TVR σταματάει παραγωγή στην Βρετανία

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
TVR to move car production abroad

Sports car company TVR is to cease production in the UK, with the loss of 250 jobs at its factory in Blackpool.
The move sees the company go back on an earlier agreement to keep production in the Lancashire seaside town.
TVR, which was bought by young Russian tycoon Nikolai Smolensky in 2004, said it was now in consultation with unions over redundancies.
The Transport and General Workers' Union said it was bitterly disappointed at the decision.
Speculation that the firm would move production to another European country had been growing since the start of the year.
It is now expected to open a new factory within the next three months.

Yet only last month TVR said it would be staying in Blackpool, firstly at its current site in Bispham until 2008, and then at a new permanent home at Blackpool Business Park.
In April the firm temporarily stood down 71 members of staff because of flagging demand, which was said to have fallen from 12 cars a week to just two.
While TVR is renowned for offering high performance cars at a competitive price, it is also fair to say that its vehicles have suffered from reliability issues in recent years.
Established in 1947, TVR is Britain's largest independent sports carmaker.
It was founded by Trevor Wilkinson, who used three consonants from his first name for the company title.
"This is a bitter blow for Blackpool and an iconic British sports car," said Dave McCall, T&G North West regional secretary.
"It is particularly hard to take in after everyone's hopes had been raised just a few months ago, when workers who had been laid off were taken back."

Story from BBC NEWS:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/2/hi/business/6062084.stm
Published: 2006/10/18 11:14:18 GMT

Για όσους δεν τα έχουν δει, και κυρίως δεν τα έχουν ΑΚΟΥΣΕΙ, δείτε εδώ:

http://www.tvr.co.uk/
http://www.pistonheads.tv/clip265

Μερικά προηγούμενα μοντέλα τους είχαν ονόματα από την ελληνική μυθολογία (π.χ. Χίμαιρα)
 

Μηνύματα
76
Reaction score
0
Kαι πολύ αργησαν. Ιδιότροπα, hand made, φλεγματικά αυτοκίνητα με ηλίθια προβλήματα αξιοπιστίας, ξερό γκάζι αλλά μαγικό ήχο.Ιδίως οταν ειχε ζεσταθεί ο κινητήρας και δεν μπερδευε στο ρελαντί.
Η πιο συγκλονιστική οδηγική εμπειρία μου ήταν οταν οδήγησα ενα Tuscan για μια ώρα στην Αλίμου και στην παραλιακή. Μπρρρρ......Δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου απο το δρόμο. Απο 100 στα 160 χμω με μια ανασα. Μπαντιλίκια με καρφωτή τριτη και ισιωμα με τετάρτη. Παναγία μου! Και μετά χαλαρά για να επανέλθουν τα νεφρά και το στομάχι στη θέση τους.
Τραβούσε τα βλέμματα του κόσμου πιο πολύ και απο Ferrari. Το εντυπωσιακό ήταν οτι το ίδιο συνέβαινε και στο Λονδίνο ακόμη και σε περιοχές κυριλέ που τα Aston ήταν κοινά.
Αυτά. Κρίμα πάντως για τους εργαζόμενους.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Τα TVR ήταν πάντα ιδιότροπα, muscle cars, αυτό που λέμε 'για πραγματικούς άντρες' :D
Στην περιοχή που έμενα στο Λονδίνο δεν γύρναγες να κοιτάξεις Ferrari και Aston, ήταν κοινά αυτοκίνητα. Ε, πώς μπορείς να ΜΗΝ γυρίσεις όταν ακούς ένα TVR :lol:

Μια εποχή έπαιζε να πάρω ένα Τ350, που μόλις είχε βγει. Αλλά προτίμησα το M Coupe.

