Thorens TD-124 MkI

Μηνύματα
771
Reaction score
1.010
Επειδή τελευταία κοιτάζω για ανακατασκευή το συγκεκριμένο...για πειτε καμια γνωμη,αξιζει?γιατι δεν το βρίσκεις και φτηνά..
Πολλοί λενε οτι ειναι άπαιχτο και αλλα πολλά....
Το καλο ειναι οτι δεχεται upgrades και βρίσκεις και ανταλλακτικά.
για πειτε...σίγουρα απο κάποιους θα εχει περάσει απο τα χέρια τους....
ευχαριστώ!
 

Μηνύματα
606
Reaction score
577
δυστυχώς δεν έχει περάσει άπο τα χεριά μου .
Έχω ακούσει σε άπειρες συζητήσεις ότι είναι εκπληκτικό ότι τέτοια πικάπ δεν βγαίνουν σήμερα και πολλά άλλα....
το ¨μυστικό,, λένε ότι βρίσκετε στο σύστημα μεταδόσεις δλδ μοτέρ - ιμάντας - ¨ροδα,, η poulet που εφαπτη ελάχιστα και δίνει κίνηση στο πλατό .
Προσωπικά δεν έχω λόγο φυσικά να διαφωνώ με τίποτα από αυτά.
Το δικό μου ερώτημα είναι για ποιον λογο δεν υιοθετούν οι σύγχρονοι κατασκευαστές αυτην την λογικη ???

Ακόμα θα πρέπει να ξέρεις ότι μερικά από αυτά δεν μπορούν να παίξουν με mc κεφάλες.
Με τι βραχίονα σκευάζεσαι να το παίξεις ?
Σε τι τιμή το έχεις βρει?
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.051
Reaction score
20.464
Κάθε πικάπ με κίνηση τροχαλίας -ΤΡΟΧΑΛΙΑΣ- έχει πλέον μόνο δύο θέσεις σ' αυτόν το μάταιο κόσμο. Ή στο μουσείο, ή στον κάδο για σκραπ. ΣΚΡΑΠ. Δεν έχουμε πλέον 1970. Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε...
 

Μηνύματα
6.905
Reaction score
5.783
Κάθε πικάπ με κίνηση τροχαλίας -ΤΡΟΧΑΛΙΑΣ- έχει πλέον μόνο δύο θέσεις σ' αυτόν το μάταιο κόσμο. Ή στο μουσείο, ή στον κάδο για σκραπ. ΣΚΡΑΠ. Δεν έχουμε πλέον 1970. Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε...
Μα γιατι? Αφου ειναι vintage και ως γνωστον,παιζουν παπαδες.......Ακου εκει ΣΚΡΑΠ......πφφφφφ

o_Oo_O
 

Μηνύματα
1.217
Reaction score
1.750
Είχα ασχοληθεί μ᾽αυτό.
Να μην ασχοληθείς !
Πολλή δουλειά, πολλά λεφτά, συνεχής συντήρηση, παρά πολλά κινούμενα μέρη, παρά πολλές ιδιοτροπίες όπως :
Απορρίπτει τους σύγχρονους βραχίονες και τις μοντέρνες mc κεφαλἐς.
(προτιμάει τύπου ΕΜΤ 997 banana με Ortofon SPU)
Δεν δέχεται άλλου τύπου πλατό αλλά ούτε και ματ.
Γενικά ο ήχος του δεν δαμάζεται με οποιαδήποτε αναβἀθμιση η βελτίωση, με αποτέλεσμα, να πάνε χαμένες οι προσπάθειες. Του έβαλα μέχρι και Goldfinger αλλἀ την περιὀρησε επιβἀλλοντἀς της τον δικὀ του χαρακτἠρα.
Είναι αξιοθαύμαστο μηχανικά, αλλά δεν είναι το ίδιο αποτελεσματικό όσο ένα Garrard 301/401 στο μπἀσσο, οὐτε τὀσο ἠσυχο ὀσο ἐνα Lenco L75/78 παρ᾽ ὀλο που διαθἐτει ιμἀντα. Ακὀμα και ο ρυθμὀς και η ζωντἀνια, που εἰναι το μεγἀλο πλεονἐκτημα των idler drive, εἰναι πολὐ πιὀ κἀτω απὀ αυτἀ, τα οποἰα σημειωτἐον αναβαθμἰζονται σε σημεἰο που να μποροὐν να αναδεἰξουν μιἀ Colibri π.χ
Σε αυτά βέβαια, αρχικά εστιἀζεσαι στην εξάλειψη του θορύβου πρωτίστως, και μετά σε ατέλειωτες αναβαθμίσεις με πολύ μεγάλο κόστος.
Άστο καλύτερα, δεν αξίζει τον κόπο, παρά μόνο συλλεκτικά.
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Πικάπ της εποχής 1957-1968, δημοφιλές στην εποχή του, με ατελείωτα μηχανικά μέρη που θέλουν συνεχώς συντήρηση και που ποτέ δεν θα είσαι σίγουρος αν ήταν αρκετή.... όντως δεν δαμάζεται εύκολα ο βόμβος ούτε το W & F

