tube rolling σε EAR 834p Phono Stage.

Μηνύματα
328
Reaction score
260
Καλησπερα, εχει κανενας εμπειρια με το συγκεκριμενο Phono?
ποιες ecc83 θα προτεινατε για εναν πιο αναλυτικο και λεπτομερες αποτελεσμα.
απο την μανα του φοραει JJ.
 

A

amoustakas

Guest
Δε γνωρίζω το συγκεκριμένο phono. Πάρε Psvane και μην ασχολείσαι με τίποτε άλλο. Απολύτως τίποτε.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.622
Reaction score
12.187
Από τη στιγμή που το μηχανάκι σου φοράει τέσσερις πυκνωτές σήματος πολύ μέτριους, ότι λυχνία και να βάλεις είναι πεταμένα λεφτά. Ιδίως οι πολύ ακριβές.
Αναλόγως τη σειρά παραγωγής τους έχουν κάποιες διαφορές στους πυκνωτές σήματος, αλλά κανένας δεν ξεφεύγει από τη μετριότητα.
Για να καταλάβεις τι σου λέω, ένας αρκετά καλύτερος πυκνωτής από αυτούς που φοράει κοστίζει 5-6 ευρώ, όταν μια λυχνία από τις τρεις που φοράει έχει 25-30 στην χαμηλότερη περίπτωση.
 

stavrosz

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.227
Reaction score
1.599
Δε γνωρίζω το συγκεκριμένο phono. Πάρε Psvane και μην ασχολείσαι με τίποτε άλλο. Απολύτως τίποτε.
Είναι αδυνατον να ξερεις απο λυχνίες και να μην ξερεις το EAR 834p....ένα από τα καλυτερα και διασημοτερα phono stages στην ιστορια δημιουργια του θρυλικου Tim de Paravicini. O λεγομενος και King of Tubes από το Stereophile...

Πολύ σωστο η αλλαγη πυκνωτων… εαν εχει ληξει η εγγυηση θα το εκανα σε έναν καλο μαστορα. Θα πεταει το μηχανημα. Και μετα οι λυχνίες....NOS …. οσοι εμμενουν στα λαμπατα θα σου πουν το ιδιο...
 
Last edited:

A

amoustakas

Guest
Φίλε μου δεν ασχολήθηκα ποτέ με πικαπ. Μακριά από NOS.
Δεν υπάρχουν πλέον. Δυστυχώς.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Καλησπερα, εχει κανενας εμπειρια με το συγκεκριμενο Phono?
ποιες ecc83 θα προτεινατε για εναν πιο αναλυτικο και λεπτομερες αποτελεσμα.
απο την μανα του φοραει JJ.
Οι jj δεν ειναι καθολου κακες λυχνιες.Και ενω η προταση για psvane ειναι καλη εν τουτοις δεν ειναι πιο αναλυτικες η λεπτομερεις ,αντιθετα θα ελεγα ειναι πιο γλυκοηχες.
NOS υπαρχουν και υπαρχουν πολλες φτανει να ξερεις αξιοπιστους πωλητες.Χιλιαδες.Αλλα να εισαι και προετοιμασμενος να νιωσεις να σου πιανουν τον κ......... :tongue:
Αλλαγες και βελτιωσεις στον ηχο σου θα υπαρχουν και χωρις αλλαγη πυκνωτων.Και εφ οσον οι λαμπες κανουν διαφορα , προηγουνται των πυκνωτων στο κυκλωμα οποτε θα ακουσεις και την διαφορα/βελτιωση.
Μια καινουργια λαμπα προς τον ηχο που περιγραφεις συγκριτικα με τις δικες σου, οι JJ ECC803S .Αλλα σου λεω ξανα αυτες που εχει το μηχανημα σου ειναι πολυ καλες , καλυτερες απο οσο νομιζουν πολλοι.
NOS? Ναι μαζι σου αλλα με πολλη προσοχη.Σκεψου και την πιθανοτητα των 5751.ΜΜ stage ειναι , μια χαρα θα ειναι.
 