Πού βρήκες Tuscan στην Ελλάδα βρε θηρίο; Δεν έχω δει ποτέ! Κυκλοφορεί ακόμα;
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
cchar said:
στην Αλίμου και στην παραλιακή
:shock: :shock: :shock: :shock:

Μα και γω αυτό είπα στην Ελλάδα TVR? Επικίνδυνα αυτοκίνητα για τους Ελληνικούς δρόμους θα έλεγα :D
 

Μηνύματα
76
Reaction score
0
To Tuscan είχε ερθει στην Ελλάδα απο UK μέσα σε container πριν απο τρια χρόνια. Ανηκε σε Αγγλο τύπο που μετακόμισε στην Ελλάδα. Μου έφαγε τα συκώτια να το συντηρούμε και να επιδιορθώνουμε απίστευτες βλάβες. Μόνο ενα συνεργείο (Modena Λυμπεράκης) είχε ασχοληθεί σοβαρά με το αυτοκίνητο. Είχα αναλάβει κάποιο διάστημα να το βάζω μπρος για να μην πέσει η μπαταρία όσο έλειπε ο ιδιοκτήτης. Τελικά έπεσε η μπαταρία και κλειδωθήκαμε έξω απο το αυτοκίνητο, καθότι οι πόρτες ανοίγουν με κουμπάκι κάτω απο τους καθρέπτες. Ούτε καπώ μπορούσαμε να ανοίξουμε και έπρεπε να βρούμε ενα συγκεκριμένο βύσμα (Anderson plug) για να φορτίσουμε τη μπαταρία απο ενα καλώδιο κάτω απο το αυτοκίνητο. Μεγάλος μπελάς.
Με βροχή δεν το έβγαζες έξω γιατί γλιστρούσε και έμπαζε και νεράκι στη θέση του συνοδηγού.
Αν το εσπαγες για μιση ώρα ανέβαζε θερμοκρασίες στο τούνελ της μετάδοσης και τους καταλύτες με αποτέλεσμα ο μοχλός των ταχυτήτων και τα καθίσματα να ζεσταίνονται.
360 άλογα απο straight six σε 16αρες ζάντες χωρίς ABS, antispin, traction control. Ηθελε κάτι παραπάνω απο χέρια για να το πας αξιπρεπώς.
Χωρίς a/c και με το fiberglass να μυρίζει, το καλοκαίρι ήταν δύσκολο με το tuscan. Το χαιρόσουν μόνο βράδυ με ανοικτή την οροφή σε χαλαρές βόλτες.
Σίγουρα εντυπωσιακό και attraction αλλά υπερβολικά δύστροπο. Θα έλεγα οτι οι Αγγλάρες πάλι προσπαθήσαν να φανούν διαφορετικοί και μη λογικοί. Αυτο άλλωστε χαρακτηρίζει και τα πιο πολλά TVR.
Αλλά αυτός ο ήχος......
Δούλευε κρύο στο ρελαντί και έλεγες οτι θα διαλυθεί η μηχανή. Εκανε τόσους πολλούς διαφορετικούς μεταλλικούς θορύβους που έλεγες οτι αυτο το πράγμα δε θα δουλέψει στρωτά. Ετρεμε όλο το αμάξωμα. Αλλά, οταν άρχιζες να το πιέζεις καταλάβαινες οτι ο κινητήρας αισθανόταν πολύ καλύτερα απο τις 3000 rpm και πάνω. Μέχρι τις 6000 ήταν διάολος. Πιο πάνω δεν το πήγα. Και φυσικά ούτε το έβαλα αγρια σε στροφές για να δω τι παίζει. Δεν είμαι μαθημένος σε υπερστροφή με 80 mph. Φοβάμαι.
Με το TVR κατάλαβα αυτό που λένε οτι πυροβολείς με το γκάζι. Ξερό, απόλυτο, μετρήσιμο γκάζι.
Και δεν σταματούσα να χαμογελάω σαν παιδί όταν επιτάχυνα με τρίτη και όλα εξαφανιζόνταν απο δίπλα. Σίγουρα, αρκετά αυτοκίνητα του επιπέδου ferrari, Μ, 911, amg, scooby (φτιαγμένα) επιταχύνουν εξίσου ή και πιο γρήγορα, αλλά στο Tuscan το αισθημα της επιτάχυνσης ήταν τόσο αγριο, raw, brutal.
Φυσικά αν με ρωτούσατε σαφώς θα επέλεγα κάποιο απο 911, Μ, amg.
Τελικά το Tuscan αγόρασε κάτι οικόπεδα στη Βουλιαγμένης ευτυχώς χωρίς τραυματισμό και ο τύπος αποφάσισε να το πουλήσει σε κάποιον που θα το επισκευαζε. Εκτοτε, αγνοείται η τύχη του.
Αλλά οι εξατμίσεις του (αλα superbike) έβγαζαν το πιο ερεθιστικό ήχο που έχω ακούσει....
Αυτά.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
cchar said:
Με βροχή δεν το έβγαζες έξω γιατί γλιστρούσε...
360 άλογα απο straight six σε 16αρες ζάντες χωρίς ABS, antispin, traction control.
Αχ βρε cchar τι μας έκανες... :D

