To Skroutz or not To Skroutz?

Μηνύματα
339
Reaction score
1.203
Κακός....
Σε αυτή την περίπτωση (που σίγουρα υπάρχει λύση) γιατί να φταίει το Καΐζερ, το Media Markt, το Πλαίσιο η το κάθε μαγαζί ή το Skroutz?!
Η ευθύνη είναι αποκλειστικά του επίσημου αντιπροσώπου η επίσημου εισαγωγέα!
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.740
Η ευθύνη είναι αποκλειστικά του επίσημου αντιπροσώπου η επίσημου εισαγωγέα!

Γιατί?
Κέρδισε κάποια χρήματα ο Γερμανός αντιπρόσωπος, την χασούρα να την πληρώσει ο Έλληνας?

Να ξαναπώ τα ίδια για να ξεμπερδεύουμε.
Όλα είναι θέμα του συμβολαίου που υπάρχει μεταξύ αντ/που και κατασκευαστή.
 

Μηνύματα
15.059
Reaction score
20.843
Η ευθύνη είναι αποκλειστικά του καριολη του κατασκευαστή.
Πχ αν αγοράσεις asus απο την τσιγκανιγκα Παναγία εξω απο τη Σανγκάη και οταν βρεθείς στην κάτω μάγουλα της Ελβετίας για σκι πας στον τοπικό επισκευαστη θα στο φτιάξει στην εγγύηση χωρίς καν να ζητήσει τιμολόγιο αφού θα το έχεις κάνει register όταν αγοράστηκε. Δοκιμασμένο

Αν έχεις πχ Citroen c2 αυτόματο (ο Θεός μα το κάνει) αγορασμένο απο Ελλάδα και όντως τυχαίως βρέθηκες Κροατία για διακοπές όπου το αυτόματο (έλεος) αποφάσισε να πάει και αυτο για διακοπές η τοπική citroen θα στο επισκευάσει δωρεαν εργασία και ανταλλακτικά (δοκιμασμένο)

αν πάλι πήρες pioneer η alpine απ εξω γιατί ήταν μονο 40% φθηνότερο 3 ώρες δρόμο με το αεροπλάνο απο εδώ η ιντερσυς και η τεμετ (παλιά στο Τέξας) θα σε στείλουν στο διάολο. Σε αυτήν την περίπτωση φταίει βασικά ο κατασκευαστής γιατί καταρχήν δεν τηρεί κοινή τιμολογιακή πολιτική διεθνώς (πχ seas) αλλά ούτε υποχρεώνει αναλαμβάνοντας το κόστος ως όφειλε (διότι η βλάβη που καλύπτεται στην εγγύηση είναι ευθύνη του καριολη που το κατασκεύασε όχι του αλλουνου που το διανέμει) τον διανομέα να επισκευάσει απο όπου και αν πωλήθηκε.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.667
Μηνύματα
2.869.509
Members
37.943
Νεότερο μέλος
triantafyllos1969
Top