Μηνύματα
328
Reaction score
260
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας, οσο αφορα τους πυκνωτες, το συγκεκριμενο
εχει ηδη αναβαθμιστει απο τον ιδιο τον αντιπροσωπο.
Απλα, το ερωτημα μου ηταν, αν καποιος εχει δοκιμασει λαμπες με αυτο το phono,
και με ποιες απο αυτες, ειδε ενα πιο αναλυτικο και λεπτομερη ηχο, να αλλαξει λιγο
αυτο το λιγο σκοτεινο που βγαζει, στα ορια παντα της λαμπας.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Το συγκεκριμενο phono το ακουσα αλλα δεν πειραματιστηκα με λυχνιες.Πειραματιστηκα ομως πολυ στο δικο μου λαμπατο phono.Αν αποφασισεις για NOS και εισαι διατεθημενος να δεκτεις το κοστος, τοτε θα προτεινα την Mullard CV4004 και Telefunken ECC83. H CV4004 ηταν η επιλογη μου ανκαι εχω και τις δυο .Αν το κοστος ειναι εξω απο τα ορια σου,δες και για Mullard ECC83 τυπος I63.Και ακομη πιο κατω, η RFT 12AX7.Kai μην αγνοησεις την 5751 (RCA,SYLVANIA,GE).
Αυτα , καλο κυνηγι
Σκεψου και την πιθανοτητα των 5751.ΜΜ stage ειναι , μια χαρα θα ειναι.
Aυτο το λεω με την εννοια του gain.Δεν θα εχει προβλημα σαν ΜΜ phono λογω του ελαφρως πιο χαμηλου gain σε σχεση με την 12ΑΧ7.Οι SYLVANIA 5751 εχουν πιο αναλυτικο ηχο απο τις RCA & GE .
 
Last edited:

Μηνύματα
328
Reaction score
260
το κακο με τις 83αρες ειναι οτι ειναι οι πιο διαδεδομενες προ-ενισχυτριες
και εχουν μεγαλη ζητηση γι'αυτο και τις βαρανε
Αλλα και σε φορουμς του εξωτερικου Mullard CV4004 και Telefunken ECC83
προτεινουν για το EAR, καποιοι μαλιστα προτεινουν και μια 82αρα στη θεση V3
(οι θεσεις V1 και V2 πρεπει να ειναι ματσαρισμενες γιατι ειναι κοινες και στα δυο καναλια)
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.786
Reaction score
28.217

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
οι θεσεις V1 και V2 πρεπει να ειναι ματσαρισμενες γιατι ειναι κοινες και στα δυο καναλια
Εχω μετρησει γυρω στις 50 CV4004 φετος.Ηταν ολες ιδιες ,με ανοχες γυρω στο 5% μεταξυ τους !!!!!
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.622
Reaction score
12.187
Ας δούμε τη διαδικασία <<αξιολόγησης>> λυχνιών και εξαγωγής ακουστικών συμπερασμάτων για αυτές...
Έχουμε τοποθετήσει τις αρχικές λυχνίες και αφού παρέλθει ο απαραίτητος χρόνος προθέρμανσης αυτών ξεκινάμε την ακρόαση.
Για να τοποθετήσουμε τώρα ένα διαφορετικό σύνολο λυχνιών, πρέπει να γίνουν τα εξής:
Να θέσουμε εκτός λειτουργίας το μηχάνημα.
Να περιμένουμε περίπου μισό λεπτό να αποφορτιστούν οι πυκνωτές και να κρυώσουν λιγάκι
Να αφαιρέσουμε τις λυχνίες
Να τοποθετήσουμε τις επόμενες
Να ανοίξουμε το μηχανάκι
Να περιμένουμε να παρέλθει ο χρόνος προθέρμανσης
Να ξεκινήσουμε την ακρόαση.
Αυτά μόνο για τις λυχνίες, χωρίς να συμπεριλάβω το πάνω κάτω του βραχίονα και τα σχετικά.
Καταλάβαμε πόσο χρόνο διαρκεί η διαδικασία της αλλαγής; Τι συμπεραίνεται από αυτόν; Πόσο αξιόπιστη είναι τελικά η αξιολόγηση με αυτό το τρόπο ;
Μήπως να ρίχναμε και καμιά ματιά στην ακουστική μνήμη, πως λειτουργεί και πόσο διαρκεί;
 
Last edited:

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.786
Reaction score
28.217
Ας δούμε τη διαδικασία <<αξιολόγησης>> λυχνιών και εξαγωγής ακουστικών συμπερασμάτων για αυτές...
Έχουμε τοποθετήσει τις αρχικές λυχνίες και αφού παρέλθει ο απαραίτητος χρόνος προθέρμανσης αυτών ξεκινάμε την ακρόαση.
Για να τοποθετήσουμε τώρα ένα διαφορετικό σύνολο λυχνιών, πρέπει να γίνουν τα εξής:
Να θέσουμε εκτός λειτουργίας το μηχάνημα.
Να περιμένουμε περίπου μισό λεπτό να αποφορτιστούν οι πυκνωτές και να κρυώσουν λιγάκι
Να αφαιρέσουμε τις λυχνίες
Να τοποθετήσουμε τις επόμενες
Να ανοίξουμε το μηχανάκι
Να περιμένουμε να παρέλθει ο χρόνος προθέρμανσης
Να ξεκινήσουμε την ακρόαση.
Αυτά μόνο για τις λυχνίες χωρίς να συμπεριλάβω το πάνω κάτω του βραχίονα και τα σχετικά.
Καταλάβαμε πόσο χρόνο διαρκεί η διαδικασία της αλλαγής; Τι συμπεραίνεται από αυτόν; Πόσο αξιόπιστη είναι τελικά η αξιολόγηση με αυτό το τρόπο ;
Μήπως να ρίχναμε και καμιά ματιά στην ακουστική μνήμη, πως λειτουργεί και πόσο διαρκεί;