Ακούς Δημητρόπουλε;;;;; :lol: :lol: Γλιστράει λέει... :lol:
Αυτό που λέω εγώ είναι: THAT'S THE WHOLE POINT! 8)

Για του λόγου το αληθές, το δικό μου M δεν είχε απ'αυτά τα gay ηλεκτρονικά (antispin, traction control). Το πήρα επίτηδες έτσι. ;) Αργότερα η BMW έβαζε στο M το DSC αν θυμάμαι καλά, γιατί κάτι κουλοί αγόραζαν οικόπεδα.
(Κάτι ξέρει η Merc που το βάζει σε όλα τα αυτοκίνητά της. Τα οδηγούν μόνο κουλοί...:lol: )

Βέβαια ο Μ κινητήρας (321bhp) είναι πολύ πιο γραμμικός σε ροπή. The ultimate drifting tool... :lol:

Αλλά σίγουρα αν ήμουν ακόμα στο εξωτερικό θα είχα ένα TVR στο στάβλο μου. Χρειάζεται λίγη αγροικίλα πού και πού... ;)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Eμένα πάντως δεν θα με χαλούσε ΚΑΘΟΛΟΥ μια Ghibli Cup.....
Να κλείνω το Rcd και να ακούω τον V6 να κελαϊδάει........
2λιτρο με 300+ ίππους
Και ας με κοπάναγε στα service ο Λυμπεράκης.....

Αυτοκίνητα για οδηγούς με RX/ και όχι RX/ οδηγούς......




Άκη....Γλυστράει?? Που,που??? :lol: :lol:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Δηλαδή, αν σου πω ότι για 19000 σου βρίσκω αύριο το πρωί αυτό, τι θα έλεγες;




Μόνο που θα έπρεπε να μετακομίσεις στην Αγγλία...sorry, αλλά τα καλά πράγματα έχουν κόστος... :lol:

Η συγκεκριμένη είναι από πραγματική διαφήμιση που τρέχει τώρα στο Autotrader:

1997 MASERATI Ghibli Cup
2 Doors, Manual 6 speed, Coupe, Petrol, Metallic Blue. CD Multichanger.Insurance Group:20, 1 of only 24 in existence. 1996cc twin turbo, genuine Open Cup race engine fitted professionally 1000 miles ago - 365bhp certified on rolling road! Thatcham 1 alarm/immobiliser. Stunning car - all history and bills. Warranty 1 year. We now accept major credit cards. Huge reduction as owner moving house and needs a sale - was £18995. NOW ONLY £12,995.


77 μίλια από το σπίτι μου. Πάμε να την δούμε; :lol:

Μετά μου λέτε για χώρες...εδώ πιστεύουν ότι το Punto GT είναι "αυτοκίνητο"... :p
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Ο Δημητρόπουλος έφυγε για Αγγλία χωρίς εμένα ή μου φαίνεται;;;;;; :twisted: :twisted:

:lol::lol::lol:
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Tσογλάνιαααα.............. :lol: :lol: :lol:

Άκη θα προτιμούσα την electric blue Ghibli ή ακόμα καλύτερα σε εκείνο το εκπληκτικό πράσινο σκούρο!!!
Στην τελευταία έκδοση της cup (Momo Race τιμόνι κ.ο.κ) (δεν είναι τυχαίο που έχω βάλει το ίδιο τιμόνι στην Α33 :lol: :lol:)
Εκπληκτικό αμάξι...Παμέμορφο, τρομερό στο δρόμο και ακόμα και σήμερα είναι το ίδιο εντυπωσιακό!!!
Τουλάχιστον σε όσους ξέρουν!!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Άσε μας ρε Δημητρόπουλε που σε χάλασε το χρώμα!! :lol: Δεν είναι electric, είναι metallic...ε, και; :lol:
Θα πάμε τώρα ή θα κάτσουμε δω; Πρέπει να σου βρω british racing green δηλαδής για να πάμε;;;
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51



