Tesla (απο 1/1/23)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
50.945
Reaction score
124.282
Πολύ ωραία, το φιέστα στρίβει καλύτερα κι είναι κι ελαφρύ, και πιο μικρό και στρίβει πιο εύκολα κι είναι γαμάτο.

8,5 λεπτά την κάνει την πίστα. Οκ.

Για πες μου τώρα το Tesla model s plaid που είναι πάνω από 2 τόνους, όπως και το πόρσε τάικαν, κτήνη σα τανκς, γιατί έχουν καλύτερους χρόνους στην πίστα;


Τι έγινε δω; που πήγαν τα κιλα;

Στρίβουν τελικά τα Τέσλα ή όχι;

Θες να δούμε πόσα αυτοκίνητα έχουν χειρότερους χρόνους από 7:25 στην εν λόγω πίστα να μου εξηγήσεις γιατί η μαούνα η Τέσλα πήγε καλύτερα από αυτά;

1 ολόκληρο λεπτό καλύτερα πήγε. Όχι 15" που είναι άντε πες το χέρι του οδηγού..

Το νεβερα άστο για άλλο επισοδειο.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.771
Reaction score
10.993
Με ρωτάς γιατί το τεσλα των χιλίων κάτι ίππων και με την καλύτερη επιτάχυνση σχεδόν όλων των εποχών είναι ένα λεπτό γρηγορότερο από το φιέστα;

Συγκρινε το τεσλα με αυτοκίνητα με ίδιο μποι. Με παρομοια κιλά ανά ίππο και παρόμοια τιμή. Όχι δαβίδ με γολιάθ.

Αντί να γράψουμε σε μια πρόταση (και να τελειώνουμε) ότι τα evs είναι ακόμη βαριά και ότι θα χρειαστεί λίγα χρόνια ακόμη μέχρι να ελαφρύνουν και να κάνουν σκόνη τα evs σε όλους τους τομεις, αρνούμαστε να παραδεχτούμε αυτό το απλό γεγονος, όχι γνώμη ή κριτική.

Ξανα βαρέθηκα.

Οριστικα αυτή τη φορά.
 
Last edited:



TGD

Μηνύματα
6.840
Reaction score
6.951
Σχόλιο:

German tech-Youtuber Felixba actually owns a Plaid... and he himself, being a Tesla fan, said he couldn't get used to the wheel mounted blinkers even after 20.000 km and misses them in most roundabouts or sharper turns.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
50.945
Reaction score
124.282
Συγκρινε το τεσλα με αυτοκίνητα με ίδιο μποι. Με παρομοια κιλά ανά ίππο και παρόμοια τιμή. Όχι δαβίδ με γολιάθ.
Μα αυτό κάνεις εσύ, συγκρίνοντας μοντελ 3 με φιέστα! Ή και μοντελ Υ με φιέστα!

Σε πείραξε που από μοντελ 3/Υ το πήγα σε μοντελ s; Γιατί; Σιγά τη διαφορά.

Γιατί δε βρίσκεις μια κούρσα ίδιου μεγέθους και βάρους και με ίδιο χώρο στο Πορτ παγκαζ, και με ίδια λεφτά με το μοντελ 3 να το συγκρίνεις;

Βρες κι ένα σουβ να ξεπερνάει το 8:45 του μοντελ Υ, κι ας έχει όσα άλογα θες, αλλά να είναι ίδιου όγκου σουβ, και σε τέτοια λεφτά.

Το μοντελ 3 είναι το μικρό φτηνό Σεντάν της Τέσλα, άμα θες γρήγορο και με επιδόσεις πίστας, πάνε στο ακριβό, στο πλαντ Ες.

Με την ίδια λογική που δε πας στο μικρό φτηνό απλό φιέστα, αλλά πας στο τοπ ST.

Όσο για το πλαντ, δεν έχει πει την τελευταία λέξη ακόμα:

Tesla CEO Elon Musk said he expects Model S to achieve sub-7 seconds.

Να δεις που κάποτε θα γίνει κι αυτό.

Το 7:00 έγινε πάντως με το νεβερα.
 

TGD

Μηνύματα
6.840
Reaction score
6.951
Κι άλλο ένα σχόλιο:

Thanks for the input. Tbh, I had a really hard time with the lot of marketing buzz words and keeping up the myth of ever increasing grow to satisfy their investor's religion. But well, that's what investor days are for - making them dream about how Tesla shall sell more cars than VW and Toyota combined in the next 7 years, despite them already producing more cars per year than they can deliver.

DESIGN
Assembling the car just once sounds like a good idea, but unfortunately thanks to the nature of how you fit the parts, it shows in the actual quality of the product. I know that it's only partially done on the current cars and not like in the "next gen" presentation, but it still shows. Wheel house water protection not properly fitted, bottom seal not properly fitted, too much glue on some chassis parts squeezing out between them (Model S Plaid chassis at the frunk below the front window is a prime example), body parts not properly sealed in itself (goes together with "paint"), dashboard parts not being completely shut etc. - I've always felt like a Tesla isn't "one piece", and now I know why.