-

Έχεις δίκιο .
Η μόνη λύση είναι , ( καί άν είναι ) ,
Δυό ίδια νέα phono , ίδια νέα καλώδια , 2 ίδιους καινούργιους δίσκους , 2 ίδια καινούργια πικάπ με ίδια νέα κεφαλή , ένας ολοκληρωμένος με 2 θέσεις phono , κλπ .
Πάρ τ αυγό και κούρευτο .

-:dance:

-
Βραχυπρόθεσμη μνήμη
Δυνατότητες αποθήκευσης: η βραχύχρονη μνήμη μπορεί να θυμάται λίγες πληροφορίες, τα λεγόμενα «στοιχεία». Στοιχείο ίσως είναι κάποιο γράμμα, ένας αριθμός ή μικρή αριθμητική σειρά, λέξη ή σχήμα που εκλαμβάνουμε ως ενότητα. Έρευνες δείχνουν ότι η βραχυπρόθεσμη μνήμη μπορεί να περιλάβει μόνο 4 στοιχεία. Έχει αποδειχθεί ότι η βραχυπρόθεσμη μνήμη λειτουργεί με πληροφορίες στο λεγόμενο «στοιχείο» που δεν είναι μόνος ένας αριθμός ή ένα γράμμα αλλά και μια μικρή αριθμητική σειρά, συλλαβή ή λέξη που αντιλαμβανόμαστε αμέσως ως μια ενότητα. Είναι δύσκολο να θυμηθεί κανείς έναν οκταψήφιο αριθμό τηλεφώνου. Αν όμως τον διαιρέσουμε σε 2 ενότητες των 4 αριθμών, καθώς η μνήμη συγκρατεί μόνο 2 στοιχεία γίνεται πολύ πιο εύκολη η αποθήκευση. Η μέθοδος αυτή να συγκεντρώνονται μεμονωμένα στοιχεία σε λίγο μεγαλύτερες ενότητες ονομάζεται «ομαδοποίηση». Θεωρείται αποτελεσματική για τη διεύρυνση του δυναμικού της βραχυπρόθεσμης μνήμης, που χρησιμοποιούμε συνειδητά ή ασυνείδητα.

Διάρκεια μνήμης: η μνήμη διατηρείται μόνο μερικά δευτερόλεπτα και υπάρχει μόνο με τη μορφή ενεργού νευρικού σήματος. Γι αυτό κάθε νέα μνήμη πρέπει να επαναλαμβάνεται διαρκώς στον εγκέφαλο, διαφορετικά πολύ γρήγορα λησμονιέται.


-
 
Last edited:

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Μήπως να ρίχναμε και καμιά ματιά στην ακουστική μνήμη, πως λειτουργεί και πόσο διαρκεί;
Σοβαρα τωρα; Να μπουμε στην ιδια συζητηση για εκατομμυριοστη φορα για να δουμε αν μια NOS Mullard η Telefunken ακουγεται καλυτερα απο μια sovtek. Μηπως ν'αλλαζαμε χομπυ καλυτερα;
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.622
Reaction score
12.187
Σοβαρα τωρα; Να μπουμε στην ιδια συζητηση για εκατομμυριοστη φορα για να δουμε αν μια NOS Mullard η Telefunken ακουγεται καλυτερα απο μια sovtek. Μηπως ν'αλλαζαμε χομπυ καλυτερα;
Μόνος σου έδωσες την απάντηση, γράφοντας τη μαγική λέξη <<ακούγεται>>. Αυτό που για σένα <<ακούγεται>> για κάποιους άλλους δεν είναι καθόλου έτσι, ενώ υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν ότι μια χρυσοπόδαρη Electro <<παίζει>> καλύτερα από όλες τις Nos και σε πολύ χαμηλότερη τιμή.
Από τη στιγμή που χειροπιαστό δεν υπάρχει, όλα είναι αποδεκτά και δικαίωμα του καθενός, αρκεί να μην προσπαθεί να επιβάλει τη γνώμη του, ιδίως από τη στιγμή που δεν μπορεί να αποδείξει κάτι.
Το να μου πεις ότι η τάδε λυχνία έχει 1,5 db χαμηλότερο θόρυβο, πράγμα μετρήσιμο και αυταπόδεικτο, ΟΚ δεν γίνεται να το αμφισβητήσω.