Rumble is -40 dB unweighted according to the DIN 45539
 
Last edited:


Μηνύματα
782
Reaction score
990
Γιατι δεν κοιτας για καποιο garrard 401, αν θες πικαπ με τροχαλια? Ειναι αρκετα φτηνοτερα απο το 124 που κοιτας. Μετα πρεπει να το τοποθετησεις σε πλινθο, που ομως μπορεις να βρεις και ετοιμους, αν το θελησεις.
 

Μηνύματα
771
Reaction score
1.010
Κάθε πικάπ με κίνηση τροχαλίας -ΤΡΟΧΑΛΙΑΣ- έχει πλέον μόνο δύο θέσεις σ' αυτόν το μάταιο κόσμο. Ή στο μουσείο, ή στον κάδο για σκραπ. ΣΚΡΑΠ. Δεν έχουμε πλέον 1970. Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε...
Μα γιατι? Αφου ειναι vintage και ως γνωστον,παιζουν παπαδες.......Ακου εκει ΣΚΡΑΠ......πφφφφφ

o_Oo_O
υπάρχουν κάποιοι εδώ μέσα που ασχολούνται και με παλιά μηχανήματα,όχι επειδή παίζουν καλύτερα φαντάζομαι από τα σύγχρονα(σε κάποιες περιπτώσεις και γιατί όχι βέβαια ) αλλά ο καθένας για τους δικούς του λόγους.

Για να μην γράφω κατεβατό ,προσωπικά δεν είμαι το hype των τελευταίων χρόνων με το vintage και δεν αναφέρομαι
μόνο για το hifi.
Υπάρχει κάποια κουλτούρα πίσω από αυτό κυρίως λόγο μουσικής....anyway.
Η ερώτηση που έκανα κυρίως είναι ναι μεν γνωρίζουμε ότι είναι παλιό,αλλά να παίζει και αξιοπρεπώς και να μην
είναι για τα σκουπίδια.

Τελικά όπως είπε και ο φίλος από πάνω βρήκα ενα 401 που ειναι πιο οικονομικό και θα ασχοληθώ με αυτό:):).
 




Μηνύματα
771
Reaction score
1.010
Διαβαζω για το τι λαδι βαζεις στα 401 και ακρη δεν βγαζω,πολλοι λενε ραπτομηχανης...
τι λετε?
 

Μηνύματα
782
Reaction score
990
Το δικο μου ειχε το λαδι της φωτο. Ειναι ρευστο, σα μαγειρικο λαδι φαντασου. Εξαλλου αν βαλεις λαδι ραπτομηχανης λογικα δε θα εχεις θεμα. Θελει λιγο στον αξονα και λιγο στο τσοχακι γυρω γυρω απο τον αξονα. Το βαζεις και δεν ξανασχολεισαι για καιρο.