De Maserati Ghibli was er zoals eerder vermeld in vele uitvoeringen, die een 2.0 V6 en een 2.8 konden hebben. Dit model heeft de 2.0 V6 met maar liefst 330pk, waar de “gewone” versie er al 306 had. Met zijn 1365 kilo kon je doorscheuren tot de 270 km/u, in die richting zat de topsnelheid van een Ghibli altijd wel. Van het hypocriete begrenzen hebben ze in Italië in ieder geval nog nooit gehoord, ook de Quattroportes accelereren rustig door tot de 260-270. Momenteel is de auto voor €15.000 al te krijgen, niet echt veel voor zo’n snelle auto.

ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΙΜΗ ΜΩΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



(Άκη, δεν μου άρεσαν οι ζάντες της άλλης...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:)
 



Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Κοίτα, να πάω στην Αγγλία να πάω. Να πάω στην Ολλανδία, πάει πολύ. Έχω ζήσει στη Χάγη και μιλάω. Βαρέθηκα την ζωή μου μιλάμε :lol:
Brands Hatch και ξερό ψωμίιιι...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Ghibli Cup

Anno: 1995



Scheda Tecnica



Modello Ghibli Cup


Anno di lancio 1995


Numero auto prodotte 60


Accensione elettronica statica a microprocessori, 2 catalizzatori a tre vie e sonda Lambda, iniezione elettronica


Lubrificazione forzata a filtraggio totale


Trasmissione meccanico Getrag a 6 marce + RM, trazione posteriore, differenziale ZF autobloccante a frizioni, rapporto al ponte 3,45:1


Telaio monoscocca portante in acciaio


Sospensione anteriore indipendenti con regolazione elettronica su 4 posizioni, tipo MacPherson, barra stabilizzatrice, molle elicoidali, ammortizzatori idraulici pressurizzati a doppio effetto


Sospensione posteriore indipendenti con regolazione elettronica su 4 posizioni, bracci trapezoidali oscillanti, molle elicoidali, ammortizzatori oleodinamici pressurizzati bitubo


Freni a disco su le 4 ruote, impianto a due circuiti idraulici indipendenti con servofreno, dischi autoventilanti (dischi anteriori forati) con pinze flottanti, servofreno, ABS, freni addizionali a tamburo sulle ruote posteriori per emergenza e parcheggio


Sterzo guida idraulica a cremagliera servoassistita con doppio rinvio


Sistema di raffreddamento a liquido con pompa centrifuga


Lunghezza 4223 mm


Larghezza 1775 mm


Altezza 1300 mm


Passo 2514 mm


Carreggiata anteriore 1515 mm


Carreggiata posteriore 1510 mm


Peso a secco 1365 kg


Pneumatici anteriori 215/45 ZR 17


Pneumatici posteriori 245/40 ZR 17


Ruote cerchi in lega leggera, ant. 8" J x 17"; post. 9" J x 17"


Velocità massima 270 km/h


Carrozzeria coupé 3 volumi, 2 porte


Serbatoio 80 litri


0-100 km/h 0-100 km/h in 5,6 sec.


0-1000 metri 0-1000m in 24,5 sec.


Periodo di produzione 1995-1997


Motore 6 a V di 90°, basamento e testate in lega leggera


Alesaggio e corsa 82x63 mm


Cilindrata totale 1996 cc


Rapporto di compressione 7,6:1


Potenza massima 330 CV a 6500 giri/min.


Coppia massima 38,5 kgm a 4000 giri/min.


Distribuzione quattro valvole per cilindro (due di aspirazione, due di scarico), quattro alberi a camme in testa (due per bancata)


Alimentazione iniezione elettronica, 2 turbocompressori IHI raffreddati ad acqua, 2 intercooler frontali aria/aria
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.860
Μηνύματα
3.065.366
Members
38.624
Νεότερο μέλος
teamwork
Top