SUPPLY CHAIN
Give you that one. Tesla definitely has an upper hand in supply chains, because they pulled production towards them in advance. The take on wafer needs is weird though... because they remove actual hardware, hoping software (AI) would replace it. Of course they need more calculative power to do that. Hell, the current Model S Plaid doesn't even have a PDC sensor in the front anymore, and afair, Tesla Vision doesn't yet support X-Ray. So how are the cameras supposed to see the distance from object to the car's own front bumper?

MANUFACTURING
When the conversation about the speed of building Gigas began, I honestly got mad. Ramping up a production line that quickly (e.g. Giga Berlin) wasn't a work of "perfect manufacturing", but the work of absolutely shitting on any law and starting production even with an unfinished factory. In fact, they flattened the forest and finished the building before they even got any building legislation for it! Furthermore, Tesla is known to have around 20x more infringements against work safety law compared to the average car manufacturer. If anything, that's a point for lobbyist work .

In the end, all the steps they mentioned are primarily done to minimize cost and maximize profit, not to actually increase the quality of the car. And that's the kinda sad thing about it. Because the potential is there.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.016
Reaction score
92.739
Μείωση της απόδοσης της μπαταρίας κατά 16% (σύμφωνα με τον tester, 11% σύμφωνα με άλλο ανεξάρτητο φορέα) σε Tesla Model 3 ταξί, μάλλον λόγω του ότι ο ταρίφας έκανε το 94% των φορτίσεων -και μάλιστα πλήρεις- σε ταχυφορτιστές DC. Το ταξί δεν έχει συμπληρώσει ακόμα 100.000 χιλιόμετρα.

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
50.945
Reaction score
124.282
Δεν είναι απίθανη τέτοια μείωση αυτονομίας, ιδίως με πλήρεις φορτίσεις (100%) που βεβαίως βλάπτουν την μπαταρία.

1000008771.png
1000008772.jpg
1000008773.jpg


Καλώς ή κακώς, η εγγύηση του κατασκευαστή είναι τουλάχιστον 70% αυτονομίας στα 192.000χλμ.

Με 71% και 70% είναι "οκ".

Άρα εάν δε χάσει 31% αυτονομίας, δεν δικαιούται παραπόνου.

Στα 200.000χλμ, αν θέλει να ξανάχει την φουλ αυτονομία που είχε αρχικά, ας δώσει κάνα 10-χιλιαρο να βάλει καινούργια μπαταρία.

Πιο σημαντικό είναι να μάθουμε τι βλάβες του έβγαλε στα 100.000 χλμ, πόσα πλήρωσε για αναλώσιμα.

Η μπαταρία δεν έχει ενδιαφέρον..😎




Σχόλιο:

German tech-Youtuber Felixba..
Σχόλιο:

ο Lexus International President Takashi Watanabe:

"We have also prioritized vehicle design to embody the essence of Lexus,” he told Automotive News. In doing so, Lexus will try to drive down costs by commoditizing the hardware as much as possible to compete with global EV leader Tesla and China's BYD.

Speaking of Tesla, Watanabe did not shy away from admitting that Lexus has a lot to learn from the US EV maker.

"We need to make it easier to build and simplify as much as possible," Watanabe said, adding that it is "important to humbly look at and learn from" Tesla's achievements. "One of our first steps will be modifying and rethinking our production methods."

 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.234
Reaction score
27.464
Κι άλλο ένα σχόλιο:

Thanks for the input. Tbh, I had a really hard time with the lot of marketing buzz words and keeping up the myth of ever increasing grow to satisfy their investor's religion. But well, that's what investor days are for - making them dream about how Tesla shall sell more cars than VW and Toyota combined in the next 7 years, despite them already producing more cars per year than they can deliver.

DESIGN
Assembling the car just once sounds like a good idea, but unfortunately thanks to the nature of how you fit the parts, it shows in the actual quality of the product. I know that it's only partially done on the current cars and not like in the "next gen" presentation, but it still shows. Wheel house water protection not properly fitted, bottom seal not properly fitted, too much glue on some chassis parts squeezing out between them (Model S Plaid chassis at the frunk below the front window is a prime example), body parts not properly sealed in itself (goes together with "paint"), dashboard parts not being completely shut etc. - I've always felt like a Tesla isn't "one piece", and now I know why.

SUPPLY CHAIN
Give you that one. Tesla definitely has an upper hand in supply chains, because they pulled production towards them in advance. The take on wafer needs is weird though... because they remove actual hardware, hoping software (AI) would replace it. Of course they need more calculative power to do that. Hell, the current Model S Plaid doesn't even have a PDC sensor in the front anymore, and afair, Tesla Vision doesn't yet support X-Ray. So how are the cameras supposed to see the distance from object to the car's own front bumper?

MANUFACTURING
When the conversation about the speed of building Gigas began, I honestly got mad. Ramping up a production line that quickly (e.g. Giga Berlin) wasn't a work of "perfect manufacturing", but the work of absolutely shitting on any law and starting production even with an unfinished factory. In fact, they flattened the forest and finished the building before they even got any building legislation for it! Furthermore, Tesla is known to have around 20x more infringements against work safety law compared to the average car manufacturer. If anything, that's a point for lobbyist work .

