεράστια διαφορά. Deal breaker.


Παρεμπιπτόντως κάποιος πελάτης ήταν στην αντιπροσωπεία και αυτό "διαπραγματευόταν" με τον πωλητή, να τον βεβαιώσει ο πωλητής ότι θα πάρει ο ίδιος την επιδότηση.
Αυτό δεν το κατάλαβα. Τι διαβεβαίωση θέλει; Ότι θα πάρει η Tesla την επιδότηση; Ότι θα πάρει σίγουρα αυτός την επιδότηση; Τίποτα από τα δύο δεν γίνεται.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.018
Μηνύματα
2.885.455
Members
37.976
Νεότερο μέλος
Spadidakis
Top