Το ότι έχουμε ένα χόμπι δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να καταπίνουμε αμάσητο το κάθε τι που κυκλοφορεί.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.842
Reaction score
34.081
συνηθως παντα, στο παρελθον , αποδειχτηκε πως οι διαφορες στις λαμπες ακουγοντουσαν, χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια , τουλαχιστον σ εμενα. ΕΙτε προενισχυσης ειτε στο τελικο σταδιο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.101
Reaction score
124.655
Οι τυχαίες διαφορές ακούγονται με τυχαίο τρόπο σε τυχαία σεταπ σε τυχαίους χώρους με τυχαίους χρόνους αντήχησης με τυχαία ηχεία με τυχαία σαμπ (ή χωρίς), με τυχαία ισοστάθμιση και τυχαίο ταργκετ κερβ στη θέση ακρόασης, όπου ο τυχαίος ακροατής βγάζει τυχαία συμπεράσματα από τις τυχαίες ηχογραφήσεις που θεωρεί οικίες, στο τυχαίο είδος μουσικής που ο καθένας ακούει, οπότε καταλήγει σε τυχαία συμπεράσματα που το μόνο κοινό που έχουν είναι ότι ακούγονται διαφορές, πράγμα που διόλου τυχαία αμφισβητείται από την ψυχοακουστική καθώς δεν ακολουθείται η ενδεδειγμένη διαδικασία ποτέ.

Οι ακουστικές εκτιμήσεις του καθενός, σαφώς έχουν κάποια βάση, αλλά για να έχει έστω και ίχνος αντικειμενικότητας οποιοδήποτε συμπέρασμα, θα έπρεπε ο καθένας που πετάει μια κοτσανα, να έχει ταυτόχρονα αναρτημένες αναλυτικές μετρήσεις του σεταπ που ακούει, οι οποίες να συμπεριλαμβάνουν όλες τις βασικές και αναγκαίες προδιαγραφές του Χάι φάι, δηλαδή μια πληθώρα σχεδιαγραμμάτων και μετρήσεων.

Όλως τυχαίως όμως, αυτοί που επιδίδονται σε τέτοιες "ακουστικές δηλώσεις" δεν έχουν βάλει ποτέ μικρόφωνο στο σεταπ, αρνούνται πεισματικά την ισοστάθμιση χώρου και την ορθή ενσωμάτωση σαμπ, δεν ασχολούνται με την ηχητική περιποίηση του χώρου ακρόασης με σοβαρότητα, και δεν είναι τυχαίο να πω ότι ακούνε στο γάμο του Καραγκιόζη.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Ας δούμε τη διαδικασία <<αξιολόγησης>> λυχνιών και εξαγωγής ακουστικών συμπερασμάτων για αυτές...
Έχουμε τοποθετήσει τις αρχικές λυχνίες και αφού παρέλθει ο απαραίτητος χρόνος προθέρμανσης αυτών ξεκινάμε την ακρόαση.
Για να τοποθετήσουμε τώρα ένα διαφορετικό σύνολο λυχνιών, πρέπει να γίνουν τα εξής:
Να θέσουμε εκτός λειτουργίας το μηχάνημα.
Να περιμένουμε περίπου μισό λεπτό να αποφορτιστούν οι πυκνωτές και να κρυώσουν λιγάκι
Να αφαιρέσουμε τις λυχνίες
Να τοποθετήσουμε τις επόμενες
Να ανοίξουμε το μηχανάκι
Να περιμένουμε να παρέλθει ο χρόνος προθέρμανσης
Να ξεκινήσουμε την ακρόαση.
Αυτά μόνο για τις λυχνίες, χωρίς να συμπεριλάβω το πάνω κάτω του βραχίονα και τα σχετικά.
Καταλάβαμε πόσο χρόνο διαρκεί η διαδικασία της αλλαγής; Τι συμπεραίνεται από αυτόν; Πόσο αξιόπιστη είναι τελικά η αξιολόγηση με αυτό το τρόπο ;
Μήπως να ρίχναμε και καμιά ματιά στην ακουστική μνήμη, πως λειτουργεί και πόσο διαρκεί;
Ενταξει δεν ειμαστε και χρυσοψαρα.
Ξερουμε πως πρεπει να ακουγονται γνωστες ηχογραφησεις γνωστης μουσικης στο χωρο μας.
Οσοι ασχολουνται με συγκρισεις τουλαχιστον...
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.100
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top