In the end, all the steps they mentioned are primarily done to minimize cost and maximize profit, not to actually increase the quality of the car. And that's the kinda sad thing about it. Because the potential is there.
Όπως ο Steve Jobs μας είπε "ελάτε να σας δείξω πως είναι τα τηλέφωνα" (μεταξύ άλλων), έτσι και ο Musk μας λέει "ελάτε να σας δείξω πως κατασκευάζεται γρήγορα και φθηνά ένα αυτοκίνητο".
Πολλοί έχουν κατασκευαστικά θέματα με τα Tesla τους αλλά είτε όντως δεν τους ενοχλούν, είτε κάνουν την πάπια γιατί τώρα το πλήρωσαν και πάει , πέταξε το πουλάκι. Υπάρχουν και οι οπαδοί που είναι όλα καλά γιατί είναι Tesla. Το ότι και άλλοι κατασκευαστές θα ακολουθήσουν το Casting που έφερε η Tesla δεν σημαίνει ότι θα έχουν θέματα και τα δικά τους οχήματα. Εδώ βέβαια υπάρχει και ένας κίνδυνος. Υπάρχει η πιθανότητα να πουν πως "το άλλο τρίζει και πουλάει σα τρελό, ας κάνουμε και εμείς το ίδιο για λόγους κόστους, έτσι και αλλιώς θα πουλήσει". Και εκεί ξεκινά η κατηφόρα στην ποιότητα κατασκευής. Οι υπόλοιποι θα κάνουν casting και θα συνεχίσουν να κατασκευάζουν ποιοτικά οχήματα με το ανάλογο κόστος ανά κατηγορία, και θα λέμε "ακριβό είναι, το Tesla είναι φθηνότερο".
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
50.945
Reaction score
124.282
Ξεκίνησα από Πλαγιάρι Θεσσαλονίκης, για να κατέβω Ναύπλιο, με μια στάση στα ΣΕΑ Αταλάντης, στους Τέσλα σουπερτσάρτζερς.

Όταν ξεκίνησα έλεγε θα φτάσω με 10% μπαταρία. Ξεκίνησα να οδηγώ με τα όρια ταχύτητας, δηλαδή 120-125.

Έξω από το Βόλο, ήμουν με 51% μπαταρία κι έλεγε θα φτάσω ΣΕΑ Αταλάντης με 12%:

1000008777.jpg


Πλάκα πλάκα, με λίγη οικονομική οδήγηση, μπορώ να κάνω πήγαινε έλα στο Βόλο με 1 φόρτιση! 🤣😜😂😁

Στο 50% μπαταρίας, είχα κάνει 220 χλμ με μέση κατανάλωση 16,5:

1000008780.jpg


Αφού είδα να πηγαίνει ότι θα φτάσω με 13% Αταλάντη, σιγά σιγά το πάτησα όσο μπορούσα τελοσπαντων, και έφτασα με 8%, κάνοντας συνολική απόσταση 400 χλμ.

1000008785.jpg


Φαίνεται από το γράφημα πως σιγά σιγά πήγαινα όλο και πιο γρήγορα (σε σχέση με το προβλεπόμενο με τα "όρια ταχύτητας" που βγάζει το αυτοκίνητο, οπότε "έκαψα" 15,3% περισσότερο από όσο θα χρειαζόταν (+17,7% η οδήγηση).🤣😜😂😁

Για να φτάσω Ναύπλιο, ήθελε 44% μπαταρίας. Φορτισα μέχρι 94%, οπότε θα έφτανα Ναύπλιο με 50% μπαταρίας, άρα μια χαρά θα γυρνούσα πίσω μέχρι Αταλάντη:

1000008786.jpg


Τελικά έφτασα Ναύπλιο (223 χλμ) με 61% μπαταρίας, απλώς δεν το πάτησα στο δρόμο.. Θα ξαναφορτισω επιστροφή στην Αταλάντη.

1000008793.png


Χαιρετίσματα από το Ναύπλιο λοιπόν! 😁

Έτσι πάει αυτό το ρημαδι. Πάει.. μακριά.😜😂😁


ΥΓ. Όταν λέω "το πάτησα" μη φανταστείτε τίποτα 200-αρια, άντε 140 τελοσπαντων λίγο πάνω από τα όρια, χωρίς να κινδυνεύω για κλήση, δεν τρέχω λέμε.😎
 
Last edited:





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
50.945
Reaction score
124.282
Έλα Γιάννενα μαρή , έχουμε αγώνα αύριο
Μόλις βάλουν Τέσλα σουπερτσάρτζερς στα Γιάννενα, δε θα το σκέφτομαι ούτε λεπτό.

Θα μπορούσα να ανέβω από Ψαθόπυργο, αλλά στα Γιάννενα θα περιμένω στη ΔΕΗ μπλου στη μέση του πουθενά, δε παιζ. Σε λίγο καιρό θα βάλουν, όλα θα στρώσουν. 😎
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
170.998
Μηνύματα
2.851.557
Members
37.847
Νεότερο μέλος
Bert68
Top