TVR σταματάει παραγωγή στην Βρετανία





Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Από τα TVRs και την αγροικίλα, πήγαμε στα Ιταλικά και στην φινέτσα (όταν δουλεύει :mrgreen: ), και καταλήξαμε στα 4χ4...
Είμαστε πολύ μπροστά ρε...! :lol:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Για να γυρίσουμε πίσω στο θέμα μας όμως, ίσως και να κλείσουμε εκεί, μερικές φώτος...










Και όπως γράφει γνωστό review site για το Tuscan, αλλά πιστεύω ότι ταιριάζει με όλα τα TVR:

Assets
Looks, performance, hand-built, exhaust note, performance, individuality, fantastic interior, perfomance...

Drawbacks
Not for introverts, patchy reliability, hand-built, thirst, losing your license!
 

Μηνύματα
18.104
Reaction score
26.148
πωπω κριμα...
εκλεισε μια βιοτεχνια αυτοκινητων που εβγαζε απαραδεκτα αυτοκινητα , χωρις ποιοτητα κατασκευης , χωρις οδηγικα χαρακτηριστικα, που μπαζανε νερα, που βρωμαγανε πολυεστερα , που και καλα ειναι αυτοκινητα για γρηγορη σπορ οδηγηση (ασχετο ομως το οτι αν τα εσκιζες λιγακι ζεσταινοταν μεχρι και το κιβωτιο, και αυτο αν δεν πορλαβαινες να μαζεψεις τα εξαρτηματα τους σε κουβα)
και επειδη απλα δεν ξερουν να φτιαξουν ενα αυτοκινητο (οπως κανενας βρεττανος δεν ξερει αλλωστε ειτε σε επιπεδο βιοτεχνιας ειτε σε επιπεδο βιομηχανιας =>rover/aston/jaguar κλπ μηχανολογικα εκτρωματα) το βαφτισανε και καλα το αυτοκινητο του ανδρα.

κριμα κριμα κριμα...

(παρεπιπτωντως τετοιες αμαξαρες αν μαζευτουμε σε μια αυλη με μια καλη ηλεκτροσυγγοληση, και 10 βαρελια πολυεστερα , δινοντας μερικα εξαρτηματα σε ενα φθηνο μηχανουργειο μπορουμε να φτιαξουμε μονοι μας)
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.443
Reaction score
99.777
Παναγιωτης Κροκος said:
πωπω κριμα...
εκλεισε μια βιοτεχνια αυτοκινητων που εβγαζε απαραδεκτα αυτοκινητα , χωρις ποιοτητα κατασκευης , χωρις οδηγικα χαρακτηριστικα, που μπαζανε νερα, που βρωμαγανε πολυεστερα , που και καλα ειναι αυτοκινητα για γρηγορη σπορ οδηγηση (ασχετο ομως το οτι αν τα εσκιζες λιγακι ζεσταινοταν μεχρι και το κιβωτιο, και αυτο αν δεν πορλαβαινες να μαζεψεις τα εξαρτηματα τους σε κουβα)
και επειδη απλα δεν ξερουν να φτιαξουν ενα αυτοκινητο (οπως κανενας βρεττανος δεν ξερει αλλωστε ειτε σε επιπεδο βιοτεχνιας ειτε σε επιπεδο βιομηχανιας =>rover/aston/jaguar κλπ μηχανολογικα εκτρωματα) το βαφτισανε και καλα το αυτοκινητο του ανδρα.

κριμα κριμα κριμα...

(παρεπιπτωντως τετοιες αμαξαρες αν μαζευτουμε σε μια αυλη με μια καλη ηλεκτροσυγγοληση, και 10 βαρελια πολυεστερα , δινοντας μερικα εξαρτηματα σε ενα φθηνο μηχανουργειο μπορουμε να φτιαξουμε μονοι μας)
Ήμουν έτοιμος να μιλήσω για τα αρνητικά των TVR, αλλά ο Παναγιώτης με πρόλαβε, έστω και με πιο υπερβολικό τρόπο... :D
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Ρε Κρόκε, έχεις οδηγήσει κανα τέτοιο; Ή γενικά κάποιο σοβαρό βρετανικό;

Η Rover ήταν αυτοκίνητα σειράς για πολλά χρόνια. Δεν λέει τίποτα.
Η Jaguar ανήκει στην Ford. Τα παράπονά σου στους Αμερικάνους. Παλιότερα είχαν κάτι V12 τσάμπα, που ξυπνούσαν κοιμισμένους, και ας έπιναν τον Τάμεση. Και με πολύ άνετη ανάρτηση. Λουξ που λένε.
Η Aston είναι απλά θρύλος. Έχω δει πώς τα έφτιαχναν, στο εργοστάσιο στο Newport Pagnell, σφυριά-σφυριά με το χέρι, και τα εκτίμησα. Χειροποίητο my friend. Άσε που τα μοντέλα νέας γενιάς είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα κατ'εμέ.
Η Caterham? Η Lotus? Mέχρι και την Marcos θα σου πω, που δεν πούλησε και πολύ. Ιδιαίτερα αυτοκίνητα.

Εγώ προσωπικά έζησα τον 'πυρετό' των Βρετανών με το αυτοκίνητο και τους χαίρομαι για αυτό. Οι περισσότεροι μηχανικοί στην F1 είναι Βρετανοί. Αυτό κάτι λέει. Ε, ότι ξεπούλησαν την αυτοκινητοβιομηχανία τους, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο...