Καμια φωτο αν βαλεις καλοδεχουμενη!
15862837508382678885487863918606.jpg

Μπορει να χρειαστει να αδειασεις το παλιο λαδι. Πρεπει να ξεβιδωσεις απο κατω τις βιδες που κρατανε τον αξονα. Προσοχη γιατι θα χυθει αποτομα
 

Attachments


Μηνύματα
771
Reaction score
1.010
Το δικο μου ειχε το λαδι της φωτο. Ειναι ρευστο, σα μαγειρικο λαδι φαντασου. Εξαλλου αν βαλεις λαδι ραπτομηχανης λογικα δε θα εχεις θεμα. Θελει λιγο στον αξονα και λιγο στο τσοχακι γυρω γυρω απο τον αξονα. Το βαζεις και δεν ξανασχολεισαι για καιρο.

Καμια φωτο αν βαλεις καλοδεχουμενη! View attachment 160532
Μπορει να χρειαστει να αδειασεις το παλιο λαδι. Πρεπει να ξεβιδωσεις απο κατω τις βιδες που κρατανε τον αξονα. Προσοχη γιατι θα χυθει αποτομα
βασικα οι κινησεις που εκανα ηταν οι εξης,
το εβαλα μπροστα για λιγο για να δω αν δουλευει,λιγο γιατι δεν ηξερα αν εχει λαδι και τα λοιπα...
λοιπον βγαζω bearing και δεν ειχε σταγονα....το thrust pad εχει κανει πατουρα,ο αξονας ειναι μια χαρα και γενικα ουτε τζογο εχει...οποτε αγορα thrust pad.
εχω λυσει και μοτερ ,οχι καπακι ακομα ,αυριο θα ασχοληθω...αν και φενεται ενταξει,για λαδωμα. και ελενχο.

τωρα εχω παραγγειλει ελατηρια μοτερ ,idler wheel,το felt του αξονα που δειχνεις και εσυ στη φωτο.
thrust pad ,το μονο που βρηκα και μοιαζει στο original ειναι αυτο και το περιμενω...
Τωρα οσο για το λαδι αν δεν κανω λαθος η βιδα διπλα απο τον αξονα ειναι για να ριξεις λαδι μεχρι να γεμισει...και ριχνεις και στο felt του αξονα οπως λες...

Οτι αλλο ξερετε το λετε!!!χεχεχε

και προχωράμε.....
 

Μηνύματα
782
Reaction score
990
Πολυ καλα! Idler wheel απο που πηρες; Ειχα παρει απο εναν ιταλο τον Audiosilente καπου στο κατοσταρι. Ειδα μεγαλη διαφορα σε σχεση με το αρχικο που ειχα.

Βραχιονα και πλινθο εχεις βαλει;
 

Μηνύματα
771
Reaction score
1.010
Πολυ καλα! Idler wheel απο που πηρες; Ειχα παρει απο εναν ιταλο τον Audiosilente καπου στο κατοσταρι. Ειδα μεγαλη διαφορα σε σχεση με το αρχικο που ειχα.

Βραχιονα και πλινθο εχεις βαλει;
idler έχω παραγγείλει αυτό.

Πρώτα θέλω να τελειώσω με το 401 να δουλεύει σωστά και μόλις ολοκληρωθεί σε δεύτερη φαση ξεκινάω το πλινθ,
Βραχιωνα ακομα στο ψάξιμο,κανα jelco με βλεπω,θα δούμε έχουμε μέλλον ακόμα...
 

Μηνύματα
130
Reaction score
165
Όλα μια χαρά. Εγώ έχω ακόμα το original idler και είναι μια χαρά. Δεν έχει χρειαστεί να βάλω του Ιταλού. Σε πλίνθο πήγα σε skeletal λύση από Αγγλία όταν ακόμη δεν είχαν ανέβει οι τιμές. Τσέκαρε τον lee της acoustand να πάρεις ιδέες.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.280
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top