Παναγιωτης Κροκος said:
(παρεπιπτωντως τετοιες αμαξαρες αν μαζευτουμε σε μια αυλη με μια καλη ηλεκτροσυγγοληση, και 10 βαρελια πολυεστερα , δινοντας μερικα εξαρτηματα σε ενα φθηνο μηχανουργειο μπορουμε να φτιαξουμε μονοι μας)
Αλήθεια γιατί καμμία σοβαρή τέτοια προσπάθεια δεν έγινε στην Ελλάδα; Να φτιαχτεί κάτι όμορφο και ΚΑΛΥΤΕΡΟ από αυτό που ξέρουν να κάνουν οι 'ξένοι';; Το πεδίο είναι ανοικτό φίλοι μου... :p
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιατί ήθελα να πάω και Λονδίνο-Αθήνα-Λονδίνο, και Λονδίνο-Μονακό-Λονδίνο κλπ κλπ, και είναι ότι πρέπει για αυτές τις δουλειές! Πήγα ταξίδια πολλές φορές χωρίς πρόβλημα!
Δεν είπα ρε ότι τα TVRs ήταν αξιόπιστα, συμφωνώ με το παραπάνω "patchy reliability", άντε ίσως και προχειροδουλειά σε κατασκευή, αλλά δεν βλέπω τίποτα το κακό όταν πετάς έναν μεγάλο κινητήρα σε ένα ελαφρύ σασί, και μεταδίδεις την κίνηση πίσω χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα...
My kind of fun!
Φυσικά αν ήμουν ακόμα έξω θα είχα ένα Cayman, αλλά για trackdays thrills ένα TVR δεν παίζεται εύκολα...

Πάντως αν μαζευτείτε μερικοί νοματέοι για να φτιάξετε ένα fun car, πολύ θα ήθελα να ήμουν μέσα, με όποιο τρόπο μπορώ.
 

Μηνύματα
18.104
Reaction score
26.148
α μπραβο , το ειπες μονος σου:
πεταξαμε εναν κινητηρα σε ενα πλαισιο και μια μεταδοση πισω.
αυτο απεχει πολυ απο το να φτιαξει κανεις ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ακομα και το προβλημα της υπερθερμανσης της μεταδοσης δειχνει την ελλειψη μελετης. προφανως το κιβωτιο αυτο υπηρχε καπου , δεν σχεδιαστηκε απο την αρχη, ενδεχομενος να παρηγγειλαν τα κελυφη των κιβωτιων και να κοψανε γραναζια ωσε να τους καλυψουν τις αναγκες ισχυως. ελα ομως που ξεχασανε την ψυξη.
η γνωμη μου ειναι (και λογικα αν το δει κανεις) οτι οταν ενα αυτοκινητο φτιαχνεται με σκοπο το σκισιμο (track days , εξοχη, κλπ) πρεπει να αντεχει σε αυτην την σκληρη χρηση και οχι καθε φορα να περνουμε κουβαδες τα εξαρτηματα και βουρ στην υπογα για επισκευη.

δηλαδη σε τι υπερτερει ενα tvr εναντι μιας supra ? ισως στο οτι ξεκολλιαζεται με λιγοτερα χιλιομετρα...

fun car ειναι σχετικα ευκολο να φτιαξει κανεις (λεφτα να χει και χρονο ελευθερο), αρκει να κανει μια προσεκτικη επιλογη εξαρτηματων.
πχ μεταδοση/μοτερ απο μιατα (δοκιμασμενα πραγματα) πειραγμα η τουρμπισμα (και 200 αλογα ειναι υπεραρκετα) ενα σωληνωτο πλαισιο απο δοκους αλουμινιου, αγωνιστικο μπακετ/τιμονι/οργανα, παρμπριζ μιατα (το παιρνουμε τροπετο για να μειωσουμε το κοστος) καλυματα απο πολυεστερα η ανθρακονηματα (σε επιπεδο καλυματων δεν χρειαζεσαι ιδιαιτερη τεχνογνωσια, δεν ειναι εξαρτηματα αντοχης) , βαρος κατω απο 700 κιλα για πλακα (για αυτο λεμε 200 ειναι αρκετα) αυξημενο μετατροχιο ,μειωμενο μεταξονιο (για να ξεκολιαζεται πιο ευκολα) , αναρτηση διπλα ψαλιδια (δε θελουμε ανεση αλλα ελεγχο σε μικρες διαδρομες)
αυτα και καλο παιχνιδι (κοστος περι τα 20000 κομπλε)(υπολογιστε ενα τρειλερ διοτι στο δρομο δεν παιζει να κυκλοφορησει, αν και στην ελλαδα ειμαστε ολα γινονται)
 



Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Επανέρχομαι με νέα:

Industry: TVR sold on to US duo
01 Mar 07 17:31
4car.co.uk

In just a week, the Russian owner of TVR has bought back the company he had run into receivership - and sold it to two American investors.

Nikolai Smolenski is selling out to Adam Burdette and Jean Michel Santacreu, based in Orlando, Florida, who had already declared an interest in importing TVRs to North America.

Burdette and Santacreu are said to be planning sales of 5,000 cars a year, with exports of around 2,000 a year to the US and only low-volume sales in the UK. The factory in Blackpool will remain closed, though management headquarters will remain at the site; research and development will be outsourced to Sussex-based consultancy Ricardo and production to Bertone in Italy.

New models developed from the Sagaris and Tuscan are said to be on the drawing board with a view to production in three months' time. These will retain the same tubular chassis, but feature new bodywork and six-cylinder engines updated to meet the Euro IV emissions standards.


Και να φανταστείς ένας κολλητός μου δούλευε στην Ricardo κάποτε...για να μάθω ποιόν ξέρει εκεί ακόμα...;-)
Λέτε να αποκτήσουν επιτέλους σωστό engineering? :)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.860
Μηνύματα
3.065.366
Members
38.624
Νεότερο μέλος
teamwork
Top